Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vampyr vil lidt tilbage i spillet

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:11 am

Godaften

Hen over Julen er mange af mine emner gået lidt død, så jeg har haft en lille pause. Den pause vil jer gerne ha forbi, så jeg kunne godt tænke mig at få nogle at emne med, det være sig folk jeg har emnet med før, eller nye. Det kan også være genoptagelsen af et ellers dødt emne, der eventuelt kunne spices lidt op.

jeg er frisk på det meste. Jeg har et par plot ideer, siden jeg har problemer med Vatikanet, hvis vampyrjægere forsøger at få fodfæste i USA, jeg er til rådighed for indbrud, eller hits der skal udføres, og desuden kender jeg meget til magiske genstande og brug af computere.

bare skriv her eller send en PM
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:21 am

Jeg vil gerne forsætte hvor vi slap Smile

Så der kommer snart et indput fra mig, så vil bolden ligge på din banehalvdel Smile

Godt Nytår, Thomas Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:48 am

Ok. og godt nytår jocolor
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:53 am

Jeg har nogen magiske ting som du måske gerne vil havde Wink ellers vil jeg gerne se på nogen af dine magiske ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:15 am

Det lyder godt, hvad hvilken en vil du helst?
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:50 am

Tja nu har jeg ikke rigtig penge Razz så kan jeg intresere dig i magiske våben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 8:07 am

Ok, vil du lave eller skal jeg? Vi må også hellere blive enige om en setting, for jeg går ud fra vi aftaler hvor vi mødes, vi kan også prøve noget nyt og starte, emnet med hvor karakterene aftaler hvor de mødes... via email.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vampyr vil lidt tilbage i spillet Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr vil lidt tilbage i spillet   Vampyr vil lidt tilbage i spillet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyr vil lidt tilbage i spillet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» lad spillet begynde //lukket//
» Kom og leg lidt med mig, jeg bider ikke...
» ny vampyr søger emner
» Idag bliver du vampyr - Eva
» Vampyr med samvittighed mangler selvskab.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: