Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Dec 05, 2013 7:25 pm
Alias kiggede kort på ham da han ligesom bare ignorerede hans spørgsmål.. Han så dog også ud som om han var lidt væk i sine egen tanker.. hmm det var vel også okay, "Var det så slemt?" mumlede han bare stille, eftersom han ikke svarede måtte han vel formode at det var fordi han ikke havde noget positivt at sige overhovedet. "Det var godt" sagde han roligt og vendte sig mod Ceit da han tog hans hat af, han smilede roligt, "Aha?" sagde han og smilede drillende, "Ved du hvad?" hviskede han og begyndte at knappe den sorte vest op, og trak den af, så slipset kom til at hænge løst, han løsnede det og trak det over hovedet, og lod det dumpe ned på gulvet. "Jeg ser bedre ud.. uden det.." sagde han drillende og lagde sine fingre mod hans hofter og trak hans underliv ind mod sig, inden han bøjede sig lidt over ham og trykkede sine læber mod hans.. hmm.. imens han lod sine fingre glide rundt om ham og lagde dem forsigtigt mod hans lænd.. mhm!
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Fre Dec 06, 2013 5:34 am
"Hm?" brummede han og løftede hovedet da Alias spurgte om noget. Men han gentog det ikke så det var vel ikke umiddelbart vigtigt. "Nej hvad?" spurgte han og rettede kort på hatten som han havde lagt på en stol, inden han skævede til ham og skulle til at se væk da Alias lange fingre begyndte at åbne knapperne på hans vest og derefter kravlede op til hans hals og fjernede det slips han havde haft på. Ceit kunne ikke lade være med at stirre, og måtte synke en enkelt gang, og lod sit blik følge slipset da det ramte gulvet. Han åbnede munden, men der slap ikke andet ud end lidt luft først og fremmest, inden han fik taget sig sammen og fik sluppet slipset med blikket. "C-couldn't agree more.." smilede han så, og lod sig trække tættere på og gengældte hans kys. Han skubbede tanken om Julia fra sig, han havde ikke tænkt sig at give efter for hendes ordrer, han tog ikke Alias fra nogen. Alias var sin egen. Ikke Julias. Og slet ikke Ceits. Det passede ham også fint. Han lod sine fingre glide ind mellem dem og fik fat i hans skjorte og knappede et par knapper op mens han lod en hånd glide ind under stoffet og ind på den bare kølige hud. uuh! Det kildede helt i hans fingerspidser ved mødet med Alias kolde hud og det kriblede ned af hans rygrad. Han fangede hans underlæbe mellem sine og nappede ham blidt og fangede kort det kanelfarvede blik, og smilede kort til ham inden han trykkede sine læber tæt mod hans igen.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Dec 08, 2013 11:51 am
Alias grinede bare og rystede på hovedet.. ah.. det var vidst også lige meget, og han havde på fornemmelsen at Ceits svar ikke ville være særlig positivt.. nej han havde ikke lignet en der havde nydt det særlig meget, hele aften havde været lidt af en fiasko.. "Hvad kan du så godt lide at lave.. når du ikke bryder dig om operaer og sådan?" hviskede han stille og smilede drillende. Han lukkede øjnene kort og lod Ceit pille mere af tøjet af.. mhmm, det måtte han gerne blive ved med. Han lod sine fingre glide op under hans trøje omme på ryggen og hev t-shirt over hovedet på ham, han kastede den ud i mørket, eftersom ingen af dem havde tænkt for lyset.. det var egentlig også lige meget, desuden så var han selv fuldstændig ligeglad med om lyset var tændt eller slukket når man skulle.. ja.. men der var jo nogen.. eller de fleste faktisk, der fortrak at have lyset slukket. Han grinede kort og trykkede sine læber mod hans i det bløde kys og sukkede stille.. mhmm. "Mhmm.. " brummede han men slap så hans læber og kyssede ham i panden.. tålmodighed var en dyd. Han gik langsomt ud i køkkenet og fandt to glas frem, og skænkede rødvin op til dem, inden han gik ind i stuen igen, og tændte nogen små lamper, så der var sådan.. hyggelig belysning, uden det blev for meget og for skarpt. Han satte sig i sofaen og rakte glasset frem mod Ceit, "Kom og sid" sagde han roligt og blinkede til ham.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Dec 08, 2013 12:35 pm
Ceit betragtede Alias ansigt, og lod sit hoved glide lidt på skrå "Hvad tænker du på?" mumlede han nysgerrigt, og hævede sine øjenbryn da han spurgte hvad han godt kunne lide at lave. Først vidste han slet ikke hvad han skulle sige, det var nok det spørgsmål folk spurgte ham mindst om. "Jeg.. Det lyder måske lidt fjollet, men jeg hjælper til nede på havnen med at gøre bådene klar og sådan.." mumlede han stille, og så kort ned af Alias.. det trak lidt i hans smilebånd.. "Jeg reparerer motorer og sådan, biler.. den slags.. det er.." han trak på skuldrende og grinede lidt "Næsten det samme som at meditere" hviskede han og smilede til ham. "Ellers gør jeg det de fleste andre gør.. går i byen, i biografen" - passer børn, hjælper til derhjemme, får reddet Thure ud af suppedasen når han fucker op og har forvandlet sig foran nogen han ikke skulle have gjort det foran.. de sidste ting tilføjede han ikke, det var nok for hjemligt endda for Alias smag. "Når du ikke går i operaen, spiller du så golf og sådan?" drillede han og sank kort da Alias fingre søgte op ad hans ryg, for derefter at hive hans t-shirt af. Han lod ham gøre det, for han havde gjort det så mange andre gange så det føltedes ret naturligt. Ceit slap ham langsomt og fulgte ham med øjnene da han gik hen og fandt vinglas frem. Han var ikke rigtig ven med tålmodighed, men Alias havde virkelig.. virkelig meget af det. Han rejste sig og gik over til Alias og tog imod glasset "Nu har du ikke spicet det op med dit blod vel?" sagde han drillende og blinkede tilbage til ham inden han satte sig ned... det kunne han nok godt have gjort, et par dråber havde ikke gjort forskel i smagen, selvfølgelig hvis han havde tømt en halv liter i... så..ja. Han løftede hovedet fra vinen "Forresten.. Alias.." mumlede han og så pludselig lidt betænkelig ud "Lugter jeg? Altså.. du ved... grimt, eller.." han fumlede lidt efter ordende.. det virkede underligt at spørge om.. men stadig..
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Dec 08, 2013 1:23 pm
Alias så kort på ham, "Ikke noget specielt?" sagde han kort og hævede øjenbrynene lidt, hvor kom det nu fra.. det virkede ikke specielt spontant.. ah det måtte være det med.. men det gad han ikke tænke på mere, og han gad ikke slynge en dum kommentar ud.. om at han tænkte på Ceit.. selv om han jo egentlig gjorde.. lige nu tænkte han ikke på så meget andet.. mh. Han lyttede så og smilede, han var overrasket.. det havde han alligevel aldrig gættet, "Så du skal være mekaniker?" sagde han roligt og kunne godt forstille sig Ceit.. i en hvid tank top, arbejdesbukser, svedig.. og med oliepletter alle vegne.. frækt.. og så lige et stykke værktøj i hånden.. mhmm! "Det lyder frækt.." sagde han så og sendte ham et drillende blik.. mhm! "Så.. det du siger er at du måske.. godt kunne tænkte dig en sejltur?" sagde han og så efter reaktion ved Ceit.. var det det? Havet? Så skulle de jo ud og dykke og sådan.. Ceit ville have elsket huset i Frankrig.. det han havde haft før.. lige ud til havet, og med pool endda. Hm. Han grinede så og rystede på hovedet "Nej, men jeg kan godt gøre det hvis du har lyst?" sagde han drillende, "Men jeg må heller informer dig om at det er stræk vanedannende ligesom du ved.. stoffer" sagde han kort, og nikkede lidt for sig selv.. hm. "Ja?" mumlede han og så lidt på Ceit og grinede så "Lugter?" brummede han og rakte ud efter Ceit og trak ham ned på sit skød og lænede sig mod hans hals og snuste ind "Mhmm.. du lugter langt væk af lyst.. thats for sure.." drillede han, "Hvem har sagt at du lugter?" sagde han så roligt og kiggede lidt mere bekymret på ham.. han lugtede ikke.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Dec 08, 2013 1:48 pm
"Nåå..." mumlede han og smilede skævt til ham.. han gad ikke bore i det, Alias skulle have lov at have sine tanker for sig selv. Når Ceits evner ikke lige spillede ham et pus, det skete indimellem. Men det var meget sjældent.. og som regel altid når Alias tænkte morderiske tanker om ham. Det skete måske lidt sjældnere nu? Måske. "Jeg er mekaniker.." grinede han og tog en lille tår af vinen, og hævede sine øjenbryn i en overrasket grimasse.. vent.. sad han der og snakkede om en date? Var det her.. havde det været.. hm? Var det bare ham der var langsom? "Sejle? Jo.." nikkede han og smilede. Det kunne han meget godt lide, bare han ikke skulle i vandet, han svømmede helt af helvedes til. Faktisk så kunne han ikke svømme, men det behøvede Alias jo ikke at vide.. det var lidt pinligt. Han rødmede og rystede hurtigt på hovedet "Nej det er okay, efter sidst hvor det varede flere uger tror jeg at jeg venter" grinede han og mindedes tiden efter han havde fået lidt af Alias blod indenbords, hvordan han konstant blev mindet om ham ved det mindste, og var tændt på.. ingen tid! Argh. Han skyndte sig at drikke noget mere vin, det var vidst bedst. Det var det så måske ikke, for han havde nær fået den galt i halsen da Alias trak ham hen til sig og hostede lidt, rød i hovedet og sådan lidt.. argh-agtig.. "Gør jeg? Nej jeg gør ej" sagde han hæst og rømmede sig og tørrede sig diskret om munden da han spurgte hvem der havde sagt det. Han så ham i øjnene "Øh.." begyndte han og rømmede sig hurtigt igen "Det er bare du ved.. hvis nu.. altså, jeg dufter jo af dig.. og.. du dufter naturligvis af mig medmindre du går i bad.. som du jo gør, og.. nej, altså det jeg siger er at det kunne godt være jeg lugtede af.. hvad ved jeg, våd hund måske.." sagde han forvirret.. åh gud.. oh god.. hvordan kom han ud af det her igen? Han rystede på hovedet "Glem det, det var et fjollet spørgsmål" sagde han så hurtigt og satte vinen fra sig og fangede Alias ansigt mellem sine hænder og trykkede sine læber mod hans i et hårdt kys så han undgik svaret. Bare... shhh!
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Dec 08, 2013 2:23 pm
"Nååh.. troede du var babysitter" svarede han drillende og lod sit blik glide op og ned af ham, "Mind mig om at fange dig efter fyraften en dag.. ved havnen.. " sagde han drillende og sendte ham et frækt blik.. jep.. det ville han slet ikke have noget imod, ikke det mindste nej. "Aha.. er der andet?" sagde han roligt, han ville gerne have et par muligheder.. hvis de skulle ses igen, kunne de jo lige så godt lave noget Ceit godt kunne lide, efter som at de nu havde lavet noget Alias godt kunne lide. "Og til den golf ting der.. så.. ja.. ja jeg lever et overklasses liv, og alle mine venner er rige.. og jeg kan godt lide at være pæn, og gå til bal, og i teateret.. men ærlig talt.. så har de ikke særlig meget at byde på en sladder.. og absurde følelser.. det får mig til at.. ja nogen gange bliver det bare for meget, så ved siden af alt det.. så kan jeg nu meget godt lide at være lidt normal.. og være sammen med dig" sagde han så og smilede kort.. mhmm. "Må du selv om" sagde han bare roligt og smilede så lidt da Ceit snakkede.. meget.. om alt muligt.. argh altså.. han kyssede han igen, "Hey du" hviskede han stille mod hans læber, "Jeg synes du dufter dejligt" hviskede han så og udvidede kysset.. til det lidt mere udfordrende og.. frække.. mhmm.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Søn Dec 08, 2013 3:36 pm
Ceit grinede lidt "Nogen gange.. vi kan lege fangeleg en dag hvis du vil? Jeg er ret god til det" grinede han "Og jeg burde være blevet tildelt en guldmedalje for tøjvask.." hviskede han drillende og nappede ham i underlæben. "Jeg kan måske godt lide teatret? Jeg har aldrig været der, bare de ikke synger alting på italiensk, så jeg kan følge lidt med.." drillede han og grinede lidt. Det var faktisk overraskende hyggeligt og meget intimt lige pludselig.. Ikke at han ikke brød sig om det, han lærte lige pludselig en masse om Alias. En vampyr.. Som hans storebror nok gerne ville dreje halsen om på, but nonetheless.. Han kunne godt lide det. Helt sikkert. Han nussede ham drillende i håret og kørte sin hånd ned omkring hans nakke og ruskede ham kærligt i nakkehåret "Du er ikke normal, og det er jeg heller ikke" mumlede han smilende. Det var de vidst langt fra, men han var egentlig glad for Alias ikke var totalt jetsetter hele tiden. Det var rart at vide at han kunne falde ned på jorden og være normal. "Shh.." mumlede han i munden på ham da han pludselig så sit snit for at snige et par ord ind mellem kyssene, og rødmede en smule, men smilede så lidt til ham. Det gav ham lidt ro i sindet.. Han lugtede ikke af våd pels. Eller det ville han måske gøre hvis han havde været ude i sin ulveform i regnvejr, og hnngh, godt kys... åh. Det kunne han ikke helt modstå, så han gik med på ideen og lod sin tunge glide ind mellem hans læber og sin frie hånd ned imellem dem og fik resten af knapperne op på Alias skjorte inden han skubbede den til side og trykkede sin brystkasse mod hans og fik gåsehud af kulden.. Men det gjorde nu ikke så meget, istedet rykkede han tættere på, og lod sin hånd glide op omkring hans nakke til den hånd han allerede havde begravet i hans mørke hår.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Dec 12, 2013 10:19 am
"Mhmm måske" hviskede han stille, som om Ceit kunne løbe fra Alias.. nok var han hurtig, han var bare ikke hurtig nok.. haha. Men det var der ingen der var nix. "Mhmm? Så må vi jo prøve det en dag, efter vi har været ude og sejle" hviskede han stille.. der var ikke tid til at snakke så meget lige nu, egentlig var han heller ikke den store taler.. han kunne godt lide hemmeligheder, hemmeligheder var noget af det bedste han vidste.. mhmm, jo større jo bedre. "Måske" mumlede han bare igen, og det var det bedste ord.. måske.. hverken ja eller nej.. fordi.. lige meget hvor meget man forsøgte så kunne man bare ikke altid finde svaret på alting, og han kunne godt lide det på den måde.. at nogen ting bare var.. som de var.. fordi sådan var det bare.. ja. "Mh ja.." mumlede han bare og lod sine fingre glide ned fra Ceits nøgne ryg og ned omkring hans lår, og tog fat og trak hans underliv tætter på sig, og ind til sig.. mhmm.. det her var da ikke helt nogen dårlig stilling.. haha..
//Skal vi springe? //
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Dec 12, 2013 10:46 am
Ceit vågnede, udmattet efter nattens strabadser, men ikke død i kroppen. Det var vel også næsten umuligt at drive en varulv til det stadie, medmindre han var ved at dø, så var det jo en helt anden sag. Han glippede søvnigt med øjnene, lettere ugidelig.. Alias seng var varm, og han lå ret godt, viklet ind i en dyne og puder over det hele og.. mm.. og så selvfølgelig det allerbedste som lå lige.. Han lod sin hånd glide ind under dynen ved siden af sin egen, søgende efter kold hud, men han mødte den ikke. Han åbnede sine øjne helt. Ceit kunne se, på trods af at mørket i værelset var ret intenst selvom det var morgen. Han satte sig op med et ryk, Alias lå ikke i sengen. Men det gjorde ikke den store forskel, for Alias var et sted i rummet. Ceit kunne dufte ham, kraftigt, hvilket ville sige at det ikke kun var hans seng og hans ting der afgav hans duft, men også han selv. Han lod sit søvngængerblik glide rundt i rummet søgende til han fik øje på ham i et fjernt hjørne af værelset. Der var ret stille, Ceit kunne faktisk høre sit eget åndedræt, roligt.. stødt.. "Du stirrer.." brummede han så, morgenhæst og gned sig i øjnene. Gned sig i ansigtet... kørte hænderne op i sit hår.. mmh.. og kløede sig kort i nakken. Morgenritual. Det var rart. Så lod han sig glide ned og ligge igen og pustede ud og lukkede kort sine øjne, og åbnede dem for at kigge på loftet "Har du stået der længe?" spurgte han så stille og lagde hovedet på skrå, så han kunne stirre tilbage på vampyren. Hm?
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Dec 12, 2013 10:55 am
Alias stod som en statue, som han havde gjordt næsten hele natten, fuldstændig fastfrosset i den samme stilling, med åbne øjne, stirrede på den sovende Ceit, lyttede til hans vejrtrækning, der langsomt var bleven til en vedvarende rytme.. han var gået ind i sig selv.. da han langsomt bemærkede at rytmen ændrede sig. Han kom langsomt til sig selv, og bemærkede at Ceit var vågnet og sad op i sengen, han smilede så roligt, og gled ud af sin statue stilling og gik langsomt mod sengen, "Hele natten" sagde han roligt og satte sig på senge kanten, han var fuldt påklædt, sorte bukser og en mørke rød skjorte.. ikke helt så fint som igår, men stadig fint, han var ikke typen der bare trak en hætte trøje over hovedet, og tænkte.. idag gider jeg ikke gøre noget ud af mig selv.. nej.. men selv hvis han gjorde så ville han stadig være perfekt.. men når man så så godt ud, så måtte man jo også bære det med stil. "Du snakker i søvne.. først skræmte det mig.. men så vendte jeg mig til det" sagde han stille og kiggede kort på Ceit, inden han tændte en smøg.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Tors Dec 12, 2013 11:23 am
Ceit rynkede sine øjenbryn i en spørgende grimasse da Alias rykkede på sig, allerede påklædt og alting. Hm. "Hvorfor det? Er det et eller andet sove-kompleks?" drillede han og gned sig i ansigtet igen inden han satte sig op, mindre spændstigt denne gang, mere dovent.. mens han søgte efter sit tøj. Han kunne selvfølgelig kun finde dele af det, eftersom det var blevet spredt ud over det hele hvor sex'en ligesom havde bevæget sig hen i værelset. Han kunne følge sporet fra sofaen og gulvet, lidt i sengen.. resten kunne han huske. Han lænede sig ned og fik fat i sine boksershorts som lå på gulvet og trak dem op til sig og på. Han løftede hovedet i overraskelse da Alias sagde han snakkede i søvne og sad ubevægelig et sekund eller to "Hvad sagde jeg?" spurgte han så, det var ikke noget nyt. Han snakkede i søvne. Det havde han fået af vide fra flere, når man boede så tæt var det svært ikke at komme til at forstyrre nogens nattesøvn eller andre natlige aktiviteter, og gud ved hva.. "Jeg havde ikke intentioner om at skræmme dig, sorry" mumlede han og rejste sig for at finde resten af sit tøj og fik trukket det på. Hvad var klokken overhovedet? Han burde se at komme hjemad, han blev aldrig mere end en nat hos Alias, for Walters skyld, men også fordi han ikke følte at det passede sig.. Han vidste heller ikke helt hvordan han ville have det med det selv. Lige nu føltedes det umiddelbart forkert. Måske var det også bare fordi han var bekymret for heat, og en masse andre ting der hobede sig op i hans hoved. Han trak den sidst sok, og det sidste beklædningsstykke på, og så på Alias og smilede en smule til ham "Jeg er nød til at gå.." sagde han så med et suk og rejste sig fra sengen som han havde siddet på for at tage sokker på. "Der er nogen ting som jeg skal have gjort inden næste uge.." forklarede han så, så Alias ikke troede det var på grund af ham eller.. noget.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 5:55 am
Alias grinede stille og rystede på hovedet "Nej.. Jeg sover ikke.. men jeg kan godt lide at kigge på dig når du sover" sagde han stille og sendte ham et mildt smil, han var alvorlig, han kunne virkelig godt lide det.. mennesker.. var så fredfyldte i deres søvn, så stille, og så sårbare.. alt det man kunne gøre ved dem.. åh, der var ingen grænser.. dog vidste Ceit intet om hans forkærlighed for SM endnu.. hvilken var stor.. smerte tændte ham, sådan var det. "At du trænger til et godt knald.. helst med pisk og håndjern.. og helst med mig" drillede han og blinkede frækt til ham. "Du skræmmer mig ikke" sagde han og betragtede ham imens han tog tøj på.. hvorfor gjorde han det? Alias var slet ikke færdig med ham endnu.. tsk. "Kommer du igen om en uge?" sagde han stille, imens han bevægede sig langsomt hen imod ham, "Eller bliver du bare her indtil?" hviskede han, og trykkede ham langsomt op af væggen, og placerede sine læber mod hans, fulgte hans åndedræt.. han havde svært ved at sige nej.. mhmm, og Alias havde svært ved at lade være.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 6:29 am
Ceit så bare på ham i noget der mindede om et minut, han ville gerne lave sjov med det... men Alias virkede temmelig alvorlig omkring det.. creeper. Han smilede dog lidt til ham alligevel og trak så på skuldrende "Må du selv om.. men hvis du står i mit værelse en mørk aften og jeg vågner ved at du står og kigger på mig så svarer jeg ikke for følgerne" drillede han så alligevel. "Hvad?!... nej.. nej det sagde jeg ikke" det sidste mumlede han sådan lidt.. tsk-agtigt, så han var ikke den eneste drillepind her i huset, okay så. Fair nok. Det kunne han vel leve med... eller.. Og så rødmede han... fedt nok. Han ledte lidt adspredt efter en jakke.. havde han haft jakke på? Han huskede lidt at han havde drukket vin igår, så han kunne have glemt det, efter at have mødt Alias havde han fundet ud af at vin ikke kun smagte godt, det kunne også give en latterlig hovedpine, og få en til at glemme ting. Men han havde vidstnok haft Alias jakke på.. eller noget, han kunne vidst slå fast at... okay, hej, væg.. "Hm? Om en uge?" han grinede lidt "Medmindre jeg slipper løs i løbet af ugen så kan vi vidst godt sige om en uge" svarede han så og så ham kort i øjnene. "Mhm.. nej.. kan - ikke.." mumlede han indimellem kyssene, det kunne han ikke, nej. Heat. Og sådan. Varulveting. Han gengældte hans kys.. bare lige lidt.. for så travlt havde han vel heller ikke.. og dog. Han lod en hånd en glide ind mellem dem og trykkede en smule til Alias "Jeg skal gååååå..." grinede han "Ingen liderlige varulve i huset, de roder.." brummede han, det gjorde de sådan set ikke, de var jo som regel tøjret til et eller andet metal.. et sted.. eller et træ, hvad man nu foretrak. Han gjorde sig fri af Alias og hev sine sko på, kyssede ham kort på hagen og gik mod døren "Ses om en uge!" lovede han så højtideligt og sendte ham et skævt smil "Lad nu være med at gøre noget jeg ikke ville have gjort.." drillede han og smuttede ud af døren. Bum bum..
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 6:39 am
Alias sukkede stille mod hans læber "Det var præcist det du sagde" mumlede han stille, "Mhmm så let slipper du ikke.. vi ses om et par dage.. hyg dig" sagde han drillende.. en hel uge? Uden sex.. glem det. // Alias trådte ud af badet og viklede et håndklæde omkring hofterne, imens han bevægede sig hen mod spejlet. Han trak et mindre håndklæde frem og begyndte at tørre sit hår, så det sad pjusket tilbage på hans hoved, han hængte håndklædet tilbage og fandt en kram frem, han var ikke til pjusket.. han var til pænt og nydeligt. Han forlod badeværelset efter at have børstet tænder, taget deo og perfume på. Han forsvandt ind i soveværelset hvor han klædte sig på, i en mørkeblå skjorte, et par sorte bukser, sorte strømper, sin titanium korshalskæde og gemte den under skjorten, trak en flot sort habbit jakke ud over, og så til sidst en sort butterfly med små lyseblå ankrer sådan. Han lukkede skabs døren og gik ud i køkkenet hvor han folede avisen ud og tog en slurk af den færdige lavede kaffe.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 7:00 am
Ceit var i syv sind, det var meget sent at forlade hjem nu. Hans heat kunne begynde hvornår det skulle være, og han ville ikke være på det rette sted på det rigtige tidspunkt hvis han forlod hjem nu. Idet mindste var han sikker på at folk kunne håndtere ham hvis han blev hjemme, men.. Han bed sig i læben som de hundrede gange før den dag. Han ville simpelthen ikke være Thures heat-makker, det var simpelthen for ulækkert! Og det føltedes som en straf! Måske var det ovenikøbet en straf? For at være sammen med Alias? Han kunne mærke at han hidsede sig selv unødigt op, det værste han kunne gøre var at flippe skråt på Walter der også var i heat og under pres eftersom han skulle tage sig af alle andre samtidig med han var under pres. Han skulle jo bare lade betaerne styre det for heavens sake, han havde allerede bedt Isaac se efter packet når han låste sig fast inde i skoven i den der hule der... men for at vende tilbage til det egentlige problem. Thure. Ceit gik hen til vinduet i vognen og så ud og fik øje på ham, mens han stod og snakkede med Sawyer. Han skar en grimasse, og så sig omkring i husvognen... okay.. okay okay okay.. Han kunne ikke skifte form, men han kunne gøre noget andet. Han greb nogen af de mest essentielle ting, lidt tøj en dunk til vand og et par lænker. Bum. Så måtte han høre om Alias lejlighed ikke var udstyret med en fin lille tilhørende kælder. Så var han ude af døren inden nogen kunne nå at se noget til ham. Han spurtede så også så hurtigt hans ben kunne bære ham. No way in hell. No way. Han løb til han nær kollapsede, og så løb han lidt mere til han var stakåndet og hans ben truede med ikke at ville holde ham oprejst længere og så nåede han hjem til Alias.. det havde nok taget ham næsten halvanden time, måske lidt mere, men han stod der. Hivende efter vejret, og bankede så på. Og bad til at han havde en kælder.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 7:20 am
Alias fandt en smøg frem, imens han bladerede sig gennem siderne, han kunne godt lide at være opdateret.. på hvad der skete rundt omkring i verden, nyheder var hans ven. Han drak kaffen færdig og askede smøgen i vasken, og pakkede avisen sammen. Han gik hen til vinduet og fik det åbnet på klem, da lyden af dør telefonen nåede hans øre. Han vendte om og gik tilbage og tog den op til øret, "Ja hallå?" mumlede han stille og lyttede, Ceit? Hvad ville han? Alias havde ellers haft endnu en bortførelses i tankerne.. men nu kom han her? Frivilligt.. hmm. Han lukkede ham ind og ventede til han nåede op af trapperne og åbnede så døren. "Hej smukke" sagde han glad.. en dejlig overraskelse, på en ellers kedelig dag. "Hmm du ligner en der godt kunne trænge til et bad.. har du været ude og løbe marathon, eller er det mig der får dig til at svede og miste pusten?" drillede han og lænede sig frem og kyssede ham hurtigt på læberne, inden han gik til siden så Ceit kunne komme ind.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 7:40 am
Ceit lænede sin pande mod dørtelefonen "Det er Ceit.." mumlede han, åhå.. åh gud.. verdens værste sted at tage hen. Men nu kunne han ikke bakke ud, han skulle bare holde ud lidt endnu. Han bad dog til at Alias havde tøj på. Det måtte han meget.. meget gerne have. "Marathon.." svarede han så og smilede lidt. Han var nær ved at snuble over dørtrinet da Alias slap hans læber eftersom han havde lænet sig med da han lænede sig væk. Argh. Han rystede på hovedet da Alias gik til siden for at lade ham komme ind "Jeg skal vide først om du har en kælder.. den skal kunne låses" sagde han så, og skævede til dørtrinet, han var lidt bange for at hvis han gik ind så gik han ikke ud igen. Det var mærkeligt at være bange for sin egen krop, men han kunne jo ikke vide hvordan det ville opføre sig. "For at simplificere så er sagen lidt den at jeg ikke er gået i heat endnu, men det gør jeg nok.. ret snart.. men jeg blev pairet op med Thure som heat-makker, og det er bare.. forkert, men jeg kan ikke sige det til Walter, for Walter er ligeså påvirket som jeg nok bliver hvis ikke han er værre, og jeg har en ide om at det er hans straf for det her, og jeg sværger hvis ikke det havde været fordi det er heat og fordi jeg nok bliver ligeså blød som smør om et lille stykke tid så ville jeg smadre ham for det her, for jeg magter det ikke" det sidste kom ud som en klynken, og det var nok langt fra særlig simpelt forklaret især ikke når Alias ikke var en del af det, men han havde nok forstået at Ceit gerne ville dreje halsen om på Walter for at tvangs-kirsten-gifteknive ham med Thure. Ikke at de skulle giftes eller noget, de behøvede ikke engang tale sammen efter heat, det var bare for at gøre det lettere for ham. Men Ceit havde troet han skulle gøre det alene som så mange andre. Det havde han haft det perfekt med. Han trak vejret dybt for at falde lidt ned "Så... må jeg låne din kælder et par dage?" spurgte han så og så ham i øjnene, det var fair nok hvis han sagde nej, Ceit havde nok ikke sagt ja... eller det havde han måske? Det gik an på hvem der spurgte. Hm.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 7:50 am
Alias smilede, og grinede så da Ceit næsten var faldet da han slap ham.. åh skat da. "Kommer du ikke ind eller hvad?" spurgte han og kiggede lidt undersøgende på ham, hvad var der galt.. han så sådan lidt forpint ud? Åh.. heat.. hahaha! Hvor fantastisk! "En klæder?" sagde han i et drillende tonefald.. og smilede så lidt større, "Ja det har jeg da" sagde han.. han ejede kælderen.. Alias var ingen ting uden klamme skjule steder.. men det var ikke nogen særlig hyggelige kælder.. der var.. mørkt, og ikke særlig varmt, og så var der rør alle steder, og mange af hans.. legeting.. lå dernede. "Aha" sagde han roligt og målte Ceit med øjnene, "Nej det vil jeg heller ikke have.. du er min" sagde han bare og nikkede lidt for sig selv, "Ja.. men vil du ikke have et bad først?" tilbød han blidt og pegede ind i lejligheden.. så kunne han lige rydde lidt op i kælderen, og finde en seng til Ceit måske.. hmm. "Mhmm kom lige her" mumlede han og rakte ud efter Ceit og trak ham ind i sine arme og holdte ham fast.. ikke hårdt.. bare lige så han ikke kunne stikke af, "Jeg har savnet dig.." hviskede han stille og holdte hans blik fast et par sekunder, lukkede så øjnene og trykkede sine læber lidenskabeligt mod Ceits.. for det første.. havde han savnet ham, for det andet.. så kunne han godt lide at kysse ham.. og for det trejde.. kunne han godt lide at drille og pirre ham.. mhmm!
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 11:27 am
Ceit trippede lidt på stedet og så på Alias' fødder. "Joo-o..." mumlede han og trak lidt på det, han ville gerne ind, han burde bare ikke før han svarede på kælder spørgsmålet. Det var jo ret essentielt. Han vendte blikket mod hans ansigt da hans smil blev større og himlede med øjnene "selvfølgelig har du en kælder.." grinede han så. Ceit hævede et øjenbryn da Alias kaldte ham sin.. men kommenterede ikke further på det.. Han fulgte hans finger med øjnene da han pegede mod lejligheden, han var svedig.. jep, tjek, og han havde stadig ikke fået sit åndedræt under kontrol, det var også en helvedes tur han havde løbet! "Jo.. et bad ville faktisk være rart.. tak" sagde han så og smilede lidt. Han veg dog en smule tilbage da han rakte ud efter ham "Alias jeg tror ikke det er en god id.." begyndte han, men han fik ikke ytret sin sætning færdig før Alias trak ham over dørtrinet og ind til sig, og stirrede først intenst på ham hvilket Ceit gengældte med let undren, og så kyssede han ham! Som om det ikke var nok at han kunne mærke hans krop mod sin hvilket nærmest gav ham små ticks, det måtte være lige op over, så tæt på som det kunne blive, der måtte være tale om timer, hvis han var heldig før han blev til noget... mush. Hvad skulle han ellers kalde det? Det værste ved det hele måtte være at han ikke vidste hvordan han skulle tackle det, han vidste ikke hvad han skulle gøre, hvordan han ville være, ville det være ligesom med fuldmånen? Det der morder-instinkt? Men det hørte ikke særlig godt sammen med liderlighed.. eller.. det var der selvfølgelig nogen der tændte på... whatever. Han slap sin taske så kæderne raslede da den ramte jorden, og lænede sig ordentligt ind til ham, trykkede sine mund tættere mod hans, åndede varmt på hans læber og.. Han lagde hurtigt en hånd mellem deres kys og lagde nakken tilbage "Mm-åh..Jeg.. det der bad.." hviskede han forpint, og så hurtigt på ham og smilede så lidt skævt, inden han smøg sig ud af hans arme og løb op til lejligheden.. som om han ikke havde fået nok af at løbe, øhøø... "Tak forresten!" råbte han inden han nåede indenfor så Alias hørte det, selv om han nok også ville have hørt det hvis han havde hvisket.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 11:50 am
Alias smilede kort mod hans læber.. mhmm.. dejligt, "Mhmm" brummede han stille.. et bad.. ja okay, det trængte han til.. mhmm, men han var bare så meget dejligere når han ikke.. gik væk.. og.. hvorfor havde han også allerede været i bad? Kunne han tillade sig at tage et bad mere.. njaa.. faktisk var det meget sjovere at lade Ceit lide lidt.. han ville gerne se ham.. gå helt til af længsel.. mhmm, åh hvor han glædet sig. Han hørte bumpet af tasken og kæderne der raslede.. hvilket fik ham til at grine, "Har du taget gaver med til mig?" grinede han, "Åh din frækkert" hviskede han drillende, "Afsted med dig" mumlede han og gav ham et kærligt klap i røven da Ceit stak af mod toilettet, han kunne selv finde tingende, han havde jo været der før. Han bøjede sig ned og samlede tasken op og stillede den på bordet, kæder? Nå det behøvede han da ikke.. dem havde Alias nok af. Han fandt så kælder nøglen frem og skyndte sig neden under, og fik ryddet op.. væk med blodet og knivende.. og lege tøjet, ind bag gardinet og ned i skuffer og ind i skabe.. det behøvede han ikke se, ikke lige med det samme.. han havde altså ikke lige nogen ekstra seng, men han fik sin ene sofa der ned på ingen tid.. om max en dag havde han nok alligevel fået Ceit overtalt til at sove oppe i hans seng.. sex gal eller ej.. han forstod jo ikke at Alias ikke kunne blive udmattet.. at han ikke kunne blive træt eller sulten.. han kunne have sex i dagevis uden at holde pause. Han fik sofaen på plads og lagde lagn på, og smed en dyne og pude på også.. sådan.. så lignede det et klamt værelse til en der havde virkelig lidt penge.. og havde brugt alle sine penge på en virkelig dyr sofa.. han trakstede op i lejligheden igen.
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 12:00 pm
Ceit grinede bare ude fra badeværelset "Du må da godt beholde dem når jeg er færdig med dem, jeg skal bare lige låne dem igen om et års tid, ca. samme tidspunkt" drillede han og tændte for vandet. Så koldt som muligt. Han trak tøjet af i en fart og kom ind under bruseren med samme hastighed og gispede halvhøjt.. og måtte stå og bide sig lidt i tungen for ikke at bande og svovle ud over det hele, det føltedes lidt.. grimt her. Han fik sæbet sig ind og kom af med sveden på ingen tid og fik skyllet det af igen uden at efterlade så meget som en sæbebobbel. Da han var færdig tillod han sig alligevel lige at dreje op for varmen et par sekunder før han slukkede og steg ud, så god som ny. Selvom han var ved at blive lidt langhåret, lagde han mærke til da han så Alias spejl.. hm. Det måtte han fikse på et andet tidspunkt, så længe han ikke havde page, ikke? Haha. Han stod lidt ved døren iført håndklæde.. lidt risky at vove sig ud med Alias der kom meget.. tæt på hele tiden.. han havde højst sandsynligt tænkt sig at udnytte det, men Ceit ville prøve så længe han kunne at forblive på sin plads i kælderen til han ikke var så plaget af heat længere. For hvad hvis der skete et eller andet? Han åbnede døren på klem "Alias? Kan du ikke komme med min sportstaske?" spurgte han så, så behøvede han ikke gå ud og skiftetøjet lå i den sammen med kæderne og vanddunken og det. Han havde det stadig under kontrol.. stadig under kontrol! Sådan da.. han kunne godt mærke de der små nyk han fik indimllem, specielt når han så Alias og endnu værre.. når han rørte ved ham.. eek! Det ville blive hårdt, men det var bedre end at tilbringe de næste... 3 dage? Sammen med Thure. Føj.
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 12:13 pm
"Selvfølgelig" sagde han roligt og tog fat om tasken og gik hen til badeværelset, "Her" sagde han blidt og rakte Ceit den, "Ser godt ud skat" sagde han drillende og sendte bliks overkrop en fræk hilsen med øjnene. "Jeg er i stuen" sagde han så bare og vandrede tilbage til stuen, hvor han tændte en ny smøg og sad og røg lidt imens Ceit gjorde sig færdig der ude, han gad godt vide hvad han havde tænkt sig med lænker der.. men når først Ceit var blevet lænket fast.. som nok var hele pointen.. så kunne Alias helt frit bestemme hvad han selv havde tænkt sig at stille op.. mhmm.. Han havde jo ikke fået adgangs forbud.. okay han måtte ikke pille.. men det gjaldte vel ikke ham selv.. og gå rundt nøgen i kælderen? Det var der heller ingen der havde sagt noget om at man ikke måtte.. haha! Åh de ville få det så sjovt ville det.. mhmm.. lækre lille Ceit, helt ustyrlig af lyst, han skulle nok få det godt sammen med Alias.. de skulle rigtig lege skulle de!
Ceit
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 12:30 pm
Ceit åbnede døren og tog imod tasken "Tak.." sagde han og rystede bare lidt på hovedet "Hold op med at drille.." brummede han, men han smilede, så det gjorde ikke så meget. Han nikkede kort og gik ud på badeværelset hvor han trak i noget rent tøj, og proppede det svedige tilbage i tasken.. i en pose hvis formål netop var at være til snavset tøj. Han gik ud igen med tasken under armen og stoppede op inde i stuen hvor Alias var "Har du et badeværelse installeret dernede eller skal jeg finde en spand?" grinede han, men det var sådan set alvorligt nok.. Et eller andet sted. Det ville også være meget rart med et bad. "Kan der forresten låses af dernede? For du må godt låse mig inde.. for en sikkerheds skyld" mumlede han, selvom han havde ret stor tiltro til lænkerne i tasken. Men han skulle nok få det til at fungere, jeps! "Og kan vi gå derned nu?" spurgte han, for han var ret sikker på at han bare lige skulle over det sidste lille bump før heat gik igang. Han kunne mærke det på sin hud, som var bagende varm, han var ved at blive tør i munden og hans tanker sejlede sine egne veje, som regel angik de Alias, noget med hans hår, hvordan det føltedes at røre ved og trække i og.. hey! HEY... Han kastede et enkelt blik i retning af hoveddøren..
Alias
Emne: Sv: Broken or just bend? - Alias Lør Dec 28, 2013 12:42 pm
Alias så op "Det var så lidt" sagde han blidt og tog et hiv af smøgen, mhmm.. "Øh.." mumlede han og rodet lidt i sine tanker.. jov.. jov der var.. "Der er vidst nok et badeværelse, men det er altså ikke specielt lækkert" mumlede han roligt og overvejede om han burde gøre det rent.. men det havde han egentlig ikke lyst til.. og det var for sent at ringe efter en der gad gøre det for ham.. Ceit måtte nøjes.. han skulle jo heller ikke være der nede så lang tid, kun til Alias havde overtalt ham til at komme op hans seng.. der kunne han også sagtens binde ham fast.. sin egen personlige lille sexgale slave.. mhmm! Det lød nu meget godt ja. "Jaja " mumlede han.. det kunne der godt.. mhmm men det blev ikke nødvendigt. "Sure" mumlede han så og rejste sig og gik hen mod Ceit, "Kom babe" sagde han glad og tog Ceits hånd og smækkede døren i bag dem, så den låste i af sig selv. Han fulgte ham ned i kælderen, og lukkede døren bag sig, "Okay der er altså ret mørkt" mumlede han og hev i en snor der fik en sparsom elpære til at oplyse en lille del af kælderen. "Jeg har sat en af mine sofaer op, så du har et sted at sove.. " sagde han blidt, og lagde sin hånd mod Ceits ryg, udemærket klar over hvordan hans berøring påvirkede ham. "Så?" sagde han stille og lod sin hånd glide lidt længer ned.