Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 No comments.. - Oliver.

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 11:11 am

Jayden rystede på hovedet "Nah, jeg tror jeg foretrækker Jayden, eller Maxx.. hvis du synes det er mere kinky" drillede han og blinkede frækt til ham. Hah. Han rystede bare på hovedet da han spurgte hvad han skulle, ikke noget, han skulle bare slå røven i sædet og slappe lidt af. Han rystede på hovedet og smilede kort til ham "Du kan sætte dig ned for et eksempel? Det ville hjælpe" drillede han og skubbede så et spækbræt hen foran ham og en kniv og selvfølgelig noget han kunne skære "Du må godt strimle det dér.." brummede han og koncentrerede sig lidt om det han lavede "Altså, for min skyld må du godt smide klunset der i vaskemaskinen og gå rundt i mit..?" tilbød han og løftede hovedet.. iih hvor var han sød, det var til at få kvalme over! Jayden altså.. Oliver måtte gerne være sød! Han hævede sine øjenbryn og smilede lidt til ham, og lagde de ting fra sig som han var igang med "Slap nu af lille menneske.." mumlede han og gik hen til ham og bøjede sig nedover ham og trykkede sine læber mod hans i et.. mmhm.. varmt kys, og smilede så lidt skævt "Ja.. snydt for næsten det hele.." mumlede han mod hans læber og placerede så sine hænder på hans hofter og skubbede ham langsomt baglæns ud af køkkenet, ud i stuen og ud på badeværelset, påpasselig så han ikke snublede eller noget, og kyssede ham så igen, denne gang mere intenst, og lod sin tunge glide ind mellem hans læber og trykkede ham let op imod væggen.. lidt som igår.. næsten, der havde det bare nærmest været omvendt. Og det havde været Jayden.. uden bukser. Hæhæ! Han fik hurtigt det meste af Olivers tøj af og trykkede ham blidt mod de hvide klinker et øjeblik mens han slap hans læber og lod sine læber finde vej til hans øre "Mmhm.. burde tage dig.. lige her.. lige nu... hårdt" hviskede han drillende og smilede "Men det gør jeg ikke!" sagde han så, og greb ham i armen, tændte vandet i bruseren og skubbede ham derind og grinede lidt "Enjoy!" sagde han så, samlede hans tøj op, og kylede det i vaskemaskinen sammen med diverse og vaskepulver og sådan en smart klud der kunne suge farver til sig hvis der var noget af tøjet der smittede af! Hah. og tændte den. "Jeg laver mad imens, der er tøj i soveværelset" sagde han hurtigt og smuttede så tilbage i køkkenet hvor han lavede æggekage, og sådan en let.. asiatisk salat! Med sesam.. for det havde han lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 8:07 am

Oliver rødmede ekstremt og rystede hurtigt på hovedet, "Jayden er fint.." mumlede han stille.. ihh altså! Hvorfor skulle han altså sige sådan noget.. ih det var jo akavet! Og Oliver var tydeligvis den eneste der syntes det var lidt akavet.. men han kunne ikke lade være med at tænke på igår.. det var jo fuldstændig som første gang om igen.. bare meget bedre.. og uden ondt i røven.. selv om han godt nok var en smule øm.. men det kunne man ikke se på ham.. han måtte bare.. holde røven lidt i ro idag.. og den sikreste måde var at stikke af.. hæh.. han anede bare ikke hvor han skulle stikke af til.. hvor skulle han dog tage hen? "Eh.. nej jeg tror jeg står.. lidt.." mumlede han og tænkte på sin røv.. jo.. at stå op var vidst bedst.. ja. "Eh okay.." sagde han stille og stirrede lidt på kniven og tog den så op i hånden, og begyndte at skære.. nej se det gik jo fint det kunne han da godt finde ud af! Hæh. "Nåårh.. nej det er okay.. jeg ordner det når.. når.. når jeg går.." mumlede han bare, og så ned igen.. han skulle jo ikke rigtig hjem.. bare lige for at.. ja.. men han.. ja. "Jeg slapper da af.." mumlede han og surmulede lidt ved at skyde underlæben frem.. ih! "Jayden!" sagde han højt men blev afbrudt af hans bløde læber.. åh nej altså.. "Ja.. det.. " mumlede han.. ihh.. altså! "Hvor skal vi hen?" mumlede han da han begyndte at skubbe ham.. åh nej ikke.. ikke igen! Ihh kunne han ikke lige vente lidt.. han kunne jo ikke nå at heale på den her måde! Fokus! Han var lige ved at snuble over sine egne ben et par gange, men mødte så endelig muren bag sin røg.. og sukkede stille mod Jaydens læber.. "Mhmm.. Jayden tror du.. ikke.. vi.. vi.. kan.. eh.." mumlede han og prøvede ikke også at snuble over ordende.. men han var bare over det hele! Og så røg der tøj.. væk.. ned.. og væk.. argh altså! "Vent.." hviskede han forvirret, og stønnede lavt da han hviskede ham i øret.. "Men.." pippede han stille. "ARGH!" udbrød han højt da han blev skubbet ind under det varme vand og så var Jayden væk.. åh gud altså. Han stod lidt og lod bare håret falde ned i sine øjne og sukkede stille.. men det var rart.. rart at blive ren igen. Han nød badet og fik også lige vasket sig lidt.. alle steder.. han trængte. Så slukkede han igen og ledte lidt efter et håndklæde, og fandt til sidst et.. stort.. hvidt badehåndklæde.. hold da kæ.. nå ja.. alt skulle jo være luksus.. med Jayden.. hm. Han tørrede sit hår så godt han kunne så det ikke dryppede, og tørrede resten af sin krop, inden han virklede håndklædet rundt omkring sig og åbnede forsigtigt døren.. men han havde altså ikke tænkt sig at gå rundt i Jaydens tøj.. det var altså bare for underligt.. så han trak håndklædet op omkring sine skuldere og viklede det hele vejen omkring sig.. det var så stort alligevel, det skjulte næsten hele hans krop.. bortset fra hans fødder, ankler og hoved. Han gik ud i køkkenet og smilede forsigtigt. "Tak.." mumlede han så og så lidt på Jayden der stadig puslede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 8:58 am

Jayden grinede bare lidt af de hyl der kom fra ham da han havde efterladt ham på badeværelset.. Lille tosse. Men han var nu meget hyggelig at have i huset! Jep. Han gjorde klar til han kom ud, satte to tallerkener ved køkkenbordet, der stod et par høje barstole som man kunne sidde på så man kunne have kultiverede samtaler over kolde cocktails, når der var fest, eller spise morgenmad i køkkenet som nu! Han fandt nogen appelsiner i det frugtfad han havde og overvejede så at presse dem.. men der var vidst ikke nok til juice. Nå, skidt pyt. Han fandt en kande vand istedet, og noget mælk.. han vidste ikke hvad Oliver foretrak. Selv kunne han godt lide kaffe.. eller vand. Sort naturligvis. Ikke vandet. Han satte kaffe over og satte æggekagen ind på bordet, og salaten. En lidt alternativ morgenmad, men hvem havde også påstået Jayden var normal. Han ringede kort ned til receptionen og bestilte noget brød op.. boller, franskbrød, hvad som helst ville være fint. Det kom nærmest med det samme, og han hentede det inden Oliver kom ud fra badet og lagde dem frem. 3 boller af forskellig art, et rundstykke med birkes, en grovbolle, og en lys franskbrødslignende en.. måske en slags kærnemælks/thebolle. Han lagde dem på en tallerken og hentede noget smør. For der var ikke rigtig mere i køleskabet. Slut bum! Han hældte noget kaffe i sin kaffekop da Oliver endelig kom ud fra badet, og vendte sig kort og smilede lidt til ham "Velkommen tilbage, hvordan var badet?" drillede han og satte sig hen på sin stol og betragtede ham og lagde hovedet på skrå inden han tog en lille tår af den varme kaffe "Sid ned" sagde han blidt til badetrolden.. nurh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 9:43 am

Oliver så op og smilede så lidt igen.. åh jamen dog.. han havde virkelig.. lavet meget.. mad.. gjort sig umage vel? Det var virkelig sødt.. det var ikke særlig tit man mødte en.. gentleman.. eller.. i hvert fald ikke en man der lavede mad.. nææh.. men Jayden var sød.. selv om han troede han ikke var det.. men Oliver skulle nok lade være med at sige det højt, i hvert fald ikke hele tiden, for det kunne han vidst ikke lide, næh.. men sød det var han i hvert fald. "Det skulle du ikke..." mumlede han stille og gik forsigtigt hen til brodet og kiggede lidt, "Tror du jeg er en blåhval eller sådan noget?" grinede han stille og rystede på hovedet, "Tak.." sagde han så, det var vidst det rette ord.. det han ledte efter, ja et tak var fint. "Eh.. må jeg.. må jeg godt stå op.." mumlede han stille og rettede lidt på håndklædet så det kom ned under hans arme at side, så han kunne bruge dem til at spise med.. gad vide hvornår hans tøj ville være færdigt.. det her var lidt.. akavet.. hmm. Han snuste ind, "Det dufter godt" sagde han bare glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 10:10 am

Jayden trak på skuldrende "Du er ikke det eneste sultne individ her i hytten.." brummede han og grinede lidt. Menneskemad kunne han sagtens spise, og han kunne faktisk udvikle en slags menneskelig sult efter det, men det var sjæle der trak hans opmærksomhed og egentlige sult. Som vampyrernes hunger efter blod, og andre dæmoners hang til fersk kød. Den hunger var den værste, og sværeste at styre, den krævede med det samme, ubønhørligt og bønfaldende og man kunne ikke tænke på andet. Der stod kun dette ene i verden når sulten slog til. Jayden kendte den udemærket godt, men som så mange andre på hans alder, havde han lært at kontrollere det. Han så på ham og hævede et øjenbryn og grinede "Nej, men du kunne trænge til et ordentligt måltid mad, desuden er det godt at have rester.. og nu lyder jeg nok som en bedstemor, men kan du så komme igang inden jeg henter tæppebankeren!" brummede han og rakte ud efter sin avis, og skævede til ham "Vil du stå? Hvorfor?" mumlede han og hældte lidt op til sig selv og rakte ham bestikket så han selv kunne tage noget, inden han drak lidt af sin kaffe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 10:28 am

Oliver grinede og nikkede lidt "Nå ja okay.. jeg havde nok bare forstillet mig at du.. spiste.. noget.. andet.." mumlede han, og prøvede at få de ulækre billeder ud af hovedet.. døde mennesker alle vejne.. hvorfor blev Oliver skånet? Hmm.. Jayden var farlig, det var han jo.. skulle han være bange? Nej han havde sagt han ikke skulle være bange.. men.. hvad så hvis det bare var en fælde.. hmm.. nej.. hvor mange voldtægts mand og pedofiler lavede morgen mad til deres ofre? Tsk. Han smilede lidt og hældte lidt mælk op og drak lidt, "Jaja nå.." mumlede han og smilede lidt.. bedstemor.. hæh.. bedstemor Jayden.. aj nej.. det fungerede ikke. Han tog forsigtigt lidt af ægge kagen og smagte på den og nikkede så "Smager godt" mumlede han og spiste lidt mere. "Eh.." mumlede han og rødmede så.. "Øhm.." sagde han og kiggede ned.. "Jeg er bare.. jeg har bare.. øhm.. det er fordi jeg er lidt.. øm.. du ved.. efter igår.." mumlede han og rødmede.. "Det var ret.. heftigt.. jeg skal lige.. heale igen.." sagde han stille og spiste lidt mere.. mhmm!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 10:57 am

"Det gør jeg også.." sagde han roligt og bladrede og sendte ham et let smil "Men det er ikke så tit længere, det var mere i min 'rigtige' ungdom at jeg ikke kunne styre mig.. nu er det kun en gang imellem, og jeg tager altså ikke livet af folk, hvis det er det du tror" grinede han så stille "Kun engang imellem, men det er længe siden efterhånden, hundrede halvtreds år eller sådan noget.. men det var fordi han krænkede min borddame.. du ved.. folk overreagerede sådan dengang i det finere selvskab.. vi duellerede.. jeg tror faktisk stadig jeg har pistolen et sted" sagde han roligt. Han var en levende historiebog. Han smilede glad til ham og drak lidt mere kaffe "Det var godt, spis du bare, der er masser!" sagde han og tog selv en mundfuld og så kort på de små sorte bogstaver og skævede til ham da han rødmede, og smilede lidt mere.. omsorgsfuldt? Kunne han virkelig føle den slags? "Gør det ondt?" mumlede han og foldede avisen lidt sammen og rejste sig og gik over til et skab og åbnede det. Der stod en masse cremer, og pilleglas og forbinding og sager. "Vil du have noget morfin? Altså.. ikke så meget.. eller måske bare en hovedpinepille? Nogen gange hjælper det på andre smerter?" tilbød han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 11:02 am

Oliver smilede og nikkede "Ja okay.." sagde han stille og lyttede lidt og rystede på hovedet af ham, "Det lyder bare så.. underligt.." mumlede han stille og så ned, "Du ligner et menneske.." mumlede han så bare, og håbede ikke han fornærmede nogen.. men det gjorde han altså.. så alt det der.. dæmon noget.. det virkede bare lidt underligt.. og lidt langt væk fra Olivers verden i hvert fald.. måske skulle han bare lige have lidt tid til at sluge den? Ja. Han spiste sin mad op og nikkede roligt "Jaja.. jeg er ikke en blåhval.." mumlede han stille og grinede lidt, inden han alligevel rakte ud og tog det gorve rundstykke og spiste et halvt.. åh.. nej han var altså ikke den store tilhænger af morgenmad.. og hvis han spiste mere blev hans mave bare sur på ham, fordi han ikke var vant til så meget mad.. hmm. "Nej hvad.. nej.." sagde han bare og grinede og rystede på hovedet igen, "Jeg skal ikke have noget.. tak.. ellers.. men nej.. det går over af sig selv.." mumlede han, desuden så hadet han piller.. tak til Alex.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 11:49 am

Jayden grinede bare lidt da han sagde det lød underligt og smilede skævt til ham "Det var en anden tid.. en fantastisk tid! Meget anderledes end idag, jeg ville ønske du kunne prøve at være der.." forklarede han.. han ville ønske verden idag prøvede verden for hundrede år siden! Se det ville have været spændende. Han trak dog på skuldrende da han takkede nej til pillerne og vendte tilbage til sin siddeplads igen. Han nikkede og tog en tår af sin kaffe mens han tænkte over det "Det er fordi jeg er født som menneske.. min mor var menneske" grinede han stille og trak på skuldrende "Hun døde dog, dengang var det ret slemme vilkår for gravide kvinder, specielt dem der ikke var gift.." brummede han "Jeg tror de dæmoniske træk er min fars, hvem ved, måske lever han endnu?" sagde han og sendte ham et drillende blink med øjet. "Desuden, ville jeg jo ikke kunne lokke små søde mennesker som dig til mig hvis jeg lignede et uhyre vel?" mumlede han frækt og spiste så lidt af sin salat, og smilede kort for sig selv. Han fik spist færdig og tog Olivers tallerken med da han også virkede færdig og gik hen og skyllede det hele af og ryttede lidt op "Jeg tror forresten dit tøj er færdigt, jeg tillod mig også at tørre det.. vaskemaskinen har begge programmer.. tørretumbl og vask" forklarede han mens han stod med ryggen til. Det var godt nok en anden tid... hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 8:12 am

Oliver kiggede lidt på ham og grinede så bare og rystede lidt på hovedet, "Mhmm.. nej jeg tror nu jeg er meget glad for at leve i det 21 århundrede.." mumlede han bare og smilede lidt, men han kunne godt lide den måde Jayden snakkede om det på.. han levede sig helt ind i det.. hmm.. hvis man lukkede øjnene og lod Jayden fortælle så kunne man sikkert næsten mærke at man selv var der. "Aha?" sagde han og lyttede lidt.. okay.. nå.. "Det.. eh er jeg ked af.." mumlede han og smilede forsigtigt, han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det.. for det var vel lang tid siden, og hvis han så aldrig havde kendt sin mor.. nå ja.. men det var jo også bare for at være høflig.. han kendte jo hellere ikke Jaydens mor, eller Jaydens følelser omkring emnet. "Kender du ikke din far?" spurgte han stille og grinede så lidt og rystede på hovedet, "Nej måske ikke.." mumlede han stille og sukkede lidt.. mhmm.. Jayden var sød. "Nåå.." sagde han så op nikkede, det ville være rart ligesom at få noget tøj på.. igen. "Hvad skal du lave idag Jayden?" sagde han roligt og kiggede op imens han gik ud på badeværelset, og prøvede at finde sit tøj, og fandt det så, og trak det lidt sløvt på.. han var lidt doven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 8:22 am

Jayden grinede stille og trak på skuldrende "Jeg tror nu stadig verden godt kunne trænge til at leve som folk gjorde dengang.. bare en enkelt dag" mumlede han og satte tingene i opvaskeren og lyttede. "Det er jo også det de har alle de der museer til kan man selvfølgelig sige, det er bare ikke helt det samme.." brummede han, måske mest til sig selv. Han løftede hovedet og skævede til Oliver "Det skal du ikke være, jeg kendte hende ikke, det kunne være hun var en værre kæ... øh ja.." mumlede han så og smilede undskyldende til ham. Han måtte hellere være ordentlig, snakke pænt om sin døde mor. Og den slags. Hun havde jo trodsalt født ham.. hm. Han rystede på hovedet, og fandt en klud og tørrede kort bordet af, inden han trykkede på knappen på opvaskeren så den kunne gå igang "Nej, ham har jeg vidst aldrig kendt" sagde han roligt og gik hen og vaskede kluden, det ville da overraske ham hvis han gjorde, han havde da aldrig bekendt sig selv. Han smilede for sig selv, hans teori var at faderen nok var død for en del år siden.. Men han savnede hverken en mor eller en far, helt ærligt hvad skulle han med den slags sentimentale pladder? Han vendte sig mod ham efter at have kylet kluden i vasken og lænede sig ind over bordet og så ham i øjnene "Mmhm... ikke noget tror jeg faktisk" sagde han eftertænksomt. "Hvad skal du lave idag.. Oliver?" spurgte han så og gik rundt om bordet, bøjede sig kort frem og stjal et kys! MmhM! Inden han fortsatte ind i stuen og tændte tv'et så det kunne rumle lidt i baggrunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 9:35 am

Oliver fik sit tøj på og gik så tilbage i køkkenet, "Tak for.. badet.. og sådan.. det var rart.." mumlede han og smilede lidt, selv om det fik hans hår til at sidde mærkeligt.. og stritte.. dumt så det ud.. han måtte have fat i sit glattejern, han kunne altså ikke leve uden det.. nej. "Eh.." mumlede han stille, "Jeg skal.. prøve at finde et sted.. at.. være.. og så skal jeg prøve at finde ud af hvordan jeg får fat i mine ting som er hjemme hos Alex.. og så skal jeg prøve at få fat i noget rent tøj som er hjemme hos min mor.." sagde han og rystede lidt på hovedet.. "Og nå ja.. så har jeg en vagt i nat.." mumlede han roligt og smilede lidt.. hmm.. hvem skulle han ringe til først.. Måske var det bedst at leje et hotel rum, han havde råd til det.. men det var dumme penge og bruge egentlig.. og han var ikke sikker på han kunne man skulle jo være over 18? Han ville bare hellere have en lejlighed.. det var meget nemmere.. og det var jo det han havde sparret op til.. han ville ikke bruge sine spare penge op ved at bo på hotel i en uge.. det var så dumt som det kunne blive. Måske skulle han bare tage ned på klubben.. der stod en sofa ude bag ved.. der var nok ikke nogen der bemærkede hans ting lå under den, og han sov et par timer der om natten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 9:50 am

Jayden betragtede ham da han var kommet i tøjet og nikkede kort inden han gik ind mod stuen og vendte sig om og lænede sig mod døråbningen.. med sin kaffe i hånden.. det var måske det eneste rigtige.. forhold han havde. Kaffe og ham. For evigt. Han smilede let ved tanken og drak lidt af den varme, lidt halvbitre væske, og lagde hovedet på skrå "Det er ingen årsag, brug det så tit du lyster.." sagde han og blinkede frækt til ham inden han gik helt ind i stuen og ventede lidt på at han fulgte med, og lod sig dumpe ned i sofaen og betragtede ham intenst med sine.. nu.. måske lidt lilla øjne. Det var altså ikke med vilje, og de havde jo ikke bare.. skiftet.. det var bare en lille nuance! Hæh. "Et sted.. at være?" gentog han "Har du ikke noget sted at være? Hvorfor bor du ikke hjemme?" spurgte han og drak noget mere kaffe så Oliver fik tid til at svare og tænkte kort på The Bloody Moon.. han måtte kunne skaffe ham noget bedre. Hm. Mon ikke han havde nogen kontakter et sted der kunne trække i nogen tråde og få ham ind? "Altså.. jeg holder jo det der shoot.. om nogen dage.. men det bliver i mit atelié.. hvis du har brug for et sted og crashe kan du da bruge mit gæsteværelse, modellerne render kun rundt herude.." sagde han og pegede rundt i stuen og så mod køkkenet. Desuden var det jo også kun et par dage.. Oliver måtte gerne blive længere.. Men Jayden skulle jo arbejde meget af tiden og kom først hjem om aftenen. Hmm..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeFre Aug 23, 2013 9:41 am

Oliver kiggede lidt op, dog stadig undgik han øjenkontakt, det var hans ting.. noget ingen skulle prøve at tage fra ham, eller.. tvinge ham til, det ville gøre ham gal.. måske det var derfor han var så.. bange for den der foto.. ting som Jayden syntes han skulle deltage i.. han var bare bange for at gøre sig selv til grin, ved ikke at kunne gennemføre det.. han hadet det.. hadet sig selv og sin alt for dårlige selvtillid.. han burde gøre noget ved det, han vidste bare ikke helt hvad. Han smilede forsigtigt og rystede på hovedet, "Jeg havde et ret.. heftigt skænderi med min mor.. om at flytte sammen med Alex og sådan noget.. jeg måtte ikke.. og ja.. så sagde hun at jeg bare skulle skride og ikke komme igen.. " mumlede han.. sådan cirka.. hun havde bare sagt det med lidt stærkere ord, og at han ikke skulle komme igen når han var nede.. hun gad i hvert fald ikke trøste ham, når han ikke brugte hovedet.. og ja.. hun havde ret.. det havde hun selvfølgelig, han gad bare ikke.. diskutere.. og han var bange for at hun ikke engang gad have ham boende længere.. fordi han var lidt.. ud over alle kander.. men altså han var jo en teenager? Han ville gerne styre sit eget liv.. hun skulle i hvert fald over hovedet ikke fortælle ham hvordan han skulle styre det. "Nåee.. nej det.. nej det skal du ikke.. jeg finder på noget Jayden.. jeg har også andre steder.. jeg kan være.." mumlede han, selv om det ikke helt var sandt, men Jayden behøvede jo ikke tro han var en total taber vel. "Men jeg burde nok også se at komme videre.. men tak for morgenmad.. og igår.. og alt.." sagde han og rødmede lidt.. yearh. "Det var hyggeligt.. måske ses vi igen en gang.." mumlede han og kløede sig lidt i nakken, håbede lidt Jayden havde glemt det der.. at han skulle være med.. til de der billeder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeSøn Aug 25, 2013 2:12 am

Jayden lænede sig lidt tilbage mod sofaens ryglæn og betragtede Oliver og hævede så sine øjenbryn i en lidt overrasket grimasse "Nå da.." brummede han stille, det lød dramatisk. Men han kunne godt forestille sig at det hele blev temmelig dramatisk med en junkie til svigersøn.. eller.. Oliver var jo bare.. ikke så god til at vælge de helt rigtige mænd i sit liv.. åbenbart. Han ville dog ikke blande sig, det var ikke hans lod. Oliver var jo bare en lille teenager, han var knap nok 18! Hm. Han kørte en finger rundt i kanten af sin kaffekop og så kort ned i den mørke drik "Må du selv om, men du skulle vide at der var plads" sagde han roligt og rejste sig og tog en kort tår inden han satte koppen fra sig på bordet og gik hen til ham "Det var så lidt.." sagde han roligt uden de store udskejelser og milede kort lidt til ham. "Mm.. måske ses vi.." mumlede han og lænede sig frem og stjal et sidste kys og smilede frækt til ham da han trak sig tilbage og gik tilbage til sin kaffekop "Hvis du skifter mening omkring det der fotoshoot.. så giv mig lige et kald ikke?" sagde han roligt og fandt et lille kort frem fra sin lomme og tog kaffekoppen op og gik tilbage til Oliver og rakte ham det lille firkantede kort. Der stod Maxx Strauss på det, men Oliver var nok godt klar over at Jayden brugte et alias. Det var jo også lidt sjovere! Hah.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 8:24 am

Oliver smilede lidt og nikkede inden han gik ind og hentede sin sports taske, som han smed overskulderen, og gik forsigtigt hen til Jayden som også kom hen til ham, så det mødtes ligesom på midten.. hæh. "Ja det.. det ved jeg.. jeg komme måske forbi så.. på et tidspunkt" sagde han glad og nikkede, måske? Det kunne da være hyggeligt nok.. desuden så var.. der jo godt sex.. at finde her.. så hvorfor ikke.. hæh. "Ja.. ja måske gør vi.." mumlede han og rødmede lidt da Jayden lænede sig frem og kyssede ham.. han gengældte det alt for korte kys, og så genert ned da han slap hans læber. "Øh.. jov.. okay.." mumlede han stille og stirrede lidt på kortet.. Maxx? Hvorfor Maxx egentlig.. havde han altid ønsket sig at hedde det? Eller var det bare noget han hurtigt lige have fundet på, fordi han skulle have et dække? Så folk ikke rendte ham op og ned af ham.. hmm? 
Han bakkede tilbage mod døren med sedlen i hånden og fik hurtigt jakke og sko på.. så.. "Okay.. men så ses vi Jayden.. det var.. hyggeligt.." sagde han stille og åbnede døren, gik ud og lod den glide i bag sig. åh. 

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 8:45 am


Sted: Jayden.. eller.. Maxx Strauss' lejlighed.
Omgivelser: Modeller, høje, slanke (lettere udsultede nogen af dem) mænd og kvinder, samt lidt ekstra til at hente kaffe og folk til at ordne settet. (Utroligt hvor mange der kan være!)
Tid: 19:34
Vejret udenfor: Godt, men lettere køligt eftersom det lakker mod aften.

Jayden gik rundt i lejligheden, gjorde klar. Atelieret var nok der der var flest mennesker, han brød sig ikke om at de var i hele lejligheden, atelié, stue og køkken måtte være nok. Der sad et par modeller i køkkenet, 3 piger, mens der sad 4 folk til settet og opstillingerne af det der skulle være is samt to mandlige modeller i atelieret. "Sikke mange mennesker.." brummede han for sig selv. Der skulle også komme to kostumiere og makeup artister, som havde kostumer og den slags med, og sidst, men absolut ikke mindst! Oliver. Han smilede for sig selv, han havde jo fået ham overbevist! Det skulle nok blive interessant. Han lod den klud han havde i hånden glide varsomt henover linsen som han havde taget af kameraet.. den trængte. Han gik over til altandøren og kiggede ud, lyttede til den småsnak der var rundt omkring, faktisk ret civilt klædt. Heldigvis. Han rakte ud efter sin kaffekop og tog en lang tår, og så på sit ur og rynkede sine bryn. De skulle igang klokken 20.. Hm. Han vidste ikke hvordan Oliver ville tage at der også var andre på settet, men billederne af ham.. var kun af ham.. det måtte han lige forklare ham så han ikke troede at han skulle parres op med de andre. Han havde både enkelt billeder samt gruppe fotografier.. men det kom længere ud og til den tid skulle han nok være færdig med Oliver så han også kunne få fri på et normalt tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 9:17 am

Oliver tyggede videre på sit æble.. dagens aftens mad.. det var vidst lidt overmodent.. det smagte i hvert fald ikke særlig godt, men han var sulten.. som han var altid.. og det gav ham sådan en irreterende hovedpine.. men han kunne bare ikke rigtig gøre så meget ved det.. han havde ikke.. tid.. og råd.. til at gå ud og spise.. og han havde ikke nogen køkken hvor han kunne putte sit rugbrød og sit pålæg ind.. det var desværre bare noget han blev nød til at leve med.. han fik mad.. når der var mad.. hmm. Han sukkede stille og kiggede op.. der var så skide langt op altså.. og han rystede over hele kroppen.. ikke fordi han frøs, for så koldt var der hellere ikke, selv om det var ved at blive lidt sent og lidt mørkt, han var bare.. mega nervøs.. han kiggede kort ned af sig selv, han havde sine sorte skinny jeans på, som han elskede mere end noget andet.. men de var ved at blive lidt store i det, så han havde også taget et bælte på.. de passede fint om benene, men lårene og taljen var vidst gået et par størrelser ned.. hmm.. og så sin blå tanktop, og grå hættetrøje, hvor han havde trukket hætten godt ned i panden.. mhmm, og lynet den helt op. Han ville gerne have sat sit hår, det var bare.. ret svært.. så det strittede lidt hist og pist.. selv om han havde prøvet at få det til at side med lidt vand.. og så hjalp hans cap til at skjule det.. som han havde på under hættetrøjen. Han havde lidt eyeliner på under øjnene.. men så var det vidst også det.. han vidste ikke helt hvordan han skulle se ud.. han var bare så skide nervøs.. så han prøvede jo at gøre sit bedste. Han sukkede stille og tog sig til sidst sammen, smed skodet fra sig og ringede på dør telefonen. "Hallåå.. hallå jeg skal op.. det er Oliver.." mumlede han til stemmen i røret.. og blev klimet inden for.. han gik hen til elevatoren og sukkede inden han steg ind, han kunne godt huske hvor Jayden boede henne.. det tog jo bare lige sin tid at komme der op. Han steg ud igen og tog nogen forsigtige skridt hen til døren og bankede så til sidst på.. åh gud altså.. kunne han stadig nå at stikke af?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 9:28 am

Jayden hørte dørtelefonen efter endnu en tår kaffe og gik straks hen og trykkede ham ind. Han vendte sig mod køkkenet hvor de stadig snakkede.. og havde fundet isen.. tossede modeller.. kvinderne var dog ikke værre end mændende.. mandlige modeller var virkelig... virkelig.. underlige. De var sådan en mærkværdig unisex blanding.. opførte sig hovedsageligt som kvinder, men kroppen var jo mandlig. De fleste var homoseksuelle, og de der ikke var, var virkelig.. utilnærmelige.. man skulle bare se mærkeligt på dem, så fik de lange hår på benene og nægtede at arbejde sammen med en.. suk. Han gik ud i gangen og ventede så han kunne forberede Oliver på fremmødet.. og menneskene.. og den slags. Ja. Han glædede sig faktisk til at se ham igen, hvor længe var det lige siden han havde glædet sig til at se nogen? Haha... det var underligt, men godt.. det føltedes ganske udemærket. Han stak dog lige hovedet ind af døren til de andre "I kan godt begynde at sadle op, vi går snart igang" sagde han højt og tydeligt så der ikke var nogen der undgik at høre det. Så gik han over til elevatoren og lænede sig lidt op af væggen og ventede.. kunne følge med i tallene over elevatordørene... Mmhm... Oliver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeMan Aug 26, 2013 10:13 am

Oliver steg ud af elevatoren (igeeen... (xD)) og mødte så.. Jayden.. som bare stod der.. og ventede, han smilede lidt forsigtigt til ham, og så genert ned, "Hej.." mumlede han stille og så så kort op, mødte hans øjne og rødmede.. han kunne ikke få.. ham ud af hovedet.. han havde ikke kunne få ham ud af hovedet siden sidst.. han var alle steder.. selv i hans drømme! Det var som om jo mere han prøvede at glemme ham, jo mere prøvede hans hjerne at huske ham.. pisse irreterende altså. "Så.." mumlede han stille og gik hen mod Jaydens dør og lukkede sig ind.. da han hørte.. snakken.. og larmen.. og.. åh gud altså! "Er her.. er her andre?" sagde han stille og var gået lidt i stå der i døråbningen.. kunne han stadig nå at stikke af? Han vidst altså ikke om han kunne.. hvis der var så mange.. åh gud altså.. skulle de så alle sammen kigge på ham?! Nejnejnej! "Jayden.. jeg.. jeg.. måske.. måske var det her en.. dårlig ide.. det.. jeg.. jeg kan godt gå igen.." mumlede han og så nervøst om på ham, uden at møde hans øjne helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTirs Aug 27, 2013 4:24 am

Jayden smilede til ham da han kom ud af elevatoren "Hejsa.." mumlede han og fulgte ham med øjnene da han begyndte at gå mod døren. "Øhm, Oliver, du skulle måske lige..." mumlede handa Oliver bare selv lukkede sig ind. Han gik hen bag ham og trak ham med ud i gangen igen "To sekunder altså, man når jo slet ingenting når du er sådan over det hele, så hurtigt" brummede han og lukkede døren lidt til "Ja, her er nogen andre.. ikke så mange som på et normalt set" mumlede han blidt og kærtegnede hans kind "Jeg skal fotografere nogen andre end dig, men jeg lover det hurtigt er overstået, lover.. på den der... spejder.. dér.." mumlede han og vendte ham om så han kunne se på ham og lagde sine arme omkring ham og trak ham ind til sig "Ved du hvad?" hviskede han langsomt og strøg ham ned langs rygradden.. der kom ikke nogen i gangen lige nu.. han kunne godt lige... mmhm. Han slikkede ham drillende på kinden og kyssede ham så langsomt. Lige der på munden.. Han flyttede sine hænder langsomt ned til hans hofter og trykkede ham blidt mod væggen ved siden af døren og gjorde kysset lidt mere intenst.Det kunne de sagtens nå!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeTirs Aug 27, 2013 10:10 am

Oliver sukkede stille og nikkede bare, "Nej men.." mumlede han stille og rystede lidt på hovedet, "Jeg kan ikke.. hvis.. hvis de skal kigge.." hviskede han stille og gemte sit ansigt i hænderne.. ihh.. kunne Jayden ikke forstå det eller hvad.. hurtigt? Hmm.. Han nikkede bare "Nej hvad?" mumlede han og rødmede lidt da han sådan tog fat om ham og ja.. så stod de der og kyssede jo.. han sukkede stille og lagde sine hænder mod hans brystkasse.. jamen altså.. forfanden.. de kunne de jo ikke.. hvad nu hvis der kom en! Og alt muligt.. han skubbede sig forsigtigt tilbage, "Fint så kan jeg lige gå i bad imens" mumlede han bare, imens Jayden tog billeder af de andre.. så ville han måske også være.. lidt mere hyggeligt at tage billeder af.. og stå ved siden af, han havde på fornemmelsen han lugtede ret dårligt.. og det der fetede hår der.. nej.. bad! Han smed sine sko i gangen, han havde jo ikke haft jakke på, så han skyndte sig ligesom bare.. ud til badeværelset, og holdte hovedet lavt, han havde jo stadig hætten trukket langt ned i ansigtet, og kasketten der skyggede i forvejen.. jov, han kunne hilse pænt bag efter.. han gik ud og låste døren bag sig, og smed det halv beskidte tøj på gulvet, og stilte sig ind under brugserne.. ad.. han var virkelig beskidt. han skyndte sig at vakse sig over det hele og gled ud igen og snørrede et hånklæde om livet imens han tørrede sit hår.. og så resten af kroppen, og så i tøjet igen.. okay det hjalp.. godt nok så han stadig lidt beskidt ud.. fordi tøjet var sådan.. men altså.. nu lugtede han da ikke så grimt mere! han tog kasketten på igen, mod lod hætte hænge.. yearh.. inden han ordende sin eyeliner igen, der var en af tøserne der havde glemt sin der ude, så den lånte han lige.. bum bum. Han gik ud igen og stilte sig op f en væg i køkkenet.. han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv.. nææh.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 7:16 am

Jayden rystede på hovedet "Det er kun mig der kigger, det lover jeg.." hviskede han mod hans læber, det kunne han vel godt ordne? Han kunne jo bare give dem kaffepause, han kunne sagtens.. ordne det hele selv! Jeps! "Så shh.." mumlede han drillende og trykkede sine læber mod hans igen.. mmhm, så bløde! Han mærkede hænderne i brystkassen og hævede spørgende sine øjenbryn og så efter ham.. hm. "Savnede dig bare.." mumlede han for sig selv, sukkede og gik indenfor i lejligheden efter Oliver. Han gik rundt og tog sig af resten af alting inden han lige kort gik ind på sit soveværelse, og hans telefon ringede. Det var resten af teamet.. super. Han gik tilbage til køkkenet hvor Oliver også var kommet ud, fantastisk! "Så.. lad os smutte!" sagde han til dem og tog Oliver under armen så han ikke blev væk. Eller blev spist af en sulten mandlig model.. nej. Han lænede sig ned til hans øre "Vi skal ud omkring havnen.. der ligger et ret smukt område.." hviskede han stille og smilede så, han mente at han nok ville kunne lide det! Han skyndte sig at trække ham med sig ud i elevatoren og så han ikke nåede at protestere for meget. Han syntedes dog måske Oliver virkede smallere... kunne man sige det? Når han holdt om ham... hm. Nå, det var måske bare ham. Han tog ham med ned til sin bil, de andre kørte med nogen andre biler.. Jayden ville gerne have Oliver lidt for sig selv, selvom han glædede sig til at få de billeder i kassen, han var helt sikker på at Oliver var helt.. heeeelt perfekt til en del af billedserien.. jep. Han parkerede ude ved havnen, ved vandet. Lidt fra parkeringen lå der et par isblokke, resten kunne ordnes i et redigeringsprogram, selvom Jayden selvfølgelig ville have foretrukket rigtig is. Hm. Men sådan måtte det jo være. Han gik ud af bilen, og hen for at åbne døren for Oliver så han kunne komme ud "Kom ud og få vejret, du skal hen i makeup!" drillede han kærligt, inden han vendte sig mod de andre der var igang med kostumer "I kan bare drikke noget kaffe, ryge nogen smøger.. så skal jeg være der.." sagde han bare. De kunne jo lige vente.. til Oliver var klar. Han tog ham i hånden og sendte ham et kort smil før han trak ham over til en bil der havde bagagerummet åbent. Det var lidt nødtørftigt, men de var jo udendørs, og det var et relativt lille shoot. Der stod en blond pige, som løftede hovedet og så smilende på dem "Hej Maxx.." sagde hun og vendte nysgerrigt blikket mod Oliver og rakte hånden frem "Olivia Newton" præsenterede hun sig smilende og så inspicerende på ham. "Olivia... Oliver skal have sminke, eventuelt lidt nyt til overkroppen, jeg kan godt lide skinny jeansene" mumlede han og bøjede sig så ned og kyssede ham diskret i øret "Jeg venter herovre til du er færdig.." mumlede han og slap ham så, og sendte ham et opmuntrende smil, inden han gik over for at gøre klar henne ved isen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 8:55 am

Oliver nikkede forsigtigt.. okay så.. han rødmede dog lidt da han sagde han havde savnet ham? hvad.. seriøst.. aj det måtte være en joke, hvorfor skulle Jayden savne Oliver.. han var jo bare.. Oliver.. en af mange unge drenge i problemer.. Jayden kunne desuden får meget bedre, så hvorfor han gad blive ved med at.. flirte og sådan.. vidste han ikke, måske var det bare af høflighed.. han måtte se på det.. måske ringede Jayden igen efter idag.. for andet end at vise ham billederne.. hm. Han kiggede op da Jayden kom tilbage, "Hva?" mumlede han stille.. "Jeg troede vi skulle være her.." mumlede han stille men fulgte alligevel med, og prøvede at skjule sig lidt.. i mængden.. hmm.. de var jo alle sammen.. så skide.. smukke.. han passede virkelig ikke ind.. åh den selvtillid der.. den faldt.. og faldt.. og faldt.. pis altså. Han satte sig ind i bilen og kiggede lidt på Jayden imens han kørte, "Jeg passer overhovedet ikke ind her.. jeg håber ikke det her er en eller anden syg joke.." mumlede han stille, "Jeg forstår dig ikke.." sagde han så, og lod Jayden åbne døren for sig og rystede lidt på hovedet af ham, "du er simpelhen utrolig du er.." mumlede han stille og sukkede og steg ud.. hmm.. han nikkede forsigtigt.. make up.. argh.. okay så.. han måtte hellere være lidt sød nu, Jayden havde ikke været andet end sød over for ham. Han lod kvinden.. gøre hvad hun ville og havde da også hilst.. sådan pænt og sådan.. selv om han ikke brød sig om det.. stadig.. men nå ja.. det tog vel hellere ikke så lang tid.. et par klik og så var han på vej væk derfra igen.. hæh. "Okay så.. så er jeg vidst nok klar.." mumlede han til Jayden da Olivia havde ladet ham gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitimeOns Aug 28, 2013 9:15 am

Jayden satte ekstra lys op.. blåt lys.. hvidt lys.. Isblokkene stod fint. Fra et frø perspektiv kunne han få vandet i baggrunden så det så ud som om de flød.. han kunne også selv kravle op på dem. Mmhm.. det skulle nok blive godt! Det var han fuldstændig overbevist om. Jep. Han løftede hovedet da Oliver kom hen til ham og smilede til ham. Nu skulle han ikke være så pessimistisk! Det skulle nok blive sjovt. Han nikkede og betragtede ham "Fedt" sagde han "Du ser godt ud" sagde han så og blinkede til ham inden han vendte sig mod dem der havde hjulpet ham med lyset. "Smutter i over og drikker noget kaffe?" mumlede han. Det var ikke en forespørgsel, det var en ordre. Og de forstod den godt, Jayden behøvede ikke gentage sig.. som regel.. modellerne kunne dog godt blive tungnemme indimellem. Men sådan var Oliver heldigvis ikke. Han fandt noget skind og lagde det på isblokken så Oliver ikke skulle sidde direkte på isen, det her var en lidt speciel affære.. nogen specielle billeder, de andre var mere oldnordiske, Olivers var meget nutidige, blandet med det rå oldtidsagtige istids.. halløj, og så noget.. lidt ekstraordinært. Han klappede blidt på skindet "Her.. skal du sidde.." sagde han og lod blikket glide langs isblokken og horisonten, bøjede sig kort og kneb øjnene sammen og så ud på vandet. "Mm..." brummede han og gik hen og løftede sit kamera og betragtede Oliver sætte sig. "Fint.. nu ved jeg godt jeg skal sige til dig at du skal være naturlig, men det tror jeg bliver et problem.. først og fremmest forsøg at føle dig tilpas, selvom det er svært.. jeg skal nok hjælpe hvis det bliver for svært" sagde han blidt og gik ned på det ene knæ og rettede kameraet mod ham, og justerede linsen "Kan du løfte hagen lidt? Ja, præcis.." sagde han og tog et prøve billede og så kort ned på det, og granskede detaljerne.. meget fint. Han rettede kort på noget græs foran en af blokkene ved at hive det op af jorden og kaste det lidt væk før han indtog sin position igen, måske lidt mere skrå, han varierede vinklerne for at få noget forskelligt hver gang. Medmindre han faldt for en speciel vinkel selvfølgelig. "Ret ryggen.. mmhm.." mumlede han og smilede kort til ham "Jeg kan godt lide den måde din hånd ligger på, det er du da meget god til!" sagde han så. Han skulle have ham til at føle sig tilpas.. hvis det ikke gik, måtte han hjælpe med sin evne.. men han håbede han kunne blive fri, og Oliver selv fandt sig selv deroppe..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





No comments.. - Oliver.  - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: No comments.. - Oliver.    No comments.. - Oliver.  - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
No comments.. - Oliver.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Suit up, baby, my darling dear - Oliver.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: