Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeTors Sep 26, 2013 8:56 am

Oliver smilede lidt og så ned.. "Tja.." mumlede han stille, da var da ikke kært at gå i skole.. det var jo bare.. noget man gjorde.. noget alle gjorde, hvis de gerne ville blive til noget altså.. ellers kunne man nok ikke rigtig gøre så meget.. han kendte en der var droppet ud.. fordi hun var bleven gravid.. hun blev nok aldrig til noget.. næh.. skole var nødvendigt.. desværre.. ellers havde han gerne skippet den, det var skide.. kedeligt. Han rystede på hovedet og rødmede, "ja okay" hviskede han stille og smilede lidt.. det var virkelig sødt.. af sådan en hård type at være, haha! "Du er sød.." mumlede han stille og kiggede lidt på ham, da han ligesom.. ikke synes om hans forslag. "Nå.. nej så tager vi ud og spiser som du gerne vil, men jeg er altså ikke.. særlig sulten" sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå, "Så jeg skal ikke have så meget.." mumlede han og så lidt ned. "Tjaa.. måske gør du.." mumlede han og gav et hyl fra sig, "NEJ!" sagde han højt og skubbede Jayden væk fra sig, "Ikke røre.." hviskede han og rødmede sig og vendte ryggen til ham, "Du må ikke røre der.." hviskede han så lidt mere stille.. ihh. "Jaja.." mumlede han og tog sig sammen til at gå med hen til Jaydens bil. "Det ved jeg ikke, skal vi spise nu? Eller skal vi vente til sener?" sagde han stille og smilede lidt.. de havde jo lige spist morgenmad.. "Jeg kender et sted vi kan tage hen.." hviskede han og satte sig ind på sædet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:09 am

Jayden lagde hovedet på skrå og betragtede ham "Jeg mente ikke vi skulle ud og spise nu.." sagde han og sendte ham et smil "Næh nej, vi skal ud og lave ting først!" og grinede da han gav et hyl fra sig og slap ham roligt og holdt hænderne op som hvis han var blevet anholdt. "Jeg skal nok opføre mig ordentligt" lovede han helligt og smilede djævelsk til ham. Det var ikke helt et løfte... som han forventede at holde.. men nu kunne de jo se på det henaf vejen ikke? "Vi venter til senere" sagde han og satte sig ind og tændte bilen og drejede hovedet og betragtede ham lidt "Hvorhen?" spurgte han så. Oliver var for lille til at køre bil.. eller.. det var han jo kun efter europæiske regler, amerikanerne gik jo igang tideligere.. Hm.. måske havde knægten kørekort? "Nå.. så må du vise vej" sagde han og smilede skævt til ham og satte bilen i gear og trillede langsomt ud fra parkeringspladsen mens han lyttede efter directions fra sidelinjen. Jo.. det skulle nok blive sjovt. De mødtes jo som regel mest i nattetimerne, nu skulle de spendere dagtimer sammen! Interessant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:34 am

Oliver smilede bare lidt, "Okay så spiser vi sener" sagde han bare og smilede lidt.. åh de kom til at tilbringe meget tid sammen idag.. han måtte nok heller genoverveje det med weekenden, han ville jo ikke skræmme Jayden væk, og han skulle heller ikke tro han bare kunne få Oliver.. sådan.. han skulle fortjenes! "Ja du skal så nå" mumlede han og smilede lidt med det han havde i tankerne, han vidste ikke hvad Jayden ville synes om det.. men han gav egentlig også en skid.. det blev herre sjovt alligevel! "Okay der er lidt langt, men du skal bare køre nordpå" mumlede han og fortalte vejen for Jayden, og satte sig så til at små sove lidt.. men holdte stadig øje med vejen på en måde. Da de måede til byen viste han Jayden ud til havet og smilede lidt da de nåede ud.. hvor der kun var sommerhuse, og en lille lorte by. "Det er det blå derhenne" sagde han stille og smilede lidt da Jayden parkerede foran sommerhuset, Oliver hoppede ud og gik hen til døren som selvfølgelig var låst, men han vidste godt hvor ekstra nøglen var, han løb ud i skuret og hentede den.. det var lidt koldt, han åbnede døren og smilede lidt af det gamle sommerhus, som han far havde ladet stå og falde sammen.. der var ingen der ville købe det, og han gad ikke sætte det i stand når han bare kunne købe et nyt et.. så når der alligevel ikke var nogen der brugte det.. hæh. 
Han trådte ind og hev Jayden med ind.. "Mhmm.. det lugter af.." hviskede han og smilede til ham.. det lugtede af klor.. hæh. Han trak sine sko af og gik ind i rummet, der var iskoldt.. han skyndte sig ud i bryggerset og fik skruede op for alting.. så kunne hans far se han havde været der.. på næste regning.. men han var ligeglad, han havde aldrig fået at vide han ikke måtte? 
"Velkommen til.." sagde han og smilede stort, "Her kom jeg tit da jeg var lille.." sagde han stille og kiggede rundt på det gamle træsommerhus.. og stoppede ved en bestemt dør. "Kom.. du skal se kælderen.." hviskede han og tog hans hånd og tog ham med hen til døren og åbnede op til en mørk kældere.. og en støvet trappe.. hmm.. der var lidt små uhyggeligt.. men det gjorde det også virkelig hyggeligt på en måde. Han trak ham med ned af trappen og ind i en lille gang hvor en gammel bar stod, og et køleskab der var trukket ud af stikket.. han smilede lidt og kiggede op.. ja de kunne altid drikke sig fulde der var stadig glas i skabende og alkohol på hylderne. Han åbnede så døren op ind til et nyt rum, hvor klor lugtende smækkede dem i ansigtet, der var en sød lille swimming pool.. eller lille og lille, sådan mellem, med overlæg på. Oliver smilede stort, "Der er også boblebad der, og en sauna derhenne! Og jeg tror jeg kan få det hele til at virke.. hvis du vil være med altså.." sagde han og smilede og kiggede hen mod badeværelset, som de brugte til at skifte tøj før.. og så var der et plastik bord og nogen stole, og nogen ligge stole også.. og så selvfølgelig store vinduer ud til en have med gynger og sandkasse.. dejlige barndomsminder.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 4:59 am

Jayden så på ham og nikkede "Okay, vi kører nordpå." brummede han og kørte derudaf efter Olivers anvisninger. Han smilede lidt af at han sad og blundede lidt.. det fik han så til gengæld også lov til. Han nikkede og parkerede ved et blå sommerhus, og så efter Oliver der strøg afsted inden han lukkede sin bildør og låste bilen og gik hen til Oliver der trak ham med indenfor. Han snuste ind.. der lugtede af svømmehal. Ikke at Jayden kom sådan et sted, men han havde været der for mange år siden.. og det var det første der faldt ham ind. "Tak" sagde han langsomt og gik roligt lidt rundt og kiggede, fornemmede... væggene havde ører, de absorberede menneskers følelser de... Han nåede ikke at tænke mere før Oliver hev ham med ned til kælderen "Uhyggeligt.." grinede han drillende og så sig om da de kom ned i den småstøvede kælder.. måske nærmere end gang, end en kælder, med en lille bar. Jaydens blik søgte henover de støvede flasker.. tjo, ikke dårligt. Hvem end der boede her havde god smag i whiskey. Hæh! Han lod sig trække med hen til en dør, og blev lidt overvældet af den kraftige lugt af klor og veg en centimeter bagud. Han blev dog overrasket af synet.. okay, han havde et stort, og dybt badekar... men det her var jo en mindre.. pool. Han vendte blikket mod mennesket ved sin side der stod og smilede stort til ham og så vildt kær ud. Jayden var nok nød til at smelte lidt.. han kunne ikke stå for det ansigt jo.. Suk! "Det er en rimelig vild kælder.." mumlede han så og så ind i lokalet og trak ham så med derind og smilede skævt til ham "Lad os finde ud af hvordan vi får gang i det! Ellers.. kan du smide tøjet og så kan jeg finde ud af det i mellemtiden" sagde han og blinkede til ham inden han gik på opdagelse efter en stikkontakt.. eller en boks.. hvor han kunne slå dem til. Han gøs let.. der var lidt køgeligt "Fryser du? Jeg ved godt du har tændt for varmen, men det tager jo lidt tid.." mumlede han og fandt en boks med forskellige kontakter der kunne tænde for lidt af hvert.. og tændte for det meste. "Så skulle den være der!" sagde han smilende og gik hen til Oliver og fangede hans buksekant og trak ham hen til sig via den og betragtede ham kort "Du er så sød.." mumlede han stille og smilede så inden han trykkede sine læber mod hans for at forhindre ham i at demonstrere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:10 am

Oliver grinede lidt, "Ja måske lidt uhyggeligt.. men det har sin charme.." sagde han stille og kiggede lidt rundt, og prøvede at lukke af for følelserne, men det her sted.. rummede bare så mange minder.. så meget kærlighed, og så meget.. hmm ja. Han så op på Jayden og smilede lidt, "Tak.." sagde han stille og nikkede lidt "Det er gammelt og måske ikke mega luksus.. men der er gulvvarme og alt muligt.. det var luksus dengang det blev bygget.. da jeg var lille" sagde han bare glad, "Altså jeg kan godt finde ud af at det tror jeg.." mumlede han, men så var Jayden allerede smuttet.. nå ja.. måtte han også selv om. "Jeg har en ide.." hviskede han stille og smilede lidt og lod ham kysse sig.. mhmm.. her kunne han godt tilbringe nogen dage.. sammen med Jayden.. men det gik jo nok ikke.. men de nåede sgu nok heller ikke hjem til spise tid.. han måtte heller ringe og få en anden til at tage sin vagt i nat, for en sikkerhedskyld.. man vidste aldrig når man var sammen med Jayden. "Kom.. " hvisked ehan blidt og trak Jayden hen mod den træ dør der gik ind til saunaen, og skubbede ham ind og trak en af sorte bade håndklæder ned fra en hylde.. der var stadig alle sådan nogen ting.. han var ret sikker på der også var senge tøj.. og måske endda noget tøj.. fra gamle dage.. eller ja.. hans gamle dage.. hm. Han lagde det hen over træbænken og skubbede Jayden ned og side.. "Så se så.." mumlede han og vendte sig om mod det der fungrede som en ovn, og lagde kul på.. og fik tændt op.. trykkede på en knap som fik det til at dryppe kold vand på en gang imellem, så der blev en smule tåget i rummet.. han tændte for olie lampen.. som hørte til og satte sig ned på håndklædet.. "10 minutter.. så har vi i hvert fald fået varmen.." sagde han glad og rykkede sig ind til Jayden og kyssede ham igen.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:39 am

Jayden grinede lidt "Ja det er fint.. meget... stemningspræget" mumlede han og så sig omkring. "Jeg synes her er hyggeligt, som du selv siger, så har det charme!" sagde han og lagde hovedet på skrå og betragtede ham "Hvilken ide?" mumlede han nysgerrigt og fangede hans blik og fulgte så med da han ikke forklarede noget men bare gik i forvejen og tog håndklæder og den slags.. og skubbede ham ind i saunaen. Han så sig lidt om derinde og lod sig dumpe ned på bænken og betragtede Oliver lidt som han gik hen og fyrede op for varmen. Han smilede lidt til ham da han kom over og satte sig ned "Lyder lækkert.." mumlede han og gengældte hans kys og trak ham ind til sig og trak ham så op på sit skød.. han skulle da hellere sidde der? Hvis han altså kunne med den der lille ømme røv.. hah. Han slap hans læber et øjeblik.. og sukkede ved hans læber og trak så hans t-shirt af og kastede den ud i rummet.. "Her bliver varmt.." hviskede han, som forklaring på hvorfor han gjorde det. Han lænede sig op til ham og trykkede sine læber mod hans igen i et varmt kys mens der blev mere og mere tåget i saunaen, og mere og mere lummert.. eller måske var det bare fordi Oliver var hot? Haha! Han lod et par fingre glide ned bag hans buksekant og trak lidt ud i den.. "mmhm du er varm.." hviskede han stille mod hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 9:59 am

Oliver smilede lidt og nikkede, "Mhmm" mumlede han så bare, "Den her ide.. så får vi varmen!" sagde han glad og lod sig trække på på Jaydens skød og kunne godt mærke.. hvor det var på vej hen.. hmm.. nej det gik jo slet ikke.. men nå ja, så skulle han måske ikke have lokket ham med herned.. hm. "Jayden.." hviskede han stille, og måtte række sine arme op da han trak hans t-shirt af.. ihh.. ja.. nå ja, det var jo hans egen ide. Han lænede sig frem og kyssede ham blidt.. hmm.. "Ja.. det var meningen, jeg fryser jo" sagde hans tille og sukkede igen, da han fik endnu et varmt kys. "Skat.. du skal være.. blidt.. ved mig.. idag.." hviskede han stille og tænkte lidt på sin.. ømhed, men måske gik det over når han blev varmet lidt op.. han pev stille da han stak sine finger ned i bukserne.. hm! Han lænede sig frem og trak Jaydens t-shirt af.. mhmm.. så.. så kunne han se lidt mere.. af den lækre dæmon! Mhmm! Åh det blev varmt nu! "Argh jeg dør!" sagde han højt og kom på benene og trak sine bukser af og strømper.. mhmme meget bedre!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:12 am

"Det var en rigtig god ide.." hviskede han stille og gengældte hans kys.. Mmhm.. det blev utrolig hurtigt varmt derinde, og tågen blev bare værre og værre! Til sidst kunne man jo ikke rigtig se andet end mælkehvid dug der lagde sig som perler af vanddråber på huden. Han stønnede lidt af varmen "Ja det gør vi vidst ikke mere.." grinede han og så lidt på ham. Han sad heldigvis tæt nok på at Jayden kunne se hans træk for tågen. Han strøg blidt en lille tot hår om bag hans øre og smilede så lidt "Skal jeg nok.." mumlede han, og måtte slippe ham et øjeblik for at han kunne trække trøjen af ham.. hm. Han måtte dog slippe ham da han pludselig kom på benene og trak resten af sit tøj af, og kunne ikke lade være med at grine lidt.. åh gud.. Oliver havde ingen sans for timing.. Måske var det det Jayden godt kunne lide.. det ustrukturerede, det lidt klodsede.. det var ret kært. Men også virkelig anderledes, han omgav sig med elegante mennesker hver dag, hele dagen, der tænkte over hvert eneste ansigstræk, hver eneste bevægelse. Oliver var mere fri. Måske skræmte det ham også lidt? At han ikke kunne tøjle den der frihed.. at den ikke var begrænset som hos andre mennesker. Hm. Han rejste sig og trak hans underbukser af også og snurrede et håndklæde om livet på ham. "Du glemte noget.." mumlede han bare og pegede ned på hans underbukser der hang om hans ankler og smilede skævt inden han selv smed sit tøj og trak et af håndklæderne til sig og snurrede det om underkroppen og trak ham med tilbage til bænken og lænede ryggen mod væggen og trak Oliver ind mellem sine ben.. så han dog kun kunne mærke håndklædet.. haha! så han kunne læne sin ryg mod Jaydens brystkasse.. så kunne hans søde numse lige få lidt fred. "Hvis hus er det her?" spurgte han så stille og lagde nakken lidt tilbage og slappede af.. tillod sig at slippe sin årvågenhed lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:36 am

Oliver smilede lidt inden han lod en hånd glide gennem hårdet, hvorfor blev han altså så nervøs når han var sammen med Jayden og de skulle ja.. hmm. Han blev først helt rød i hovedet da Jayden fjernede hans underbukser så uventet. "mhmm men.." mumlede han og så ned, og fik så det der håndklæde som gjorde ham lidt.. mere.. modig. Han smed underbukserne væk, "Mhmm"  mumlede han og lod sig glide ned til Jayden og lænede sig forsigtigt op ad ham.. hyggeligt.. ret.. behageligt faktisk, "Måske kan vi tage en svømmetur sener.." mumlede han, når de havde fået det tilpas varmt.. eller.. for varmt var det vel. "Eh.." sagde han stille og så ned "Det er min fars.. engang var det vores alle sammens.. altså mig og min mor og min lillebror og min far.. " sagde han stille "Men han har ligesom.. glemt alt om det.. som han glemte du ved.. min mor.. og kærligheden.." mumlede han og lagde hovedet lidt på skrå, men det gad han egentlig ikke rigtig snakke om.. skilsmisser var aldrig særlig sjove.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeFre Sep 27, 2013 10:44 am

Jayden lyttede med øjnene fortsat lukket i. "Mm.. når det bliver for varmt.." brummede han og grinede stille. Men det var vidst også meget sundt bare at sidde og varme igennem.. lige nu var det tiltrængt på grund af det kølige hus! Han rynkede et øjenbryn i en sirlig bue og lyttede "Nå da.. bare glemt?.." mumlede han og tyggede lidt på det "Hvorfor bor du ikke hos din far? Du har jo ikke boet med din mor fordi i var uvenner ikke? Hvor er din far henne?" spurgte han, både en far og en mor! Og søskende velsagtens. "Har du egentlig nogen søskende? Og hunde og katte og heste...og høns..?" spurgte han og nussede ham tankefuldt på armen mens han lyttede efter svarene. Han kunne godt fornemme hans anstrengelse i forhold til at skulle tale om sine forældre.. Men han drejede den da lidt? Med alle dyrene! Smooth. Han nussede ham langsomt op af armen mens han selv grublede lidt over det. "Du.. Oliver.. hvor meget ved du om.. min slags? Og dem ud over mig?" brummede han så.. de kunne vidst godt tage de seriøse emner.. der.. i saunatågen hvor de ikke rigtig kunne se, og hvor der var så stille at man kunne skære i stilheden med en kniv. Når der altså ikke var nogen der talte. Jayden kunne dog en gang imellem opfange Olivers vejrtrækning, lavmældt.. men stadig tydelig nok til han lige kunne.. fornemme den mere, måske? Det gjorde ham egentlig også lidt afslappet.. liv.. var afslappende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:32 am

Oliver smilede mhmm.. hvis han.. huskede korrekt så havde de også nogen brætspil et sted.. så kunne de måske hygge sig med det sener.. hvis Jayden havde tænkt sig at blive.. det havde Oliver i hvert fald.. han kunne blive her for evigt.. bo her hvis der ikke var så langt til den forbanede skole altså. "Tjaa.." mumlede han og så ned, "Han.. det.." mumlede han og prøvede at finde på en kort forklaring "Vi kan ikke så godt sammen" mumlede han så, det passede meget godt, men der var mange ting.. og han havde egentlig ikke lyst til at sætte en dårlig stemning igang. "Eh ja.. som sagt har jeg en lille bror" sagde han og rystede lidt på hovedet af ham, "Næhh.. altså vi havde en gang en hund.. men den blev aflivet.. min far syntes.. ja.." mumlede han og smilede lidt forsigtigt. "Eh.. hva?" mumlede han.. han blev lidt forvirret af det der nusserri.. selv om det var rart.. mhmm han begyndte at svede.. ah. "Eh det ved jeg ikke.. ud over jeg troede de havde horn og hale.. og sådan noget.. men det har du ikke.. og så spiser du øh sjæle? Som jeg egentlig ikke helt ved hvad er.. og så kan du sådan noget underlig humør noget" mumlede han og smilede lidt, det var det han vidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:52 am

Jayden rynkede sine bryn og forsøgte at fornemme noget mere, men Oliver lod ham ikke rigtig få fornemmelse af noget mere end at han ikke ville tale om det, og det kunne enhver jo sige ud fra den kropsholdning knægten havde. Havde han sagt det? Jayden måtte begynde at huske det lidt bedre.. det gik jo ikke at Oliver troede han var ligeglad.. eller.. måske var han ligeglad? Nej, det var han nok ikke. "Hm..." måske skulle man købe en hund til ham? En lille hundehvalp? Oliver og en hundehvalp..cuteness overload. Det var jo næsten lige til at få huller i tænderne af! Han smilede stille og trykkede et lille kys mod hans nakke og snusede til hans nakke. Han grinede stille "Nogen har horn og hale.." mumlede han og lænede hovedet lidt tilbage igen og nød varmen "og nogen har skarpe tænder.." mumlede han "Nogen tager sjæle... som mig, og andre tager hele mennesker.." hviskede han og klemte ham så en smule ind til sig.. men Jayden skulle nok guide ham ud af farerne. Det var snildt. Han tænkte jo ikke lige over at de ikke var sammen hver eneste dag. hm. "Der findes altså andre ting.. end mig derude" mumlede han så og rodede ham kort i håret og lyttede til hans vejrtrækning som han nu kunne høre lidt bedre.. var det ved at blive lidt for varmt for det lille menneske?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 9:14 am

Oliver smilede forsigtigt, det var okay at Jayden spurgte til det.. han skulle da nok også svare, men.. han blev hurtig ked af det af at tænke på det, og han syntes nu ikke det var.. særlig hyggeligt at side og tude.. nej.. det måtte man altså lige vente med til kæreste.. halløjet.. hvis de nogen sinde kom der til.. hm. Hvis han havde lyst.. og hvis Jayden havde lyst og alt sådan noget.. noget.. ja. "Aha?" mumlede han og smilede lidt, "Så kan jeg nu bedst lide dig.. tror jeg ville blive lidt bange hvis du så sådan ud" mumlede han stille og pustede ud, "Mhmm jeg sveder.." brummede han og rykkede lidt på sig, han kunne mærke han begyndte at klister lidt der hvor han lænede ryggen op af Jaydens bryst.. men nå ja.. de kunne jo tage et bad sener. "Ja.. det.. jeg kender lidt til vampyrer.. men jeg ved ikke helt, hvor meget jeg skal tro på.. folk lader sig bilde de mærkeligste ting ind.." mumlede han stille og lagde hovedet lidt på skrå.. hm?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 9:31 am

Jayden nulrede ham i håret, snoede det om sine fingre og så lidt op i træloftet over dem. "Så er det jo godt jeg er fantastisk som jeg er" drillede han og nappede ham i øret og smilede skævt. Han så ned af sig selv og så rundt "Vil du med ud i bassinet?" spurgte han så, det kunne de godt.. Jayden kunne dog også godt blive siddende.. det var sjovt med dæmoner, de var varmesøgende.. eller.. Jayden kunne i hvertfald godt lide varme! Han slog en lille latter op! Åh gud.. nej, så naiv.. det lille myr! "Mmhm.. det gør de" hviskede han og kyssede ham i nakken inden han rejste sig og trak Oliver med op og stå "Kom, så skyller vi sveden af!" sagde han og trak ham ud af saunaen. Det var ved at blive lidt varmere udenfor saunaen, men ikke så voldsomt som det kunne være.. hm. Han gik hen til bassinet og kiggede kort ned i det "Prøv at se.." mumlede han og pegede ned på bunden.. Da Oliver kom hen smilede han djævelsk, trak håndklædet af ham og skubbede ham i ryggen så han havnede i vandet med et plask, som Jayden måtte træde lidt væk fra kanten for ikke at blive ramt af det. Han grinede og smilede da han plaskede rundt dernede og trak sit håndklæde af og gled ned i vandet til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 10:54 am

Oliver smilede skævt og grinede så lidt "jaja din narcissist" mumlede han stille og kløede sig i håret, "Ja kom.." mumlede han og rejste sig og gik med Jayden ud til svømmepølen, ja det blev ret lækkert lige at få skyllet sig, og hvis det var for koldt kunne de altid søge tilflugt i boblebadet, med varmt vand og alt muligt! Jaa! Han gik hen til kanten "Hvad er der?" mumlede han og kiggede ned i vandet.. han nåede kun lige at give et gisp fra sig, før han pjaskede gennem vand overfladen.. han kom op og hev luft ned i lungeren og skreg.. uf det var koldt. Han gav et hvin mere fra sig da Jayden hoppede ned til ham. "Ihhh du er bare så skide tavlig er du!" mumlede han surt og daskede til ham inden han svømmede væk fra ham.. han ville ikke kysses på lige nu han var tøsefornæmet ok! Han skulle lige.. nå.. tsk, dumme Jayden altså!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 11:10 am

Jayden grinede højlydt så det rungede ud i rummet og svømmede lidt i det kolde vand. Puha.. det var godt nok koldt! Uf! Han skulle være blevet i saunaen! Slået lejr derinde. Hm. Ha så efter ham da han svømmede væk "Hvor skal du hen?" grinede han og knækkede let med nakken "Ja jeg er, og nu kommer jeg og taaaaaaager dig!" grinede han kælent og dykkede ned under vandet og tog et par lange svømmetag hen imod hans ben og fik fat om hans ankler og trak ham ned, inden han selv svømmede op og trak vejret dybt og smilede da Oliver kom op igen, spruttende og ynkende.. aw.. lille menneske! Han fik fat omkring taljen på ham og trak ham ind til sig og fik svømmet dem hen til kanten hvor han trykkede ham blidt op af. "Mm.. fryser du?" mumlede han og betragtede hans ansigt, hans læber virkede blå... "Vi kan gå tilbage i saunaen?" tilbød han og kærtegnede hans side, og hans hofte.. mm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 11:44 am

Oliver sukkede.. han var virkelig dårlig til at være sur.. særlig længe af gangen.. men Jayden havde åbenbart tænkt sig at blive ved med at drille, og det pissede ham faktisk lidt af! Han sukkede og rystede på hovedet "Nej hold dig væk!" mumlede han surt og blev så trukket under, han hostede da han kom op igen og klynkede lidt.. "Slip mig! Jeg vil ikke.. gå væk!" ynkede han og kæmpede sig ud af Jaydens tag og kravlede op på kanten og stak af i retning af boblebadet hvor han tændte for det varme vand. "Næh det kan du selv nå.. for nu skal jeg i boblebad.. og du kan lige våge på at komme herhen.. før du har sagt undskyld nå.. og det skal være på knæ.." mumlede han og kravlede op i karet.. av av varmt! Han hoppede lidt og fik tændt for det kolde, og justerede lidt på det hele, så det ikke blev helt kogende.. så satte han sig ned og hældte boble sæbe i. så bum, nu skulle den bare fyldes og så kunne man tænde for boble tingende og så boblede det hele! Jaa!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 12:02 pm

Jayden lod ham slippe løs og så efter ham da han flygtede og smilede lidt af ham "Årh hold da oooop.." pustede han ud og lænede sine arme på kanten "Mm.. vrik lidt mere med den der numse der så er du sød.." sagde han djævelsk og sendte ham et luftkys da han dumpede ned i boblebadet. Han rynkede sine øjenbryn og sendte ham en utilfreds grimasse, undskylde? På knæ? Hvad troede han Jayden var? "Det kan godt komme til at tage lidt tid.." brummede han og lod sig glide ud i vandet igen og svømmede lidt rundt og lyttede til vandets rislen mens Oliver fyldte boblebadet.. årh det var koldt! Han ville ikke være dernede, han ville op! Men undskylde? Det var han lidt for stædig til. Der gik noget tid.. og så lidt mere tid mens Jayden svømmede rundt og lyttede da der blev tændt for boblerne. Han svømmede ned til den ende som Oliver var tættest på og lagde armene på kanten og lænede sin hage på dem og ventede på Oliver så på ham "Undskyld så.." sagde han dystert. Men han blev nede i vandet mens han så på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 12:11 pm

Oliver vendte blikket i sky og surmulede bare lidt.. "Nånå" mumlede han, "Er den store stærke Jayden bange for at undskylde?" mumlede han og pjaskede lidt rundt imens Jayden fik sig taget sammen.. måske ville han endda tilgive ham? Og have sex med ham? I boblebadet.. tjaa.. det kom jo an på om han kunne komme over sit ego.. hm. "På knæ sagde jeg" sagde han bare og sendte ham et koldt blik, men blev så nød til at se væk, "Okay.. okay.. så får du også sex.. måske.." sagde han og kunne ikke stå for hans.. søde hunde.. øjne.. ihh altså, hvorfor skulle han også kigge på den måde! Skide vær med det, "Kom så her op inden jeg fortryder" mumlede han og pjaskede lidt mere.. mhmm det var dejligt, og der var bobler alle steder, også i hans hår! Hih! Og der var i hvert fald masser af plads til Jayden. "Jeg kan vaske dig?" mumlede han som et plaster på såret.. wow deres første skænderi.. og Oliver fik ret hurtig kolde føldder og tilgav.. han var ret dårlig til at skændes.. han ville bare ikke have Jayden gik.. jo.. vel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 12:25 pm

Jayden knurrede lidt utilfredst, han ville ikke på knæ! Oliver kunne glemme det kunne han! Tsk! Han overvejede at stikke lidt til ham med sine evner, fordi han kunne! Han kneb øjnene lidt mistænsomt sammen da han pludselig gav efter. Var han virkelig så eftergivende eller var det et kneb? Jayden ventede lidt, men trak sig så endelig op af vandet og gik hen og satte sig op i vandet og trak vejret dybt, vandet var skoldhedt i forhold til den lille pool. Men det var rart. Han sank helt ned til skuldrende, satte sig faktisk på bunden af karret og skævede til Oliver der var fuld af sæbebobler og smilede så lidt. Jayden var en værre djævel, hvis han ikke kunne få sin vilje, blev han umulig.. det havde Oliver nok også fornemmet. Han lukkede sine øjne en smule og trak vejret dybt mens han lod varmen søge helt ind i hans led og muskler og lyttede. "Vaske mig?" mumlede han spørgende og rynkede sine øjenbryn "Hvad mener du?" brummede han så og åbnede sine øjne og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 1:24 pm

Oliver smilede forsigtig da Jayden gav efter.. ja.. så.. ikke være sur.. ingen skulle være sure, de skulle jo være venner.. eller noget.. i den stil, hvad end de nu var. "Mhmm" mumlede han og smilede da han kravlede op i karet og gled ned i vandet, han bevægede sig lidt og kravlede hen til Jayden og satte sig op på ham, "Det ved jeg ikke.. men jeg gør det jo bare alligevel.." mumlede han og kiggede lidt rundt.. og fik øje på den gule svamp.. og en legetøjs and.. den han havde leget med da han var lille.. hmm.. han rakte dog ud efter svampen og dyppede den i vandet og begyndte så at nusse Jaydens bryst med den.. "Kys mig?" hviskede han "Tilgiv mig.." hviskede han så og lænede sig frem og mødte Jaydens læber, imens han ligesom.. arbejde den der svamp længere og længere ned, til han mødte hans lem.. og lod sine fingre tage over.. lod dem glide omkring det og begyndte et lidt forsigtigt handjob.. han var jo ikke tændt.. men det blev han måske.. lige om lidt.. "Kys mig noget mere.." hviskede han bare og kyssede ham igen.. mhmm.. ja venner.. sex gjorde alting godt igen.. og.. ja.. han havde jo hele tiden lyst til Jayden.. altid.. kunne ikke gøre for det.. han var bare så skide.. sexet.. altid!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 1:35 am

Jayden lod ham sætte sig og så lidt på ham og på svampen, og brummede så bare stille til svar.. mmhm.. det var egentlig meget rart. Han løftede hovedet lidt da han bad ham kysse sig samtidig med han bad om tilgivelse "For hvad?" brummede han og lagde hovedet på skrå, men nåede ikke at få et svar før Oliver trykkede sine læber mod hans. Jayden gad sådan set heller ikke diskutere det, det her var meget sjovere! Så han gengældte hans kys og sneg en arm omkring hans talje og trak ham lidt tættere på. "Mm.." kom det lavmældt fra ham da Oliver lod svampen komme op til overfladen igen og lod sine hænder overtage foretagenet nedenunder vandet. Han gav et stille støn fra sig mod hans læber og lod sin frie hånd glide ned til hans røv og nussede ham lidt der! Det måtte han vidst gerne nu hvor menneskebarnet selv lagde op til leg! Han smilede lidt da Oliver bad om flere kys, selvom det var ham selv der startede dem.. men så måtte Jayden jo bare udvikle dem! Hæh. "Frække.." nåede han lige at mumle inden Olivers læber igen fandt hans. Han udviklede kysset i retning af noget lidt mere intenst, og kærtegnede hans lænd og balle med fingerspidserne mens han lod sin tunge søge ind mellem hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeSøn Sep 29, 2013 10:22 am

Oliver smilede bare lidt, "Mhmm for at koste med dig" mumlede han stille og kyssede ham på kinden, "Jeg tror jeg bliver nød til at aflyse min vagt i nat.. og skolen imorgen.." hviskede han drillende, så kunne de være der hele natten altså hvis Jayden havde lyst jo.. han vidste jo ikke om han skulle noget.. og sådan.. hmm. Han sukkede stille og tyssede på ham.. "Mhmm.. er det her vi skal.." mumlede han stille og gispede da Jayden.. begyndte at pille.. ih nej! Nu var det jo lige ham der var i gang.. ih Jayden nå! "Kan du så holde fingerne for dig selv.. nu var det jo lige mig.. som at der vaskede dig.." brummede han og sendte et par små pirrende kys ned over Jaydens hals, men kunne ikke komme længere.. der var vand.. og han var virkelig dårlig til at holde vejret.. han kunne ikke engang.. blowjob.. øv! Han ville tilbage i saunaen.. hans hænder begyndte også at blive klamme.. "Det går ikke.. det er meget sjovere når man er tør.. jeg får rynkede finger.." mumlede han og slap Jaydens lem og rejste sig op og hoppede ud af karet, samlede det der håndklædet op og gik ind i saunan, og håbede på Jayden ville.. komme snart.. hæh..!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeMan Sep 30, 2013 8:53 am

Jayden nød kysset på kinden "Mm.. du skal bare ikke gøre det til en vane.." mumlede han og smilede flirtende til ham. "Det kan du blive nød til ja.. og jeg må nok også hellere.. droppe arbejde imorgen" tilføjede han og smilede skævt. Det gjorde ikke noget, det var ikke så vigtigt, det var ikke et shoot, det var bare nogen møder som han sagtens kunne udskyde hvis han sagde at han var syg..eller noget, selvom han jo aldrig var syg! Men de vidste de jo ikke noget om! Hah.. Han brummede og nød kyssene "Jeg må gerne... pille lidt.." mumlede han og brummede så lidt utilfreds da Oliver stoppede og gik op af karret "Hov hov.." mumlede han så utilfredst, og kravlede så op og ud af badet og snurrede et håndklæde om sig og fulgte med ham ind i saunaen der var varm og tåget. Hm... "Nu dehydrerer du ikke, vel?" grinede han og gik over til ham og lænede sig frem og trykkede sine læber mod hans i et mere krævende kys og lod en hånd glide om omkring hans nakke og trak lidt i hans nakkehår så han var nød til at ligge nakken lidt tilbage inden han kørte sin anden hånd nedover hans hals, og brystkasse og lod let sin hånd glide henover hans skridt.. udenpå håndklædet dog.. hah.. "Mm.." mumlede han mod hans læber og smilede så lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitimeTirs Okt 01, 2013 5:03 am

Oliver smilede bare, "Jaja" mumlede han stille og rødmede lidt, "det behøver du ikke, du kan smutte når du vil" sagde han bare drillende, han skulle da ikke holde Jayden tilbage hvis han gerne ville hjem og på arbejde. Han smilede lidt og blev sådan lidt.. blind inde i saunaen.. hmm. Han vendte sig langsomt om og fandt Jaydens øjne i den tågede masse, "Mhmm nej jeg må" hviskede han stille og grinede og rystede bare på hovedet "Nej.." sagde han stille og lagde sine arme mod Jaydens hofter da han kyssede ham.. mhmm.. våget kys, "Mhmm" mumlede han stille og gav et klynk fra sig da han trak i hans nakkehår, og lod sit hoved falde lidt bag over, "Hvad var det nu jeg sagde om at du skulle være lidt sød ved mig idag.." hviskede han og klynkede.. så kunne de havde fræk og hård sex.. en anden dag.. ikke idag, ikke efter igår, argh. Han skælvede let og gav et stille støn fra sig. "Åh.." hviskede han stille og gispede let.. åh gud altså.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 12 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: