Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:54 am

"Samuel, er du ok?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 11:56 am

".. ja" sagde han, men gav ikke slip.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:08 pm

Logan kunne ikke lade være med at smile og slappede af i hans favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:32 am

Samuel holdt om ham i noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:10 am

Logan stod og holdt om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:12 am

Han gav forsigtigt slip på ham og smilede svagt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:23 am

Logan så på ham.. kunne ikke lade være med at smile lidt af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:25 am

Han kiggede undersøgende på ham, "hvordan .. bliver det nu?" spurgte han så, "hvor længe bliver du, og hvordan .. kommer det til at fungere?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:31 am

"Jeg ved det ikke.. jeg regner med at blive altid, medmindre selvfølgelig du ikke vil have det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:33 am

Han smilede svagt, "jeg vil gerne have det" sagde han, "men jeg ved nu ikke om det er noget jeg vil håbe for meget på, de færreste ting vare evigt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:34 am

"Du har ret, en af os dør nok en dag" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:37 am

Han så på ham og rystede svagt på hovedet, "det var ikke det jeg mente ... men det kan sådanset være lige meget" han smilte, "jeg er glad for du ønsker at blive nu"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:38 am

"Ja, godt" Logan smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:42 am

"... det bliver svært" sagde han tænktsomt, "at vide, at du kan gå når du vil ... at du ikke behøver komme tilbage" han sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:43 am

"Det er overhovedet ikke rart?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:50 am

"At vide du ikke nødvendigvis er der, når jeg kommer hjem?" spurgte han, " ... nej" han overvejede det lidt, "... på en måde er det nok meget rart, at du forhåbentligt kommer til at have det bedre" sagde han s og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:52 am

"Er det ikke rart at du kan regne med jeg er der når du kommer hjem, ikke fordi du siger jeg skal, men fordi jeg gerne vil?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:54 am

"jo, hvis du er der" sagde han, "men måske er du ikke" han så lidt trist ud, "og ..." han tøvede, "jeg har ikke lyst til at blive alene igen, eller være med en anden end dig" han sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:55 am

"Jeg skal nok være der" sagde Logan og så alvorligt på Samuel "det lover jeg"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:59 am

Han smilte svagt, "det glæder mig at du har det sådan" sagde han og rakte hånden ud for at røre ved hans hår.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:01 pm

Logan lod ham røre sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:52 am

Han strøg sin hånd over det og betragtede ham lidt, "hvad har du lyst til?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 7:53 am

"At rejse" svarede Logan og smilede stort "men" skyndte han sig at sige "ikke alene"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 8:13 am

Han så på ham og smilte så, "har du nogen sinde været i Sverige?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 8:18 am

"Nej" svarede han "men det lyder hyggeligt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//   Samuel, jeg er hjemme.. //lukket// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Samuel og Logan på jagt //Lukket//
» hjemme igen - Logan
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
» Alene hjemme :(
» Hjemme undervisning //Emmali

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: