Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sang i profil!!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sang i profil!! Empty
IndlægEmne: Sang i profil!!   Sang i profil!! Icon_minitimeSøn Maj 05, 2013 9:13 pm

Kære admin (Og andre der gider hjælpe Very Happy )

Jeg vil rigtig gerne have sat en sang ind på min profil, men når jeg gør det kommer der kun et link til sangen. Jeg har set masser af profiler hvor sangen bliver afspillet lige så snart man kommer ind på profilsiden, og at man ikke behøver at trykke på linket. Hvordan gør man?

KH Lurina
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Sang i profil!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sang i profil!!   Sang i profil!! Icon_minitimeSøn Maj 05, 2013 11:13 pm

Åha.. jeg skal se om jeg kan hjælpe, jeg bruger jo den gammeldags facon! Very Happy

Du skal først og fremmest gå ind på youtube, og finde den sang du vil bruge. Under videoen til sangen står der Om Del Føj til du skal bruge Del.

Når du har trykket på del, kommer der en kort kode, du skal trykke på indlejring lige oven over den, og så sætte kryds i Brug gammel indlejringskode.

Så langt så godt xD

Den kopierer du så, og den skulle gerne se nogenlunde sådan her ud: src="https://www.youtube.com/v/KbaoMyrG1e8?hl=da_DK&version=3" type="application/x-shockwave-[/b]flash"[/b] width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true">

så er det vigtigste bare at finde scr og kopiere koden til flash", så du får en kode der ser sådan her ud: src="https://www.youtube.com/v/KbaoMyrG1e8?hl=da_DK&version=3" type="application/x-shockwave-flash"

Derefter går du ind i evt. beskeder på aterswell (det gør jeg i hvertfald altid Very Happy) og sætter den kode ind hvor der står et lille rødt F der sætter du det ind i den store boks og skriver 30 i den første lille boks øverst til venstre, og 25 i den lille boks ved siden af, så trykker du OK

Og så står der så en fin lille kode som du kan sætte ind i din profil Very Happy Hvis du nu gerne vil have den spiller af sig selv, så kan du skrive &autoplay=1 efter flash til sidst i koden Very Happy


Ellers vil jeg selvfølgelig gerne hjælpe dig med at gøre det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sang i profil!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sang i profil!!   Sang i profil!! Icon_minitimeSøn Maj 05, 2013 11:29 pm

Tusind tak Owen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sang i profil!! Empty
IndlægEmne: Sv: Sang i profil!!   Sang i profil!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sang i profil!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Beskriv din dag med en sang titel :3
» Profil billede?
» Sletning af profil
» Billeder i profil teksten
» Kedelig profil tekst HJÆLP!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: