Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:16 am

Introduktion af Madeline


Godaften alle sammen navnet er Madeline og jeg er netop ankommet til byen efter en meget lang og vild rejse gennem tiden.
Som mange af jer nok kan se er jeg en vampyr og end da en gammel dame som mange nok ville sige men jeg forstå mig dog i og leve livet som alle andre unge nu om dage.
Jeg kom her ind for at søge efter folk til emner og andre små ting og jeg skal nok komme til det men først vil jeg lige give jer lidt information om mig selv.

Om Madeline
Jeg som sagt vampyr
Jeg bor oven på min butik
Jeg bruger en stor del tid på mit job og derfor er jeg tit kun ude hvis jeg har brug for blod eller for lidt selskab.
Jeg skaber gerne vampyrer men i bør gør jeg klar på en hård lære.
Jeg har altid været positiv over for nye mennesker
Jeg ligeglad med hvad for en race i er bare vi har det godt sammen
Jeg kan være lidt af en djævel når det kommer til blod og derfor kan os være meget farlig
Jeg meget åben og let og snakke med på grund af mit job
Jeg laver in game beskriver af jer når jeg har mødt jer og det kommer på min profil

Madelines krav til emnet
Skrive gerne over de tre linjer
Hvis jeg skrive for langt så sige det i sted for og lad være med og svar mig
Vi kan godt snakke plot hvis det er
Race er lige meget for tiden

Madelines ønsker
Jeg søger en kæreste og køn er lige meget da jeg er til begge
Jeg søger en bedst ven og veninde
Jeg søger en sex ven eller flere (dette stopper dog hvis jeg finder en kæreste)
Jeg søger en som er frisk på og give blod til mig ind i mellem


Om Madelines job
Jeg er udannet som tatovør og piercer og derfor har jeg os min egen lille butik i den underjordiske by.
Jeg har været kendt rundt om på jorden og derfor er mine priser ikke helt så lav men vi kan måske lave en aftal om en pris
Jeg tegner tit når jeg ikke har kunder i butikken

Madeline søger elev
Jeg søger unge menneske mellem de 18-26 og de skal være gode til og tegn da jeg har bruger for en tegner i min butik.
Jeg en hård lære og jeg ikke særlig god til og tag små fejl når man først er kommet i gang hos mig.
I skal kunne klar en arbejdsdag på ca otte timer og i få en god løn for jobbet.
Jeg vil gerne lære jer hvordan man tatover en person hvis vi kommer der til
Jeg ligeglad med race i skal bare være positiv på arbejde og være friske på nye ting hverdag når i møder ind.
Arbejdes tiden ligger fra 14-22 om aften og aftensmad er gratis


Jeg tror ikke jeg har mere for nu
Madeline
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:57 pm

Jeg vil gerne emne ^^ ved dog ikke om jeg kan opfylde noget af det du søger, men det kan vi vel bare inde ud af :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:10 pm

Det bare okay hvis det er
har du et sted eller skal vi finde ud af det sammen??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 12:04 am

Jeg vil gerne emne, hvis det er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 12:48 am

Another nobel longtang. a pleasure my fair lady.
it is with utmost honor and reverence, that I present myself to you miss, as sir Valentine. *tager mildt hånden, og kysser den nøgne håndryg*
I am man of no simple taste, and therefore no company in the world, shall ever satisfy my eternal lust for class and beauty, ´cause like a man in the desert thirst for water, I thirst for perfection. and your pretty face, are just that my lady.

I will not deny my true nature however, I seek power, and use all means in the hunt for it, and achieve my own personal goals, and have no sympathy with any living creature walking upon this earth, if it stands between me and my goals. but ofcause I too have a good side towards my friends, so if you can handle a elegant vampire, who you might have some trouble spoting if he likes you or not. then it would be my utmost pleasure to honor us both, with the title of friends. and who knows, maybe the crystal balls have something more in store for us, than friends.


Jeg vil gerne have en relation til dig Madeline ^^
Valentine fungere både som elsker, ven, og kærlighed, så hvilken en af dem overlader jeg gerne til dine hænder.
Lige meget hvad for en, skal du vide Valentine ikke bevæger hans ansigt memik særlig tit, og derfor virker han meget sådan sjæleløs og død. derfor kan man ikke regne ud om han kan lide en eller ej udover hans handlinger. bare så du ved det Smile hvis du siger ja til venner, giver jeg lige nogen detaljer på hvordan Valentine overfor dig, og hvad du igennem din tid med ham, har lært omkring ham, og hvordan hans phykke fungere.



- Valentine
Because love hurst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:12 am

Uh well talking words form a man that sounds like he know what he want form a woman, your word got deep in to me old soul and it has been som time sicens any man have made me feel that way.

Vel vi kan vel godt se på lidt kærlighed hvis du frisk på slip dig løs med Madeline for så hun da os frisk, men Mads familie er en meget fin klan og jeg overvejer og lave et opslag hvor man måske kan join hendes klan men det kommer nok først op efter weekend.

Men hvis vi skal emne sammen hvor skal det så være og skal der være et plot eller spiller vi uden plot.


Thomas: lad os da bare kig på det og hvor skal det være? Og hvad skal der ske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 2:11 am

jeg ved ikke hvor højt respekteret og magtfuld din karakter er blandt byens vampyrer, er hun del af deres råds samlinger?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 2:14 am

Nej men hendes familie er velkendt mellem vampyrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:16 pm

Ok, Min karakter er en vampyr der bor alene, og er ikke en del af en vampyr familie, han har en der har gjort ham til vampyr, men de har ikke meget kontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:37 pm

Hvor træls men jeg har ikke lavet klan planer i nu det kommer som sagt først efter weekend
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:05 pm

romance sounds without doubt wonderfull, and with a miss like you to share it with, even heaven itself shall look at us with envy.

Jeg er da frisk. og til det med din klan, det lyder sejt! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:12 pm

helle for at sy brudekjolen hvis der bliver bryllup :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 11:38 pm

Some romaca do sound good

Valentin: skal jeg lave eller vil du lave emnet?

Safte: du skal være velkommen hvis det kommer der til men det kun tiden der kan sige det ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:40 pm

Hvor lang tid har de været sammen? Jeg kan godt lave Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:43 pm

Op til dig hvis det er ^^
Yay en der gerne vil lave ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:08 pm

Hvad med de var sammen i gennem hele middelaldren, hvor de havde et slot og nogen mindre borge i Frankrig, og nogen herregårde i Spanien? de lærte mange ting om hinanden, og derfor er de nok dem som kender hianndens adfærds mønster bedst.
en nat skulle eventuelt du på en rejse til en af dine kusiner, og derfor tog afsted fra slottet, eller hvor vi var på det tidspunkt. og da mens du var der havde du hørt om en stor krig mellem frankrig og england var igang (100 års krigen) også da du kom tilbage, var hele slottet brændt ned af en kæmpe hær, og jeres lejsoldater lå døde over det hele, selvom at mange af dem var væsner, og du mistænker det var en anden vampyr slægt der førte angrebet på påskud af krigen.
da Valentine går meget op i penge, kunne hele formuen fra hans side som er ret stor være glemt hvor den var, da du troet Valentine lå død imellem ruinerne. men i virkeligheden var din stræke vampyr kæreste, bare blevet lagt i dvale i hans grav kammer under slottet, efter det var det eneste sted han kunne flygte ud af det brændende slot, også i kampens hede, havde han fundet sin vej derned, og lukkede de store sten døre til den hemmelige ingang, også faldt han i blodsøvn, og er først vågnet nu. og du tror han har været død, for du kendte ikke til hans kammer under slottet.

hvad siger du?
og hvad skal emnet handle om? og skal vi ikke udveksle unikke erfaringer om vores karaktere? for vi ved jo nok nærmest alt om hiannden efter de år sammen. hvis vi tager min ide altså Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 3:50 am

Lyder som et nice plot og meget kreativitet end da, jeg ikke selv særligt god til det med plot så jeg med på den ide som du er kommet med ^^

Hvis vi skal snakke om vores karakter tænker jeg at det skal forgå over et PM for der er ting som folk ikke skal vide om Madeline
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 3:52 am

Pm it is.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Empty
IndlægEmne: Sv: *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne   *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
*Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger emner/plots, kom bare, jeg er frisk ;)
» søger emne
» søger emne
» Søger emne! :O
» søger emne =^.^=

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: