Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fire - Sean

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 9:50 am

Sean sov også da Ozzie kom ind af døren selvom han larmede temmelig meget. Han vågnede dog da han gav sig til at skrige og satte sig op med et ryk så katten sprang ned fra ham med et sæt og hvæsede lidt af ham. Han så kort på den og rynkede sine øjenbryn og så over på Ozzie "Hvad?" mumlede han træt og gned sig i ansigtet og trak vejret ind gennem næsen. Han havde ikke lagt mærke til alle hudafskrabningerne, det var først nu han fik dem ind med luften han indåndede og fjernede sin hånd fra sit ansigt. "Hvad har du lavet?" sagde han og rejste sig og gik hen til ham og sukkede da han fik øje på alle skaderne "Forhelvede altså.." brummede han lidt vredt og så ham i øjnene, og trak ham op og stå "Kom.." mumlede han så og trak ham med ud på badeværelset hvor han satte ham, og hjalp ham af med trøjen og bukserne "Hvad har du lavet?? Kastet dig ud over en skrænt eller hvad?" spurgte han og vædede en klud med noget varmt vand, som han lod løbe og tørrede blidt sårene.. for pokker altså, den klodsmajor. Katten daskede lidt rundt ude i lejligheden og miauvede af og til. Den var nok ikke helt van til at være alene, men den fandt nok ud af hvor de var, hvis det var meget presserende, det her var lidt mere vigtigt. Han fik skyllet sårene og fandt noget jod i en af Ozzies skuffer "Sid stille.." mumlede han kort og duppede forsigtigt sår og hudafskrabninger med den sviende væske.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 10:03 am

Ozzie så op "Undskyld.. at jeg vækkede dig..." mumlede han stille.. hmm.. "Men.. jeg kan ikke selv.. hjælp mig.." sagde han lidt mere.. bedende.. han måtte hellere lade være med at lyde kommanderende.. han ville jo hellere ikke skræmme Sean væk vel.. nu havde han lige fået ham tilbage.. han ville bare ønske at de kunne.. at han kunne.. stole på Ozzie.. han havde på fornemmelsen han ikke stolede på ham.. hm. "Jeg løb.. jeg faldt.." mumlede han bare stille og humbede med, "Rolig.." mumlede han og kunne næsten ikke følge med, så stod han pludselig bare der i undertøj.. eek. "Nej jeg har aj.." sagde han surt og satte sig ned, og lukkede øjnene. "Av.." klagede han da Sean skyllede sårende.. eek.. han hadet det.. "Jeg tror jeg har noget plaster et sted.." mumlede han og kiggede kort ned.. men kvalmen fór op i ham, og han lukkede hurtigt øjnene igen.. "Sean slap nu af.." hviskede han stille, og kunne mærke tårende presse på igen.. "Du skal ikke hjælpe mig, hvis du er sur på mig, og ikke har lyst.. så det bedre jeg får en anden til det.." sagde han stille, og så skreg han op da han puttede et eller andet på.. det gjorde undt.. av! "Hold op med det!" skreg han højt og rejste sig og lød ud af badeværelset, og ind til sin seng hvor han kravlede ind under dynene og trak den op over hovedet, så han kunne tude i fred.. ligeglad med blod.. og sår.. det ordnede jo nok sig selv.. nå.. han ville bare ikke være med mere.. Sean hadet ham.. og stolede ikke på ham, og gad ikke bo med ham.. havde han overhovedet lyst til at give ham en chance til?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 10:40 am

Sean rystede lidt på hovedet da han undskyldte, og koncentrerede sig om det han lavede "Nej.. det er vidst også bedre jeg ser på det.." mumlede han stille og kiggede lidt på det. Det så ud som om det kunne heale hvis det fik lidt ro.. og et plaster senere, måske. Han kylede kluden fra sig så den ramte væggen med et vådt klask og så hidsigt på ham "Nej, nu slapper du af! Det er dig der har et problem, hvorfor åbner du ikke munden og siger noget?" sagde han hidsigt, og så efter ham da han rejste sig og løb ind i sengen og gemte sig. Han strøg sig irriteret over panden og gik ind gennem stuen og ind i værelset hvor han kravlede op i sengen og satte sig overskrævs på dynen.. som var Ozzie, og hev den øverste del af og så på ham "Tal nu til mig! Tror du det der hjælper? Hvorfor åbner du ikke munden Ozzie? Fortæller mig hvad der er galt? Så vidt jeg kan se er du den eneste her med et problem?" sagde han og lagde hovedet på skrå og betragtede han og forsøgte at tale så.. roligt som muligt, så han ikke råbte af ham. Det ville ikke være særlig fornuftigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 10:58 am

Ozzie blev helt hysterisk.. han var bare så.. ked af det.. og så sur.. på samme tid.. han kunne ikke have det i sit hoved.. han skreg op.. prøvede at lukke vreden ude.. med hans humørsvingninger resulterede bare i at alle planterne visnede helt.. døde.. og faldt til jorden.. så.. så havde han ikke dem mere.. åh gud altså. Han så forskrækket op da Sean havde sat sig, og sad og råbte til ham.. og ikke råbte.. men han havde råbt lidt! Han skælvede og prøvede at trække sine arme til sig.. han lukkede øjnene og hulkede og rystede på hovedet, "Du må ikke råbe af mig... du må ikke hade mig.." hulkede han og fik sine arme fri og gemte sig ansigt i sine hænder.. hvad skulle han sige? Hvad var der galt med ham? "Jeg ved ikke hvad der er galt med mig.. undskyld.. jeg er bare.. dum.. " hviskede han og tørrede sine øjne, "Jeg er bare.. bange.. og ked af det.. bange for at du.. forlader mig igen.. ked af det fordi du ikke stoler på mig.. ked af det fordi du ikke har lyst til at bo sammen med mig mere.. ked af det fordi du skal bruge tid.. som jeg gerne vil give dig.. men som.. dræber mig langsomt.. fordi jeg ikke kan finde ud af hvad jeg må og hvad jeg ikke må med dig.. sex må jeg godt.. og at sige jeg savner dig må jeg også godt.. men at snakke om at bo sammen må jeg ikke.. hvad må jeg ikke mere? hvad må jeg ikke sige eller gøre.. og hvad må jeg gøre.. hvad skal jeg gøre.. jeg har jo sagt jeg vil gøre alt.. hvorfor stoler du ikke på mig! Har du overhovedet lyst til at give mig en chance mere?!" sagde han.. og afsluttede lidt højt.. men trak så vejret dybt og fik kontrol over sig selv igen.. i hvert fald en lille smule.. og trak dynene tilbage op over sit ansigt og sukkede stille, inden han fjernede den igen.. han kunne jo ikke høre Sean hvis den var der.. han var ikke sikker på han turde høre hvad Sean havde at sige... nej.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 11:37 am

Sean lagde mærke til at planterne gav op, og døde da Ozzie ligesom fik et meltdown. Han så på ham med noget.. uudgrundeligt i blikket, noget der ikke helt kunne placeres. Han følte sig ikke tilstrækkelig, han vidste slet ikke hvordan han skulle.. Nej. Han lyttede bare.. til han var færdig "Hvorfor er du ikke bare dig selv?" hviskede han halvkvalt "Jeg har ikke.. brug for tid, jeg vil bare... have du er dig" fortsatte han så stille og rystede lidt på hovedet "Jeg stoler på dig.. jeg har hele tiden stolet på dig, et svigt betyder jo ikke endnu et.." sagde han. "Men jeg kan ikke.. lade det hele blive normalt hvis du ikke kan..eller vil" mumlede han så og gned sig lidt i ansigtet.. han var faktisk ked af det, det sveg i hans øjne, men han havde ikke lyst til at græde, det var nok der var en der græd af de to lige nu. "Jeg elsker dig jo, for fanden Ozzie.." hviskede han og grinede så lidt hæst.. lidt desperat "Jeg ville give dig hele verden.. jeg vil bare.. glemme det her.. glemme hvem det end er som du har været sammen med, og glemme det også.. efterlade det i fortiden hvor det hører til" sagde han så.. og flyttede sig så Ozzie kunne.. flygte ud i lejligheden. Måske var det hele en dårlig ide, måske var det virkelig faldet fra hinanden, men Sean elskede ham jo! Ligeså meget som før, måske ovenikøbt lidt mere fordi han var bange for at miste ham "Undskyld.. jeg er ked af at jeg gjorde dig utryg.." mumlede han så. det havde jo ikke vært meningen at han skulle skræmme ham, han syntedes bare han havde gjort alt for netop at dette ikke skulle være den følelse han havde, han havde håbet det hele ville føles som før.. med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 8:51 am

Ozzie gned sine øjne og snøftede.. han rystede på hovedet af ham.. sig selv? Hvad fanden mente han med det! Han var sgu da sig selv.. hele tiden! Det var Sean der var anderledes.. argh! "Men det er jeg jo også.." sagde han bare og struttede lidt med underlæben.. hmm.. ikke fordi han var sur, han var bare.. jov.. sur.. men ikke rigtig sur.. bare lidt.. måske.. det gik nok snart over. "Jaja.." mumlede han så og rystede på hovedet, "Okay fint.. så flyt sammen med mig!" sagde han højt, knald eller fald.. men han ville ligesom.. ja.. han ville ikke tage den med ro.. han havde glædet sig sådan.. og.. han ville.. så gerne.. og.. han ville stadig gerne, og han ville bare være sammen med Sean hele tiden, altid.. hvor svært kunne det dog være alt! "Jaja.. det vil jeg jo også.. ik.. jeg elsker også dig.." mumlede han og rystede lidt på hovedet af ham.. "Flyt sammen med mig.." hviskede han stille lidt mere blid i stemmen.. fik det til at lyde som et ønske frem for en befaling. "Det er okay.. " mumlede han og satte sig op da Sean flyttede sig, men han gjorde det kun for at vælte Sean ned i sengen igen, ned og ligge, og trak dynene op over dem begge og puttede sig ved hans bryst. "Jeg elsker dig.." mumlede han stille og sukkede stille.. han ville jo også bare gerne have alt var som før.. det ville være rart.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 9:05 am

Sean rystede på hovedet, men nægtede at tale om det.. der var ikke mere at tale om? Ozzie havde været anderledes, Sean havde været anderledes.. åbenbart.. selvom han havde forsøgt at få det hele til at gå så glat som overhovedet muligt. Han så rundt i lejeligheden da Ozzie nærmest befalede at de flyttede sammen.. "Mener du at jeg skal flytte ind her?" spurgte han og skævede kort til en af de døde planter og så til Ozzie.. hvad mente han? Sean havde jo troet Ozzie helst ville finde et nyt sted.. et friskt sted. Han sukkede stille "Det vil jeg gerne, men.. her eller et nyt sted?" mumlede han og så lidt træt rundt i lejligheden.. det krævede nok at de rykkede en del rundt på tingene.. og at der blev lavet kompromiser.. og alt muligt andet, hvis Sean skulle bo hos Ozzie. Han mærkede hvordan Ozzie tumlede ham ned i sengen igen og betragtede ham stille og trak så vejret stille ind da han puttede sig ved hans brystkasse, under dynen.. "Mm.." mumlede han og lagde armene om ham.. og trak så dynen hele vejen op over dem så de lå dernede.. der var varmt men.. også meget rart. Han fandt hans hage og vendte hans ansigt mod sit i mørket og betragtede hans øjne "Du skal altid fortælle mig hvis der er noget galt... hellere det.. hellere.. et lille skænderi end at holde det inde.." hviskede han, han ville hellere.. have Ozzie fik lukket op for sluserne end at gå og holde hans frustrationer for sig selv og stikke af.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 10:16 am

Ozzie rystede hurtigt på hovedet "Nej.. nej jeg tror vi har brug for en ny.. en ny start.. sammen.." sagde han stille.. ja det var hvad de havde brug for, at starte forfra, et andet sted.. som kun var deres.. det havde de virkelig. "Ved du hvor jeg godt kunne tænke mig at bo henne?" sagde han stille og tænkte lidt på den lejlighed han selv havde haft i tankerne, han havde også godt kunne lide Seans bud, bestemt den gamle lejlighed med det der væg mønster.. det elskede han, når det var lidt gammelt, men alligevel nyt, med et flot nyt køkken.. sådan lidt.. at sammen sætte nyt og gammelt.. gøre det hyggeligt.. hyggeligt ikke moderne.. det kunne han godt lide. "Nede ved floden.." sagde han stille, der ville han rigtig godt bo.. "Eller ved havet.." mumlede han stille.. et sted hvor der var.. stille.. og roligt.. og alligevel.. lidt.. farligt.. for Ozzie var jo bange for vand.. men han var klar til at se sin frygt i øjnene.. fuldstædig klar.. klar til at starte forfra.. og han ville bryde sig om det lidt mere stille.. ikke at de flyttede ud af byen.. men bare at de ikke boede lige op og ned af værtshuse og klubber.. med musik og fulde mennesker.. nej et stille og roligt sted.. stadig uden familier og børn til alle sider.. for han kunne ikke fordrage børn.. de larmede. "Det skal jeg nok" hviskede han stille og satte sig op og trak sin t-shirt over hovedet, "varmt.." mumlede han stille og lagde sig ned igen og puttede sig.. ja.. det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeLør Aug 24, 2013 10:39 pm

Sean nikkede stille da Ozzie foreslog en ny start.. ja, en ny start ville nok gøre dem begge to godt. Han rystede på hovedet og så på ham "Nej, hvor?" mumlede han stille, og lyttede da han svarede "Ved floden?" mumlede han spørgende, det var ikke lige stedet som han ville have troet at han gad være.. med vandet lige uden for døren. Men så nikkede han alligevel "Det var også et hyggeligt sted.." mumlede han og kærtegnede blidt hans ryg. Det ville måske være det allerbedste sted.. et sted der kunne vaske de dårlige tanker ud af kroppen og ud af deres liv. "Godt.." mumlede han og kyssede ham blidt i tindingen inden han satte sig op og tog tøjet af.. eller.. bare t-shirten, men stadig. Hm. Han smilede lidt til ham "Mm.. her er varmt.." mumlede han og lagde armene om ham da han puttede sig igen og kyssede ham blidt i øret, og vendte sig sådan så Ozzie endte nederst, og trykkede sine læber mod hans. Det måtte han vidst godt efter hele det her.. skænderi. Mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 8:56 am

Ozzie smilede stille, "Tjaa.. måske er det lidt at udfordre skæbnen.. med hensyn til min forbi for vand.. men jeg tror det ville være godt.. måske ville jeg finde.. ro.. måske ville jeg endda blive venner med vandet" grinede han og smilede stort, "Og måske ikke.. måske skulle vi bo et andet sted.." mumlede han stille og sukkede lidt mod Seans hals.. hmm.. "Jeg vil bare gerne bo sammen med dig.." mumlede han, "For evigt og altid faktisk.." sagde han så og gabte lidt træt.. ja han var lidt træt. Han så ned da den lille kat kom snigende og sprang op på dynene og lagde sig oven på Ozzie, "Der ligger en kat på mig.." mumlede han og rødmede lidt da Sean trak sin t-shirt af.. nu havde de jo ikke nogen t-shirt på nogen af dem! Ihh! Det var at friste skæbnen det der.. "Sean.." hviskede han stille og fniste lidt da han kyssede ham i øret.. nej altså.. han prøvede at sige noget igen, men så blev han bare kysset.. ihh! han gengældte det lidt men slap ham så også. "Sean.. jeg skal altså lige have noget plaster på.. på mine sår og sådan.." mumlede han stille og skubbede sig ud af sengen. "Bliv endelig liggende.." mumlede han og gik rundt og ledte efter den der åndsvage førstehjælps kurv.. hvor var det nu lige den var! Ihh! Han fandt den dog til sidst og satte sig ned og puttede plster på sine knæer.. han var lige glad med om der ikke var kommet det der.. klamme.. svige noget.. på.. det var fint, han havde jo vasket det med vaskekluden.. nå.. bum! Han rejste sig og satte kurven på plads, inden han smed sine bukser og strømper og skyndte sig tilbage til sengen.. "Hej.." mumlede han stille og krøb ind under dynene igen, og kyssede ham på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 9:14 am

Sean grinede stille af den måde han stilte det op på, og rystede lidt på hovedet "Ja det må vi håbe!" brummede han stille, og kyssede ham blidt i håret "Vi kan jo tage derud.. og kigge på det" mumlede han blidt, og lagde mærke til at Iris kom trampende på dynen! Tung killing alligevel.. de måtte hellere lade være med at give den alt for mange gode ting at spise ellers blev den jo til en behåret ballon på ingen tid! Han brummede "Ja det gør der.. og der ligger en lille trold og snasker på mit øre.." grinede han, og skævede til ham da han skubbede sig ud af sengen, og nikkede så.. ja det var nok bedst, lige at behandle de sår dér. "Jeg bliver her.." sagde han så i forlængelse af det han sagde og skævede til Iris.. "Mismis.." drillede han og trykkede den på næsen og blev angrebet.. tjo.. jo.. den havde lidt temperament, men den var sød nok alligevel! Hæh!
Han mærkede da Ozzie krøb tilbage under dynen og fangede ham ved at ligge en arm om livet på ham og trække ham ind til sig så de lå på siden "Mmhm.. hej" brummede han og trykkede blidt sine læber mod hans igen.. det kunne han vidst godt lige holde ud.. og var det ikke ved at blive temmelig hedt, der under dynen? Hm? "Hvorfor har du ikke noget tøj på?" hviskede han drillende mod hans læber og lod to fingre glide nedover hans overkrop, ned til hans underbuksekant og legede let med elastikken, mens han fangede hans grønne blik.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 7:24 am

Ozzie smilede lidt og nikkede "Tjaa.." mumlede han stille.. han vidste ikke helt.. måske.. måske skulle de bo et andet sted.. åh.. han ville bare gerne ud og se på lejligheder! Og så finde en der havde.. det hele.. lidt nyt og lidt gammelt.. noget hygge! Ja. "Neeeej jeg gør aj" mumlede han bare og grinede lidt da Iris gik lidt amok igen, "Det er noget af en kat du har købt os.." mumlede han stille, "Den har godt nok sine.. meninger.. om alt.." mumlede han stille, "Og du skylder mig en guitar.." mumlede han bare lidt for sjovt.. han ville jo ikke have Sean købte ham en guitar.. men det var lidt hans skyld.. men det var også lidt okay.. det var rart med en sød lille kat.. den gav lidt livsglæde.. igen! "Jeg har da tøj på.." mumlede han stille og rødmede lidt. "Mhmm.. har.. du.." mumlede han stille og tog fat om hans håndled og trak dem væk. "Måske skulle vi se en film.. eller noget.." mumlede han stille og rødmede lidt mere.. ihh.. han var ret svær at sige nej til jo.. men.. men ja!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 8:06 am

Sean grinede "Jojo..." drillede han og smilede skævt til ham inden han lod sin tunge glide henover hans hage, og nappede ham drillende i kinden. "Mmhm.. smager godt.." brummede han og grinede lidt da han kommenterede på kattens strabadser med at få noget opmærksomhed. "Jeg synes hun er charmerende! Men lidt temperamentsfuld..." tilføjede han så og skævede til den sorte hårbold, der i samme øjeblik faldt ned fra sengen med et blødt bump og fór ind i stuen for at finde en karklud Ozzie havde glemt efter sin rengøring, som den straks angreb! Han rystede bare lidt på hovedet da den lå på ryggen med karkluden og vendte sig mod Ozzie og smilede skævt "Det er jo som sagt snart jul.." mumlede han bare, og kyssede ham let på næsen.. en guitar.. det kunne han vel godt få i julegave egentlig! "Ved jeg egentlig hvornår du har fødselsdag?" mumlede han spørgende og kærtegnede hans kind. Han rystede på hovedet "Nej, ingen tøj.." hviskede han kælent og brummede drillende og mærkede hvordan han tog fat om hans håndled... nånå da! "Hmm.. jo.. der var jo den der, fra igår.." sagde han stille og så kort på tv'et "MMhm.. kom!" sagde han og kravlede længere op i sengen og lagde en masse puder og dyner på plads så de kunne ligge der "Lig dig!" beordrede han og rejste sig og gik hen for at ordne dvd'er og film og tænde for tv'et og satte gang i filmen som de havde prøvet at se, da Sean faldt i søvn. Bagefter da intro reklamerne gik igang kravlede han op til Ozzie i sengen og lagde sig ned ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeFre Aug 30, 2013 8:35 pm

Ozzie rystede på hovedet "Neeeeej" mumlede han og grinede lidt.. ad altså! "Nej jeg gør aj, lad så værreeee nåå.." mumlede han stille og skubbede lidt til Sean, selv om det ikke helt hjalp så meget, hvorfor var han også så tung, pumpede han jern eller hvaaad! Nå! For tyg det var han i hvert fald ikke.. hm. "Tjaa.. hun er.. fin nok.. jeg kan godt lide hende.." mumlede han, de skulle jo lige.. blive venner først ik? Og det kunne godt komme til at tage noget tid.. hvis den skulle fortsætte med at ødelægge hans ting altså.. nå. "Jaja og jeg ønsker mig nye planter.." mumlede han bare "Og du kan få en øgle" sagde han så og grinede lidt. "Nææh det ved du ikkøøøh" mumlede han og grinede lidt, "Det er ikke rigtig noget.. vi sådan.. fejre.." sagde han stille, "ligesom jul.. heller ikke rigtig noget.. vi rigtig.. går op i.." sagde han og lagde hovedet lidt på skrå, "Det fællesskab som folk har om julen.. med deres familie.. og venner.. den hygge og alt den kærlighed.. det er sådan noget.. vi har hele året rundt" sagde han og lagde hovedet lidt på skrå. "Nææh du kan selv være nøgen kan du.." mumlede han og blev liggende da Sean rejste sig op og kiggede lidt efter ham, "Hvad skal vi se?" mumlede han stille og smilede stort da Sean kom tilbage i sengen, "Skal du have bukser på under filmen?" spurgte han så lidt drillende og rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 1:39 am

Sean smilede af ham "Tsk.. du larmer, shh.." mumlede han og lagde sig lidt bedre på plads og sneg en arm ind under Ozzies nakke og trak ham ind til sig mens filmen langsomt gik igang igang igen, han kunne ikke huske hvad han havde set af den igår, så det var vidst meget godt at de så den forfra. Han skævede til ham da han forklarede at jul ikke.. var ham.. eller.. ja. "Hvis du ikke har lyst til at holde jul så skal vi ikke.." mumlede han og lænede sig ind og kyssede ham i panden "Eller fødselsdag.. men så må jeg jo bare give dig gaver løbende!" mumlede han drillende, og kyssede ham blidt på kinden. "Gaver hele tiiiiden..." sukkede han dramatisk og skævede kort mod filmen.. nå ja.. film! Hæh.. det var bare så svært at koncentrere sig om, når man lå der ved siden af sådan en tiltrækkende trold. "Mm? Den der fra igår, som vi ikke fik set færdig.." brummede han og så kort ned af sig selv "Det havde jeg ikke ligefrem.. tænkt over" grinede han stille og slap blidt Ozzie for at åbne sine bukser, hvorefter han trak dem ned, og lod dem glide ud over kanten på sengen "Tilfreds?" sagde han og skævede til ham og trak ham ind til sig igen. "Mmhm.. hej" brummede han og kyssede ham kort på munden "Mmhm.. så film!" mumlede han, inden han blev for distraheret.. hah.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 2:34 am

Ozzie grinede lidt og rystede på hovedet af ham, "Neeeej jeg gør aj!" mumlede han og smilede og rystede så på hovedet "Nej vi kan godt holde jul.." sagde han stille, "Jeg synes det er hyggeligt.. der er så meget.. hygge.. over alt.. om julen" sagde han stille, "Inkøbscentre er det bedste om julen" mumlede han og tænkte lidt på den pæne pynt.. og julemanden der delte slik ud til børnene, og snelandskabet med de mekaniske nisser.. jov.. julen var skøn! "Mhmm nej jeg har fået min gave.." mumlede han og pegede på katten.. ja det var godt nok... for lang tid.. mhmm. "Mhm ja.. nu kan jeg gøre det her.." hviskede han stille og grinede og lod sig trække ind til ham, og placerede så roligt en hånd på hans røv.. mhmm! Han kærtegnede den drillende, "mhmm.." mumlede han bare, han havde ikke tænkt sig at se filmen.. men det kunne Sean jo godt.. hæh.. han skulle lige.. lege lidt imens.. men hans røv! Ja den avr god! Og hans overkrop.. ihh lækre Sean altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 3:17 am

"Vel gør du så!" drillede han "Nu skal du tie stille, ellers kan jeg slet ikke høre filmen!" grinede han og lagde først en pude på hans hoved... men fjernede den så igen.. han ville jo gerne se på ham. Mmhm. Han sukkede stille, indkøbscentre var det værste i julen! Men altså.. han ville heller ikke ødelægge det hele ved at sige at indkøbscentre var overbefærdede og frygteligt stressende i den ene periode om året. Han rystede på hovedet "Iris er ikke en gave, det er en familie forøgelse, det er en baby!" mumlede han drillende, og skævede til katten der lå og rullede rundt nede på gulvet med en sok. "Hm?" brummede han overrasket og så ned efter hans hånd "Nånå.. hovhov, det er faktisk min den der.." brummede han og grinede stille, og trykkede sine læber mod hans igen, inden han så på tv'et og dramaet der udspillede sig der. Han lod dog Ozzie beholde hånden hvor han havde den.. det var meget hyggeligt.. dog også lidt svært ikke at.. hmm.. nej, de måtte hellere vente lidt.. endnu.. ikke?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 3:31 am

Ozzie smilede lidt.. han var dejlig.. mhm.. men nej han gjorde så aj! "tsk.." mumlede han bare, men prøvede at tie stille.. for Sean skulle jo se filmen nu når han åbenbart sådan gik op i det.. jaja.. så skulle han da også have lov.. men det betød jo ikke at Ozzie behøvede se den.. han kunne altid se den.. desuden var han heller ikke typen der.. så film ret meget.. han ville heller spille musik, eller tegne.. og.. danse! Ja. Han nød det lille kys og smilede lidt, "Så skulle de ikke se film" grinede han og smilede bare lidt af missen.. hvad, ville han gerne have børn? Eh.. eh.. nej! Nejnejnej! Ozzie var stadig teenager.. og det ville han nok være for et par hundred år endnu.. hæh.. det måtte han altså lige.. vente med.. tsk. Han smilede lidt for sig selv og lagde sin anden hånd mod Seans bare overkrop.. og nussede ham lidt.. kørte den anden op af hans ryg.. mhmm.. og ned igen.. ups.. og ind under underbukserne.. hæh! Og hev lidt ned i dem, imens han kærtegnede hans røv.. og lår.. mhmm.. strejfede kort drillende hans.. lem.. mhmm.. og den der overkrop! Åh det hele var bare så godt.. han lænede sig frem og kyssede ham.. der.. på halsen.. små uskyldige.. våde.. kys.. mhm!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 4:41 am

Sean smilede bare af ham.. tossede unge! Hm.. Han fulgte lidt med i filmen.. men det blev langsomt mere og mere svært at følge med eftersom Ozzie ikke lå stille.. men pillede, og var over det hele.. "Mm..." brummede han og sukkede stille og forsøgte at koncentrere sig.. bare lidt ikke? Men han vidste godt at han havde opgivet på forhånd, for hans krop var allerede vågnet fra den der dagligdags slummer.. Og der var ikke særlig meget plads tilbage i hans boksershorts. Han stønnede lavmældt og grinede så lidt "Synes du ikke at du er.. lidt.. distraherende?" hviskede han og greb fat omkring livet på ham og tumlede ham om på siden så han lå indover ham. Han smilede skævt til ham og lænede sig ned og trykkede sine læber mod hans i et lidt krævende, men også meget intimt kys. Han fik nok ikke set den film.. nogensinde, men han ville også hellere bruge sin tid... på det lille væsen under ham! Mmhm... Han trak blidt hans underbukser af, væk med resten af tøjet, det var kun i vejen! Inden han kørte sine hænder nedover hans krop, åh..! Hvem kunne sige nej til det? Hm?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 7:50 am

Ozzie smilede da Sean ligesom.. han kunne godt mærke han havde list svært ved at koncentrere sig men altså.. det var jo sjovt! Jov han måtte godt pirre ham lidt.. han havde drillet ham så mange gange før.. nu skulle han lige.. have lidt hævn.. bare lidt.. hihi! Det måtte han vidst godt! Ja! Han grinede lidt og rystede kraftigt på hovedet, "Nejnej.. jeg ser bare film.. hvorfor? Hvad laver du da.." mumlede han og grinede lidt af ham.. neeej.. hæh. Han gispede dog let da han blev vendt om og Sean trak hans underbukser af ham, hey hov altså! "Sean.." mumlede han stille og sukkede så lidt.. det der kys.. det var bare.. ihh! Han distraherede sgu da selv! Ihh! "Hallå skulle du ikke se den der film, er den så dårlig hvaaa" mumlede han og lod sine fingre glide op af Seans overkrop igen.. mhmm.. alt for svært altså.. argh! "Sean.. film!" grinede han og skubbede Sean om på ryggen igen.. så nå! Så kunne han få lov til at pille videre.. hih!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 8:07 am

Sean grinede da Ozzie drillede ham.. iih.. fjollede unge altså! "Din frække unge altså! Kan du opføre dig ordentligt.." mumlede han drillende og kyssede ham på næsen. "Jeg kan sgu da ikke se film når du piller.." brummede han og grinede lidt da han mærkede Ozzie vælte ham om på ryggen igen "Aj helt ærligt..." grinede han "Du kan jo ikke bare... gøre sådan noget" mumlede han, altså! Så skulle han ligge der... og der var en nøgen Ozzie! Hallå..Han sukkede "Jeg synes ikke filmen er ligeså spændende som diiiiiig" beklagede han sig, og trak ham kort ned til sig igen bare lige for lige at trykke sine læber mod hans igen, måske bare lige for at distrahere ham nok til at han glemte at Sean skulle se film.. hæh.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 9:41 am

Ozzie smilede lidt "Neeeej" grinede han "Ikke når du siger jeg larmer.. ihh jeg må da heller ingen ting! Hvad må jeg så nå!" mumlede han, han måtte ikke larme og han måtte ikke pille.. tsk altså! Han sukkede lidt, "Jov jeg kan så.." mumlede han og kørte et par fingre ned over Seans overkrop og ned til hans underbukser, nej han gad da ikke være nøgen alene! Det var da ikke særlig sjovt.. desuden så det ud til at Sean ikke helt kunne passe de der underbukser mere.. haha! Han hev dem hurtigt af og nød det der kys, som var alt for kort.. han lænede sig ned og kyssede ham igen, han ville have mere.. imens fandt hans hånd langsomt hans lem og han stønnede kort drillende mod hans læber.. "Mhmm.. glem filmen.." mumlede han og smilede frækt og slap hans læber, "Bare.. tag mig.." hviskede han og grinede og nappede ham i læben.. kyssede ham langsomt op til hans øre og begyndte at bevæge hånden frem og tilbage, langsomt.. men så lidt hurtigere, og lod sin tunge glide gennem hans øre og nappede ham i øreflippen.. hæh hov?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 9:54 am

"Du må godt ligge dig ned på ryggen og stønne?" mumlede han drillende og grinede lidt, og lod ham trække hans boksershorts ned og brummede let.. mmhm.. Iris luk øjnene! Han nød det ekstra kys der lige blev trykket mod hans læber og lyttede til det korte drillende støn.. åh. "Jeg tror den er glemt.." mumlede han og lagde sin hånd blidt på hans brystkasse og lod den glide nedover brystkasse og mave om til hans søde lille numse, og kærtegnede den let! Mmhm.. Han stønnede lavmældt til at starte med "Mmhm.. det kan vi godt aftale" hviskede han og blinkede til ham og lod sin hånd glide fra hans rumpe op over hans ryg og tog blidt fat om ham og trak ham ned til sig, og trykkede sine læber tæt mod hans igen, mens han kærtegnede den bløde hud med fingerspidserne og slap så hans læber for at kysse ham langsomt ned af halsen.. mm.. og så op til øret.. for lige at gøre gengæld. Han lod sin tunge glide over hans øreflip "Skal vi ikke.. lege et andet sted.. end vi plejer.." mumlede han og lagde armene tættere omkring ham og satte sig op så han dumpede ned på hans skød og smilede skævt til ham inden han greb hans hånd og trak ham op og stå og med hen til væggen ved siden af sengen.. den udnyttede de slet ikke nok! Han greb hans anden hånd også og trykkede ham blidt op af væggen og fangede hans læber i et kys igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeMan Sep 02, 2013 10:11 am

Ozzie rødmede helt vildt.. nej nejnej! Det kunne.. nej! Han kom lidt til at tænke på den gang i teltet hvor de havde leget den der leg der.. det blev de altså nød til at gøre igen.. engang.. det havde været.. total grænseoverskridende.. men nok også.. den bedste sex.. de havde haft.. nogen sinde.. eller det syntes Ozzie i hvert fald.. åh.. han blev.. jo helt.. vildt.. tændt.. bare af at tænke på det! Mere Sean.. meget mere af Sean, og nøgen hed og ja.. ud over alle kanter med ham! Han rødmede lidt og nikkede forsigtigt, "Okay.. " mumlede han og stønnede lavmeldt, og lod sig trække op og stå og holdte sig lidt.. for et hvis sted.. han var jo stadig.. lidt blufærdig.. det måtte han vidst godt.. "Mhm.." hviskede han stille og lagde skælvende sine arme om Seans hals, og kyssede ham tilbage, "Mhmm skat.. du gør mig.. lidt nervøs.." hviskede han stille og rødmede, og trak ham tæt ind til sig.. faktisk meget.. hvorfor det lige pludeslig.. nok fordi.. der var lyst.. og han kunne ikke gemme sig under dynen.. han ville gerne.. give ham et blowjob.. men det var lidt svært at gå på knæ når han stod så tæt på.. for.. fanden.. ih! Han var jo helt nervøs.. skælvede og alt muligt.. aj! "Kys mig noget mere.." hviskede han.. mon det hjalp? Det skulle det!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 8:28 am

Sean lyttede til det lave støn og smilede stille af det, frækt.. mmhm. Han slap blidt hans hænder så han kunne ligge dem om hans nakke og trykkede ham tæt op af væggen. Han slap dog hans læber da han hviskede og lyttede "Nervøs?" mumlede han stille ved hans læber og fik øje på den røde farve. Hm.. "Jeg skal nok passe på dig.. træk vejret" hviskede han blidt og lod en arm glide ind bag hans ryg og lagde forsigtigt en hånd på hans side og nussede ham langsomt op og ned af siden og smilede kort inden han trykkede sine læber mod hans igen, lidt blidere.. så kunne man jo udvikle det! Han skulle jo lige... hm.. føle sig godt tilpas. Det var der måske også andre måder at gøre det på! Han slap blidt hans læber og kyssede ham på kinden og fandt hans øre "Bliv ved med at trække vejret" mumlede han og smilede lidt inden han kyssede ham på skulderen, greb fat om hans lår og løftede ham op af væggen og smilede skævt til ham "Hov.." grinede han stille, og holdt fast om ham så han ikke røg nogen vejne. Han trykkede ham blidt op af væggen, og støttede ham med den ene arm, mens han lige lod en hånd glide ned omkring hans numse og nussede lidt om den... det var vidst kun ret og rimeligt at han lige fik lov at pille lidt! Mmhm!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fire - Sean - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fire - Sean
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» A search for fire [emnesøgning]
» En tur i skoven - Sean
» Hunger //sean//
» Candyfloss! - Sean
» Hospitalet - Sean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: