Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Jan 05, 2014 1:30 pm
Ceit gispede da han kom. Han havde advaret Alias, men han tog det åbenbart ikke så nært at han kom ham i munden. Ceit havde heller ikke noget særligt imod sæd, han kunne ovenikøbet sluge.. nogen gange. Sommetider blev han bare lidt.. lidt for meget bvadr. Det var ikke hans hofret, men var det nogens? Han hørte godt Alias spytte ude på badeværelset og smilede kort inden han rakte ned og fik fat på sine underbukser og trak dem på.. Åh, Alias var verdens bedste heat-makker! Han forstod til fulde hvad Ceit havde brug for åbenbart... mon han selv fik noget ud af det? Han skævede kort til badeværelset da Alias kom ud igen og lagde sig ned på sofaen og brummede kort "Sulten?" gentog han og tænkte sig om, mens han så ham i øjnene og nikkede så stille "Ja.. jo.. det er jeg faktisk.." sagde han overrasket. Nu da presset i kroppen og heden havde lagt sig en smule og han ikke hungrede nær så meget efter vampyrens krop som han vidst altid gjorde alligevel så.. "Hvilken ide?" mumlede han og drejede hovedet lidt på skrå og smilede lidt af hans frække smil. Han fik sat sig op og strakte sig kort inden han rejste sig og gik hen til ham og skævede til de ting han rodede med og rynkede sine bryn "Hvad laver du?" spurgte han.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Jan 05, 2014 1:39 pm
Alias smilede bare "Super" sagde han bare og sendte ham et kærligt blik.. Han ville helt sikkert gerne maddes ville han ikke.. haha! Aj jamen.. den her uge var Ceit Alias.. bum! Og han måtte gøre med ham som det passede ham.. hell yearh! "Mhmm bare en hyggelig.. lille ide.." mumlede han hurtigt og rakte sin hånd ud mod ham, "Du kommer nok ikke til at elske den.. men når jeg kommer tilbage så er der mad.. " sagde han stille og kyssede ham hurtigt kort på læberne, og lagde så det sorte stykke stof om hans øjne snoede det et par gange. "Hvad skal du bruge den her til.." hviskede han stille og hev hans underbukser ned, "Jeg tror heller jeg må tage dig tøj med mig.. så du ikke går og tager det på hele tiden" hviskede han drillende og tog fat om Ceits håndled og gik rundt om ham, og samlede hans hænder på hans ryg og lagde så kæden omkring det.. reb var ikke nok.. Ceit var stræk, men det her var heldigvis stærker. Han snorede det omkring og bandt det godt fast.. så var valpen bundet igen.. Hæh! "På knæ" sagde han roligt og skubbede Ceit ned på knæ, "Godt så spreder du benene og læner dig forover til dit kind røre jorden.. " sagde han roligt.. da Ceit endeligt gjorde det, fik han hans ben bundet fast til nogen pæle i gulvet, hans bundne hænder forbundet til en lænke i loftet, og til sidst en lænke om hans hals.. hvilket betød han næsten ikke kunne flytte sig nogen steder. "Super babe.." sagde han roligt og gik rundt om ham, "Åh du ser så fræk ud.. kan næsten ikke få mig selv til at gå.." hviskede han stille og bukkede sig så ned bag ham, "Mhmm.. en time.. så er jeg tilbage.. nyd det" hviskede han drillende og lod sin fingre cirkel omkring Ceits åbning, som nu strittede lige op i vejret, "Hvis du taber den.. så vanker der sener" hviskede han drillende og lod så en fin lille dildo i metal glide op i ham, ikke for står bare en hyggelig lille en, Og rakte så frem og skruede en knap op på 3.. ups.. "Ses babe.." sagde han roligt og rejste sig til lyden af Ceits klynk og støn. Han forlod lokalet og låste døren bag sig.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Man Jan 06, 2014 6:13 am
Ceit så spørgende på Alias der dimsede rundt med noget der kunne have hørt til i et rumskib. Han skar en grimasse og rettede sig op og så på ham da han rakte ud mod ham og blev stående "Når du siger det på den måde så bliver jeg nok lidt skeptisk på forhånd.." sagde han, og lod sig alligevel hale ind i hans favn og fik et kys.. men også bind for øjnene. Han sukkede "Hvad har du nu fundet på?" mumlede han flabet og smilede lidt skævt. "Hvad skal du bruge det til? Du kan ikke passe det med de lange ben alligevel.." fortsatte han da Alias drillede ham med at tage hans tøj. Han strittede sådan set ikke imod det Alias lavede, heller ikke at han stjal hans tøj, han følte sig behageligt - nærmest bedøvet i kroppen.. Han lod sig glide ned på knæ, og rynkede så sine bryn i en undrende grimasse.. hvad? "Vent, hvad?" begyndte han og lænede sig en smule forover.. men ikke meget før Alias lige skubbede ham det sidste af vejen så han lå der.. med røven i vejret.. jeez. "Øh.. Alias.." begyndte han da han hørte klik fra flere lænker og mærkede det om bl.a. halsen. Han fnøs stille nede fra gulvet, okay nej, han var blank, hvad skulle han? Han snappede efter vejret da han rørte ham og vred sig kort, men det fik han ikke meget ud af. "En time?" begyndte han og gispede så da han lod noget glide op i ham, og så begyndte det at summe! Han bed tænderne sammen og klynkede stille "St.. ah.." begyndte han og hørte døren glide i bag sig et sted. Han trak vejret hurtigt og vred sig lidt igen, men det hjalp ham sådan set ikke.. det burde han nok også have vidst. "Nngh, Alias!" pev han og stønnede stille mod gulvet. En hel time sådan her? Den gik langsomt, ikke fordi det var ubehageligt, men det var det måske alligevel lidt at han ikke kunne bevæge sig. Han kom også.. en gang... to gange, åh!...og tredje gang. Ceit trak vejret tungt mod det hårde gulv, hvor han kunne mærke fugten fra hans ånde satte sig. Åh for fanden den vampyr altså!
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tirs Jan 07, 2014 4:04 am
Alias smilede bare ved lydende bag døren og låsten den kort, han gik oven på og fik sin jakke på og fandt sin pung inden han hastede ned til supermarket og gik på jagt efter ingredienserne. Han kom tilbage itl lejligheden en halv times tid efter.. nå ja.. måske kom det til at tage lidt mere end en time.. ups? Han fandt en gryde frem og gik i gang med at koge suppe, det var faktisk ikke så svært, og det var en god ret.. kartoffel suppe ja! Så kunne han rigtig få lov til at fodre den lille mus.. hæh. Han fandt et glas frem og hældte mælk i, han puttede også et sugrør i, og stillede det på en bakke hvor suppeskål og ske lå fremme, så øsede han suppe op og stillede resten i køleskabet, det kunne jo være Ceit fik lyst til noget igen sener. Han tog bakken med nedenunder, en halvenden times tid sener. Han låste roligt døren op og gik inden for. Satte bakken fra sig på komoden og gik langsomt over til den stønnende mus på gulvet, bukkede sig ned til ham.. løsnede han fra alle lænkerne, på nær dem omkring hans håndled og trak ham halvt op at side.. stadig med den legesyge dildo oppe i.. hæh. "Har du hygget dig lille skat?" hviskede han drillende og bukkede sig frem og kyssede ham intenst på læberne.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tirs Jan 07, 2014 7:10 am
Ceit forsøgte at ligge stille for at ikke at gøre det værre.. med værre mente han at komme meget mere, for han kunne godt trænge til en pause. Han kunne ikke løfte hovedet, men han kunne høre Alias komme ind af døren til kælderen og stønnede sammenbidt. "Det tog ikke kun en.. ah! En time" sagde han hurtigt, det havde taget længere tid! Hvis det ikke var fordi han havde været ved at sprænges så kunne det godt være han havde bidt lidt i ham.. eller nappet ham måske. Det kunne han godt finde på. Han blev dog lidt lettet over at slippe for lænkerne.. næsten dem alle sammen. "Mmh" mumlede han da han kom op og sidde.. eller.. halvejs i det mindste. "Jeg ville nok have hygget mig mere hvis du havde været her" svarede han i samme lavmældte tonefald og smilede skævt. Dog var han lidt tyk i mælet og han måtte synke et par gange. Han stønnede mod hans læber da han kyssede ham og gengældte det, da han fik færten af noget. Han trak vejret gennem næsen og snusede lavmældt. Først og fremmest kunne han dufte Alias, men der var noget i rummet der duftede ret godt - foruden Alias, for han var også ret tiltrækkende lige nu - havde han taget mad med? Han nappede ham let i underlæben og gav endnu et støn fra sig.. iih! "Hvad har du lavet?" brummede han stille mod hans læber og snusede prøvende igen.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tirs Jan 07, 2014 9:42 am
Alias smilede bare lidt "Nå ja.. jeg er jo heller ikke så vant til at lave mad" sagde han og sendte ham et frækt smil, "Måske skal jeg bare bestille noget næste gang så" forslog han og kyssede ham under øret, "Mhmm?" brummede han og lyttede til ceits støn, åh lille søde skat.. han ville ikke have noget imod at tage ham her.. lige nu.. næh nej.. men, Ceit skulle fodres, ellers kunne han slet ikke holde til det i det lange løb, og så skulle han med oven på og puttes og sove lidt, så kunne Alias tage ud og få lidt natmad bag efter, jep. "Skal vi ikke tage den her ud først pus?" hviskede han stille og lod sine fingre glide ned over hans rød og tog fat om dildoen og trak den langsomt ud og slukkede for den, "Mhmm.. støn du bare" hviskede han drillende og kyssede ham hurtigt igen, inden han så let som ingen ting samlede ham op som et barn, med Ceits ben omkring hofterne og en arm under hans røv, så han sad mest til den ene side, så han kunne ligge dildoen på plads med den anden hånd. Så gik han tilbage til sofaen og satte Ceit ned, og hentede bakken, som han først stillede på gulvet, satte sig med spredte ben og trak Ceit ind til sig bagfra, og kyssede ham let i nakken, "sulten?" hviskede han blidt og lagde Ceits ben sådan at bakken kunne stå på hans ben, "jeg har lavet suppe til dig.." hviskede han kærligt og nussede ham lidt.. hans hænder var stadig bundet.. jep! Han skulle jo mades det kære pus!
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tirs Jan 07, 2014 9:58 am
Ceit lyttede, og åndede tungt ud da han kyssede ham under øret.. åh så rart. Han var faktisk begyndt at tvivle på om han ville hade at blive kysset nogen som helst steder af Alias.. nej. Og slet ikke i den tilstand som han var i. Det var jo også med Alias han havde opdaget en masse nye ting om sig selv og sin egen seksualitet. All new kinks. Blive bundet? Han behøvede da heller ikke bevæge sig alligevel. Legetøj? Jo, hvorfor ikke. Blive holdt nede? Hvorfor skulle han have lyst til at rejse sig? Hah. Han brummede stille, og bed kort tænderne sammen for at forhindre endnu et støn i at forlade hans læber, så istedet kom der bare sådan et lille huff af luft ud mellem hans tænder istedet, da Alias endelig trak den tingest ud. Og så blev han løftet. Igen igen.. Men han demonstrerede ikke så voldsomt, kun et lille fnys. Da han endelig fik lov at sidde ned skulle han lige.. justere lidt, så han ikke sad på sin røv lige foreløbig.. selvom det gik væk om lidt. Man var vel en varulv. Han lod Alias justere lidt på ham også.. eftersom han satte sig bag ham. Ceit brummede lidt og nød kysset i nakken "Ja.. faktisk, jeg troede ikke jeg fik tid til at tænke på mad" mumlede han, men det var han faktisk, det fik han måske i de der perioder hvor heatet ikke var ligeså slemt. "Har du?" sagde han og snusede.. okay, nu kunne han godt dufte det, det måtte have været Alias duft der overdøvede det før. Så var heat alligevel stærkere end madtrang. Good to know. "Så.. er det sådan en.. blinde-ingen-hænder spisning? Lidt som i skolen, minus nøgenheden, og heat.." grinede han drillende. Han kunne jo ikke rigtig se hvad der foregik. Det var måske lidt farligt med varm suppe der muligvis kunne ende i hans skød, men han regnede ikke med at Alias ville lave nogen pludselige bevægelser, selv agtede han at sidde stille.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tirs Jan 07, 2014 11:28 am
Alias smilede bare lidt "Sider du godt pus?" sagde han roligt og kyssede ham på kinden og så ned på tallerken, så nu var den nok heller ikke så brændende varm længere, men han måtte heller få hældt noget i Ceit inden den gik hen og blev kold, kold suppe var ikke særlig hyggeligt. "Nå ja, jeg havde nok fodret dig alligevel, mad og søvn er vigtigt.. ellers ville du være for udmattet til at kunne fortsætte.. sådan her.. og jeg vil helst have at det bliver ved så længe du er her.." hviskede han stille og mente det faktisk. "Desuden så har jeg bestemt mig for at du sover i min seng i nat" sagde han roligt, "Jeg vil ikke have du ligger hernede alene i kulden og.. alt er så beskidt.. nejtak" mumlede han bare og grinede så lidt, "tjaa.. du må godt se.. det er nok nemmest" sagde han roligt og fjernede bindet fra Ceits øjne, og sad lidt så han lige kunne vende sig til lyset, inden han samlede lidt suppe op på skeen, "Åben munden babe" hviskede han blidt og fodrede ham så.. stille og roligt.. mhmm. "Sig til når du bliver tørstig efter lidt mælk" mumlede han sukkersødt.. han kunne sagtens være sød.. han havde stadig det der beskytter gen, han ville beskytte havd der var hans.. mhmm.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tirs Jan 07, 2014 12:16 pm
Ceit nikkede og lyttede til lyden det sagde når Alias læber mødte hans hud og brummede lidt. Han kunne godt lide det. "Jep, sidder fint" sagde han og smilede lidt. "Tvangsfodring.. er det ikke ulovligt, eller er det kun i Pennsylvania?" mumlede han flabet og nappede ud efter ham, hvor han nu end var henne.. han kunne da bare spise Alias ikke? Hæh. Han spidsede ører og rynkede sine bryn lidt da Alias fortalte ham om sin beslutning "Er du bange for jeg fryser?" mumlede han drillende og skubbede sin overkrop bagud mod hans. Han var jo kogende varm, konstant uanset rum og udendørs temperatur. "Det er fair nok.." sagde han så, selvom han måske ikke var helt glad for at han fik lov at være løs i et hus.. hvad hvis han vågnede og Alias ikke var der og han gik udenfor og det gik galt? Galt i form af at dry-humpe enten en gadelygte eller i værste fald en eller anden der var ude og gå tur på det forkerte tidspunkt. Nej tak. Han skævede ud da stoffet blev fjernet fra hans øjne og så ned på den der suppe som Alias havde kreeret "Ser godt ud, hvorfor.. nåå.." begyndte han, men afsluttede igen, for Alias spiste jo naturligvis ikke den slags. Han så på skeen et par sekunder, først mistænksomt... hvorfor vidste han ikke, nok noget med sølv og instinkter at gøre og den slags før han åbnede munden og lod ham made ham. Det gik ham egentlig ikke så meget på, det var fint nok, faktisk var det meget sjovt og han gjorde det i alt fald bedre end han havde gjort dengang det rent faktisk var nødvendigt, spildte nok ikke nær så meget. Der var dog en gang hvor det ramte lidt skævt, hvilket fik ham til at grine "Du er muligvis også nød til at smide mig i bad.. måske ikke karbad, så kan det være jeg drukner.." brummede han og raslede lidt med kæderne og smilede skævt om til ham. "Må jeg bede om noget mælk?" mumlede han så og skævede til mælken.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Ons Jan 08, 2014 12:16 am
Alias smilede bare lidt til det Ceit sagde.. njaa "Det er vidst også ulovligt at have slaver.." grinede han bare og kyssede ham hurtigt i panden, "Men jeg har jo dig her alligevel.." hviskede han stille og nussede ham lidt op af det ene ben, det måtte han godt, han hyggede sig faktisk. "Jeg er bange for at du bliver syg, eller at du får det skidt med at være hernede i så lang tid af gangen.. her er ikke særlig rart" sagde han stille og sukkede, han burde få det sat i stand, men han kunne bare godt lide det sådan her.. men det betød ikke at han ville udsætte Ceits heldbred for noget, han skulle sove i Alias seng og så var den ikke længere! "Jeg skal nok passe på dig skat.." hviskede han stille, "Du får ikke lov til at stikke af, hvis det er det du tænker på" sagde han lidt mere drillende så det ikke blev alt for sukker sødt.. det kunne Ceit ikke lide havde han lært.. og det var rart nok, for det kunne han heller ikke selv.. næh. Han grinede stille og rystede lidt på hovedet "Mhmm bad?" sagde han stille og grinede så "Så dybt tror jeg ikke mit badekar er skat.." drillede han bare og lagde skeen tilbage i skålen og bandt så Ceits hænder fri. "Her så kan du vidst godt klare resten selv, jeg tænke du også gerne lige ville på toilettet, så går jeg op og gør et bad klar imens.. "Ses om lidt" sagde han hurtigt og sneg sig ud bag ham og gik hen mod døren, dog samlede han lige Ceits tøj op på vejen, det kunne han vel lige så godt vaske for ham.. Ceits taske stod der jo stadig, mon ikke han havde noget ekstra.. ikke fordi han ville have han tog tøj på, mest fordi at de andre der boede i lejlighedsbygningen måske ikke havde lyst til at møde Ceit nøgen på trappen.. haha.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Ons Jan 08, 2014 7:06 am
Ceit nikkede efter at have fået noget af den der kartoffelsuppe af skeen, uden at spilde. Great joy! Han forventede næsten klapsalver for sin fantastiske bedrift! Tsk. Men Alias nussede ham på benet, så det tog han gerne istedet for klapsalverne. Han lyttede til Alias forklaring på hvorfor han havde tænkt sig at flytte ham, og lagde hovedet lidt på skrå. Han vidste ikke om det var sært eller rart at Alias blev sådan.. blød.. nogen gange, det var noget nyt han var begyndt på, og Ceit havde lagt mærke til at han ikke skar så meget i ham mere - eller tænkte på det nok nærmere - selvom han stadig bed og skar hans tøj i stykker, men det gjorde ikke så meget, han kunne jo godt lide det. Godt han havde taget ekstra med. "Tak.." sagde han "I lige måde... eller.. ja" sagde han og trak på skuldrende og grinede lidt.. måske efter heat, når hans hjerne ikke var havregrød. Han grinede da Alias sagde han ikke fik lov at stikke af "Dit soveværelse dufter af dig, hvis jeg stikker nogen steder så stikker jeg nok ind i dit skab" brummede han. Det var nok noget af det sjoveste derhjemme, når de fandt en eller anden der sad i et skab eller lå i en eller andens seng på grund af hormoner og duftstoffer... det fik som regel ud over Walter, alpha og alting. "Så kan vi lege gemmeleg" mumlede han og sukkede "Man kan faktisk drukne i 3 centimeter vand, eller jeg kan i alt fald, nok fordi jeg ikke kan svø.." han afbrød sig selv midt i sætningen. De udvekslede som regel ikke viden om deres... svage punkter, og Ceit kunne ikke svømme. Det var jo en svaghed.. Det var ikke fordi han regnede med at Alias havde tænkt sig at drukne ham, han havde jo heller ikke nogensinde truet ham med sølv selvom han vidste at han ikke kunne tåle det. Men det handlede vel i sig selv også om svaghed, han ville ikke virke svag i Alias øjne. "Tak" sagde han hurtigt for at komme videre med noget andet og smilede om til ham og bevægede sine fingre lidt og gned sine håndled da han fik hænderne fri, og så efter ham og rystede smilende på hovedet da han tog tøjet med sig. Typisk. Han spiste færdigt selv, og drak mælken og stillede bakken fra sig bagefter og trak vejret dybt inden han rejste sig og gik ud på badeværelset. Han tog sig også lige af den der.. eller de der pletter på sin mave og brystkasse, med en klud.. det var ikke ligefrem så rart at lade tørre.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Ons Jan 08, 2014 8:34 am
Alias smuttede bare ud af døren og oven på, hvor han fyldte et badekar med varmt vand og bobler.. hygge! Han dæmpede lyset lidt og satte noget musik på.. men for det ikke skulle blive alt for romantisk.. kæreste agtigt, satte han noget rock/metal musik på i stedet så det pumpede igennem i baggrunden. Han gik så tilbage til kælderen hvor Ceit var blevet færdig med at spise, han smilede til ham da han dukkede op i tøj og det hele.. skønt! "Jeg skal nok holde øje med dig så du ikke drukner skat" drillede han bare, og tænkte lidt på det han havde sagt.. at han ikke kunne svømme.. måske skulle han give ham lidt undervisning en dag.. haha ja. "Njaa" mumlede han bare hurtigt, ingen gemmeleg til Alias, "Du kan ikke gemme dig for mig.. medmindre du kan flyve altså.." sagde han drillende og blinkede til ham. "Kommer du med?" sagde han roligt og viste Ceit oven på, så kunne han rydde lidt op når Ceit var kommet i seng.. klokken var ret mange, han måtte heller putte ham efter badet.. hvis han ikke altså.. kom i stemning.. igen.. haha! Han låste op til lejligheden og lukkede dem ind, inden han lod døren glide i og låse igen bag sig. Han gik ud på badeværelset og stoppede vandet, "Så kom.. så skal jeg nok holde øje med dig så du ikke drukner" grinede han bare og rakte ud og kyssede Ceit i panden.. fjolle Ceit altså.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Ons Jan 08, 2014 9:31 am
Ceit brummede lidt, men kunne ikke helt gemme det lille smil der sneg sig frem hos ham alligevel. Han gik med ham ovenpå og kiggede kort ud af vinduerne, hvor der udenfor var temmelig mørkt. "Hvad er klokken?" mumlede han stille.. havde de været igang så længe? Han drejede blikket mod ham og smilede skævt "Ikke så vidt jeg ved, men måske skulle du alligevel tjekke om der ikke stikker fjer ud?" drillede han og kravlede kort ind under hans arm og trykkede sin næse mod hans kæbe "Mmhm.. dufter" mumlede han og slap ham så inden de nåede badeværelset og trak tøjet af igen, nøgennøgennøgen.. hele tiden. Han nød kysset i panden og lod sig derefter glide ned i vandet.. heeelt ned under vandet først inden han stak hovedet op igen og trak luft ned i lungerne. Han rummede af nydelse, åh så rart.. så varmt. "Tak" mumlede han sageligt nede fra alle boblerne og lyttede til musikken i baggrunden.. metal? Kunne Alias godt lide det? Kunne han ikke bedre lide gammel klassisk musik og sådan noget? "Jeg vidste ikke du var til den slags musik" grinede han stille og vendte sig lidt om så han kunne ligge på maven og støtte på sine underarme så han ikke behøvede dukke hovedet ned under vandet. Han skrubbede sit hår med shampoo og skyllede det ud ved at dukke hovedet under vandet og rystede hovedet lidt inden han igen sank lidt ned under vandet og glippede søvnigt med øjnene. Der gik ikke særlig lang tid før hans øjne gled i, han kunne ikke styre det, han var måske mere træt end han umiddelbart havde troet.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Ons Jan 08, 2014 10:31 am
Alias smilede bare af den nøgen mus der nu var på vej til badekarret, "Klokken.. lidt over 12 tror jeg.. klokken er mange.." sagde han så roligt, "Du skal sove bagefter.. så vi kan hygge os igen imorgen" sagde han så drillende og gik hen og satte sig på kanten af badekarret og lagde nakken tilbage mod stenene.. mhmm.. det var nu meget rart med så meget liv omkring sig.. at have en at snakke med og hygge sig med.. han ville helst ikke indrømme det, men han havde nok savnet det en del. "Hvis du bliver til en fugl så kan det altså godt være jeg kaster dig ud.. af vinduet" brummede han bare stille og grinede så lidt.. "Tjaa.. det er godt at kneppe til" grinede han så og sendte Ceit et frækt blik, og betragtede ham som han sank ned under vandet, han talte sekunderne.. og til sidst undrede han sig lidt, stak en arm ned under vandet og hev Ceit op over, "Du skal lige huske at du stadig er menneskelige.. og skal trække vejret.." sagde han så og gav slip, inden han gik hen og fandt et stort badehåndklæde til Ceit og hjalp ham op og pakkede ham ind i det. "Så kan du lige gøre dig færdig så redder jeg sengen" mumlede han og smuttede ud, selv om den sådan set allerede var redt, den manglede kun Ceit.. jep. Alligevel gik han ind i soveværelset og trak sit tøj af.. alt sit tøj.. slukkede lyset og lagde sig ned under dynen.. måske var han heldig og fik lige.. en knald inden Ceit skulle sove? Det var også det bedste at sove til.. havde han hørt.. hæh.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Ons Jan 08, 2014 11:09 am
Ceit vågnede med en sprutten og lidt hosten okay.. øh. Ja.. Han gned sig i ansigtet og brummede stille "Jeg er ikke menneskelig.." mumlede han så og smilede flabet til ham og blottede kort sine hugtænder før han grinede lidt og lod sig hive ud af badekarret. Ceit var nok ikke druknet lige med det samme.. eller det var han måske han anede det ikke. Og han havde ikke tænkt sig at teste teorien. Han puttede sig lidt i det store håndklæde og satte sig kortvarigt på badekarret og lyttede. Ceit nikkede og så efter ham og gabte kort inden han tog sine boksershorts på. Han kunne ikke helt bestemme sig om han syntedes at han var blevet behageligt tung i kroppen, eller om det var heatet der spillede ham et pus. Han foldede håndklædet efter han havde pjusket sit hår igennem med det. Han lod sin hånd glide gennem sit hår op til flere gange, og gik så ud efter at have slukket lyset og fandt Alias i sengen. Han så overrasket på ham, men det var ikke unormalt at han lå der en time.. måske to sammen med ham inden han lavede alt muligt andet...vampyr halløj. Han kravlede ned under dynen og rakte kort ud og stødte mod hans mave med fingrene, og hævede et øjenbryn og smilede så lidt i mørket "Alias.." mumlede han.. okay, det var vidst heat. Og Alias havde ingen tøj på! Mmhm. Han gled ud af sine egne boksershorts og krøb nærmere hans øre "Djævel.." hviskede han så og smilede skævt inden han lod sin tunge glide igennem hans øre. Havde han regnet det ud? Kunne han lugte det før Ceit overhovedet vidste at der var optræk til endnu et udbrud af heat? Han var allerede varm i kroppen da han lænede sig indover ham og trykkede sine læber mod hans.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Jan 09, 2014 12:15 am
Alias smilede kort "Jov du er menneskelig.. men du er bestemt ikke et menneske, der er en lille usynlig forskel" sagde han hurtigt og smilede lidt til ham, derfor skulle han helst lade være med at drukne sig selv, for det ville den lille varulv ikke holde til.. desværre. Han så op da Ceit kravlede ned under dynen til ham, han var så hyggelig at ligge med når han var så varm.. han brændte gennem huden, men det var ikke fordi det var på den ubehagelige måde.. det var rart, meget rart. "Ja?" sagde han stille og lagde sine arme langsomt omkring Ceit, end omkring nakken, og en mod hans varme side.. mmhmm ikke så tosset endda. Han kunne godt mærke at Ceit lige.. smed resten af tøjet, men det var jo fair nok.. eftersom at Alias også lå der nøgen. Dog fandt han hurtigt ud af at det ikke lige kun var derfor.. selv om det nok var en af grundende.. da han rykkede ham tætter på kunne han tydeligt mærke hans boner, "Jamen skat dog" grinede han drillende og kørte sine fingre langsomt ned over siden på ham, og ned til hans lækre lille numse! Mh! "Mhmm.. jeg synes du skal.. tage mig.. jeg trænger vidst til at komme en hel del.. "op med dig, du er øverst" grinede han så og rullede hurtigt Ceit op på sig.. mhmm frække lille Ceit.. han så rigtig lækker ud som han sad der.. mhmm lige til at spise.. igen og igen.. varme følelser strømmede gennem ham, og han var allerede stiv.. igen.. argh!
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Jan 09, 2014 2:29 am
Ceit fnøs "Jeg skal give dig menneske.." mumlede han drilsk og lod ham rykke rundt på dem så han var øverst. Okay, han var menneskelig.. på ydersiden.. og hans organer og den slags var jo også menneskelige, hans form var menneskelig, men det den indeholdte mere end øjet lige så. Og så kunne han jo blive til en rigtig ulv for ikke at forglemme! Det gjorde bare en smule naller, så han gjorde det ikke så tit. Han brummede lidt mod hans hud, og trykkede et kys mod hans kraveben "Det kan vi godt aftale.." grinede han lettere distraheret.. Det var ikke så nemt at holde hænderne fra ham, og nu da han selv indviterede? Så kunne han da umuligt sige nej! Han kørte sine hænder nedover hans overkrop og skubbede sig en smule bagud til han ligesom.. mmhm, ramte plet. Han smilede skævt af at Alias var lige så aroused som han selv på trods af at det var Ceit der var i heat. Måske smittede det lidt af? Han Hævede sig lidt ved at trykke sine knæ ned i madrassen og gled så nedover Alias lem med et støn. Op i røven med forspil, det havde han fået nok af hele dagen, han ville også gerne sørge lidt for Alias.. Han havde sat sig selv så meget til side og haft Ceit i fokus, det var vidst på tide han også fik lidt ud af det. Han trak vejret langsomt ind, og begyndte så at bevæge sig.. Han spildte ikke tiden på at starte langsomt ud, fuck no. Han kunne godt selv klare det lidt hårdere, og han vidste med sikkerhed at Alias ikke ville have det blidt. Han lænede sig ned og gav et legesygt støn fra sig "Du bestemmer... hurtigere, langsommere.. hårdere" det sidste ord kom ud som et støn og han rettede sig op igen, dog uden at tage sine hænder fra hans brystkasse, han kunne godt lide at fornemme den hæve og sænke sig når han trak vejret.. hvis han gjorde det, det behøvede han jo ikke.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Jan 09, 2014 8:19 am
"Du kan bare komme an lille skat" grinede han drillende og sendte ham et rigtig frækt blik.. søde lille Ceit, der slet ikke kunne lade være, det var bare for.. for hyggeligt! Det var meget nemmer end at skulle forføre ham ud i det, eller skubbe ham ud i det hver gang.. selv om det var en smule underligt ikke længer at skulle tage initiativ.. at Ceit bare kastede sig ud efter det.. eller nærmer.. tiggede om det.. mhmm han kunne rigtigt godt lide det, det måtte han nu gerne blive ved med hvis han havde lyst. "Dejligt" mumlede han bare og lagde nakken lidt tilbage og brummede dybt da Ceit satte sig på plads og gled ned omkring ham.. uden nogen pause.. lige på og hårdt.. mhmm! Sådan kunne han også bedst lide det.. og det kunne Ceit vidst også.. så hvorfor lade være! "Mhmm nej skat.. jeg bestemmer altid.. det er din tur til at få 5 minutter hvor du må gøre hvad du vil" hviskede han og sendte ham et frækt blik.. 5 minutter af en dag.. åh jov det kunne han godt lige give ham.. 5 minutter og slut, bum.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Jan 09, 2014 12:36 pm
Ceit snappede drillende ud efter ham og bevægede sig langsomt, mens han lyttede og bed sine støn i sig. Han skævede til ham og grinede og lænede sig ned og trykkede sine læber mod hans. Bare lige.. kort.. Mmhm! "Du er en sjov en.." hviskede han og smilede skævt.. det var han altså, han fik det hele serveret på et sølvfad, og så vendte han det fuldkommen op og ned. Men det var sjovt, og Ceit kunne godt lide det! Alias var aldrig kedelig. Han trak vejret dybt, okay.. fem minutter der var hans? Det var ikke fordi han var særlig sceneskræk, så det tog han som en invitation! Han trykkede sine læber mod hans igen og lod sine hænder glide ned og fange Alias hænder og trak dem op over hans hoved og smilede skævt mod hans læber.. Inden han praktisk talt stoppede med at bevæge sig.. hæh. Han holdt hans hænder fast og rullede så prøvene med hofterne og himlede let med øjnene.. my.. god.. "Åh.." stønnede han hæst inden han slap hans hænder og foldede sine klør ud og trak dem drillende nedover hans brystkasse og mave uden at gøre skade.. han trak kun hvide striber, intet andet! Nejnej.. Han begyndte dog at bevæge sig igen hurtigt derefter, utålmodig og høj på heat, hurtigere... mmhm.. og lidt hurtigere!
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Jan 11, 2014 11:30 am
Alias smilede frækt til ham.. nå så det troede han.. hæh.. han kunne bare vente sig kunne han ja! "Sjov?" spurgte han stille og sendte ham et forvirret blik, hvornår var han blevet sjov? Han havde da aldrig fortalt jokes.. ah det var vidst ikke lige ham, Ceit måtte være væk.. mhmm underlige varulv. Han sukkede stille og lod Ceit trække hans arme op over hovedet.. aha? Han sukkede stille og nød det lækre kys Ceit gav ham, og stønnede intenst mod hans læber. Han grinede lidt da han stoppede, "Tik-tak" hviskede han drillende og lænede sig frem og nappede ham hurtigt i læben, og stønnede så igen da Ceit gik i gang igen.. mhmm den dreng! Han sukkede højlydt og lukkede øjnene igen da Ceit kradsede ham.. uf! "Times up" mumlede han bare hurtigt og så slyngede han dem rundt, stadig inde i Ceit, nu lå han bare nederst, og så fortsatte han i lige højt tempo hvis ikke hurtigrer… tid gik, og så kom de, den ene lige efter den anden, og han stønnede dybt ind mod Ceits hals.. trak sig langsomt ud og rullede ned på ryggen ved siden af ham, "Puuh" hviskede han stille og gav et skælv fra sig.. ah.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Jan 12, 2014 10:56 am
Ceit gav ham plads ved sin hals, og fornemmede luften fra stønnet og trak vejret ujævnt ind og lod efterskælvene indfinde sig. Han lod ham rulle ned, og vendte sig om på maven og fik trykket en pude ind under sit hoved og lidt af hans overkrop.. mmhm.. Han var træt nu, meget træt faktisk. Alligevel lå han og lyttede lidt til sin egen stakåndede vejrtrækning, og Alias'. Han trykkede sit ansigt lidt ned i puden og gabte stille "Jeg falder nok i søvn.." hviskede han så undskyldende.. ikke at han troede Alias gerne ville snakke ovenpå det her, men.. hm. Det var i hvertfald sidste udkald hvis han skulle gå tilbage til kælderen, for hans øjne var tunge og hans krop var tung, ikke af lyst denne gang, nok mere udmattethed. Ceit fik heller ikke opnået at holde sig vågen i mere end fem minutter efter det.. der var nok mest af alt snak om tre minutter måske indtil hans øjne gled i og hans vejrtrækning blev tungere og han krøllede sig mere sammen under dynen og skubbet en arm ind under sin pude. Han sov ovenikøbet tre timer sammenlagt før et mareridt fik ham vækket. Det skete ellers ikke særlig tit... faktisk sjældnere, det havde været ret ofte da han var lille, og det kunne stadig ske. Men han satte sig op med et ryk, og trak vejret som hvis han havde løbet et marathon.. urgh.. Han gned sig i ansigtet og forsøgte at få kontrol over sin vejrtrækning. Der var ingen spor af heat.. i hvertfald ikke lige nu. Ceit steg ud af sengen, og fik fat i sine underbukser og gik ud på badeværelset. Han lagde ikke engang mærke til om Alias var i sengen, i hjørnet af værelset, eller slet ikke til stede.. det var også ligemeget. Han stak hovedet ind under vandhanen og tændte for det kolde vand og gispede kort... men det hjalp.. han faldt ned, og fik hjernefrys. Men altså.. Da han var færdig stod han og gned sit ansigt og hår med et af de store fluffy håndklæder som Alias havde.. Bare sådan lidt langsomt, mens han sukkede, inden han slukkede lyset for at gå ud igen.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Man Jan 13, 2014 4:56 am
Han sendte ham et blidt blik og nikkede så bare, inden han langsomt rakte ud efter ham og trak ham blidt ind til sig, så han lå i hans arme men stadig med hovedet på puden.. bare så de lå ind mod hinanden. Han trak dynen op over dem "Sov godt.. Glæder mig allerede til imorgen" hviskede han kort drillende og strøg ham blidt over rykken til han faldt i søvn. Da Ceit sov sneg han sig ud af sengen, det første han gjorde var at tage Ceits tøj, godt nok lod han hans underbukser ligge.. men ellers, så fik han vidst ikke rigtig brug for noget af det andet. Han stoppede det i Ceits taske, sammen med tøjet fra før, og lagde den væk.. så Ceit ikke lige sådan fandt den.. næh nej! Så tog han afsted, og vendte hjem et par timer efter. Han åbnede døren og lod den glide i langsomt og låste efter sig, inden han skubbede skoene af sig, og trak den hvid.. eller.. blod røde skjorte af sig og smed den i skralde spanden, han kørte en hånd gennem sit hår.. han kunne vidst godt bruge et hurtigt bad.. Efter badet trak han i undertøj og en blød hvid t-shirt og et par grå joggingbukser.. mhm. Faktisk havde han lagt mærke til Ceits ændret vejrtrækning, men han havde tænkt at han nok bare.. havde våde drømme eller sådan noget.. det var jo heat ikke? Så han stod i køkkeneti færd med at drikke lidt af en flaskevand da Ceit kom gående forbi.. han lignede ikke en der lige havde haft en god drøm.. argh. Han stilte vandet fra sig og skruede låget på, imens han betragtede Ceit lukke døren til badeværelset. Han stillede vandflasken tilbage i køleskabet og gik så hen mod badeværelse og ventede, da døren gik langsomt op. Han rakte bestemt ud efter ham og trak ham ind i sine arme, så Ceit ikke kunne nå at lave nogen indvendinger. "Hvad sker der?" hviskede han stille mod Ceits hår og kyssede ham blidt i panden.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Man Jan 13, 2014 6:36 am
Ceit lod sine hænder glide gennem sit hår, med halvlukkede øjne. Så han var ikke på vagt overhovedet da Alias pludselig langede en arm ud efter ham og trak ham ind til sig, så fik han et kæmpe chok "Jesus!" gispede han halvkvalt med ansigtet fuld af Alias. Han faldt dog hurtigt ned igen, da han mærkede hans hvisken i sit hår og kysset i panden. "Well.. first of all, you nearly gave me a heart attack" brummede han drillende mod hans t-shirt, og gabte sløvt "Only nearly though.." hviskede han så og trak sit hoved ud fra hans t-shirt så han kunne se ham "Der sker ikke noget, hvorfor har du så meget tøj på?" mumlede han så, og fik en enkelt arm fri fra Alias' jerngreb og gned sig i øjnene "Har bare sovet lidt uroligt, bad dreams.." hviskede han og smilede så lidt til ham. "Jeg var på vej i seng igen.." mumlede han, og snoede ukoncentreret Alias t-shirt kant omkring sine fingre med den anden hånd. Det var underligt, han kunne ikke rigtig.. være i samme rum, og slet ikke dele samme luft som ham uden at røre ved ham eller snuse til ham, eller bare.. et eller andet, det føltedes rigtigt at begrave fingrene i de sorte lokker på hans hoved, eller røre ved hans glatte hud, eller begrave ansigtet dybt i den bue ved hans nakke og bare blive der og.. Ceit skar en grimasse over sine tanker, okay.. nej, nu skulle han sove, ellers fik han bare flammet heat op en gang til, og det var han nok for træt til at gennemføre. Det ville ikke se så kønt ud hvis han faldt i søvn midt i et knald. Nej. Nope. Han trykkede sig kort ind til ham og slap ham derefter "I'm gonna hit the sack again.. trying to catch some sleep" hviskede han så, og smilede roligt til ham "Slipper du mig lige?" tilføjede han så og sendte ham et drillende blik.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Man Jan 13, 2014 6:55 am
Alias blev en smule forskrækket af Ceits udbrud og tyssede hurtigt på ham, "Det er bare mig slap af" hviskede han, og prøvede at lyde blid.. altså helt ærligt.. Hvem fanden skulle det ellers være.. ih! Det var svært at være sød ved en der var så.. ih! Han sukkede stille og rystede på hovedet "Så lad være med at gå rundt i mørket.. desuden bor jeg her.. og du ved godt jeg sover.. så hvorfor skulle jeg ikke komme hen til dig når du står op" mumlede han bare en smule sur over at Ceit var så dum.. ih så tænk dog lidt! Men det kunne han vel ikke lige for tiden.. i hvert fald ikke på andet end sex åbenbart.. men det var også okay, selv om han nok savnede Ceits hjerne lidt.. mhmm, men det var fint! Et par dage mere med sex og så lige.. lidt tid fra hinanden ellers døde de bare.. eller Alias gjorde i hvert fald, han blev sindsyg af at bo sammen med folk.. fuldstændig sindsyg.. argh! "Nå" mumlede han bare og trak på skulderen, "Fordi jeg ikke sover.. og jeg går ikke nøgen rundt hele tiden" mumlede han bare "Det er dit job.. tager du ikke dine underbukser af igen? Jeg skal bruge dem" hviskede han så drillende og kyssede ham vådt på halsen, hvis Ceit skulle drille, så drillede han altså igen! "nååe.. mareridt.." hviskede han og kyssede ham så igen lidt blidere på kinden og hurtigt på læberne.. mh.. mh! "Nå så det var du.." mumlede han bare kort og hævede et øjenbryn.. han grinede så lidt da han bed ham om at give slip. "Næh" mumlede han bare og løftede Ceit op og bar ham tilbage til soveværelset og lagde ham ned på madrassen, inden han stjal hans underbukser og lagde dynen hen over ham. "Shh.. ikke så meget brok.. så voldtager jeg dig bare.. " drillede han og rejste sig med Ceits underbukser i hånden og gik ud af soveværelset, han lod dig døren stå på klem og lyset være tændt i stuen.. og fjernsynet som han også lige fik tændt for.. så behøvede Ceit ikke føle sig så ensom.. mhm.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Man Jan 13, 2014 7:59 am
Ceit fnøs stille da Alias blev vred. Tsk! Hvad nu hvis det ikke havde været ham? Havde han aldrig hørt om indbrudstyve, eller dusørjægere der specialiserede sig i at slå væsner ihjel. Hvad var hans problem! Han gearede dog lidt ned igen, det måtte være på grund af heat, for ellers ville han nok have hidset sig op. "Måske burde du.." mumlede han bare flabet, og rakte tunge af ham.. åh, han var for træt til det her.. og lidt ved siden af sig selv på grund af mareridtet og heat. Han kom med en overrasket lyd da Alias kyssede ham på halsen, hvorefter han gik igang med at kysse ham over det hele! For helvede.. "Ne.. me..hmfn!" brummede han, han kunne ikke få lov at få et ord indført i den her samtale! Eller måske mere monolog.. eftersom det var Alias der talte og Ceit der lavede lydspor. Indtil han blev til en sæk kartofler over Alias skulder, fordi han ikke måtte gå i seng selv. Men han fandt sig i det uden brok. Han blev dog en kende rød i hovedet da Alias tog hans underbukser "Hey.. det der var altså.. mine" hans stemme ebbede lidt ud jo længere han kom med dynen og og putningen og... sådan noget. Han så kort efter ham da han gik og så lidt rundt i værelset, og endte op med at ligge og vende og dreje sig lidt rundt omkring indtil han faldt i søvn. Denne gang sov han igennem til om morgenen.