Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

'Partnere' søges!!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:03 pm

Vær' hilset!

Jeg søger efter en eller to emne partnere for at tå ordenligt igang med min elskede Audrey og for at komme igang med den her side. Så jeg håber at der er nogle interessante personer der ude der vil hjælpe mig med at holde min elskede blandings race igang. : D

Jeg forventer at dem der melder sig ved hvordan man skal fange en læser. Med indholdet i et indlæg. Jeg forventer god kreativitet og forståelse. Samt realisme. Kend til din race. Og gerne også Audreys. Jeg forventer også at der bliver skrevet middel indlæg. Jeg skriver selv okay lange og jeg kan ikke andet end at blive skuffet hvis det jeg får tilbage er ti linjer der handler om noget jeg ikke selv kan bruge til noget.

Jeg ved godt jeg er krævende. Men jeg ønsker bare at skriveriet ender i at jeg ikke kan vente med at svare. Og jeg ved der er nogle fantastiske skriblerenter på der ude et sted! :3
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: Sv: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 11:59 pm

Jeg vil godt tage dine krav op som en udfordring : D og emne med dig, selvfølgelig, hvis du er frisk? :3
Gæst
Gæst

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: Sv: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 12:19 am

Selvfølgelig er jeg frisk på et emne med dig! : D
Så vil jeg lige høre om du har nogle ideer til tråden?? o.o
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: Sv: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 12:42 am

Yay! : D
Hmm, jeg sender dig lige en PM så kan vi snakke om det 8D
Gæst
Gæst

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: Sv: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:29 am

Jeg søger stadig. :3
Gæst
Gæst

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: Sv: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 6:46 am

Kunne være frisk men jeg først lige begyndt på og komme tilbage til dansk, så lad sige det lige ud min gramma er et helvede her for tiden..
Sponsoreret inhold

'Partnere' søges!! Empty
IndlægEmne: Sv: 'Partnere' søges!!   'Partnere' søges!! Icon_minitime

'Partnere' søges!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Layouter søges
» Emner søges