Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ny i byen! - Shaden Drake

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny i byen! - Shaden Drake Empty
IndlægEmne: Ny i byen! - Shaden Drake   Ny i byen! - Shaden Drake Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:46 am

Sakura's hoved virrede næsten til alle sider, mens hun så sig nysgerrigt omkring og følte sig lille imellem alle de høje bygninger. Hun var næsten lige kommet til byen, Aterswell. Byen hendes mor havde sagt var stedet hvor man fandt flest af overnaturlige, som vampyr eller varulve. Men der var jo også de normale mennesker i byen.
Hun hankede let op i hendes lyserøde taske som hun havde over den ene skulder og smuttede over vejen selvom at der ikke var noget fodgængerfelt der. Hun var dog lidt ligeglad.
Hun stoppede op da hun nåede at kryds, usikker på hvilken vej hun nu skulle gå. Højre til den vej der vidst førte op til de riges kvarter, eller ned til slumkvarteret. Hun kunne også gå ligeud og se mere af byen, men hvilken del ville hun først se. Ubeslutsom som hun kunne være, stod hun og kiggede hen af gaderne for at finde et eller andet der skulle afgøre sagen for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen! - Shaden Drake Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen! - Shaden Drake   Ny i byen! - Shaden Drake Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:59 am

Shaden var lige stået op, han rejste sig fra sin seng, og gik ud under brusseren, lod de kolde stråler ramme hans krop, der gik 1 minut før de blev varme, og han var færdig efter 10.
Han gik ud og tog tøj på, en skjorte og nogle flåssede bukser, tog nøglen og låste og gik udenfor, det var blevet mørkt og han nød den milde blæst i mod sit ansigt, han drejede ned af et hjørne, han skulle ned til det fattige kvarter, for at finde noget føde.
Shaden gik stille og roligt, og nød stilheden, da han så en person stå ved et kryds, det var krydset som skildte de forskellige dele af byen.
han gik nærmere og så det var en ung kvinde, han sendte hende et charmerende smil, og tænktr *Heldet er med mig idag, jeg behøver slet ikke gå så langt*

han gik tættere på og smilede stadig og sagde så "godaften, du ser ud til at være en smule farret vild? kan jeg hjælpe med noget?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen! - Shaden Drake Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen! - Shaden Drake   Ny i byen! - Shaden Drake Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 11:07 am

Sakura så på fyren der talte til hende. Hun sendte ham et smil, "Nej jeg er ikke faret vild.. Endnu. Jeg ser bare rundt i byen, jeg er lige kommet hertil." svarede hun ham. Hun betragtede ham og afgjorde med sig selv at han nok var et eller andet overnaturligt. Han virkede ihvertfald sådan syntes hun. Lidt for elegant med bevægelserne til at kunne være et helt normalt menneske, efter hendes egen mening altså.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen! - Shaden Drake Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen! - Shaden Drake   Ny i byen! - Shaden Drake Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 11:24 am

"nårh så du lige kommet til byen... hmm har du brug for en guide? jeg kan vise dig vej, og fortælle om de forskellige ting, hvis du vil have det?" spørg Shaden og går tættere på hende, ligger forsigtigt en hånd på hendes arm for at hun ikke skal være så nervøs og siger så "bare rolig, jeg bider ikke" griner en smule.
*det her er næsten for nemt til det sjovt* tænkte han og tog forsigtigt hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen! - Shaden Drake Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen! - Shaden Drake   Ny i byen! - Shaden Drake Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 11:40 am

"Det må du gerne. Men prøver du på noget, bliver det ikke et alt for kønt syn." Svarede hun med et smil, og trak sin hånd til sig, på en mere eller mindre høflig måde. Selvom at han virkede okay, var hun alligevel på vagt overfor ham. Dette var en by fuld af overnaturlige væsner eller mennesker, det var nok ikke bedst at stole på en fremmed lige med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i byen! - Shaden Drake Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen! - Shaden Drake   Ny i byen! - Shaden Drake Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen! - Shaden Drake
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» "Lad mig vise dig rundt." - Shaden Drake
» tilbage i byen (Thomas)
» Nat i byen - Anna Rose
» ny pige i byen
» Ud og gå i byen //Caspian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: