Hawke stod og så på den sovende Eva. I dag var hendes fødselsdag, og dagen han havde besluttet sig for at ville forvandle hende. Han havde lagt en lille bunke gaver i fodenden af sengen, der stod en lagkage på natbordet og i sin hånd holdt han et fotografi. ”Eva?” spurgte han blidt og betragtede hende. Værelset var, som resten af lejligheden, fuldstændigt lysisoleret om dagen. Han var iført en hvid skjorte, med de øverste knapper åbne, et par sorte bukser der sat stramt til kroppen og strømper.
Eva
Race : Vampyr Bosted : Hos hendes storebror, Downtown Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 29/11/14 Antal indlæg : 794
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 7:47 am
Eva gabte og blev vækket at sin storebror, hun gned øjne og prøvede at se og satte sig op "Hvad klokken" mumlede hun stille og så på ham med et varmt smil, hostede lidt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 7:49 am
”Den er halv ti” svarede Hawke og smilede til hende ”tillykke med fødselsdagen.. jeg har gaver og kage.. og så skal vi have en lille snak” han satte sig på sengekanten ”Hvad vil du have først?”
Eva
Race : Vampyr Bosted : Hos hendes storebror, Downtown Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 29/11/14 Antal indlæg : 794
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 7:51 am
"Jeg tro jeg burde tage mine piller først" sagde hun med et smil "og så noget kage" hun kravlede over til ham og lænede sig op af ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 7:52 am
Hawke smilede og nikkede "fint" sagde han og strøg hende ned af ryggen. Lænede sig så frem og skar hende et stort stykke kage.
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 7:54 am
Eva tog stille hånden ned i skuffen i nat bordet og tog nogen pille flasker frem og tog nogen 2... vi skal snart ud og købe nogen flere piller" sagde hun, tog glasset med vand på nat bordet, og slugte pillerne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:06 am
"..." Hawke så på hende og rakte hende kagen ".. vi bør snakke"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:09 am
Hun nikkede og spiste stille kagen, hun vidste godt hendes bror ikke vil havde, han havde sin 'specille diet' hun aldrig måtte høre mere om.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:21 am
"Siden jeg kom og hentede dig.. har jeg været anderledes. Det må du også have bemærket. Både mit udseende, men også min væremåde.. jeg har kun aftenarbejde, du ser mig aldrig længere spise og jeg har ikke været syg en eneste dag siden jeg kom tilbage" sagde han
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:22 am
Eva nikkede stille, hun havde bemærket noget af dette, hun så dog forvirret på ham, hvorfor pegede han det ud nu?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:24 am
"Det er der en grund til.." han så frem for sig og stirrede på væggen "og du er nu gammel nok til at vide hvorfor"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:25 am
Eva nikkede stille og rettede sig op for at se ordenligt på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:26 am
Hawke vendte blikket mod hendes.. hans øjne funklede blodrødt i det mørke lokale, det kun var svagt oplyst af en lampe i hjørnet.. "jeg er en vampyr"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:28 am
"..." Eva kiggede først blankt på ham, ventede til han sagde det var en joke, men hendes øjne bliv så støre og hun begyndte at tække vejret hurtiger.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:30 am
Hawke betragtede hende, og nikkede langsomt da han kunne se hun tog det seriøst. Han lagde en hånd på hendes kind "du må have bemærket at jeg er koldere.. og smukkere" han så hende i øjnene "jeg tåler ikke længere dagslys, det ville dræbe mig omgående.."
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:32 am
Eva rødmede lidt da han sagde smukkere og så hurtigt væk, ja det havde hun bemærket, ikke hun ville sige det "... du ældes ikke.... du ser præsis ud som da du kravlede ind af mit vindu og tog mig væk"
Sidst rettet af Eva Man Dec 01, 2014 8:01 pm, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:33 am
Hawke nikkede langsomt "og jeg vil heller aldrig komme til at se ældre ud.." svarede han "jeg fyldte 30 her for nogle måneder siden.. men jeg er ikke meget ældre end 20 når man ser på mig"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:35 am
Hun nikkede stille og så på ham "... hvorfor fortæller du mig alt det her?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:37 am
"..." Hawke tog blidt hendes hænder "du er syg og svag" sagde han stille og bekymring lyste ud af hendes øjne "vi vampyrer.. vi kan gøre andre til vampyrer... hvis jeg forvandlede dig, så ville du ikke være syg længere.. du ville ikke være svag.. og du ville kunne gå ud igen, ikke om dagen men om natten"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:39 am
"...." Eva så stille op på ham ".... jeg ville kunne løbe rundt igen? Sammen med storebror?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:39 am
Hawke nikkede ivrigt "ja, vi kunne gå ud sammen og lave ting, og du ville være stærk.. ikke bare menneskelig stærk, overmenneskelig stærk.. og du ville ikke dø, vi ville kunne være sammen for evigt"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:41 am
Eva rødmede igen ved den sidste sætning og så væk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:42 am
Hawke så på hende "det er ikke kun godt.. jeg drikker blod"
Eva
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:44 am
"Blod?" Eva så op på ham forvirret.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Idag bliver du vampyr - Eva Man Dec 01, 2014 8:45 am
Hawke rejste sig og smilede tøvende "du vil synes jeg er et monster.." han grinede, men der var en trist tone bag den glade latter. "Jeg.. drikker folks blod"