Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 et besøg i butikken /Fenris/

Go down 
ForfatterBesked
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 11:37 pm

Vejr: Det regner meget voldsomt.
Sted: Ulriks butik.
Tid: 1500.
Ulrik stod ved kassen i sin butik, der var ikke så langtid til at han skulle lukke, der var ikke nogen mennesker tilbage i butikken. Han havde sit arbejds tøj på. Han stod med en sandwich i hånden, der var rostbeef i den. Han hade sat sit lange hår op i en hestehale. Det eneste man kunne høre var regne der faldt tung udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 2:55 am

Fenris havde fundet Ulriks butik ved at spørge andre varulve i området. han gik ind gennem døren ''Ulrik! se hvad jeg har med til dig'' Fenris kastede en pose med en kæde med en tykkelse 1mm som var 12meter lang (ubrydelig)
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:13 am

Ulrik griber posen med den ene hånden, den anden holdet stadigvæk om sandwichen. Ulrik hælder posens indhold ud på disken."Var det den kædder du ville havde mig til at se på?". Ulrik to en en bid af sin sandwich.

//har du noget imod at Safre joner emnet?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 4:41 pm

''nej jeg har fundet ud af, hvad der er galt med amuletten, dette er noget du vil mene ar mere værdifuld ind min vægt i guld, dette er selveste kæden, eller et stykke af den, som bandt min forfader den oprindelige Fenris, og som legenden om at den er ubrydelig er sand, den er ubrydelig''

//nej det har jeg ikke//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:32 pm

Døren går op igen og en meget våd Safre kommer ind af døren, hun bære på en kasse der ser helt tør ud og fuldstændig upåvirket af regnen. "Håber ikke jeg kommer alt forsent sir Ulrik"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:29 am

"nice, hvor har du den fra Fenris?". Ulrik kigge over mod døre da dem gik op, "nej du kommer ikke forsent," sagde han til Safre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:36 pm

'' det er en af den slags ting du ønsker at vide, men lad mig bare sige at der er magikere som vil give sin plads i magiker rådet for at vide det'' siger Fenris krybtisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:50 pm

Safre ryster forsigtigt det væreste vand af sin jakke og går forsigtigt over til de andre.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitimeTirs Maj 08, 2012 9:07 am

"du kan bare stille kassen her på disken" siger Ulrik til Safre. "hvad var det så galt med din amulet Fenris?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et besøg i butikken /Fenris/ Empty
IndlægEmne: Sv: et besøg i butikken /Fenris/   et besøg i butikken /Fenris/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et besøg i butikken /Fenris/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En tur i parken with Fenris
» Kunne godt bruge en hjælpene hånd i butikken og en roommate så hvorfor ikke emo duden? //Lucian//
» Et hyggeligt besøg //Lana//
» uventet besøg - Alex
» Uventet besøg //Sebastian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: