Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:53 am

Tid: 00:00
Sted: Ukendt
Omgivelser: En kælder.

Logan sad og stirrede frem for sig. Hans håndled brændte svagt, de magiske kæder der hold ham fanget brande.. det virkede dog ikke som sollys, bare noget han ikke kunne få op. Han snerrede svagt. Han følte sig stadig øm i kroppen efter at være blevet ”hidkaldt” tre gange.. han kunne ikke se sin kidnapper, hun var forsvundet ovenpå for nogle timer siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 7:57 am

Samuel kiggede på sin gps-skærm, Logan befandt sig stadig i slumkvarteret og havde ikke flyttet sig, selv ikke efter at han havde kaldt tre gang. Han var begyndt at blive urolig, var der sket ham noget? eller havde han måske fundet en måde at komme af med halsbåndet? Han Forlod deres hus og begyndte at bevæge sig gennem byen, så hurtigt han kunne uden at det blev for overnaturligt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:00 am

Logan sad og så frem for sig. Frygtede næste gang halsbåndet bippede. Han så på sin arm, flængen kvinden havde lavet var for længst healet.. hun havde taget hans blod. Han rystede på hovedet, mennesker. Der var ingen grund til at de forpestede deres ellers så smukke liv med den slags.. kvinden måtte være i problemer. Sociale problemer. Have brug for en afvænning. Sådan nogle sager var der altid med mennesker.. de stakkels små.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:09 am

Samuel nærmede sig det sted, hvor gps'en viste Logan befandt sig. Han var i den dårlige del af byen, gaderne var snavsede og der lå hjemløse mennesker og sov op ad murene. Han stoppede op foran en bygning, den var lige så slidt som de andre, men gps'en udpegede det som det rigtige sted. Han kiggede på døren, og overvejede, hvordan han bedst greb det an. Han gik over til døren og sparkede den ind.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:13 am

Der sad en ung, blond pige i en sofa. Stedet så meget slidt ud, der var ikke meget af værdi der inde. Hun så forskrækket op da døren blev sparket ind, stirrede på Samuel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:17 am

Samuel så vredt på hende, sprang frem og greb efter hendes hals, mens han hvæste.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:19 am

Kvinden skreg. Hun greb hårdt fat om Samuels arm og sendte strøm igennem hans krop!

Logan løftede hovedet. Det var kvinden ovenpå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:22 am

Samuel stønnede af smerte og sprang forskrækket tilbage, så hvæsede han af hende og sprang igen efter hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:30 am

Kvinde greb fat om hans hånd og forsøgte forgæves at løsne hans greb om hende "slip mig!!"

Logan lyttede nysgerrigt med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:32 am

"hvor er han" snerrede han vredt og strammede grebet lidt. Han spændte i musklerne og forberedte sig på endnu et stød.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:32 am

”H-han?” stønnede kvinden i et gisp for at få luft.

”Samuel?” sagde Logan, i et helt normalt tonefald, da han genkendte stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:34 am

Samuel drejede hovedet mod lyden, "Logan?" sagde han, så vendte han igen opmærsomheden mod kvinden, "ja, ham. Du må hellere føre mig til ham hurtigt ..." sagde han og kiggede truende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:41 am

”… ok ok, bare sæt mig ned” mumlede hun forfærdet.

Logan smilede svagt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:48 am

Han satte hende ned, men holdt stadig fast i hende, "hvor er det?" spurgte han vredt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:50 am

"Den dør.." hun pegede på døren der førte ned til kælderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:53 am

Han hev hende med hen til døren og sparkede også den op.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:54 am

"Så voldsom.." sagde Logan og smilede svagt.

Kvinden så på døren og sank en klump i halsen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:56 am

Han trak kvinden med ned ad trappen indtil han kom til der, hvor Logan var lænket fast. Han kiggede kort på lænkerne, så skubbede han hårdt kvinden derhen, "få ham fri" kommanderede han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:02 am

"..." Kvinden så tøvende på Logan. "Hvordan kan jeg vide du ikke bare dræber mig når han er fri?" spurgte hun og så på Samuel.

Logan betragtede Samuel med et lille smil. Meget glad for at se ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:06 am

Han så vredt på hende, "det kan du ikke, men du kan være sikker på, at jeg dræber dig meget langsomt og omhyggeligt, hvis du ikke gør det"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:10 am

"..." Kvinden så tøvende fra den ene til den anden "du kan ikke selv få de lænker op.." sagde hun så "du har brug for mig i live.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:17 am

Han snerrede, "ja, men ikke med alle dine lemmer intakte" sagde han og gik over mod hende, "jeg går ud fra, at du bare må stole på, at det er bedre for dig at gøre som jeg siger end at lade vær"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:18 am

Logan så på Samuel..

Kvinden nikkede.. fjernede magien fra Logans kæder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:20 am

Samuel så på Logan og smilede, "hun er din, gør hvad du vil" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:22 am

Logan trak sine hænder fri fra lænkerne. "Jeg ville lade hende leve" sagde han og betragtede Samuel "jeg kan lide magiudøvere.. men det er din beslutning herre"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Empty
IndlægEmne: Sv: Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel   Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Samuel, jeg høre dig.. av! - Samuel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Samuel, jeg er hjemme.. //lukket//
» Samuel og Logan på jagt //Lukket//
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: