Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time Empty
IndlægEmne: Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time   Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 7:28 am

Hey alle så weekenden kommet hvor jeg skal af sted til genki og jeg glæder mig super mig til og møde de som kommer IRL, dog ville jeg lige sige at mit nød net dør lørdag nat og der efter vil jeg kun være på ind i mellem fra skole hvis jeg da har mulighed men eller kommer i nok ikke til og se noget til mig eller Mina for hun er min anden personlighed xD

Vi ses igen en god gang og jeg kommer nok ikke til og svare i aften for jeg vildt meget stress med alle det så jeg skal have styr på til i morgen så bye bye

- Cicero
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time Empty
IndlægEmne: Sv: Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time   Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 7:33 am

God fornøjelse.....

Skulle jeg med, ville jeg være den Pikachu der var absolut mest nuttet XD
Tilbage til toppen Go down

Genki i morgen means that i well be gone for the weekend and some more time
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Genki betyder inaktivhed fra min side
» Genki hvem kommer?
» Tidlidt om morgen // Logan//
» Billeder/videor fra genki :O?