Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:54 am

Tid: 02:06
Vejr: Stjerneklar nat
Sted: Midt i skoven
Omgivelser: alene i skoven

Natsu traskede igennem skoven. Hun var udmattet, hendes hår var stadig lidt fugtigt og hun frøs en anelse. Det varede ikke ved længe, hendes hænder begyndte at gløde og varme kroppen op.. hun så op på himmelen og spekulerede på hvor langt der egentlig var.. håbede hun kunne finde tilbage. Hun var iført en sort, tynd bluse og cowboybukser. Hun overvejede kort om der mon boede andre elvere i nærheden…
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 7:58 am

Samuel løb gennem skoven, han nød farten og der var ikke mange andre steder, hvor han rigtigt kunne løbe igennem. Mens han løb, fangede han pludseligt en lugt, sød og fyldig, men med et metalisk skær, blod ... eller nok nærmere menneske. Han sænkede farten til hurtig gang og bevægede sig i retning af lugten. Efter kort tid fik han øje på en pæn rødhårede pie, som gik gennem skoven, helt alene. Han smilte så man kunne se det spidse tænder og gik afslappet hen mod hende, "godaften".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:01 am

"Hm?” Natsu løftede blikket. Hun fik øje på en ung, meget smuk mand, og ved første øjekast tænkte hun *der er jo elvere overalt her ude..* da hun fik øje på hans øre. Hun rynkede brynene lidt.. manden så bestemt godt nok ud til at være elver. ”Godaften” sagde hun og sendte ham et lidt udmattet smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:15 am

Han gik tættere på hende, "må jeg spørge, hvad en yndig ung pige som dig laver alene i skoven?" spurgte han, og smilte igen, så man kunne se hans tænder.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:17 am

”Jeg er lige blevet droppet af en fyr.. og han syntes det ville være passende jeg selv fandt vej tilbage til byen” sagde hun og sukkede svagt ”en gentleman, dem er der ellers ikke mange af tilbage i verden”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:31 am

Han kunne ikke lade være med at le svagt, "nej, de er desværre ved at uddø" sagde han og kiggede lidt på hende, "måske jeg kunne hjælpe dig ..." sagde han tænktsomt, "men først, hvad ved du om mørket?" spurgte han dramatisk.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:33 am

"Om mørket?" sagde Natsu og betragtede ham "hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:48 am

Han gik tætter på hende, "de farer der findes i mørket, hvordan man bevæger sig lydløst igennem det" han gik selv uden at lave en lyd, "og hvem der trives i det?".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 8:51 am

Natsu betragtede ham lidt "jeg frygter ikke mørket" sagde hun og så på stjernerne "men det ville være dumt ikke at frygte de væsner der lever i det.. især de smukke, charmerende typer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:06 am

Han lo lidt, "du lyder klog, måske vi kunne lave en aftale?" foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:08 am

"En aftale?" Natsu hævede et øjenbryn og så ham lidt an.. "lad mig høre dit tilbud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:16 am

Jeg før dig hjem, du giver middag?" sagde han med et smil, "jeg ved godt det normalt er fyren, som giver men ..."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:17 am

"..." Natsu betragtede ham "når du siger giver middag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:18 am

"så mener jeg en smule blod"sagde han med et svagt smil, "ikke så meget at du tager skade selvfølgelig" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:22 am

"virkelig?" Natsu så ham lidt an "hvorfor ville du give mig et valg og ikke bare dræbe mig nu?" spurgte hun.. ærligt talt nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:27 am

Han trak på skuldrene, "jeg nyder ikke drab, men jeg nyder selskab" sagde han ærligt, "især godt selskab"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:29 am

Natsu nikkede tænksomt "hvor meget blod" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:39 am

"hm ... bare en smule, du bliver nok lidt træt og omtåget, men det skulle vist være det"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 9:43 am

"... så følger du mig også til døren" sagde Natsu og betragtede ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:05 am

Han nikkede og smilede svagt, "det skal jeg nok".
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:08 am

"..." Hun sukkede svagt "jeg har på fornemmelsen du også bider mig hvis jeg afslår" sagde hun tænksomt "det er en aftale"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:30 am

Han lo stille, "det har du nok ret i" sagde han og gik helt tæt på. "Slap af" sagde han, strøg hendes hår væk fra hendes hals og bed hende. Ha drak lidt, ikke mere end hun kunne klare det, og trådte så tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:33 am

Hun kom med et lille støn af smerte og klemte øjnene lidt sammen.. forsøgte at slappe af. Hun mærkede energien forlade hendes krop og hun blev lidt svimmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:36 am

Han tog blidt fat i hendes arm for at støtte hende, "så, nu er det vist min tur, til at gøre noget for dig, hvor bor du henne?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:37 am

"Downtown" sagde hun og støttede sig til ham "en lille lejlighed" hun mumlede adressen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//   En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel
» Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//
» En lang dag //Privat//
» Samuel og Logan på jagt //Lukket//
» Efter en lang dag.. - Sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: