Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fire - Sean

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 14, 2013 8:18 am

Ozzie grinede lidt og rystede på hovedet af ham, "Næææh.." mumlede han stille, han var altså ikke nogen grim bøvet trold altså.. hvordan fik Sean dem til at se pæne ud? Ihh.. han havde virkelig en dårlige fantasi.. tsk. Han rystede på hovedet af ham.. så nu spiste han tøj.. aha? Han sukkede opgivende og rystede på hovedet af ham, "Sæt dig!" sagde han bare strengt med et lidt drillesyg smil.. mhmm.. han støvsugede bare, og blev ret hurtig færdig.. det var jo ikke nogen særlig stor lejlighed vel.. han stillede støvsugeren på plads.. han ville også gerne have vasket gulvet.. men han tænkte det måske var bedre at gøre når Sean ikke var der.. det var lidt spild af hans tid måske.. yearh. Han gik hen til ham og gled ned i sengen ned på Seans skød og lagde sine arme om hans hals, "Hvad skal du idag.. skal du på arbejde?" hviskede han stille og så ind i hans smukke smukke øjne.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 14, 2013 8:45 am

Sean indså at de helt klart ikke havde samme indtryk af trolde.. Ozzie skulle bare have haft en hale, så havde han været en udemærket trold i Seans øjne! "Men hallå, er der slet ikke noget jeg lige kan.. gøre et eller andet?" grinede han lidt og så på det alvorlige udtryk i Ozzies øjne "Okay okay.." mumlede han og satte sig ned i sengen igen. Han drak lidt mere af kaffen mens Ozzie støvsugede færdigt og lod ham komme til da han kom tilbage til sengen.. og lod ham sidde der.. på skødet. Han rystede stille på hovedet og smilede lidt til ham "Nej, har taget et par dage fri.. for at hele..du ved, og for lige at komme ovenpå." forklarede han og skævede kort til sin arm. Han lagde blidt en arm om livet på ham og trak ham nærmere "Hvornår skal du i skole igen?" hviskede han så blidt og kyssede ham tankefuldt på hagen...hm?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 14, 2013 9:20 am

Ozzie smilede bare og rystede på hovedet "det er fint nu.. " sagde han stille og kiggede lidt ned af sig selv og så på Sean.. han var stadig nøgen.. ih altså! "Nå ja okay.. det er måske også meget godt" sagde han stille "Jeg kan godt pleje dig.. og passe på dig.." hviskede han stille. Han gik lidt i chok da Sean nævnte skolen.. skole! Åh gud.. han havde pjækket idag.. ubevidst.. hmm.. nå ja, han havde pjækket meget i det hele taget.. "Aldrig" mumlede han stille og kiggede ned, "Jeg tror jeg dropper ud.. " mumlede han og rejste sig igen, så Sean ligesom kunne få lov til at få nogen tøj på han så ned, og håbede ikke de skulle til at tale for meget om det, i stedet smilede han og så op, "Jeg har overvejede at åbne min egen blomsterbutik.." sagde han stille og smilede lidt.. det ville han være god til.. det med blomster.. nu når skolen ikke lige var ham, det blev det nok aldrig.. kun hvis det var Sean der underviste ham.. men nå.. nej det ville nok hellere ikke gå.. man kunne ikke have en lære der hele tiden tændte en.. ih.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 8:32 am

Sean sukkede stille og sendte ham et par alvorlige øjne "Jeg vil altså gerne hjælpe til.. din tosse.." mumlede han og lænede sig frem og trykkede sine læber mod hans.. bare lige kort. Det kunne han vidst godt tillade sig. Han smilede stille da Ozzie tilbød at passe på ham.. mmhm. "Du er sød" mumlede han stille og kyssede ham kærligt på kinden og så kort ind i de smukke grønne øjne. Han så dog overrasket på ham da han blev.. negativ omkring skolen.. gik det ikke godt? Hm. "Nå da.." mumlede han og rejste sig så.. måske var det en ide at få noget tøj på. Han fik trukket i noget tøj, og strakte sig kort inden han vendte sig mod ham igen og nikkede kort "Blomsterbutik.. sådan noget med at.. binde blomster, og arrangere.. blomster til bryllupper og den slags?" spurgte han stille.. ville han synes det var spændende? Hm.. godt det ikke var Sean. "Jamen.. hvis det er det du vil.." begyndte han så og trak på skuldrende og smilede lidt til ham.. han skulle da gå efter sine drømme. "Men.. vil du ikke fortælle mig om skolen?" spurgte han så og rynkede sine øjenbryn lidt.. han var stadig lidt nysgerrig på det punkt. Han satte sig ned igen og beholdt sit blik på Ozzie.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:14 am

Ozzie smilede bare lidt af ham og rystede på hovedet, "det ved jeg godt.." hviskede han stille og så ned i gulvet.. men idag ville han gerne.. passe Sean.. eller.. ja.. han kunne sætte den der film på igen.. og købe ind.. så kunne Sean side og hygge sig lidt.. og slappe af.. og så kunne han komme tilbage.. med maremale! Og så kunne han få noget mere kaffe.. og uuuh.. han kunne købe jordbær! Alle elskede jordbær.. desuden var det det man lavede marmelade af, så mon ikke Sean også kunne lide dem.. jooov! Og så ville han gerne have noget sodavand, noget fanta.. det var godt! Han kiggede lidt på ham og nikkede, "Jeg ved det ikke helt.. men jeg ville være god til det.. og jeg kan godt lide blomster.." sagde han stille og smilede lidt, da Sean satte sig igen. "Eh jeg tænkte at jeg ville gå ned og købe ind.. og så kunne du blive her og hvile dig lidt imens? Du må godt se film.. eller.. gå i bad.. eller. sove.. eller.. alt hvad du nu lige har lyst til.. du må selvfølgelig også gerne tage hjem.. men jeg ville helst have du blev.." hviskede han stille og smilede lidt til ham. "Der er ikke rigtig noget at fortælle.. jeg har.. nok lidt selv været skyld i det.. jeg har holdt mig meget for mig selv.. så jeg har ikke nogen venner.. og lærene kan ikke lide mig fordi jeg ikke høre efter.. og så kan jeg ikke finde ud af lektierne.. jeg tror det er lidt sværere end hvad jeg havde regnet med.." mumlede han stille og gik mod garderoben for at tage jakke og sko på.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 5:44 am

Sean nikkede stille og smilede til ham. "Det tror jeg også du ville.." sagde han anerkendende.. jo.. altså, man kunne jo næsten sige at Ozzie var født til jobbet ikke? Han så kort rundt på de døde planter i stuen.. altså.. Ja.. når han fik hånd om det igen selvfølgelig. Han vendte blikket tilbage til Ozzie der stod der.. Han vågnede dog lidt op da Ozzie pludselig talte om at gå ud og købe ind "Næh, nej du vent!" sagde han hurtigt og kom på benene.. der var altså noget manglede.. der var noget der manglede i rummet, men han kunne ikke afgøre hvad det var. Han blev ved med at kigge under bordene.. ved døren. Hmm. Hannåede ud i gangen til ham og lagde armene om ham bagfra og trak ham bagud ind mod sin brystkasse og mave "Mmhm.. måske kan jeg hjælpe dig?" hviskede han kærligt og kyssede ham i nakken "Men du skal selvfølgelig ikke gøre noget du ikke har lyst til at gøre.." mumlede han og kyssede ham blidt på halsen og krammede ham blidt da han pludselig kom i tanker om.. Han vendte blidt Ozzie om og så på ham "Jeg kan gå med Orion mens du køber ind" sagde han og smilede til ham "Hvor er han forresten?" spurgte han så og så sig lidt om... hvor var den lille hund, hm?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:31 am

Ozzie grinede lidt da Sean kom stormende og trak ham ind til sig.. "Uf.." gispede han stille og væltede næsten, men blev grebet af Seans arme.. mhmm.. ih altså! "Jamen.. nej du er.. syg.. eller noget.. du skal ligge i sengen.. og slappe af.." mumlede han stille, "Jeg er en stor dreng jeg kan godt finde ud af at handle ind selv" grinede han bare og sukkede lide sageligt.. det var svært at gå fra en der lugtede så godt.. og var så varm.. og så lækker.. og indbydende.. dumme indkøb.. ihh! Han lod sig vende om og rødmede lidt da han kyssede ham på halsen, "Det gør jeg hellere ikke, men hvis jeg ikke køber ind så kan det jo være jeg sulter.." mumlede han stille og lagde forsigtigt armene om Sean og puttede sig ved hans hals.. "Jeg skal altså.. gå nu.." mumlede han stille og kæmpede sig ud af Seans greb og stak sin punk i lommen på jakken og lynede den.. det var ved at blive lidt køligt uden for.. så meget for den sommer.. øv. "Eh.. han er væk.. som jeg sagde tideligere.. så det skal du ikke.. du skal bare slappe af.. vi ses ik?" sagde han og skyndte sig hen til døren og åbnede den og ud.. og i med døren og ned af trapperne! Han orkede det ikke lige nu.. han måtte tage den samtale når han kom tilbage igen.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 9:41 am

Sean så lidt på ham og lyttede "Jeg er da ikke syyyg.." mumlede han barnligt, han ville med! Han ville ikke bare sidde der og rådne alene! Han blev rastløs.. spiste Ozzies bord eller et eller andet.. Aj, okay, måske ikke bordet. Men han kunne lave nogen bidemærker i det. "Men jeg vil med!" peb han og bøjede sit ansigt ned til hans hals og holdt ham fast! Okay, det var måske en smule klister agtigt.. Han slap ham blidt så han kunne røre lidt på sig igen. Han sukkede dramatisk "Mmhm.. det havde jeg ikke tænkt over.." brummede han stille. Ozzie skulle jo have normal mad, hvor besværligt, det skulle tilberedes og alting! Tænk hvis Sean fangede mennesker og så skulle tænde et bål og tilberede dem på stedet? Tsk. "Men.." begyndte han og så efter ham da han fik slidt sig fri og var ude af døren på ingen tid. Han sukkede dramatisk, han gad da ikke blive der! Alene.. med ingenting at lave, Ozzie havde jo allerede gjort stedet rent... Han så sig lidt om.. Orion var væk..? Han gik igang med at snuse rundt for at finde den.. men der var hverken spor eller noget efter den.. ingen madskål, ingen vand.. den var simpelthen væk. Han fik en dump fornemmelse i maven, var den død? Han så medlidende på stedet ved sofabordet hvor den tit havde ligget og snorket. Og så tænkte han på Ozzie.. årh... nej altså.. Han fik vildt dårlig samvittighed, det havde ingen af dem fortjent i en tid der havde været så hård. Nej. Han stod og grublede en rum tid der på gulvet da han fik en ide! Han løb ud og greb sin jakke og trak sine sko på og smuttede ud. Hvis han var hurtig, kunne han nå hjem inden Ozzie. Han løb, hele vejen til den dyrebutik han kendte og braste praktisk talt ind, hvilket skræmte livet af en dame.. eller næsten, en gammel dame med en lille hund. Der nær også døde. Han smilede undskyldende til dem, og ventede til de var færdige og fornærmede gik deres vej og lænede sig ind over disken, lettere stakåndet. "Jeg skal bruge en hundehvalp" sagde han så i et åndedrag og så på manden bag disken der overrasket løftede øjenbrynene "Dem har jeg ingen af, du er nød til at kontakte en kennel eller en privat person.. jeg har et kuld kattekillinger, dog hvis det skulle friste - " begyndte han, men Sean stoppede ham "Jeg tror ikke han er til katte.." mumlede han så stille. Men dyrehandleren smilede bare "Se dem en gang.. og beslut dig så.." sagde han. Sean så et øjeblik på ham... overvejede det grundigt.. en kattekilling? "Så lad gå.." sagde han stille og lod sig føre ud bagved til en lille brun papæske hvor der lød en spæd ynkelig miaven fra. "Er den alene?" spurgte han stille og dyrehandleren nikkede "De andre er væk, men der er åbenbart ikke nogen der vil have den dér" sagde han stille og løftede låget af kassen. En lille hårbold kiggede op med et par lyssky missende grønne øjne. Den var sort, og havde ret meget pels, så den virkede kraftigere end den nok var, med en lille rund hvid plet om øjet, og en hvid pote. Sean samlede den forsigtigt op, og den begyndte straks at kravle rundt på ham. Han måtte finde sig i et par små rifter hist og pist ind til den sank om i hans arme.. nej.. "Hvor meget skal du have for den?" spurgte han stille, for ikke at vække killingen og smilede til dyrehandleren der også havde set det umiddelbare match, og rystede på hovedet "Tag den.. jeg er bare glad for den fandt et godt hjem" mumlede han og gik ud i den forreste del af butikken.. Sean smed nu alligevel et par sedler i kassen og gik ud og sagde farvel med killingen i armene. Det blev en halvbesværlig tur hjem, med en nysgerrig killing, kattesand, kattebakke og kattemad under armen. Da han endelig nåede frem, stilte han det ind i et skab så Ozzie ikke umiddelbart så det, pustede træt ud og sank om på Ozzies sofa et øjeblik, mens katten lugtede sig lidt frem.. hmm. Da han hørte nøglen i låsen, sprang han op og greb katten og gemte den under trøjen.. han ville lige.. præsentere den lille hårbold ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 9:42 am

Ozzie skyndte sig over gaden og ned af den, ikke fordi han troede at Sean havde tænkt sig at følge efter ham men bare for at være på den sikre side.. ik? Han stoppede op igen for lige at få pusten og gik så ned til højre og hen til den lille super brugs på hjørnet af Elbengade. Han gik ind og tog en kurv, og gik lidt rundt og puttede vare i og fik betalt, han slæbte de to store poser med sig.. okay måske skulle han alligevel have taget Sean med altså bare sådan til at bære poserne ikke? Åhh.. øv! De var jo tunge! Han kom dog endelig hjem, pustende og med sved på panden, han fik låst sig ind og kiggede kort på Sean der bare stod der.. "Eh hej.. jeg skal lige.. det er tungt.." stønnede han og gik fordi Sean og videre ind i køkkenet hvor han stillede poserne fra sig og vendte sig så mod Sean da han bemækrede en.. lidt underlig lyd.. han stirrede lidt på ham, "Eh?" sagde han stille og kiggede på hans bule.. på maven? Hvad var nu det for noget? Havde han groet en tredje arm eller sådan noget imens han havde været væk. "Har du lavet ballade?" hviskede han stille og kiggede lidt på ham.. havde han ødelagt noget? Og gemt det under sin trøje? Det var lidt underligt måske.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 12:33 pm

Sean så op da Ozzie kom ind og smilede stort til ham. Han hørte dog en lavmældt miauven fra sin t-shirt og klemte den blidt, hvilket resulterede i en lidt arrig respons og en lille hudafskrabning hvor den havde kradset ham.. hm. Hidsigprop. Han rejste sig hurtigt og skyndte sig ud til køkkenet og betragtede ham lidt da han lagde mærke til bulen på hans mave.. æh. Ikke så gennemtænkt. "Øhm.. okay.. nej, nej" mumlede han "Men jeg tænkte.. at.. du ved, måske.. at vi havde plads til en til.." mumlede han forsigtigt og trak forsigtigt den halvarrige hårbold ud. "De havde ingen hundehvalpe, de havde kun hende her.." hviskede han lidt forsigtigt.. han anede jo ikke hvordan Ozzie ville reagere. "Hun var den sidste tilbage, jeg kunne ikke.. hun faldt i søvn i mine arme.." forsøgte han og tog et par skridt hen imod Ozzie og betragtede hans ansigt lidt, og holdt forsigtigt katten frem mod ham og så undersøgende på ham, mens katten stirrede overrasket på Ozzie med sine store runde grønne øjne, med den enkelte hvide cirkel om øjet. Den miauvede højlydt igen, og svingede lidt med sin sorte hale med den hvide spids. Kun de to hvide pletter, den om øjet og den på halen. "Så.. hvad siger du? Kan den være her?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 1:06 pm

Ozzie stirrede lidt på ham da han kom hen til ham og kiggede på det.. som han trak ud fra sin trøje.. hvad.. fanden?! Han stirrede på den der.. sorte.. en.. som larmede.. den var så lille.. så lille.. og så nuttet! Åh gud, vidste han dog ikke at.. argh! Han stirrede på katten og op på Sean der bare.. snakkede.. om katten.. og hunde valpe.. nej nej for guds skyld ingen hunde, det kunne han slet ikke.. bære ikke nu. Han kiggede lidt ned i jorden.. og smilede så forsigtigt.. "Hvad hedder hun?" hviskede han stille, og blev rørt.. over.. Sean.. så han havde et blødt hjerte alligevel.. han kunne ikke stå for kattekillingen kunne han ikke.. måske skulle han selv beholde den.. åh.. men den var da også bare så sød. "Selvfølgelig kan hun det.." hviskede han stille og gik frem mod Sean og smilede lidt.. åh hvor var han altså bare.. ihh! "Du er fantastisk.. af du ved det.. og selv om du benægter det.. så er du altså sød.. og godhjertet.. det ved jeg du er.. du er helt fantastisk.." hviskede han stille og rakte sine hænder frem og lod katten kravle over i sine arme. "Hej lille ven.." hviskede han stille og strøg den over ryggen så den brummede lidt.. ligesom Sean. "Se i er i familie! Så kan i brumme sammen!" grinede han og lagde sit hoved mod Seans hals og kyssede ham blidt.. der.. åh den mand altså.. han var så dejlig.. som ingen anden kunne være.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:05 am

Sean så på ham, og Ozzie stirrede tilbage, og katten miauvede.. åh gud nej altså, han kunne ikke lide den! Han kunne ikke.. jamen hvad så nu? Hvad skulle han så stille op? Med katten.. og alting? Dog lettede det kolossalt da smilede.. lidt forsigtigt.. men han smilede.. og spurgte hvad katten hed. Sean stirrede lidt på den efterhånden utålmodige hårbolle i hans hænder "Øh.. " begyndte han tøvende "Jeg tror ikke den.. hedder noget" mumlede han og betragtede den lidt mens den forsøgte at vride sig fri af hans greb. Han smilede lidt til ham og lod ham overtage.. glad for at Ozzie virkede glad omkring den lille hårbold. "Måske kunne du kalde den Hårbold?" brummede han og grinede lidt da den spandt. Han rystede bare lidt på hovedet.. nej, han var ikke... altså.. sød og godhjertet.. det kunne Ozzie da se, han var en dræbermaskine! Eller.. måske ikke med kattekillingen i armene, der var han nok... knap så.. killer-agtig. "Vi kan brumme om kap.." mumlede han stille og mærkede det lille kys mod sin hals og lagde armene om dem, katten og Ozzie og alle sammen. "Hvad skal den så hedde?" spurgte han stille og smilede lidt til dem. Kattekillingen kravlede stadig udforskende rundt på Ozzie der virkede lidt mere spændende end Sean åbenbart... tsk.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:33 am

Ozzie smilede og lod Sean ligge armene om sig og så ned på den lille kat det kiggede op på ham med sine store grønne øjne.. wow.. den var ret flot faktisk.. ja.. og rigtig.. nuttet.. ligesom Sean! Hæh. "Mhmm?" hviskede han stille og lyttede. neeej.. ikke hårblod.. det var ikke noget særlig sødt navn.. nå. "Ja i kan så.." hviskede han stille og bøjede sig ned og satte katten ned på gulvet.. så kunne den lige få lov.. til at gå en runde.. og vænne sig til sit nye hjem.. åh altså.. "Se hvor sød den er.." hviskede han stille og satte sig helt ned på gulvet så katten kunne kravlede tilbage i hans skød hvis den blev bange eller utryg. "Det.. ved jeg ikke.. vil du vælge et?" sagde han stille, "Kom lille mis.." hviskede Ozzie og kravlede efter katten der var gået afsted på sine små ben, ud for at opleve verden.. han grinede og kravlede rundt efter den, og satte sig roligt de gange den kom tilbage for lige at tjekke.. om han stadig var der.. åh den var sød! Ihh! "Taaak Sean.. det er den bedste gave.. nogen sinde..." hviskede han stille og smilede op til Sean.. hih!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:07 am

Sean lod ham sætte katten ned og satte sig selv ned på gulvet, så katten ikke skulle så langt for enten at komme den ene vej, eller den anden vej og nå en tryghedsbase. Han smilede lidt af Ozzie der straks havde fattet interesse for killingen "Ja vel er den da så" drillede han og grinede lidt da han kravlede rundt efter den "Men jeg har jo foreslået hårbold?" mumlede han og grinede så lidt. Han rystede lidt på hovedet "Nej, find du et der passer godt til den, som den kan blive glad for" sagde han blidt og rejste sig for at gå ud og lave noget kaffe, så kunne de hygge lidt på gulvet de to, og bonde med hinanden. Selvom killingen allerede viste temmelig stor interesse for Ozzie. Sean lavede lidt kaffe og gik tilbage til stuen netop til at høre den sætning der. Han smilede lidt ømt til ham, ville ikke dele sine tanker med ham. Han fortjente det jo, han fortjente at blive forkælet lidt.. at få noget helt specielt som kunne få hans tanker af de frygtelige dage der var gået. "Det var så lidt.." sagde han roligt og drak sin kaffe og satte sig over i sofaen og betragtede dem, mens han tændte for tv'et for lige at høre nogen nyheder.. og den slags.. sædvanligheder. "Har du ellers nogen planer? Altså andet end.. lige at se lidt efter hårbold?" drillede han og betragtede killingen der gik til angreb på Ozzies fingre, selvom den nok knap havde tænder eller negle til den slags endnu. "Hmm.. lille hidsigprop hm?" grinede han stille og drak en smule mere af kaffen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:41 am

Ozzie smilede bare stort han var rigtig glad.. han elskede jo dyr.. af hele sit hjerte.. og havde altid været god med dyr.. boet op og ned af dem.. han havde haft sin egen hest og han havde altid kunne.. komme helt tæt på dyr.. også de vilde.. selv nogen af de farlige dyr.. havde været rolige i selskab med Ozzie.. det var ikke alle elvere der kunne det, han kunne huske han havde følt sig ret speciel. Han smilede lidt og lod katten rode rundt, kravle frem og til bage, slikke på nogen ting.. eller bide.. og kradse.. han måtte hellere købe sådan et.. kradsetræ.. eller hvad det nu hed, så den ikke ødelagde alting.. nej det måtte den ikke! Han så op og grinede lidt, "Nej ikke hårbold.." sagde han bare, "Måske skulle vi bare kalde hende lille mis.." sagde han stille, "Kom lille mis.." hviskede han og rakte ud efter den og tænkte sig lidt om "Eller Iris.. efter den græske gudinde.."  hviskede han stille, "Hvad siger du til det lille mis, vil du hedde Iris?" hviskede han og lagde sig ned så den kunne kravle oven på ham.. hæh. "Mhmm nej jeg skal jo pleje dig.. og passe på dig.. og sætte mine vare på plads.. lige om to sekunder.." sagde han og grinede lidt da katten smagte på ham.. hæh. "Den er søøøød" hviskede han, og sagde så nogen ord.. som Sean ikke kunne forstå.. noget på sit helt eget sprog.. og katten stirrede tilbage på ham og miauvede tilbage til ham.. den så helt tryllebundet ud.. Ozzie hviskede nogen flere ord, og katte lagde sig ned og blev helt roligt.. han smilede lidt. "Den kan godt lide mig.." hviskede han stille og strøg den over ryggen, inden han hviskede nogen flere ord på elver sprog.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:56 am

Sean betragtede Ozzie og katten og smilede af dem.. de var søde... nårh. Han betragtede tv'et lidt og lyttede til Ozzie, og til kattens tumlen rundt på gulvet. Kært, de klædte i hvertfald hinanden, man kunne godt se Ozzie havde dyretække og et vidst... tag på dyr også. Mmhm. "Mis mis.." mumlede han og skævede ned på den sorte hårbold... hmm.. han syntedes hårbold var et ganske passende navn, han havde aldrig set en kat med så meget pels! Den kunne jo næsten gå for at være en hund. Hah! Han grinede, drak det sidste kaffe og rejste sig for at gå ud og sætte varerne i køleskabet mens Ozzie bondede med hårbold.. eller... Iris.. var det vidstnok den hed. Han hørte godt det mærkværdige sprog Ozzie talte med den, og rystede lidt på hovedet, mens han gik igang med at placere varerne enten i køleskabet eller på hylderne, og tog hul på et glas marmelade.. mmhm, og gik rundt med skeen i munden. Han vidste ikke om Ozzie skulle have noget, men det kunne godt være. "Er du sulten?" råbte han let ude fra køkkenet og smilede så lidt for sig selv "Du kan kalde den Izzie! Ozzie og Izzie.." mumlede han og grinede for sig selv "Kært.." tilføjede han så stille.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 11:16 am

Ozzie grinede lidt og satte katten ned igen og satte sig op, "Eh.. Sean.." sagde han stille, "Har vi noget toilet til Iris? Eller skal jeg gå ud og købe et?" sagde han stille.. det var måske lidt nederen hvis alle hans ting skulle lugte af kassepis.. nej det orkede han ikke.. hvordan lærte man overhovedet en kat at pisse et sted, og ikke andre steder? Ihh.. det måtte Sean vide noget om, det var ham der havde købt den.. nå! Han rejste sig og kløede sig lidt i håret og gik ud i køkkenet til Sean og smilede lidt, "Næhh.. men jeg har købt jordbær til os.. jeg ved ikke om du kan lide jordbær.. men jeg tænkte at det kunne du måske godt når du kan lide dem moste.." sagde han drillende og lagde sine arme rundt om Seans hals og trak ham ned til sig så han kunne kysse ham, og sig ordenlig tak for missen, "Neeej.. Iris.." sagde han bare og smilede glad, "Du kan selv hedde Izzie.." mumlede han bare og nappede ham drillende i læben, "Åh jeg har savnet dig.." hviskede han og lagde sit ansigt mod hans brystkasse.. mhmm.. hans Sean.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 11:39 pm

"Jeg har købt en kattebakke med, den står vidst.. på badeværelset tror jeg? Og kattesand.. og kattemad.. men kattemaden står herude, jeg kunne jo ikke bare lade den sulte.. eller skide på gulvtæppet.." tilføjede han så, nej det havde Ozzie nok ikke sat pris på at Iris gjorde. Han løftede hovedet og så på ham da han kom ud i køkkenet og fjernede skeen så den ikke var i vejen og gengældte hans kys "Mmhm.." brummede han og lagde armene om den lille elver, og trak vejret dybt. "Nejnej, det er dumt.." brummede han da Ozzie tilbød at han kunne hedde Izzie. Nix. Sean havde det fint med Sean. Han grinede kort af nappet i læben og trykkede ham lidt tættere ind til sig "Jeg har også savnet dig.. en smule.." mumlede han drillende og kyssede ham i håret, og på kinden og i øret.. mmhm! "Faktisk ret meget" tilføjede han så og smilede stort til det lille pus. Hvad var verden for Sean uden Ozzie? Ikke ret meget i hvertfald!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 7:15 am

Ozzie smilede bare stort, "Så dygtig du er.. har du haft kat før?" sagde han stille og kiggede over skulderen for lige at se.. til missen.. den skulle jo ikke ødelægge noget. "Så ved du måske hvordan man får den til at gå på toilettet.. og ikke pisser på alle mine ting.." mumlede han stille og grinede lidt.. han håbede lidt Sean vidste det, for Ozzie var total.. dum på det plan.. skulle man bare sætte den der ud.. og sige.. tis! Eh? "Nånå.. " mumlede han stille og smilede lidt og trak sig tilbage så han kunne se Seans ansigt igen.. åh han var pæn, "Hvorfor er du også så flot.." mumlede han stille og rystede lidt på hovedet.. "Jeg burde gøre noget mere ud af mig selv.. bare for at komme lidt op på plan med dig.. men det er nok umuligt.. du er her oppe.. og jeg er helt her nede!" sagde han og vidste dramatisk med sine hænder hvor højt Sean var oppe og hvor langt nede ved gulvet han selv var. Han kiggede lidt på ham da han sagde han kun havde savnet ham en smule.. nånå.. så skulle han måske bare gå igen, hvis det skulle være på den måde. "Tja.. men du behøver jo hellere ikke være her.. sammen med mig altså.. hvis du ikke har lyst" mumlede han, han skulle jo ikke gøre det fordi han havde medlidenhed vel. Han rødmede dog lidt da Sean sagde meget.. nå okay så.. "Du må ikke drille på den måde.." hviskede han stille og fniste lidt ved alle de der kys.. ihh Sean altså! "Drillepind.." hviskede han stille og slap ham forsigtigt.. "Men kan du så lide jordbær eller hvaaaad??" sagde han stille og vendte sig om.. "NEEEEJ IKKE MIN GUITAR!" råbte han højt og farede hen til katten der var begyndt at sætte sine poteaftryk på guitaren.. lange kradsemærker.. Argh! Han samlede katten op og satte den på sengen, "Ihhhh altså! Se nu der.. de er faktiske ikke helt billige.. nå.." sagde han stille og aede guitaren.. ihh dumme kat.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 7:35 am

Sean rystede på hovedet "Det var bare alle de katte ting der lige var samlet i supermarkedet" forklarede han og så efter katten. "Jeg tror faktisk bare man skal vise den kattebakken.. der er et eller andet med at gruset lugter interessant.. eller noget" sagde han og trakk på skuldrende. Han rakte kort tunge af ham "Hvorfor er du så fjollet?" mumlede han og grinede lidt "Det er fordi jeg er høj, tosse!" drillede han og trak ham ind til sig og slikkede ham på kinden "Du behøver ikke gøre noget som helst, jeg synes du er fantastisk" mumlede han og kyssede ham blidt i øret. Han smilede djævelsk til ham da han begyndte på det der... med at han kunne gå hvis han ville osv. Jajaja.. "Jo jeg må så.." mumlede han og grinede stille og vendte sig kort mod kaffemaskinen som han havde været i færd med at betjene "Hm? Jordbær? Tjo.." begyndte han tøvende da Ozzie pludselig fik øje på katten.. og kradsemærker.. Sean gik med ind og satte sig ned på hug "Kom mis.. mismismis.." mumlede han stille og kaldte killingen til sig og tog den op. "Fy.." brummede han til den, og gik ud til kattebakken.. så kunne han lige.. vise den den mens Ozzie fik en mindre hjerneblødning over guitaren.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 10:03 am

Ozzie sukkede stille og satte sig ned i sengen med guitaren i armene, "Så er det officielt.. jeg bliver nød til at spare op til en ny guitar.." mumlede han stille og sukkede højlydt.. han havde jo villet det i lang tid, men han havde bare ikke rigtig haft råd til det.. han havde ikke råd til det.. eller jov måske lidt.. for han var jo begyndt og spare op til at.. skulle bo sammen med Sean, men det blev vidste ikke til noget alligevel.. han vidste ikke helt.. han ville jo gerne give ham noget tid.. men han brød sig hellere ikke om at holde det inde.. den bedste måde at få det til at køre på igen, var vel at være så normal som muligt? Hmm.. og ikke holde noget inde. Ozzie rejste sig og lagde guitaren fra sig på sengen og gik ud til Sean der stod sammen med katten.. hmm. "Mhmm.. Sean.. der er noget jeg skal spørge dig om.." sagde han stille og kiggede ned.. "Jeg tænkte på.. hvordan har du det med.. måske.. at.. jeg tænkte bare på.. eh.. om du stadig har lyst til at bo sammen med mig egentlig?" sagde han stille og kiggede lidt ned.. åh det var ret besværligt det her.. han vidste ikke om han ville bryde sig om svaret jo.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 8:19 am

Sean smilede lidt undskyldende til ham.. på kattens vejne selvfølgelig. "Det er snart jul.." mumlede han drillende, og hældte noget mælk op i en kop og lod katten kravle lidt rundt på hans skuldre og fortyndede mælken lidt med noget vand inden han lod katten få det på gulvet. Han så op på Ozzie der kom ud i køkkenet og lagde hovedet på skrå.. og så kort på katten der var ret vild med mælken og lige nu forholdt sig roligt. Han nussede den tankefuldt i nakken og sukkede stille "Selvfølgelig.." sagde han så stille og rettede sig op med et suk "Men jeg tænkte på om vi skulle udskyde det lidt? Til alt er faldet lidt til ro?" mumlede han og nikkede så mod katten. "Iris skulle måske også have lov lige at falde til?" sagde han så og smilede lidt til ham. Det var ikke fordi han ikke ville, han ville bare gerne tage det i et roligt tempo.. de havde jo heller ikke rigtig travlt, de levede jo nærmest evigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 8:55 am

Ozzie kiggede lidt på ham, "ja og hvad så?" mumlede han bare.. jul.. der var herre lang tid til.. desuden så hadet han jul.. det var koldt.. og trist.. og han var altid alene. Han sukkede stille og rystede lidt på hovedet, nej nej. Han gik ud i køkkenet og trak lidt ud i nogen skuffer og åbnede nogen skabe ind til han fandt en tallerken og noget brød frem, inden han skar sig en skive og smurte krydder ost på.. hmm.. han spiste lidt af det. "Nå ja det er fint" mumlede han bare "Jeg ville også bare sprøge.." sagde han roligt og vendte sig væk fra Sean.. øv.. men han kunne jo heller ikke forvente at alt bare.. måske skulle Sean havde længer tid til at heale.. tjaa.. Ozzie havde faktisk lidt brug for.. at være alene.. men han ville jo hellere ikke smide ham ud.. han gumlede sin mad i sig og ryddet op efter sig selv igen. "Jeg tror jeg går en tur så.." sagde han stille og gik ud og begyndte at tage sko og jakke på. "Jeg ved ikke om du bliver her, men det må du selv bestemme.. hun kan nok godt være alene en time eller to.." mumlede han og kiggede på katten tjaa. "Vi ses ik?" sagde han roligt og lynede sin jakke op, tog sin mobil og sin pung og åbnede døren.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 10:55 am

Sean grinede bare lidt "Ikke noget.. bare en joke.." sagde han blidt, og så på ham, inden han rakte ud efter glasset med marmelade og betragtede ham lidt som han stod der. Han nikkede og stak skeen ned i den røde masse og drejede den kort rundt "Det er også fair nok.." sagde han og betragtede ham lidt som han trak sig ind i sig selv og rynkede sine bryn lidt. "Ozzie.." brummede han stille og fulgte ham med øjnene da han pludselig ligesom bare.. pakkede sammen for at smutte. Han kunne da ikke bare.. blive sur? Helt ærligt altså, så måtte han fortælle Sean hvad der var galt? "Ozzie, vent lige.." brummede han og stilte marmeladen fra sig, men der var han allerede gået. Han nåede kun lige at se døren smække bag ham.. Iih. Han sukkede til katten der sad nede foran hans fødder og miauvede. Han sukkede og samlede den op "Hvorfor er han sur? Hm?" mumlede han og strøg den på maven så den satte kløerne i ham og gav sig til at bide i hans knoer. Han smilede kort af den "av av.. tough love huh?" mumlede han og bar den med sig ind i stuen og lagde sig på sofaen og tændte tv'et igen og lod katten ligge og lege med hans fingre på hans mave.. til han til sidst faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 9:29 am

Ozzie kiggede ikke tilbage, men han vidste at Sean ikke havde tænkt sig at følge efter ham.. han var nok ligeglad.. med hvor han gik hen.. og hvad han lavede.. og hverfor.. så længe han ikke var utro.. tsk. Han sukkede og satte retning mod skoven, snart satte han i løb. 
Han kom tilbage til lejligheden to timer sener.. ca. Han gik ind og fik sine sko af og sin jakke.. "Argh.." mumlede han for sig selv, og humpede ind i køkkenet, hvor han fandt en karklud og prøvede at finde ud af hvor han havde en førstehjælps kasse henne.. for helved. "Sean?" kaldte han stille.. var han her stadig? Hmm.. han humpede videre ind i stuen, og fik øje på Sean der lå og.. sov.. great! For satan i helved.. i satan! Han humpede over til sin seng og lod sig glide ned.. og vendte sin opmærksomhed mod sin højre albue.. forbeningen havde taget faldet på den anden.. selv om det gjorde undt stort set alle steder nu.. som om han ikke var kommet nok til skade i forvejen.. men sådan gik det vel når man prøvede at løbe i en skov.. hvor der var rødder.. og grene.. og fælder alle steder! Tsk. Han havde fået en hudafskrabning på albuen, og på begge knæere og på begge hænder.. det blødte mest på knæerne.. men han vidste ikke helt hvor dybt det var, der var stadig snavs.. jord og beskidte ting.. i det.. han blev nød til at vaske det.. men det gjorde bare så undt.. eeek. Han fik øje på katten der også lå.. og sov.. hos Sean.. jamen dog.. så skulle han da næsten have den selv.. når de var så gode venner. "SEAN!" skreg han lidt højere.. muligvis var han træt.. men så kunne han lige sove igen bag efter.. Ozzie ville have hjælp.. nå.. han hadet blod.. han kunne altså ikke ordne det her selv.. jo.. nej.. "Hjælp mig.." mumlede han så lidt mere stille i det.. nu var han jo vågen.. han sukkede stille og pressede kluden mod sin albue.. selv om knæende var værst.. men han turde ikke kigge.. bukserne var selvfølgelig flænset op, og der var blod ud over det hele.. dumme dumme skov!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fire - Sean - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fire - Sean   Fire - Sean - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fire - Sean
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» A search for fire [emnesøgning]
» En tur i skoven - Sean
» Hunger //sean//
» Candyfloss! - Sean
» Hospitalet - Sean

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: