Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En paranormal spiller søges!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:10 am

Godaften morgen eftermiddag eller hvad det nu er når du læses det er c:

Cassiel her c:
Så er jeg kommet til en anden hvor der ikke ser særligt meget og derfor søger jeg nu en paranormal spiller som kunne have lyst til og arbejde sammen med Cassiel i et in game plot hvor din og min karakter efterforsker et par paranormal begivenheder, til dette formål søger jeg en spiller som besidder de samme evner som Cassiel har eller ikke helt de sammen men de skal kunne virke på samme måde c:

Karakter krav
ingen krav til kønnet
Skal kunne se aura og skal helst os kunne se og tal med de udøde
Skal have en rumlig viden omkring det overnaturlig, alt hvad der har ånder og gøre
Skal helst gerne være voksen eller fra 18 og op efter
Skal helst kende til farlighed i og arbejde med det overnaturlig

Plot
Ganske simpelt vi skal ud og efterforske paranormal oplevelser som er sket rundt omkring i byen, og vi taler ikke kun om de normal spøgelser mens andre ting som er afgået ved døden.

jeg håber der en eller anden som er frisk

~Cassiel~





Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:15 am

det tror jeg kunne passe på det du søger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:16 am

fedt c:

Vi kan da godt se på det hvis det er c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:19 am

Tror jeg også jeg gør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:21 am

We to gentlemen c:

Uhhh, men skal jeg stå for lave begge emner? For så der en af jer som må vente, hvis det altså er okay?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:24 am

jeg kan godt vente, jeg har andre karakterer som jeg kan spille på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:25 am

Well. Kunne det ikke væer super sejt hvis vi var alle tre? Just putting it out there.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:26 am

Fint fint c:

Jeg er ikke helt fan af trekantes emner, mest fordi jeg altid kommer til og luk en eller anden ude D:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:27 am

Oh well. Bare et forslag. Så slap du for at lave to emner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:29 am

true

vi kan godt prøve men jeg bare ikke god til dem x.x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:30 am

jeg må sige at jeg er enig med Cassiel, det kan skabe en del problemer med mere end to spillere, for så skal man skrive på tur og det gør det en smugle uorganisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:36 am

Well. Det er også fint nok. Jeg har bare haft gode oplevelser med trekantsspil og det var derfor jeg foreslog det egentlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:41 am

Det er det o.o''

Hader og kører på tur

men jeg laver bare to emner c:

Det kommer måske til og tag lidt tid men de skal nok blive klar c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:43 am

Great. n_n
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTirs Feb 19, 2013 9:45 am

Kan godt være jeg første laver dem i morgen da jeg snart skal se og komme i seng x.x

er pænt træt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitimeTors Feb 21, 2013 8:01 am

skal vi finde på et plot vi kan bruge
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En paranormal spiller søges! Empty
IndlægEmne: Sv: En paranormal spiller søges!   En paranormal spiller søges! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En paranormal spiller søges!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Paranormal events is a dangerous work dear Luke!
» Ny spiller
» This just in: Tilbagevendende spiller søger plots
» 'Partnere' søges!!
» Emner søges

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: