Race : Menneske Bosted : I en lejlighed i Uptown Tilmeldings dato : 04/05/15 Antal indlæg : 4
Emne: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Man Maj 04, 2015 6:48 am
Hej alle,
Jeg er en tilbagevendende spiller, som søger plots og relationer.
Cecil er en pianist, der tidligere har gået på musikkonservatoriet, men som nu er ude af uddannelse pga. stofmisbrug. Han arbejder nu på en tilrøget café i Downtown.
Idéer til relationer kunne være:
Venner (han er også med i et indieband)
Kæreste/flirt
Min tidligere dealer
Tidligere skolekammerater
Kollegaer
Familie
Jeg spiller helst med plot, men kan også finde på at hoppe i et emne uden, men så skal du være klar til at spille bold ^^
Kærlig hilsen, Cecil Taylor Plath
Avarielle
Race : Havfrue Bosted : I et faldefærdigt bådhus på havnen. Tilmeldings dato : 04/05/15 Antal indlæg : 2
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Man Maj 04, 2015 7:25 am
Hvis du kan bruge Ava, er jeg frisk!
Cecil
Race : Menneske Bosted : I en lejlighed i Uptown Tilmeldings dato : 04/05/15 Antal indlæg : 4
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Man Maj 04, 2015 7:26 am
Well, det er kun hvis du har lyst ^^. Er der nogen af mine forslag vi kan bruge, eller har du noget andet i tankerne?
Avarielle
Race : Havfrue Bosted : I et faldefærdigt bådhus på havnen. Tilmeldings dato : 04/05/15 Antal indlæg : 2
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Man Maj 04, 2015 7:31 am
Hun kunne være en ven - helt ny eller forholdvis gammel. Eller måske en potentiel flirt?
Cecil
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Man Maj 04, 2015 7:34 am
Det kunne godt være. Jeg skriver til dig videre over PB. ^^
Yuka
Race : Drage Bosted : lille lejlighed i Downtown Offgame Alder : 26 Tilmeldings dato : 29/04/15 Antal indlæg : 33
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Tirs Maj 05, 2015 11:37 pm
Hvis du tror at en drage kan passe ind så er jeg da frisk
Cecil
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Tirs Maj 05, 2015 11:41 pm
Alt passer. Jeg har som sådan ingen formelle krav. Der skal dog gøres opmærkesom på, at jeg spiller et normalt menneske. Jeg har ingen magi og kun en flygtig anelse om, at den magiske verden eksisterer. Men skriv til mig over PB, hvis du har nogle idéer. Jeg vil mægtig gerne høre dem.
Scarlet
Race : Vampyr Bosted : Aterswell Tilmeldings dato : 24/05/15 Antal indlæg : 37
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots Ons Jun 03, 2015 6:51 am
Jeg vil gerne emne med dig, Cecil
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: This just in: Tilbagevendende spiller søger plots