Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hush little baby~ Alias

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 8:48 am

Sted: Le Diamante
Tid: kl.09.06
Vejr: Sommer aften, lunt og tørt.
Omgivelser: Klubbens vanlige stilfulde møblement og dekadente kundeskare.


" Check yes" ....ordene rungede ud i lokalet og bandet var så småt ved at være klar.Et meget elegant klædt band, bestående af fem unge mænd , havde netop indtaget scenen.Denne aften stod i jazzz og evergreens tegn, og en tæt pakket klub dannede rammerne for deres lille optræden.Og publikken klappede opmuntrende op til de smukke mænd og deres blæseinstrumenter og det smukke ibenholdtsfarvede flygel.
De første toner af Gershwins Summertime, blev sendt afsted og stemningen var sat.
Nede i det ene hjørne, stod Millicent og kiggede på bandet.Hun elskede den type musik og de stemninger den kunne fremtrylle i en.
Det var nu tre dage siden hendes rendevous med William - og hun var så småt begyndt at få det på afstand.
Tilgængæld havde hun - stadigt- svært ved at få Alias helt ud af sit hoved, måske det skyldtes blodet? hvor længe mon det ville vare? Tilgengæld havde Alias brillieret med sit fravær , det passede Millicent fint, så havde han ikke hørt at hun var kommet til at smutte , med en kunde forleden dag.
Hendes hår var , som reglerne påskrev , opsat- denne gang i en fransk fletning og påklædningen var den obligatoriske sorte nederdel og den hvide bluse med logo påtrykt.Hun glattede lidt ud på nederdelen og svejede med i takt til musikken.
" So hush..little baby..dont ...you cry" nynnede hun med og gik med elegante skridt op mod baren, det var tid til at tømme skraldespandene.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:02 am

Alias åbnede døren ind til baren og gik elegant ind og stilte sig på bartenderens side af baren og kiggede ud i lokalet, som var propfyldt som sædvanligt. Han gik hurtigt hen til kanten og tog blot imod en bestilling, han kunne godt lide at hjælpe til, lidt rundt omkring, lige meget hvilket arbejde han skulle påtage sig, han var væreten, han var ejeren, han kunne gøre hvad som helst med stil. Han begyndte at blande drinken, imens han spejde efter en bestemt person som han så til sidst fik øje på. Han gav den meget fulde kvinde sin drink og tog imod betaling, inden han åbnede baren op og smuttede ud på den anden side.
Han gik direkte over mod hende og stoppede op bag hende, "Millicent.. min kære" sagde han roligt og prikkede hende blidt på skulderen, så hun vendte sig mod ham. Han smilede blot større og gav hende diskret elevator blikket, han kunne ikke gøre for det, han var jo blot en mand.. og det var ikke altid man valgte når man tænkte med hovedet.. og hvornår man tænkte med.. ja. "Du ser formidabel ud, det gør du selvfølgelige altid, hmm.. jeg tror du kunne have en skraldepose på, og stadig se elegant ud" sagde han roligt, "Hmm nu vi snakker om påklædning, vil du være så venlig at følge med mig ind på mit kontor?" sagde han hurtigt, og kiggede kort på hende igen, så elegant, hun kunne have alting på og stadig stråle som en sol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 7:12 pm

Hun forsatte hendes nynnen med imens hun begav sig omkring og indsamede de temmelige fyldte skralde spande, one by one og erstattede dem med nye.
Hun havde netop sat en ny pose i den sidste, da et prik på hendes skulder fik det til at gippe i hende , da det udløste et lille uskyldigt chok.
Med et smil og et " Hvad kan jeg hjælpe dem m-.." drejede hun omkring og stod således ansigt til ansigt med Alias.
" Alias...jeg troede det var en kunde" undskyldte hun og smilede.
" Godaften chef," drillede hun ham og skubbede resolut den glæde væk, der poppede op , bare ved at se ham .Det måtte være det blod tjavs..det måtte det altså bare være .
Millicent skød underlæben lidt frem, det hjalp ikke just på sagen at han var så...rundhåndet..med hans komplimenter, men...det var han jo omkring de fleste, hendes hotass boss.
" why Thank you Alias, du slæber også lige an" sagde hun drillende og med en mere arbejds mæssig tone,
Inden han ville blive irriteret ,svarede hun professionelt " Jo, naturligvis.jeg kommer med det samme".
Hun fulgte efter ham og funderede over hvad det dog kunne omhandle.Hun havde overholdt hans dress code, hver aften og ikke gjort noget galt, ikke udover aftenen med William...og der var det nok ikke hendes påklædning der var omdrejningspunkt .
Hmm...hvad havde han nu fundet på ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:11 pm

Alias grinede stille og nikkede til hende, altså så.. hm, ja så sød og i møde kommende. Hun havde ret da hun sagde at hun ville blive en god værtinde, det var han ikke længerer i tvivl om, men det betød jo ikke han havde tænkt sig at gøre det let for hende. Han smilede bare til hende, "det er en god indstilling at have" sagde han blot, som en lille kompliment til hendes arbejde, han vidste hun gjorde det ordenligt. Men det betød ikke at han ikke havde hørt om hendes.. forsvinden en af aftnerne, hun var gået lang tid før hendes arbejdes timer var forbi, uden at fortælle nogen om det. Det havde han også tænkt sig at bede om en forklaring på, og hvis den holdt, som den sikkert gjorde, så ville han gerne have lov til at give hende en lille belønning. "Det er jeg glad for du synes" sagde han blot og lagde ekstra tryg på du. Han havde faktisk i tankerne at lade hende over tage noget af stedet.. ikke som den ejer, men blot som den som de andre kunne komme til, når Alias ikke var her, det ville være rart at have en der kunne hjælpe ham lidt, så han også kunne være andre steder, uden en telefon opringning hvert minut og den slags. Han åbnede døren ind til sit kontor og fulgte hende ind med en kort håndbevægelse og lukkede døren bag hende. "Tag plads frøken" sagde han bare med en drillende under tone og satte sig bag skrivebordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:33 pm

Hun prøvede jo.
Prøvede at have den rette indstilling og Please kunderne,der som udgangspunkt altid havde ret.
Havde man valgt at arbejde i et service fag, måtte regel nummer et da være , at man ikke skulle være fedtet med servicen.
Hun trådte ind på hans kontor, og så sig omkring.Hun havde ikke været derinde, ikke siden..den..aften.
Hun gjore sit bedste for at fortrænge minderne , for ikke at gøre Alias utilpas nu, hvor han øjensynligt var i et så glimrende humør.
" Tak " sagde hun og satte sig foran hans skrive bord.
Hun vidste ikke helt hvad samtalen ville have af indhold,da hun ikke kunne plukke hans tanker,desværre.Det havde efterhånden været en vidunderlig ting at kunne, ik.
" Ok..Alias, hvad har du på hjertet " spurgte hun og gav ham sin fulde opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 10:19 am

Alias smilede frækt, bare det sædvandelige smil og forlede hænderne i sit skød. Han lænede sig lidt frem over bordet og kiggede inderligt på hende, i et meget langt minut, som ventede han bare på.. et eller andet, at hun selv fortalte ham det, men der skete ikke noget så han sukkede blidt og lænede sig igen tilbage i stolen. "Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvad du lavede den dag du forsvandt uden at give nogen besked, da du havde vagt? Nogen fortalte mig de havde set dig sammen med.. en kunde? Forlod du baren med ham, da du havde vagt?" spurgte han og kiggede stramt på hende, faktisk generede det ham mere at hun var gået sammen med en.. mand, end at hun i det hele taget bare var stukket af, men da det havde været en kunde, kunne han ikke bebrejde manden noget, kun Millicent, og så måtte hun tage straffen for dem begge, dog hvis hun havde et virkelig godt svar, så havde han da i vente at gøre.. hendes job, lidt letter, men det kunne jo også tilte den anden vej, selv om der næsten ikke var noget værre end det hun allerede var sat til, selv om han nok godt kunne finde på et eller andet slemt.. fx som han egen personlig vært, så kunne hun underholde ham og hente kaffe til ham når han fløjtede efter hende, det ville hun nok ikke bryde sig for meget om.. at være så meget alene.. med Alias, det kunne jo godt gå hen og blive farligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 11:12 pm

Ok...hun burde måske havde lært efterhånden, at når det omhandlede Alias, ville det ikke være let eller ukompliseret, måske lod det sig bare ikke gøre? Så da han gav sig til at se på hende og bare vent....føltes tiden ret lang.Hun havde på fornemmelsen at han ventede på noget specielt, men hun ville ikke byde ind- for tænk hvis hun kom til at rippe op i noget helt unødvendigt, som det med William, og det han egenlig ville have talt om var forkert sortering af affaldet.Hvorfor så skyde sig selv i foden.Så hun kiggede på hendes negle, lampen på hans bord, kraven på hans skjorte, rillerne i det mørke skrivebord og legede til sidst lidt med spidsen af den lange fletning, alt imens hun lidt nervøst ventede på han tog ordet i sin mund.
Endelig....endelig sagde han noget og ...argh...det VAR om den aften.Shit.
Havde han ellers ikke lige sagt, at det handlede om påklædning?
Hun sukkede...men vidste hun måtte fortælle noget.
" Jeg kan fortælle så megetmat jeg var fuld påklædt under det hele" svade hun frækt, og kiggede lidt trodsig på ham, men meget hurtigt blev hun mere ydmyg...og forsatte.." Undskyld Alias, men...der er naturligvis en god grund.Han lovede at vende tilbage og betale regningen, har han ikke gjort det?" det ville måske undre hende hvis William var løbet fra sit løfte, men omvendt vidste hun godt at hun måske var lidt for villig til at give sin tillid væk.
" Jeg tilbragte noget tid med ham, imens han købte drinks....og så blev han...utilpas og jeg fulgte efter ham, for at se om jeg kunne hjælpe.Han var lidt....jeg ved ikke Alias, jeg kunne ikke sige nej, han virkede til at have brug for selvskab....desuden var han ikke menneske" sluttede hun af, som en slags undskyldning- selv om det måske var ligegyldigt.Hun ville helst undlede den del med at han havde vist hvornemt han kunne styre hende, og så hvordan aftenen var endt.Hun vidste ikke om Alias ville tage sigvaf det, eller være komplet ligeglad.Jo...på en måde ville han måske nok værne om sit personale...på den anden side at tage parti med et menneske overfor en dæmon og kunde?? Millicent anede ikke hvor hun stod i dette cirkus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeOns Jul 11, 2012 11:57 pm

Alias smilede bare, han havde holdt hende til pine længe nok, han burde ikke gøre det.. men han havde bare lidt forventet at hun selv ville have fortalt ham det? For hvordan havde hun troet at han ikke ville finde ud af det? Der var intet her der gik hans næse forbi, og det burde hun vide. Han sukkede blidt af hendes kække bemærkning, "Tak.. for den infomation.." mumlede han bare en smule bitteret, han behøvede ikke at høre om hendes privat liv, men det kunne hun jo selvfølgelige ikke vide.. hvordan Alias forhold til sex var.. rimlig kritisk faktisk. Og det gjorde ham ikke ligefrem i beder humør af at høre om andres. Han sukkede og kiggede op da hun undskyldte, det var da vidst også på tide, han havde allerede trukket det i hendes løn, men stadig, hvis han ikke kunne stole på hende? Så kunne hun jo ikke arbejde her, men gik ikke bare.. og slet ikke uden at have en ordenligt grund, eller fortælle det til nogen. "Jov det har han.. " sagde han bare kort, Alias havde ikke været der da han var kommet ind, men en af bartenderne havde fortalt ham om det, men det betød ikke alt bare var fint nu. Han stirrede tomt ud i luften da hun talte om ham, andet en menneske, fedt. "Hold dig fra ham Millicent.. jeg bryder mig ikke om det" sagde han stille, han havde bare den der fornemmelse.. af.. noget dårligt ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 12:10 am

Hun prøvede at fange hans blik, så han kunne se i hendes øjne at det ikke bare var pjat.
Hvad han tænkte havde hun intet clue om, han var så tillukket og privat som hun forstillede sig, og hun kunne snildt slå ham på den boldgade, hvis hun ønskede- men for nu ville hun bare gerne havde at han forstod at hun ikke ville forlade stedet, ikke uden en god grund.
" Hør Alias....jeg ville aldrig gå, uden der var sket noget der gav mening, fyren her er ikke en man spøger med, det var en balance sag, mellem at gøre noget godt for en kunde og måske også at holde mig på hans gode side" forklarede hun, selv om hun stærkt tvivlede på hun havde det, når man tænkte på hvordan deres aften var endt.
Hun håbede hans advarelse var velmenende, men det var jo ikke hans plads at fortælle hvem hun måtte se...eller ikke se, og selv om han måske nok havde ret, rystede den lille rebel inden i hende stædigt på sit hoved.
" Jeg forlader ikke baren igen med ham, ikke uden din tilladelse" der var ekstra betoning på baren, og hun åbede det var nok til at tilfredsstille ham.Hendes arbejdstid havde han råderet over, men ikke længere end dertil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 12:58 am

Alias mumlede et eller andet, hun irriterede ham.. igen selvfølgelige, som altid, der var mange ting han kunne gøre ved det, men han ville prøve at holde sig på venlig fod med hende, for hvis han begyndte at vise sin mørke side fra, ja det kunne jo hurtigt gå meget galt, så.. væk med det, opfør dig ordenligt Alias. "Det giver ingen mening for mig Millicent.. ingen overhovedet" sagde han stille og stirrede tomt ud i luften. "Mr. William er ikke en vigtig kunde for mig, overhovedet, han kommer fra et andet land, et land nede ved Frankring, og jeg har aldrig hørt om ham før.. " sagde han bare, selv om det var en løgn, William kunne være en meget vigtig kunde, han virkede.. rig.. han havde dog ikke mødt ham og kunne ikke rigtig sætte ham i nogen boks, men vigtig det kunne han sagtens være, men det her var alt hvad han vidste om ham, eller.. det var i hvert fald sådan sladren gik. "Jeg er ligeglad med hvem du forlader baren med, du skal bare ikke gøre det i den arbejds tid, ok?" Sagde han irreteret og stirrede tomt på hende, og smilede så venligt, men smilet var flask, og han var ret pist, uden grund selvfølelige.. var det jalousi? Njaa.. aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 1:09 am

Hun kiggede på Alias.Han forvirrede hende lige nu, temmelig meget enda - for det var som de signaler han sendte ud var sløret af et tykt lag ' et eller andet' ?
" J-jeg trornhan er ...vigtig...om ikek andet skal han have respekt" hun lagde begge arme udstrakt på bordet og forsøgte igen at skabe en bedre kontakt til Alias.Han virkede så fjern, så...ændret.hmmm?
" Alias...han kan tage kontrol over din krop....få den til at gøre som han siger, få dig til at bevæge dig som han vil....og mange andre ting.Desuden ....jeg troede vi så ens på at de kunder der forlader stedet her, helst skal gøre det med et smil på munden? ...undskyld at jeg gik, j-jeg skal nok gøre op for det....somehow, og det vil ikke ske igen.Det lover jeg"
Hun undrede sig lidt over hvorfor hun undskyldte så meget, jo...hun havde forladt stedet i sin arbejdstid...og det ville ikke ske igen.Kunne hun ikke lide at han var sur på hende? Aj, det kunne umuligt hænge sammen sådan, nu måtte hun da lige tage sig sammen.Hun pressede de tåbelige ideer væk, og så igen på ham imens hun trommede næsten lydløst med hans skrivebord.
" Alias....er der noget...galt? altsår jeg mener ud over mig.Er du helt ok?" hun kiggede bekymret på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 1:47 am

Alias brummede stille og rystede på hovedet, "Nej.. jeg vil ikke have det, slut med William, helt slut Millicent.." sagde han surt og lagde armene overkors som var det hans endelig beslutning og han ville i hvert fald ikke ændre mening, hvordan kunne han byde William velkommen her.. han lød så.. pisse.. irreterende, han brød sig ikke om det, nej han gad ikke have det, slut. Han stirrede tomt ud i luften, "Er det en trussel Millicent?" sagde han og smilede så endelig, et uhyggeligt smil. "Hvis han har truet dig, eller noget i den stil, så vil jeg gerne vide det.. " sagde han så bare, Hah.. hun var bange for ham? Var det derfor hun havde respekt for ham, fordi han var en eller anden idiot med en åndsvag evne.. han kunne bare komme an kunne han, Alias havde også en hel fin psykisk evne.. og det var nok til at drive de fleste til vanvid. "Nej jeg har det fint Millicent.. jeg bryder mig bare ikke om de mand, og jeg bryder mig ikke om at du ses med ham.. du kommer til skade.. " sagde han så og rejste sig og åbnede døren ud til gangen, "Jeg skal have en drink.. kom" sagde han bare bag ud til Millicent og gik ind i baren hvor han med lynets fart fik serverede en drink, som han satte sig i baren og nød, det dulmende hovedpinen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 2:05 am

Hun så overrasket på ham.Hav havde da vel ikke tænkt sig at informerer dørmanden om at William ikke var velkommen her længere? Var detikke en overreaktion? Hun var jo ikke blevet tvunget ud af døren, hun havde forladt stedet helt frivilligt, sammen med ham.Det vidste Alias vel godt." Jeg ved ikke om han overhovedet kunne finde på at dukke op igen, det er ikke fordi jeg har aftale...eller planer om at se ham igen" sagde hun stillle.
" Det er ikke en trussel...Han var ubehagelig til at starte med, men blev så meget ....rar..." hun vidste ikke hvorfor hun , men hun følte hun ville udleverer William ved at fortælle Alias om den meget uheldige afslutning på hendes aften med William.
igen så hun måbende efter ham.Hvad?! Nu måtte han lige...hun ville da ikke komme til skade, hun kunne passe på sig selv...sådan lidt da....og hun,havde jo lige lovet ikke at gå fra baren igen.
Hun rejste sig op og fulgte efter ham ud i baren, tog plads med bestilte intet selv, dabhun faktisk stadig arbejdede!
" gider i give mig navnet hvis i finder en mand jeg gerne må se?" sagde hun ironisk..." min ven er ikke vild med jeg hænger ud med en vampyr...dig og du vil ikke have jeg ser William? ....skal jeg begynde at samle frimærker eller hvad?" det var et drillende forsøg på at lette stemningen lidt.Hun var en smule bekymretnfor Alias lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 3:05 am

Alias rystede irriteret på hovedet. "Stop så Millicent, jeg vil ikke høre mere om William, eller om dit privat liv.. lad det nu bare lige.. " sagde han så bare, han gad ikke lytte til mere af hendes ævl, hvorfor snakkede hun så meget om ham? Alias var da ligeglad med om William kom på klubben igen, røv ligeglad, men det kunne Millicent jo ikke vide.. hun kendte ham jo overhovedet ikke, hun vidste selvfølgelige ikke noget som helst om hvordan han ville opføre sig i forskellige situationer.. men det var nok også bedst sådan, Alias behøvede ikke at være venner med sien ansætte, faktisk var Millicent den eneste der sådan rigtig turde svare ham igen, men hun var stadig forsigtigt, og det forstod han godt, for hun skulle passe på.. passe meget på, et forkert skridt og så var hun fyret. "Millicent.. " Sagde han så og smilede flabet, han rakte ud efter hende og lagde sin hånd mod hendes overarm, som den langsomt strøg hende op af skulderen og lagde sig mod hendes hals, inden hans fingre fulgte hende ned til hendes hage og holdt stramt fast om den. "Du kan bare ringe.." sagde han frækt og blinkede så inden han slap hende, og ventede sig mod baren igen for at smage på sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 3:21 am

" jamen...jeg ville da ikke " ....hun afbrød sig selv....ville have sagt at hun ikke ville belæmrer ham med hendes privatliv, men noget andet pressede sig på.En trang til at spørge mere ind til blodet, dukkede op.Det jagede hende både i vågen og drømmende tilstand, at han somme tider dukkede op i hendes tanker, hvor han intet havde at gøre, og hunnhav udelukkende hans blod skylden - fralagde sig selv et hvert andel i det.
Men noget sagde hende at dette ikke var tildspunktet, at all.
Hendes tanker blev afbrudt da Alias besluttede at køre sin hånd op af hendes arm .
Hun stirrede på ham, med let adskildte læber..." Gider du lige!" fik hun fremstammet, men han forsatte og en mærkelig snurren kom i hendes krop...den forlod hendes dog igen, så snart han slap hendes hage.Nu kunne hun vælge at holde en lang tale om at hun faktisk ikke havde hans private nummer, selv havde hun udfyldt en del papir ved ansættelsen, så han kunne givet finde hendes- hvis han nogen sinde skulle bruge det, men hun havde altsår ikke hans.
Istedet gik hun den vej der hed " Yeah ...dating my boss, who is taken - by the way- thats sound like a great idea!" og så rystede hun på hovedet over hans al for flabede adfærd, men et lille smil lå skjult pånhendes læber.
" Du sagde du ville tale med mig ...om min påklædning? Er der noget galt med den? For jeg kan sige så meget at detver dig selv der har udvalgt uniformerne " hun var lidt i tvivl om hun skulle vende tilbage til sine pligter, eller om Alias havde mere at tale om?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 6:25 am

Alias rystede bare på hovedet, og drak lidt af sin drink, det var ikke engang tæt på at være nok til bar at gøre ham en lille smule beruset, han blev ikke særlig nemt fuld, og når han blev fuld.. ja det var pinligt, han blev så.. livsglad.. og så var der dengang han gav Stefan væk til en anden vampyr for han syntes de godt kunne dele lidt om Stefan nu når han var så skøn.. men den havde mennesket jo ikke lige været klar på.. så nej.. han drikker ikke så meget mere, og slet ikke fuld. Han grinede bare lidt af hende, næh.. det gad han faktisk ikke, hun kunne bare lære at finde sig i sådan noget, bestemt med et arbejde som dette. "Egentlig ikke.. " sagde han bare, hun skulle holde op med at spille så sød og uskyldig.. det var.. irreterende, men hvis det skulle være så kunne han godt knække hendes yndige facade.. en nat på hans.. flotte fabrik, som han stadig var ejer af.. hans gamle totur kammer.. haha hvor kunne det være sjovt, bare en nat.. og hun ville være en ny person, ligesom med Stefan.. han kunne.. åh, nej Alias.. drop det nu bare.
Han vendte sig mod hende igen og grinede bare, "Hvad havde sagt noget om en date?" grinede han bare, og smilede frækt, han havde kun sex i tankerne, selv om det ikke kunne lades gøre, så var det sjovt at drille hende lidt med det. "Drop det, er du en tøs..?" sagde han bare drillende, Stefan kunne sagtens klarer lidt konkurrence.. dog ville han aldrig udsætte ham for det, men alligevel.. det kunne nu være sjovt at lege lidt rundt med Millicent.. sød og uskyldig, jov hun var en tøs, en rigtig tøsepige.
"Ikke noget, den tager vi lige en anden dag.." sagde han bare køligt, han havde ikke lyst til at give hende forfremmelse idag.. ikke efter.. deres lille møde.. men han skulle nok gøre det, hun skulle bare lige gøre sig fortjent til det først.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTors Jul 12, 2012 7:29 am

" Nå...men det kommer du altsår til, du kan ikke bare...røre ved mig" mumlede hun og så lidt forvirret ud.Hun holdt nøje øje med ham, han virkede...lidt ...vred?... På hende i dag? Var det kun fordi hun havde forladt arbejdsstedet ? Hun havde jo forstået hans irretesættelse, hvad mere forlangte han? Lidt syrligt svarede hun ham " om jeg er er tøs? Sidst jeg tjekkede så det sådan ud!" hun kiggede ned i bordet lidt...kunne ikke rigtig opfange hvad han ville.
Men hans kølige svar fik nu alligevel fremprovokeret en form for reaktion hos hende.Hun skiftede gear, og blev 100% medarbejder, hvilke betød hun talte til ham i den mest upersonlige og neutrale tone hun kunne diske op med, og i den meget formelle jargon , hun før havde bemærket han ikke var fan af.
" Jamen , så siger jeg tak for snakken og vil straks vende tilbage til mit arbejde" hun gav ham et høfligt nik og forlod baren for at bærer den sidste skralde pose ud i gården.
Hun masede afsted med den sorte pose, og fik den bakset op i containeren. Havde hun røget, ville hun ganske bestemt tage sig en smøg nu....han havde en tildens til at trykke på nogle knapper, Alias. hmm...hun måtte se at få lidt styr på det her.Hun sendte Stephen en tanke....havde han mon ret, var det for farligt for hende at arbejde så tæt på Alias? Naaa...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeFre Jul 13, 2012 9:59 am

Alias så lidt på Millicent og smilede så bare af hendes flabet svar, og kiggede efter hende da hun gik. Han overvejede kort om han skulle holde sig professionel, eller om han skulle give sig lidt hen og stikke lidt mere til Millicent.. hvad var sjovest? hmm. Han rejste sig så til sidst og bunede sin drink inden han fulgte efter Millicent uden for. Han stilte sig i døren og betragtede hende smide skrald ud. "Du burde virkelig stoppe med det der.. " sagde han roligt og lagde hovedet lidt på skrå, "Og måske klæde dig lidt beder på til næste gang du møder ind.. " sagde han så og smilede lidt. "Med tjener forklæde og skriveblok.. det der med at gå ud med skraldet er bare ikke rigtig dig.. vel?" sagde han så bare og smilede, da han sådan set lige havde forfremmet hende til tjener, det var næste skridt for Millicent, og han var sikker på hun nok godt kunne finde ud af det uden at blive lært op, det skulle han nok sørge for når hun nåede til bartender delen, men lige nu.. njaa. "Hvis du har spørgsmål, så kan du bare spørge en af de andre tjener, de skal nok hjælpe dig" sagde han så og havde alligevel forfremmet hende i aften, han havde fundet sit gode humør igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeFre Jul 13, 2012 10:13 am

Hun snurrede omkring ved lyden af hans stemme.
" Jeg burde stoppe? ærlig talt jeg tror ikke det kan finde ud af at gå ud af sig selv" smilede hun skævt til ham og så lidt afventende ud ..
" klæde mig bedre?" en tanker for gennem hende...måtte hun ' lege ' værtinde...eller niget der var bedre? Naaaa....naturligvis ikke, intet sølvfad blev foræret når chefen var Alias, men alligevel biblede hun af glæde inden i. Hendes første forfremmelse! Hun havde klaret det!
Hun fik slået låget på containeren ordenligt ned og gik hurtigt over til Alias.
Hun smilede og så ind i hans øjne " Tak...Alias" et lille kindkys blev trykket ind på hans kind, efter fulgt af et hurtigt strøg med hendes fingre.
Hun var helt oppe at ringe. Tænk efter al den ballade omkring William...nååå, ja...det var jonegenlig ikke ballade omkring ham, men omkring hende da HUN havde forladt sit job, så havde han alligevel forfremmet hende.Så hadede han hende ikke- helt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeFre Jul 13, 2012 10:28 am

Alias smilede bare og betragtede Millicent's glæde, "Jaja bare bliv ved med at opføre dig ordenligt, så skal du nok få det du gerne vil have kvinde.. " sagde han roligt, som en lille hentydning til at nu skulle hun i hvert fald opføre sig ordenligt. Han sukkede stille da hun kom hen til ham og han fik en lille belønning for det han havde tilbudt hende.. han smilede lidt halv lumsk og lagde hænderne mod hendes hofter, "Er det alt jeg får.. må jeg ikke engang smage?" hviskede han stille og så hende kort ind i øjnene med et frækt dyrisk blik. Han bøjede sig ind over hende og indånde duften af hendes hår, og ånede tungt ud mod hendes hals. Hugtænderne sitrede i hans mund, og han kunne ikke holde dem tilbage for at komme ud, han var ikke sulten.. hun gjorde ham sulten.. selv om han vidste han ville få et nej, en gang havde vidst været rigeligt for Millicent.. men han kunne da godt nøjes med et kys hvis det skulle være på den led. "Hvad med et på munden.. " sagde han drillende, og bøjede sig lidt over hende, som ville han kysse hende, men han lod være.. han skulle jo opføre sig pænt, i hvert fald indtil hun gav ham tilladelse til at være uforskammet.. haha.. never.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeFre Jul 13, 2012 10:38 am

" naturligvis...opfører jeg mig ikke altid...pænt?" sagde hun drillende med blev forhindret i at gå videre af hans hænder pånhendes hofter.Han vidste det ikke? Garanteret ikke!
Ingen vidste det! Hun var ikke engang helt sikker selv, men det var det eneste svar hun havde kunne komme op med.De nætter hun havde ligget, søvnløs, og grædt...ude af stand til at forstå og for flov til at kunne handle- eller bare tale med nogen om det.Trangen efter ham...eller måske nærmere hans blod, hvis man kunne adskille de to ting ?
Hun havde kun et valg, når han stod så tæt....for hele hendes krop råbte ting til hende, ting den absolut ikke burde.Og hun ville ikke kunne fighte ham væk længe.
Så hun smækkede ham en verbalt istedet " Sidstbjeg tjekkede var du ikke singel, har det ændret sig?naaaa....go kiss another girl then" og så tog hun om hans håndled, for at flytte dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 10:58 am

Alias målte hende med øjnene, han lagde hovedet lidt på skrå imens han betragtede hende, med sine dybe øjne han kneb en smule sammen når han tænkte eller koncentrerede sig lidt for meget. Han sukkede så stille da hun afviste ham på en alt for lav måde, var det virkelig det bedste hun kunne finde på? Var det overhovedet en grund? Desuden var det overhovedet ikke hendes ansvar at han havde en kæreste, hvad ville hun med det? Det kunne alligevel ikke påvirke hende på nogen måde, Stefan var ikke stor og stærk og kom og smadrede hende fordi Alias små flirtede/drille hende lidt. Eller.. det var sikkert noget han godt kunne finde på hvis.. han altså fandt ud af det, men det generede ikke Alias, for Stefan ville bare få bank hvis han så meget tænkte den tanke.. jaja, det havde et meget specielt forhold og hvad så.
"Hvad er du bange for?" spurgte han stille og kiggede på hende med et udfordrende blik og da hun tog om hans håndled trak hans sine hænder ud af hendes hænder uden besvær og lagde i stedet sine hænder om hendeshåndled og trak hende bare tætter ind til sig. "Jeg bider ikke.. " Hviskede han drillende, selv om det var en åndsvag replik, så var den perfekt i sammenhænget, når man tænkte på.. at det var lige præcis hvad han gjorde, og der var intet dummere hun kunne gøre i verden end at lade en fyr som Alias forføre hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 11:12 pm

Hun famlede efter et ståsted, mentalt, hvor hun kunne holde balancen.
Alias burde ikke kunne få hende ud på gyngende grund...og han burde heller ikke være interesseret i det, vel? Men...blodet...den blod ting, hun vidste ikke nok om det - om betydningen- men det var jo tydeligt at en hang til at være ham nær var blevet plantet i hende efterfølgende , og nu var det så op til hende at holde den lyst i skak.
Vidunderligt, tænkte hun ironisk.
Alias fik ændret på deres hænder og havde nu et greb omkring hendes håndled.
Åh..nej...det går ikke, for det gennem de travle tanker af hendes og hun kiggede op, ind i hans mørke øjne " Alias...jeg er ikke bange...for noget" påstod hun mere tapper end hun nok lige var , " J-jeg synes bar det er en dårlig ide....de andre ansatte bliver jaloux, og det er der ingen grund til, vel...."
Ja, det var et lidt desperat forsøg, men han satte jo en ære i at have styr på sit personale, så måske, måske det var et argument han kunne forholde sig til...selvom det var et skud i blinde.
" Du ved også godt det ikke er ægte...tiltrækningen...det er...blodet" sagde hun sagte og slog blikket væk, forlegen ....mon han vidste...alt...det gjore ved hende?- indrømmelsen om blodet var det sidste kort hun smedpå bordet, så måtte tiden vise om det blev Alias eller hende, der skulle tage stikket hjem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 12:24 pm

Alias stirrede på hende og måtte så til sidst udstøde et hånligt grin, helt ærligt? Hun kunne virkelig ikke finde på nogen beder undskylding, de andre bliver jaloux.. hah? Han kunne se blikket i hendes øjne.. han vidste præcis hvad hun ville have, hun var meget.. meget beder til at holde igen end alle andre.. med Stefan var det en kamp at få ham til at ligge stille.. han blev nærmest voldtaget hver gang, og alligevel mundrede det ham at lade drengen lide, og hungre efter ham, hængene i længer eller reb, med en lyst i kroppen som er fuldstændig umulig at stå imod.. uden at være i stand til at gøre noget.. og når det som kan lette lysten.. står mindre end en meter væk og kigger på en.. hah! Det var herligt, der var selvfølelige intet beder i verden end at pirre Stefan, for hold da fast hvor kunne han bllive sur somme tider.. som en lille pige på femten år, det var nu meget sødt, og han kunne jo ikke lade være med at få det frem i Stefan, som Stefan ikke kunne lade være med at gøre Alias vred.. rasende.. hele tiden.. men sådan var det vel bare, i et meget meget uetisk forhold som deres.
"Hør.. " sagde han stille. "Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget Millicent.. men du skal ikke lyve for mig.. jeg ved præcis hvad det er du vil have, og jeg kunne nemt give dig det.. men så ville jeg se dig tigge først, og det ved vi begge to godt aldrig kommer til at ske.. så hvad med et sidste kys, og så det tilbage til arbejdet.. " sagde han og afsluttede det med at bøje sig ind over hende og kyssede hende hårdt på læberne, han ånede ud og lod den varme luft sprede sig ned over hendes hals, imens han slap hendes håndled og langsomt ufrivilligt trak sig tilbage fra kysset. "Tak" sagde han kort. Uden så meget som at bede efter hendes accept havde han bare gjordt det, desduen så vidste han.. at hun umuligt kunne stå imod noget så indbydene.
Og nu var det kun et spørgsmål om sekunder før hun ville give sig helt, eller hun ville tage sig sammen og vende om og skynde sig væk fra ham, inden han gav sig selv lov til lidt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 11:20 pm

Ja altså ..hans grin var bestemt ikke muntret.Det fortalte hende derimod hvor meget hun havde skudt forbi, og hvor lam en årsag han synes det var hun havde disket op med .
Nuvell...alle kunne ikke være lige gode skytter, vel..og idet mindste gav hun ikke op uden at forsøge lidt af hvert først.
Hun havde kunne knytte hundredevis af ord til hendes afvisning, men da hun var en pæn pige- forholdsvis pæn da- havde hun undladt det, da hun mente hun nok kunne styrer Alias og få ham til at holde sig i trøjen..og i buksen...uden at skulle hæve stemmen.
Hun så ind i de mørke øjne på hendes chef. Under andre omstændigheder , ville hun godt kunne...NEJ! ...fastholdte hun sig selv, og blinkede et par gange og lovede sig selv at hun ikke ville tænke den tanke til ende.
Hun smilede da han lovede ikke at ville gøre hende noget." Dejligt at vide, tak" svarede hun stille...men smilet blev hurtiget en smule mindre da han nu for første gang , sagde rent ud at han udmærket var klar over blodets og hans effekt i hendes tanker og krop.
Hendes blik flakkede...hun blev usikker. " Selvfølgelig vil jeg ikke lyve.- ikke medmindre du tvinger mig til det ." sagde hun lidt modløs over at være blevet afsløret.
Hvordan ville det ikke være at kysse Alias, at smage på ham, at have hans hænder over sin krop og indsnuse slle hans særlige lugte, lugte der kun var hans ?
At lade hendes tunge...STOP SÅ! Bremsede hun sig selv, hårdt
Men hans ord ' At tigge' blev ved med at runge...som et ekko...inden i.
Naturligvis ville hun ikke tigge.Hun var da alt for stolt , alt for ...uafhænig af...mænd...til at ville det.Var hun ikke?
Alias tog ' det sidste kys' og selv om det var kort, havde hans hårde kys alligevel efterladt et bål af flammer inden i.
Men da de stod midt i baren...hjalp det hende at kontrollerer sig, idet mindste ud af til.
At hun så flakkede rundt , i et tykt lag af dilemme inden i, var en helt anden sag.
En sag der med garanti kun ville morer Alias.Han var endog så flabet , at han lige frem takkede , for det kys han bare selv have taget.
" Næste gang ...næste gang så venter du til der bliver serveret og sagt vær så god" mumlede hun og undgik hans øjne, imens hun næsten følte sig svimmel.
Hun overvejede kort at sms til Stephen, tigge HAM om at hente sig og bekende kulør og fortælle ham alt...alt om blodet og om Alias, som hun af en eller anden grund var lidt små beskyttende overfor, omkring Stephen.Men hun ville ikke give Alias den fornøjelse at se hende stikke halen mellem benene.Så hun kæmpede imod...på den eneste måde hun vidste han ville kunne forstå, hans egen boldbane.
Millicent lænede sig ind mod ham...stillede sig på tær og lod sin næse langsomt snuse op af hans hals og en smule om i hans nakke.Hensigten havde været at kysse ham der, men istedet gled læberne fra hinanden , og med tænderne nappede hun fast i hans nakkeskind og lavede et meget forsigtigt bid.Slet ikke hårdt nok til at efter lade andet end et rødt aftryk, der ville være klinget af efter en fem minutters tid.Hun slap efter fem sekunder...trak sig væk og sagde med dirrende stemme " Hvis du vil have mig undskyldt? Jeg har et arbejde at passe og min chef er en virkelig...slavepisker" hendes øjne skinnede...hun mente at han nok ville blive enten fornøjet og finde hende sjov?- ellers ville det pisse ham lidt af, og begge dele ville være...skønt, ifølge Millicent.

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hush little baby~ Alias Empty
IndlægEmne: Sv: Hush little baby~ Alias   Hush little baby~ Alias Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hush little baby~ Alias
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» baby.. oh baby, close your eyes, and I'll take care of you now.. - Millicent
» Party? Let's do it! // Alias
» Las Vegas, baby
» Baby, I need you ~ <3 //lukket//
» Baby I'm back - Jonas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Joseph's-
Gå til: