Jasper kiggede på Elias. "Tja. Jeg er flyttet ind i Downtownkvarteret. Lige ved hovegaden. Jeg tror endda jeg hørte et pistolskud i går." sagde han og grinte lidt.
Fredrick
Race : Varulv Bosted : Lejlighed Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 2733
Elias så fra Fredrick til Jasper, og grinede ikke. "Så.. nu hvor du er en Vulp.. så har du ikke nogen måde at forsvare dig selv på, vel?" spurgte han usikkert.
"Det ville være en løgn hvis jeg sagde at jeg følte mig tryg, men jeg har ikke rigtig penge til andet." sukkede Jasper. "Men jeg har sat en kontaktannonce om en sambo op i byen, og jeg venter på svar. Jeg ville have det meget bedre hvis jeg havde nogen at bo sammen med."
Fredrick
Race : Varulv Bosted : Lejlighed Tilmeldings dato : 02/04/12 Antal indlæg : 2733
Fredrick nikkede, "hm ... jeg tror desværre ikke jeg kender nogen" sagde han beklagende, "den eneste jeg lige kan komme i tanke om er Richard, og jeg tror ikke han er interesseret i en sambo" sagde han tænktsomt, "kender du nogen Elias?" spurgte han så nysgerrigt.
Elias
Race : Varulv Bosted : Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 21/09/12 Antal indlæg : 1555
Elias sad og tænkte.. de fleste af hans venner boede allerede sammen med nogle. "Hm.. nej jeg kan ikke komme på nogen.. men hvis du vil have det, kan jeg hænge din ansøgning op over på min skole?" foreslog han.
"Ja selvfølgelig" sagde Elias og fandt sin mobil frem "vil du havde den på et papir, ellers skal jeg sende dig en sms? Jeg går på universitet i centrum"
"Gud, hvor spændende." sagde han. "Jeg læser russisk. Det kan godt være at vi går på samme uni, men jeg tror det ligger i den helt anden ende af byen." grinte han.
Fredrick
"han skal være en god advokat, sådan en ligesom dem man ser i film, der altid redder folk når de har brug for det" sagde han med et grin, "jep, det gør det nok".
Elias
Race : Varulv Bosted : Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 21/09/12 Antal indlæg : 1555
"Det ved jeg ærlig talt ikke, jeg syntes det var et interessant sprog og jeg besluttede mig for at studere det. Jeg tænkte jeg ville arbejde som tolk eller sådan noget." sagde Jasper. "Hvad med dig Fredrick? Hvad læser du?"