Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 mine billeder

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 9:43 am

Hej rumvæsner ^^
Jeg må sgu indrømme en ting for jer, jeg er nok en af de der personer som man kan kalde en nørd.
Nok er jeg ikke klog når det kommer til noget med skole at gøre, eller computer at gøre.
Så er jeg en person som elsker at spille computer, xbox spil.
Men det er nok ikke kun det som gør mig til det, som jeg kalder en nørd.
Jeg er nemlig Photoshop nørd ^^ og ja jeg er stolt over det.

Da jeg først opdagede dette program, så var det som magi for mig.
Tror aldrig jeg har set noget så magisk som det, og må sgu indrømme og sige at jeg har stor fantasi og altid haft det.
Selv igennem de 5år som jeg har jeg kendt Photoshop, så er det nok ikke så stor magi længere.
Det er stadig et fantastisk program, efter min mening.
Med musik i ørene, så kan jeg sidde og lave billede eller billede.
Det får mine tanker til at forsvinde, og jeg bare kan lave noget som jeg elsker ^^

Jeg vil nok fortælle lidt om mig selv, en anden gang..
men det var ikke derfor jeg lavede dette indlæg, mere for at vise min kunst og høre jeres mening ^^
og jeg bliver skam ikke såret, hvis i ikke kan lide det.
p.s jeg lægger dem som link, da de ellers vil blive for store d:
__
Angel
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/614572_3700881917538_1361928424_o.jpg
Et billede jeg har lavet idag, og prøvede på at få hende til at ligne mere en engel end hun allerede gør ^^

BadGirl
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/616927_3700803395575_112924614_o.jpg
Prøvede på at få hende til at ligne en badgirl (hørte Kelly Clarkson - Stronger imens, den sang påvirkede mig d: .. ville nemlig lave en elver først)

Fra ældre til ung
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/621564_3697136303900_1331171630_o.jpg
Et af de 2 billeder, hvor jeg har prøvet på at få en ældre kvinde til at se yngre ud.

Eye
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/231184_1728264563337_3684340_n.jpg
Som photoshop designer, har jeg stor fokus på øjne.. og elsker at lave dem så smukke som overhovedet muligt.

I surrender myself
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/199447_1671746270415_4775681_n.jpg
Jeg elsker også alt det som har med mørket at gøre, at få billeder til at se uhyggelige ud og alligevel så flotte.

Lyset findes også i mørket
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/188627_1621504654406_8208907_n.jpg
skønhed og mørket, passer perfekt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 5:20 pm

Hej Junior,

Hvor herligt at du gerne vil...dele Smile

Et fedt arbejde du har lavet med de pics dér , det må jeg sige.
Selv ejer jeg ikke skyggen af flair for at lave det, med visuelt har jeg let ved at lade mig ' forføre' af indtryk,stemninger, opsætning og farver....og forholde mig til det. ( For like og dislike er naturligvis en individuel oplevelse)

Generelt kan jeg godt lide at du ikke går overbord ....mange har tildens til at overdrive ændringer, bare for at ændre så meget som muligt, uden det nødvendigvis er til det bedre.
Lidt som med almindelig make up.....lad vær at lægge tykke overdrevne lag i uklædelige farver, men gå efter farver der klæder netop dig, og brug dem til at fremhæve på naturligvis.
Det synes jeg du afbalcerer meget godt, faktisk.

Ja...undskyld jeg vrøvler, min logik kan være lidt privat, men jeg håber du fanger budskabet Smile

Det billed der fik en tilføjelse til at poppe frem , var det sidste ' skønhed og mørke'
For mig er der noget tungt over det billed, til trods for skyerne og disen giver et ' let' look!
Det kunne være en fed effekt ( på en eller anden måde ) at få lagt en stærk farve på ( gerne rød eller gul , siger mine tanker mig) .
Det er ren og skær nysgerrighed derr får mig til at tænke , hvordan billedet ville påvirke, hvis man fik en meget skarp kontrast ind over....en enkel,diskret en...for halvdelen af billedet skal jo ikke være farvet...men det kunne være noget tekst, nogle ' streger af en art' ...... Det er jo udfordringen at finde ud af hvad der vil klæde billedet Smile

Det var i hvertfald lidt personligt feedback fra mig.

Rigtig god Torsdag...og tak for ' delingen'

- Millicent Cooper
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 9:41 pm

Hej Millicent,

jamen jeg ville ikke lave det som jeg gør, hvis ikke det fordi jeg elskede at vise det frem ^^

Haha, få af de andre billeder jeg har lavet.. har jeg gået overbord, men det er mere med huden ^^ .. men er blevet bedre til det, og ved hvordan man nu gør.
Men ja du har ret, man skal jo bare finde ud af hvad der passer sammen og hvad man gerne vil have ud af det

tja det tror jeg at jeg gør ^^

Ja elsker også det billede utroligt meget, synes selv det blev bedre end jeg havde regnet med ^^
ja det har du måske ret i, at en god omgang farve, lille nok give den en anden effekt.

ja det har du helt ret i, fanger mig nogle gange i at se tilbage på nogle af mine billede.. og tænke "hvorfor gjorde jeg ikke sådan"
men plejer at tage det med til et andet billede.

men tak for dine tanker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 9:51 am

Dine billeder er rigtig fede! Du er meget bedre end mig - selvom jeg ikke vil kalde mig selv helt noob (:
Du overdriver ikke helt vildt, og holder det på et forholdsvist naturligt look. Det kan jeg godt lide. Det var vel også det Millicent prøvede at sige...

Jeg kan især godt lide 'I surrender myself'. Hvordan ser originalen ud?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:25 am

Jeg takker... nah man skal bare øve sig, så bliver man bedre ^^
tak.. men som har allerede har fortalt d: så har jeg prøvet på at overdrive, på nogle af mine billeder.. som jeg ikke viser her ^^

puha.. håber ikke du beder mig om at vise original billeder, af nogle af de andre.. for nogle af dem er flere år siden jeg lavede, ligesom det billede..
men har brugt min tid på at finde det billede, selv om det tog en evighed:
http://www.photoshoptour.com/inc/img/New%20Folder%20(4)/85/1_clip_image002.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:42 am

Du havde da ikke behøvet at lede efter det i hundrede år, du kunne også bare have fortalt mig at du havde redigeret slangen ind xD

Det er ret awesome, selvom du måske ikke har blendet kanterne helt perfekt ind. Jeg kan dog virkelig godt lide konceptet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:51 am

tja men nu er farven jo heller ikke den samme (;
nah ved jeg godt, men var næsten lige startet med photoshop der
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mine billeder  Empty
IndlægEmne: Sv: mine billeder    mine billeder  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mine billeder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp mig med at ligge mine historier i orden
» Billeder/videor fra genki :O?
» Billeder i profil teksten
» Faceclaim for tegnede/animerede billeder
» Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: