Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Billeder/videor fra genki :O?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jayden

Jayden

Race : Dæmon
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Billeder/videor fra genki :O? Empty
IndlægEmne: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 3:15 am

Ja.. nu har jeg taget mig sammen til at bikse en video sammen med de forskellige billeder jeg gik taget til genki xD jeg vil være ærlig, jeg er personen på det første billede... ikke hate >_>..

Video: https://www.youtube.com/watch?v=_jDodZT6i4Y

Det ville være awesome hvis nogle af jer andre der havde været med ville sætte deres billede/videoer ind her eller bare skrive hvem de cosplayede som ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 3:22 am

jeg cosplaye som en cute Lolita girl, Hetalia Taiwan og mig selv. p.g.a varmen
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:46 am

Jeg cosplayede Gara ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 5:54 am

( linket kan hverken afspilles på ipad eller htc desire, snøfter )
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:38 am

Lovely song! Wink
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:45 am

Stephen...kan man gøre noget ved et ' hjemmelavet' link, så det kan ses af alle ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:47 am

Nej, det er bare dit stenalder legetøj <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:52 am

Den nye ipad, stenalder? Du er SÅ strid.... Smile

Nå...sorry Jaden....havde jeg været afsted ville jeg helt klart være pikachu, da jeg har meget svært ved at lave en grimasse så mit ansigt ligner Gardevoir ; )
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 6:53 am

Jeg er en stridhåreret hest, det ved jeg godt, det har du sag til mig mindst hundrede gange Smile
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Billeder/videor fra genki :O?   Billeder/videor fra genki :O? Icon_minitime

Billeder/videor fra genki :O?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Genki hvem kommer?
» mine billeder
» Genki betyder inaktivhed fra min side
» Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time
» Billeder i profil teksten

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum