Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:16 am

*Elvermusik* tænkte Rhylovir og sad fordybet i tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:17 am

Manus sad og betragtede ham mens han tænkte, "hvad tænker du på?" spurgte han og tog en tår af sin drink.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:18 am

Rhylovir så på Manus og sendte ham et drillende smil "det vil du ikke vide"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:19 am

"Virelig? nu er jeg jo blevet nysgerrig" sagde han med et grin, "det kan umuligt være så slemt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:19 am

Rhylovir smilede fortsat drillende "tro mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:20 am

Han rystede på hovedet, "umuligt, der er intet jeg ikke vil vide" sagde han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:21 am

"Ak, det siger den uvidende" sagde Rhylovir og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:22 am

Han fnøs, "jeg er stærk, jeg kan klare at høre det" sagde han og prøvede at lyde fornærmet, men grinte alligevel lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:23 am

Rhylovir smilede til ham og bestilte sig endnu en drink.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:23 am

Manus rynkede brynene lidt, "jeg syntes ikke du siger det" sagde han anklagende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:24 am

"Det har du så sandelig ret i" sagde Rhylovir og så muntert på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:25 am

Han sukkede, "stakkels mig, får aldrig noget at vide" sagde han og prøvede at lyde trist.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:26 am

"Så, græd nu ikke" sagde Rhylovir med et smil og strøg blidt Manus kind. Så blinkede han lidt og brugte hånden til at tage sin drink "uvidenhed er ikke altid et skidt ting"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:27 am

Han smilede stort til ham, "jeg ved nu ikke, jeg tror ikke det skader at vide ting" sagde han, og følte et stik af triumf og glæde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:28 am

Rhylovir smilede lidt, men vidste han havde lavet en fejl. Han tog sig en tår af sin drink og bandede indvendigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:29 am

"Så, hvordan går det med din opgave her oppe?" spurgte an, da det ikke virkede som om han ville få mere ud af at plage ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:30 am

"Det går nogenlunde" svarede han og trak på skuldrene "lidt for meget tid jeg skal bruge med mennesket men sådan er det jo"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:32 am

Han nikkede, "ja, din evige forbandelse" sagde han og fortsatte med et grin, "men det ser ud til at det er min velsignelse".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:32 am

"Aha?" Rhylovir så undersøgende på ham "hvordan det?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:33 am

Han så lidt på ham, "når du er her oppe, kan jeg også se dig" sagde han med et smil, så så han lidt på hans tøj, "eller i hvert fald snakke med dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:34 am

Rhylovir hævede et øjenbryn "du kan se mit ansigt" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:35 am

Han nikkede og grinte, "det er rigtigt, når lyset falder rigtigt og det ikke er begravet i skygger"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:38 am

Rhylovir sukkede svagt af ham og vippede hætten af "jeg er bare forsigtig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:40 am

Han nikkede, "det ved jeg godt" sagde han, men smilede stadig tilfreds, "men jeg tror ikke du behøver være bekymret her inde"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:43 am

"Man kan aldrig være for forsigtig" sagde han "jeg burde nok have valgt mig et andet hotel, folk der kigger" han rynkede brynene lidt "måske jeg skulle finde mig noget i downtown"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir   Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir - Page 2 Icon_minitime

Nej, tænk at møde dig her ... sikke et tilfælde! - Rhylovir
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Sikke en fest.. gab //Confidence//
» At sælge illegale gendstande //Rhylovir//
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)
» Et møde ved søen - Masi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum