Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Billeder i profil teksten

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Billeder i profil teksten Empty
IndlægEmne: Billeder i profil teksten   Billeder i profil teksten Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 2:00 am

Ja titlen siger jo det hele kan i hjælpe mig
Tilbage til toppen Go down
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Billeder i profil teksten Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder i profil teksten   Billeder i profil teksten Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 3:49 am

Du skal bruge det som man kalder for en BKKode, jeg kan god lave den til dig

[.img][/.img]

Husk og tag punktum væk også indsætter du dit link i midten og der efter skulle du kun se din profil billeder
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Billeder i profil teksten Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder i profil teksten   Billeder i profil teksten Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 4:04 am

Jeg bruger normalt tinypic.com til at oploade mine billeder i. Du oploader bare det billede du gerne vil have, og kopiere så det af de 4 links der starter med [IMG] Smile
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Billeder i profil teksten Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder i profil teksten   Billeder i profil teksten Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 4:20 am

ok tak
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Billeder i profil teksten Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder i profil teksten   Billeder i profil teksten Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Billeder i profil teksten
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Profil billede?
» mine billeder
» Sang i profil!!
» Sletning af profil
» Billeder/videor fra genki :O?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: