Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Paranormal events is a dangerous work dear Luke!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Empty
IndlægEmne: Paranormal events is a dangerous work dear Luke!   Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 10:21 am

~Tid~
14.30 (Lørdag)
~Sted~
Politisationen men vi kør videre til et forlad hus som er et par gader væk
~Omgivelser~
Politisationen er fuld af liv, mennesker der skal melde tyvrig af ejendele, folk der laver pas samt andre små kriminelle som kommer indtil en tur i brummen..
~Påklædning~
Se profil billede plus en stor sort jakke som dækker ned til hendes knæ
~Vejer~
Solrig vinter dag, det en smule kold men der ikke den store vind
~Emnet er tilegnet Cassiel og Luke~
~Adavarsle vold kan forkomme i emnet~


Med en stille fart nærmet Cassiel sig politisationen, det var fast rytme at hun komme der for hun skulle igen havde politiet ind over den sag som hun havde gang i. Oppe gik hun af de små trin som ført op til hovedindgangen og hun kiggede kort op et kærestepart som var på vej ud af den store bygning som nu næsten kendt ud og ind, til dagens anledning havde hun iført sig en rød kjole som gik ned til kendes knæ, inden under sat et par sorte strømpebukser og et par sort højhælet dækker hende små feder væk fra den kolde vinter, på overkroppen sat en sort vinter jakke omkring hendes krop og det var næsten ikke en mulighed for se hvad der gemt sig inden under den store jakke.
Kiggede man der efter videre på hende vil man hurtigt blive fanget at de røde hår og den halv bleg hud, et par metalgrå farver udgjorde de fine øjne men eller var der ikke så meget andet som slog ud når man sådan kiggede på hende. Hun komme frem til hoveddøren og hun åbent den langsomt mens hun stille forsvandt indfor i den lille vente stue, en fordel for Cassiel var at hun havde en aftale med politiet så hun behøvet ikke og vente i en evighed som mange andre mennesker skulle også var hun måske os en smule utålmodig når det kom til og være i lokal med andre mennesker og væsner. Cassiel sat sig kort ned i en af de mange vente stol og hun kiggede stille rundt omkring i lokalet mens hun lyttet lidt til de mange samtaler som forgik omkring hende, et par var igang med og snakke om pas mens en anden person sad for sig selv med hans mobil foran ham og hun kunne nemt hører at han var igang med en sms. Hendes blik gik videre til en lille familie som sad et stykke fra hende og moren havde deres datter på skødet mens hun prøvet og føre en samtale med den mand som nok var de lille piges far.
"Miss Charon" Stemmen kom fra siden af hende og Cassiel kiggede stille op på den politimand som stod og kiggede ned på hende "Det er mig" sagde hun roligt med en glat stemmen mens hun gav manden hånden "Betjent Smith" sagde politimanden kort mens han lavet et kort tegn til at hun skulle gå med ham til hans kontor og kom stille og roligt op af stolen og ud af det lille vente lokale. Ned af gangen gik de og det tog omkring 2 minutter før de var på hans private kontor "Jeg hører at du igen søger om en retskendelse som kan givet dig afgang til Allan Manor" sagde betjent Smith kort mens han lukket døren efter dem "i kender mig for godt efterhånden.. Så hvem skal jeg have med mig den her gang?" sagde Cassiel kort mens hun kiggede på ham mens han tog plads i kontor stollen foran hende, betjent Smith var en mand på omkring de 40 år og han var et menneske for det kunne Cassiel se og duft, dog havde det ingen større betydning for hende for hun var van til og være omgivet af mennesker selv om hun ikke altid var lige glad for det så måttet hun bare overlevet det så godt som en hver dæmon nu end kunne. "Jo vi har lige fået en ny betjent som hedder Luke" sagde Smith kort mens han kiggede på hende med et roligt ansigt og Cassiel lod hoved gå lidt på skår mens hun kiggede på ham "er du sikker på at han er helt klar til mit arbejde?" sagde Cassiel kort "du ved jo at det ikke er helt ufarligt, men okay de nye skal vil os leve livet" sagde Cassiel kort mens hun lod et smile gå på hende læber "han skal nok klar den fint sammen med dig" sagde Smith kort mens han kløret sig kort i det mørke brune hår "fint fint.. Er der en mulighed for jeg kan møde ham nu?" sgde Cassiel kort mens hun kiggede på ham og Smith lavede et roligt nik "jeg kan hente ham nu, vente du bare her så jeg tilbage om lidt" sagde Smith kort før han kom op af kontor stolen og ude af døren var han..


//Et billede af huset som de skal til bagefter c://
Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Talgarth-asylum
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Empty
IndlægEmne: Sv: Paranormal events is a dangerous work dear Luke!   Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 11:18 am

Betjent Smith åbnede døren ind til et lokale hvor Lukas sad begravet i en del papirer, faktisk papirer til op over begge ører. Han sukkede og bankede hovedet ned i bordet, idet Smith rømmede sig venligt. "Mr. Cohen" sagde han venligt, og nikkede til ham "Din første opgave..". Lukas så hurtigt op og smilede til ham. Han havde været rastløs, havde siddet og trommet på bordet de seneste par dage.. det der papirnusseri.. det magtede han slet ikke. Han ville ud! Han skulle ud og lave noget! Arbejde.. rigtigt! Han rejste sig og gik med. "Hvad skal jeg? Er det en mordsag? Et røveri? Et gidseldrama? Hvad er det?" gentog han sig igen, og blev fuldt ud til Cassiel. Han standsede op og så undrende på hende. "Hejsa.. Lukas... Cohen" præsenterede han sig og rakte hende en hånd.
Han forsted et øjeblik overhovedet ikke hvad det gik ud på... måske skulle de arbejde sammen? Måske var hun sådan en der talte med gidslerne! Eller med tilfangetageren! Uh det var spændene. Luke blev stående og lyttede til Smiths åndedræt, han stod tæt nok på til at kunne høre det. Han betragtede kvinden foran sig, hendes ildrøde hår stod i skarp kontrast til hendes ellers ret blege hud. Ellers var hun mere eller mindre klædt i sort, og så ret stilrig ud.
Selv var han i den obligatoriske uniform, skjorte-t-shirt i sort, med politimærke på højre bryst, og så de sorte bukser.. dog stod hans skjorte åben og afslørede en undertrøje lignende ting indenunder.. han brød sig ikke så meget om ikke at kunne få lov selv at vælge sit tøj, og eftersom han bare sad og nussede papirer.. så behøvede han heller ikke være så voldsomt velklædt.
Han tænkte kort på Louis.. der var noget over kvinden foran ham der mindede om Louis, men stadig.. var hun anderledes. Han kunne ikke helt klart bedømme hvad det var ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Empty
IndlægEmne: Sv: Paranormal events is a dangerous work dear Luke!   Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 6:48 pm

Cassiel svinget stille med den ene fod, hun slå det tredje øje til mens hun ventet på dem og hun lukket stille hende egen øjne mens hun kiggede sig omkring med hendes inderøje, der var noget over politisationen men hun kunne ikke helt se hvad det var, hun lukket øjet igen og gik tilbage til hendes egen to normale øjne og hun hørt døren åben i det øjeblik hvor hendes øjne gik op.
Hun kom op af den lille stol som hun sad i og hun kiggede stille på med et kort blik før hun gav ham hånden "Cassiel Charon" sagde hun roligt mens hun kiggede på ham med et smile som havde været en smule gemt af vejen i det kort øjeblik hvor hun havde haft det tredje øje åbent for verden "Jeg håber ikke at Smith har sat det alt for store op i dig for det ikke det mest normale som vi skal ud til" sagde Cassiel kort mens hun kiggede på ham med et roligt blik "Sige mig hvor meget tror du på overnaturlige?" sagde Cassiel kort mens hun kiggede på Luke og hun lod hendes hænder forsvinde ned i de alt for store lommer på hendes jakke "For det vi skal ud til er et efterlad hus hvor der har været reporter omkring psykisk aktivet" sagde Cassiel kort mens hun blikket en gang med de grå mørke øjne. Hun vendt sig der efter om imod Smith "hr Smith jeg tror vi skal se og komme afsted for det bliver mørket om to timers tid og et som der hvor vi skal hen skal vi helst kunne arbejde i dagslys" sagde Cassiel kort mens hun kiggede på ham med et roligt blik "jeg forstår miss Charon og jeg her tiltro til du passer på hende Mr Cohen" sagde Smith roligt mens han kiggede på hen på ham med et et roligt blik. "Åh bare rolige mr Smith jeg kender jo mit fag så det skal nok blive stille og roligt" sagde Cassiel roligt før hun atter gav ham hånden "Jeg skal nok sæt dig mere ind i sagen mr Cohen men lige nu er det en god ide at vi kommer afsted" sagde Cassiel kort mens hun kiggede på ham med et roligt blik..
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Empty
IndlægEmne: Sv: Paranormal events is a dangerous work dear Luke!   Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Icon_minitimeMan Apr 01, 2013 7:17 am

Lukas så på hende med en vis undren... det mest normale? "Jeg.. " begyndte han, men Smith grinede blot, og klappede ham i ryggen så han nær var røget fremad "Såså Charon, det hele skal nok gå" brummede Smith og rettede sig op. Lukas rettede sig lidt op efter klappet i ryggen, men blev stående sammen med Cassiel Charon.. som hun hed, og sendte hende et blik. Han hævede et øjenbryn ved hendes spørgsmål, det overnaturlige? Han rykkede lidt uroligt på sig "tja.." begyndte han og kløede sig i nakken "Min mor var ret spirituel, i den forstand at hun troede på ånder, og praktiserede religionen.. jeg har hjulpet til..." forklarede han kort, og rettede på sin t-shirt. "Jeg vil sige det sådan at jeg tror der er mere mellem himmel og jord end som så" sagde han så. Han ville dog ikke forklare Cassiel hvordan det stod til med hans evner... hun kunne jo være menneske, han kunne ikke...afgøre det. Hun kunne være både det ene og det andet og det var for farligt at tage chancer som denne.. samtidig med at han fortalte meget få personer at han havde overnaturlige evner.
"Et hus... okay" gentog han, mens han overvejede hvilken slags psykisk aktivitet politiet besværede sig med at eftersøge.. Han vendte blikket mod Smith da Cassiel talte til ham og nikkede så til hende da hun foreslog at de skulle komme afsted. "Ja selvfølgelig, skal jeg køre?" tilbød han, og tog et skridt mod trappen der førte til udgangen, eller i hvertfald ned til receptionen hvori de skulle afhente nøgler til patruljevogn, eller civil bil.
Han kunne mærke en kriblen langs rygradden, det var interessant egentlig.. psykisk aktivitet... Cass havde lovet af forklare ham mere om sagen. Han ventede på hende så hun ikke skulle falde bagud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Empty
IndlægEmne: Sv: Paranormal events is a dangerous work dear Luke!   Paranormal events is a dangerous work dear Luke! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Paranormal events is a dangerous work dear Luke!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En paranormal spiller søges!
» Ups - Luke
» Te til indre ro, Luke
» Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday dear... //Sally
» A day at work - Elliot

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: