Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et koldt gensyn //Sebastian

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:01 am

T: Nat
S: En Frozen sø i skoven
V: Koldt men skyfri himmel
O: Træer med is på dem

Et koldt gensyn //Sebastian 40624_3276_393070_y5Ee
//Sig til hvis jeg skal fjerne billed, bare for lidt "kold" stemning

Anna Rose gik stille ned igennem skoven med is-skøjte skoene med med sig, det føltes som en evighed siden hun havde gjort noget for.... sjov skyld? Hun tænkte stille på sidste gang hun havde stået på skøjter og rystede på hoved, det havde ikke gået så godt havde det? Hun tog stille skoene af og tog is skøjte skoen på, og smed sin vinter jakke, inden under havde hun sin gamle skøjte kjole der stadigvæk passede, hendes hår var blevet længer og var derfor blevet sat nogen lunge op.
Hun skøjtede stille ud på isen, så op på himlen hvor halv månen skinnede igen i hendes grønne øjne, hun sukkede, stilte sig i første postion, og prøve bare kun at tænke på dette, skylle problemerne ud og bare slappe af, hun brugte sin magi for langsomt at spille stille musik... og begyndte så stille at skøjte rundt på isen og lave sine tricks
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:15 am

Sebastian var endelig kommet hjem til Aterswell. efter en laaaang "ferie" fra Amerika, Han havde besluttet sig for at gå en tur selv om han kun for få timer siden var landet i lufthavnen.. takket være denne december månede var det mørkt næsten konstant her, og det gjore vinteren idiel for vampyrerne af hans slags at strejfe rundt..
Han gik langs skov stigen, før hans skærpede sanser hørte en lysterne musik, komme nede fra søen. Han smilte stille for sig selv, da han vendte sig og gik mod lyden, stille og rolig kom han gåne gennem skoven, mens han bare fulge den blide musik. hans tøj uendret for det han selv var året rundt.. han kom ned til den frosne sø da han så en velkendt skikkelse stå der og skøjte.
Han lænede sig op mog et træ mens han så på hvordan Anna bar sig ad med at skøjde.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:17 am

Anna Rose lagde ikke mærke til der kom nogen ned til søen, hun ville nok havde gjord det hvis hun ikke havde prøvet at tomme hovedt, hun ville bare slappe af lige nu, hun lavet stille et spin i luften og landede på et ben og skøjtede videre, hendes skøjte kolde var kort nok til man stadigvæk kunne se det røde ar på hendes lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:24 am

Sebastian vente hoved lidt på skrå før han begydte at klappe i sine hænder. "Flot Flot" grinte hand og blottede sine hvide tænder hvor man kunne se de smukke syle skarpe hjørne tænder.
Hans skarpe øjne havde godt nok lagt mærke til hvad der var på Anna's lår. "hvaa har du lavet? du er da ikke gået hend og blevet cutter nu, er du?" spurgte han ubehøvlet. før han roligt gik ud på isen. han lod ikke til at have nogle problemer med det glatte underlag.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:27 am

Anna Rose stivnede og var tæt på at falde men grab sig selv da den genkendelig stemme skar gennem natten og iset gik ned af hendes ryg, hun vente sig langsom om og så to ting, hun så manden der stille gik mod hende nu, og den gang, den samme mand, den samme vampyr. "Sebastian" Sagde hun med en flad stemme og stirret på ham "Hvad laver du her?" hun tog stille benet med aret bag det andet og skøjtede lidt baglens for at holde afstand "Hvad jeg har lavet?! Jo jeg prøvet som mænd bare at tage noget tilbage en vampyr havde stjålet fra mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:35 am

Sebastian smilte for sig selv mens han stadig gik vidre mod anna ude på isen, hans smukke hår blafede i den stille vinter brise, mens han nikkede lidt. "Ja jeg ser... hva jeg laver? er lige kommet hjem.. til kære Aterswell.. efter en lang rejse.." han smite for sig selv, og mere eller mindre bare helt casual gik mod pigen, hans stemme veg ikke fra den stille kolde tone, men dog stadig på en underlig måde behaglig, "jeg kunne jo spørge om hva du lavede ude så sent... men jeg ved det jo allerede" sagde han mens han gik vidre mod Anna, det kunne være hun skøjtede baglæns men han var nustadig hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:38 am

Anna Rose opgav skøjteriet, hun bragte sig kun længere væk fra sine tasker, hun stoppede op og lade en barriaer om sig "Jeg ude her for at klare mit hoved op" Hendes øjne blev med det samme fuldt med smerten og stressen mens hun langsomt kom tilbage til virkligheden og hvad der ventede hende når hun kom "Hjem" til det tomme hotel værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:46 am

Sebastian smilte stille for sig selv, mens han stadig gik fram ad mod hinde indtil han stoppede cirga en meter fra pigen der havde lagt en bariere om sig selv, "ahh jeg ser... hva er der da sket her rundt om kring.. nu er jeg jo lige kommet hjem.. såå.. måske du kunne kaste lidt lys over på hva jeg er gået glip af?" sagde han stille. mens hans øjne gled op og ned af Anna's krop mens han hævede sit ene øjnbryn, "nu ved jeg godt jeg er død og alt muligt.. men er det der ikke koldt?" spurgte han still da han så hvordan Anna var klæt i det søde skøjteløbers outfit.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:49 am

Anna Rose så lidt tomt på ham og åndede "Ja... hvad er der sket?.... meget klan ændre sig på kort tid..." hun så stille på ham "Jeg føler ikke rigtig kulden, jeg føler ikke så meget for tiden.... der sket så meget" Anna Rose viste ikke engang hvor hun skulle begynde, og om hun over hoved skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 9:58 am

Sebastian smite stille for sig, mens han nikkede still, før han tog et skrit til siden. og ragte hånden ud mod anna, "men du er da vel i stand til at snakke om det.. om hvad der er sket siden.. ja jeg har jo ikke været her i hvad jeg føgler som værene 2 år.. eller er det et?" han grinte lidt af sig selv, mens han ville vente på at anna tog hans hånd, hvis hun havde i sinde.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:04 am

Anna Rose så stille på Sebastians hånd, og tog sinde egne hænder op mod sit bryst og pressede lidt, følte hun var nød til at holde om sig og kunne ikke få sig selv til at tage Sebastians udstrakte hånd "Jayden døde.... en uge efter han havde friet til mig" sagde hun med en flad tone og musikken hun stadivæk havde "spillet" stoppede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:10 am

Sebastian smilte stadig mens han så på Anna, der veg fra ham, han grinte lidt stille for sig selv, dog lidt fornærmet, men han holde stadig stin hånd ud for Anna mens han sagde "når indre blødninger fra den gang jeg var oppe og toppes med ham? eller hvordan og hvorleders?" spurgte han mens han så på anna. "rolig, jeg gør ik noget..."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:12 am

Anna Rose så på hans arm og sukkede, hold barrarien tæt ind til sig og tog stille hans hånd "Nej, en vareulv i meneske form tog livet af ham... midlertidigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:15 am

Sebastian så på Anna med et roligt blik, mens han sukkede for sig selv. og tog hånden til sig igen. "aha.. så vidt jeg mindes var han en demon... og de dør ikke så nemt så hva skete der?" spurge han mens han stille tog sine arme på kors.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:17 am

//Jeg tog hans hånd xD hvorfor tag den til sig igen? hvad var Pointen?

"De kom op og slås" svaret hun stille og så ned "Over hvad er jeg ikke sikker, men det tog livet af dem begge, dog-" hun stoppede og rystede stille på hovedt "Jeg tro vareulven havde kærste problemer..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:24 am

//ooops jeg læste forket min fejl D: lad mig rette det hele så!

Sebastian smilte da hans hånd var taget og stille og roligt ville han hive anna ind til sig som et dancer. mens han nikkede og stille så på hinde "jeg ser.. det lyder da ikke alt for godt da." han rystede på hoved før han stille tog om Annas hofte, "denne dans?" han smilte mens han ventede på annas sva.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:28 am

Anna Rose så stille på Sebastian, huske faktisk det øjeblik hun havde hvor hun kunne lide ham, før han bare viftede det væk som en insekt "En enkel dans" sagde hun stille, måske kunne hun blive taget lidt væk fra de mørke minder, også selvom det var gennem at danse med et andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:32 am

Sebastian smilte stille da han begyndte at føre anna afsted i en semi skøjte dans og semi vals da han jo ikke selv haved skøjte på så haved han jo sin hurtighed han kunne gøre det op med i farten.. så der vilel jo ikke være det store problem.
Det var nu rat at komme ud syntes han.. også selv om at han nu dansede med en der muligvis havde noget af et horn i siden på ham.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:34 am

Anna Rose så stille på sine ben, hun kunne stå på skøjter, og danse vals, men vals i disse sko var hun lige nød til at konsentrere sig om, så men hun holdte øjne med sine føder spurgte hun stille "Hvorfor kom du tilbage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:44 am

Sebastian smilte stille da han stille fortsatte med at lede dansen, det var dog vanskeligt at danse på isen, når man ikke havde skøjter på, men det tog Sebastian dog ikke alt for tungt, han havde da levet i en tid hvor det var på krevet at man kunne danse.
"ohh jeg var blevet færdig med det jeg skulle i Europa.. nogle små ting.. men det tog sin tid." sagde han stille mens han ville guide Anna tætter på sine ting på breden af søen via dansen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:47 am

Anna Rose nikkede stille og så op på ham, hun havde fanget hvordan hun skulle gøre det hurtigt "Jeg gætter på dette har virked som ingen tid for dig... for mig virker det faktisk som en evigtid siden eg sidst så dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 10:58 am

Sebastian nikkede stille for sig selv da han nu ikke haved brugfor at vise anna hvordan dansen gik da hun haved fundet fidusen i det.
Han rystede på hoved da hun spurgte hvor efter han dreget anna rundt i dansen. "ohh det er rigtigt... for mig følses det ikke som noget tid over hoved.. bare det samme virvar af dage der passere." sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 7:51 pm

Anna Rose nikkede stille af hans svar, dagene der bare smetede sammen var en følse hun allerade kendte, hun så lidt ned men hun bevægede sig i denne dansen "Så hvad vil du nu hvor du er tilbage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 2:00 am

Sebastian smilte stille til Anna da han førte dancen vidre mens han gav et little suk fra sig. "ohh det har jeg ikke rigtigt tænkt på.. tror at jeg vil se mig noglet omkring." han smilede stille til Anna, før han trak hinde ind til sig i dansen, hans røde øne stirrede ind i Anna's grønne mens han haved et stille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitimeLør Dec 14, 2013 2:09 am

Anna Rose nikkede stille "Der er dog ikke så meget at se" nået hun at sige før Sebastian trak hende ind til ham, hun så op på ham og skulle til at spørger ham om noget, men hun glemte det idet hun så ind I hans øjne, det var sært, selvom hun følte hun var i så meget sørg og hun stadigvæk ikke brød sig om Sebastian fik det stadigvæk hendes hjerte til at banke en smugle hurtiger af at se ind i hans øjne, måske af frygt? hun var ikke sikker, men hendes øjne var stadigvæk tågede, der var ikke så meget liv i dem som der engang havde været.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et koldt gensyn //Sebastian Empty
IndlægEmne: Sv: Et koldt gensyn //Sebastian   Et koldt gensyn //Sebastian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et koldt gensyn //Sebastian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Gensyn - ciara
» Gensyn - Fredrick
» gensyn - James Smith
» Gensyn i mørket ~ Maya
» Is i forår //Sebastian//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: