Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 very well then - Lukas

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 11:16 am

Louis smilede bare, og nikkede.. jov han rødmede.. men det var ikke så meget det.. det var mere for at fortælle sin onkel at Lukas havde varmt blod i årene og spiste normal mad.. han var ikke lige kunnet komme på en beder måde at sige det på end det.. men det så ikke ud til Lukas lagde rigtig mærke til hvad der blev sagt.. så det var jo også lige meget, han smilede lidt "Jov og det er ret fint.." sagde han bare drillende og så lidt tilbage efter ham, og sukkede over sneen.. okay okay.. nu havde han da vidst også fået nok! "Ja, ham der bor i øst fløjen, han hedder Charles" sagde han bare roligt og smilede lidt. Han kunne ikke lade være med at grine lidt, "Okay så prøv lige at vent.." sagde han hurtigt og gik op og tog ham om håndledet, hev ham uden for igen, han vendte sig hurtigt om tog en håndfuld sen op trak op i Lukas jakke, hætte trøje og t-shirt og lagde sneen mod hans mave og skyndte sig at rive hans tøj på plads igen, så kunne det ligger der og smelte. "Godt så.. så står vi vidst lige.. " sagde han drillende lænede sig frem og rækkede tunge af ham. Han smilede så og tog hans hue af, hans halstørklæde, hans vanter og frakken og gik oven på med det hele hvor han hængte det på plads i hans skab så han kunne tage det på næste gang han skulle ud, så smed han sit eget og rettede på sit hår, slips og diverse i spejlet og gik ind til Lukas der var på sit værelse.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 11:33 am

Lukas langede ud efter ham, men ramte ham med vilje ikke.. han ville ikke slå Louis.. men han kunne jo godt drille lidt med det. Han rødmede i alt fald ikke.. nej han gjorde så ej.. Han så kort ned i sneen.. Han nikkede, det havde Louis fortalt.. men han havde jo ikke mødt ham, så det virkede mere normalt at henvise til ham som hans onkel.. indtil denne Charles selv præsenterede sig.
Han blev lidt overrasket da Louis trak ham ud igen og smaskede sne op under hans trøje. Han gispede forfærdet "ne..neh!" hikstede han og hev hurtigt ud i jakken og forsøgte at få sneen ud. Han så på Louis med mord i blikket et øjeblik, da han blev hevet med indenfor igen, og rakte tunge af ham. Han lod ham tage tøjet, og stod kort og gøs og så kort ned af sig selv "Iih.. Louis.. se nu der" mumlede han over den våde plet på hans mave, og måtte undertrykke et smil, det her var alvor! Lige nu! "Jeg går op og skifter.." sagde han og løb ovenpå og ind på det værelse han havde fået tildelt, og trak de to trøjer af. Han havde en mørkegrå t-shirt, den kunne han tage på, og hvis han frøs kunne han tage den tykke trøje udover..
Han lagde den dog til tørre sammen med den sorte langærmede der stadig duftede af vaskepulver, og trak den grå på. Han vendte sig om og fik øje på Louis der stod i døren, og fik et lille chok "Har du overvejet at blive snigmorder eller et eller andet i den dur?" drillede han og smilede kort til ham, og gik tilbage til sengen hvor hans taske stod og lynede den, før han lagde den ind under sengen og rejste sig igen, og vendte sig mod ham. "Hvad skal vi nu?" spurgte han så, og studerede Louis med øjnene.. han havde rettet på håret og slipset.. så meget kunne han se.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 11:54 am

Louis grinede bare og sendte ham et frækt blik.. lille Lukas.. havde fået våd trøje.. åh ja, hvis det var så slemt så kunne han da godt hjælpe ham med at skifte tøj, det var ikke så svært, at trække trøjen overhovedet.. og erstatte den med en anden, han skulle nok gøre det for ham hvis det var.. Men han sagde ikke noget han vendte bare hovedet den anden vej og smilede lidt for sig selv, han var faktisk ret sød.. egentlig, det var.. hm. Han stod lidt i døren og smilede bare stort til ham og rystede på hovedet af ham, "Nej tak Lukas.." sagde han bare kort og rystede lidt på hovedet af ham.. dårlig joke.. Louis var både morder og.. ja.. han var ikke særlig sød når han først blev sulten i hvert fald.. og den side havde Lukas ikke lyst til at opleve i hvert fald. Han nikkede, "Vi skal hilse på min Onkel.. kom så.." sagde han bare hurtigt og betragtede ham gemme tasken under sengen.. hmm.
Han fulgte Lukas ned i den store stue hvor hans.. Onkel stod og ventede. Højere end Louis, mørkt langt krøllede hår, bundet i en sløjfe i nakken, som en hestehale, mørke sorte øjne, blålige render under øjnene, og helt.. helt hvid, klædt i et gammelt jakkesæt.. helt sikker som taget ud fra en gammel film. Han bevægede sig stivt og blinkede en gang, inden han tog et skridt frem mod Louis, ikke et smil var der i hans ansigt.
"Louis.." lød hans rustne mørke stemme. Louis smilede bare stort, "Hej onkel.. det her er Lukas.. En ny ven.. han har inviteret ham til at bo her i nogen dage.." sagde han kort og pegede på Lukas.
Hans Onkel sendte drengen et kort blik og vendte sine øjne med Louis igen. "Kom her.." sagde han med en dybere stemme. Louis sukkede og fulgte med Charles, et par meter væk fra Lukas, og så begyndte de at viske, imens mange blikke blev sendt i Lukas's retninger, Charles så vred ud.. og Louis så vred ud.. og de diskuterede.
Et par minutter, og så gik Charles sin vej. Louis vendte sig mod Lukas og sukkede bare, "Jeg tror.. ikke han er i så godt humør idag.. vi må heller lade være med at larme for meget.." mumlede han bare og gik hen og tog fat om Lukas's håndled og trak ham med oven på til hans værelse. Han satte sig på sengen og sukkede dybt, inden han lod sig falde bag over, halvt liggende på sengen med benene ud over kanten.. for fanden da.. sure skid.. han måtte godt have mennesker her! De var jo venner.. ih.. og han var bestemt ikke mad.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 12:16 pm

Lukas trak på skuldrene "nå okay" sagde han så og smilede lidt til ham. Før han fulgte med ham ud af rummet.. Louis onkel.. Charles. Han var nok lidt nervøs.. når Louis snakkede om onkel Charles så lød han så gammel.. som om Louis og Lukas var to rollinger på 12 og 13.. Lukas rankede ryggen lidt, han var voksen, og Louis var...
Han blev lidt pinlig, han vidste faktisk ikke.. hvor gammel Louis var? Det måtte han spørge om bagefter. Han gik med ned i stuen og fik øje på manden midt i rummet... han var selvfølgelig temmelig intimiderende, overhovedet ikke med samme milde træk og smil som Louis.. faktisk lignede de ikke hinanden som sådan. Men han var jo også kun hans onkel. Han virkede voldsomt gammeldags, men det var nok også ham der havde indrettet huset. Han så op på Louis der præsenterede ham, og smilede så svagt til onklen "H-.. Goddag" hilste han.. det var nok bedre end 'hej'. Lidt mere formelt..
Han var ikke meget for at stå alene tilbage da Louis blev kaldt over, og de så skulle..diskutere... og Lukas skulle være vidne til det... åh det gjorde ham altid en smule ubehageligt tilpas. Han kløede sig kort i nakken og så ud af vinduet... på sneen.. hans hårspidser var stadig en smule fugtige efter de enorme mængder sne, og hans bukser lidt halvvåde på knæene. Han var nok ikke særlig præsentabel.. i hvertfald overhovedet ikke ligeså pæn i tøjet som de to andre i lokalet med sine blå jeans og grå t-shirt.. og sokker.. Han så hurtigt over på dem da de afsluttede og derefter på Louis og nikkede indforstået. Han så på ham da han tog ham om håndledet og trak ham med ovenpå igen.. han så på ham da han faldt om på sengen... Han stod lidt og trippede på gulvet.. "Louis.. det skal altså ikke være en belastning at have mig her" forklarede han nøgternt og kørte en hånd igennem sit hår igen og satte sig op på sengen ved siden af ham og betragtede hans ansigt.. "Jeg skal nok finde ud af noget imorgen når jeg skal på arbejde igen, jeg har et sted jeg kan være, jeg skal bare lige ordne lidt finanser.." mumlede han, og smilede prøvende til ham og brugte et meget højt ord om økonomi.. som han egentlig slet ikke burde, for sådan noget havde han jo ikke..
Han gad ikke uddybe kælderen Louis brød sig ikke så meget om hans livsstil i forvejen.. med tøjet.. og badet.. osv. Så han burde ikke bekymre ham mere end højst nødvendigt.
"Op med humøret!" sagde han og trykkede let til hans skulder "Eller skal jeg hente noget mere sne?" sagde han og smilede skævt til ham.. han kunne nu godt finde på det.. Eventuelt kravle ud af vinduet, der måtte være noget på taget.. det kunne snildt klares!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 12:18 am

Louis smilede lidt forsigtig til ham, det irriterede ham lidt at Charles ikke kunne.. opføre sig bare en lille smule ordenligt, hilse pænt? Det kunne han i det mindste gøre.. men det var vel okay, lignede en der ikke havde spist.. i flere uger.. og han synes det var ondt af Louis han havde bragt et menneske ind i deres hus.. eller menneske og menneske, han havde uddybet at der var noget over Lukas.. han var elver af en slags.. Louis syntes nu bare han lugtede af menneske, men han var heller ikke særlig god til sådan noget, han vidste ikke engang hvad en elver var for noget.. Men helt ærligt! Han kunne da ikke vide at Charles ikke havde spist.. han kunne da bare gå på jagt.. i stedet for at blive sur, det var i hvert flad hans egen skyld.
"Hey.. stop.. shh" sagde han bare og gik hen og tog fat om hans håndled og rystede på hovedet, "Du bliver lige så længe du vil.. Han er bare sur fordi han er træt og sulten.. vi snakker sammen sener.. det er ikke vores problem.. jeg gør hvad der passer mig, og du bliver her.." sagde han hurtigt og sukkede, og kiggede lidt på hans læber.. åh.. han rystede lidt på hovedet og slap ham igen. "Du bliver her.." sagde han hurtigt og så op på ham og sendte ham så et varmt smil.. nej.. skulle vi ikke prøve at få varmen nu? Skal vi se en film.." sagde han roligt og smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 5:34 am

Lukas så mildt på Louis, han virkede så.. Han kunne godt virke lidt som en teenager når han snakkede sådan om sin onkel.. Men det var nu meget morsomt alligevel. "Nej nej okay så" sagde han stille og lod ham.. holde fat om hans håndled. Han rystede tøvende på hovedet.. nej det var det vel ikke. "Okay.. jeg bliver, såså" forsøgte han og smilede skævt til ham. Han skulle nok blive, men han skulle heller ikke rigtig overtales... han kunne godt lide at være der, han kunne nok ikke finde noget bedre sted, eller en der bekymrede sig mere for ham end Louis gjorde.. på trods af de lige havde mødt hinanden.
"Du.. Louis.." mumlede han stille og så kort ned på sine hænder "hvor gammel er du egentlig?" mumlede han så, og skævede lidt til ham. Han kunne ikke selv se hvor gammel Louis mon var.. Han så overrasket på ham, en film? Han trak lidt på smilebåndet "Jo.. det lyder da rart.." sagde han stille.
Men hvad skulle de se? Så de overhovedet den samme slags film..? Lukas så ikke så mange film, men det havde han gjort som barn.. eller yngre.. rigtig mange film endda. Han så sig om.. "Men hvad skal vi se?.. Hvor gemmer du dine film henne?" spurgte han, og smilede lidt til Louis. Der var nu ret varmt i værelset, det var kun Louis der havde skide dårligt blodomløb altså.. "Fryser du rigtig meget?" spurgte han, for det kunne jo være han syntedes der var koldt... Lukas kunne ikke rigtig fornemme det, han syntedes jo der var varmt.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 7:00 am

Louis smilede lidt og sukkede så, han ville ønske han kunne læse Lukas's tanker eller sådan et eller andet, men han blev nød til bare.. at gå med sin fornemmelse, selv om han ikke var særlig god til at læse mennesker, så kunne han alligevel få en del ud af ansigtsudtryk, som gav ham en bunke følelse.. Han kiggede lidt på Lukas.. han var bare så.. han vidste ingen ting, han smilede ikke, han så ikke vred ud.. han.. han stod der bare, og var så mystisk, Louis kunne ikke regne ham ud.. for fanden da altså. "Hey.." sagde han stille og satte sig op og lagde en hånd under Lukas's hage og trak hans ansigt lidt op ad, "Hvorfor smiler du ikke.." sagde han lidt, og lød måske lidt skuffet, som forventede han det.. men det var nærmer et håb, han synes ikke han havde set ham smile så meget.. og lige nu havde han da alt mulig grund til at være glad, bortset fra stuearresten måske, men det hyggede sig da.. Det syntes han i hvert fald.. hm.
"Tak.." sagde han bare kort og sendte ham et frækt smil og grinede lidt. "Jeg er 22 år" sagde han roligt og smilede lidt, Lukas havde allerede fortalt ham at han var 18, så han behøvede ikke spørge igen jo. "Okay, hvad med at du finder en film, og så fyrre jeg op i pejsen inden hos mig imens, så ligger vi os på sengen og ser en god film.." sagde han glad og rejste sig op rakte sin hånd og og tog Lukas's hånd, "Kom så skal jeg vise dig hvor de er.." sagde han blidt og tog ham i hånden og førte ham ud af værelset, der gik et par sekunder før det gik et stød gennem ham og han slap Lukas's hånd.. wow.. hvorfor havde han holdt ham i hånden? Det var da.. underligt.. åh for fuck sake da! Han så ned, skammede sig lidt, og håbede ikke Lukas havde lagt mærke til det.
Han vidste ham det gamle bibliotek/arbejdes værelse.. vist ham gennem hylderne af bøger, og musik, til de kom til film.. der var meget.. Charles personlige samling gennem århundrede.. og så det lidt nyere som Louis havde tilføjet hist og pist. "Her.. vælg en.. jeg tænder op imens" sagde han hurtigt og pegede på de 3 reoler der kun var fyldt med alverdens film.. der var.. så.. så mange. Louis vendte sig om og gik ud igen, for at tænde op som han havde lovet.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 8:26 am

Lukas løftede hovedet og så på ham "smiler..?" hviskede han undrende... smilede han ikke? Nej, ikke lige nu? Han smilede lidt kejtet til ham og grinede så "Undskyld... jeg skal nok smile.. lidt mere" sagde han, han kunne dog overhovedet ikke love noget, det var vel ikke noget man bare gjorde? Smilede meget..
Han nikkede stille da Louis fortalte hvor gammel han var.. eller, han var jo overhovedet ikke gammel, han var kun et par år ældre end Lukas var "Okay så" sagde han og smilede til ham.
Han så overrasket på ham, og smilede så "Jo.. det kan vi godt... øhm.. er der noget specielt du gerne vil se?" spurgte han så, og fulgte med da han tog hans hånd... hans hånd. Han stirrede lidt på deres hænder da han trak afsted med ham "o-okay.." hviskede han stille, og så på ham og mærkede så at han slap hans hånd... han gned sin hånd lidt tænksomt.. hvorfor havde han sluppet?
Han sagde dog ikke noget, han fulgte bare med ind i biblioteket, og smilede lidt.. for sig selv. Han fik øje på hylderne og gav et suk fra sig, samtidig med at han blev lidt svag i benene.. åh gud, det var jo overvældene! "Men...Louis.." begyndte han, men Louis var næsten allerede gået. Han vendte sit blik mod de 3 stopfyldte reoler... hvad i alverden skulle han vælge?! Det var jo et mekka for filmelskere men Lukas havde jo ingen fornemmelse for den slags?
Han sukkede igen, og lagde sin hånd over sine øjne, og gik hen til reolen. Han lod hånden løbe over overfladerne på filmene "ælle...bælle.." mumlede han og trak så en ud og kiggede på den.. han kendte ikke filmen.. men det gjorde Louis sikkert... Han trak hurtigt 3 andre ud, og gik så ind på Louis værelse "Jeg vidste ikke hvilke jeg skulle tage.. så jeg tog bare lidt... forskelligt" sagde han desorienteret og holdt dem frem mod Louis så han kunne se.
Lukas satte sig på hans seng og læste bagsiderne på filmene, mens han lyttede til Louis bevægelser,og betragtede ham lidt ud af øjenkrogen... søde Louis. Han smilede lidt, og åbnede en af filmene og lod to fingre glide over den glatte overflade på dvd'en...
"Har du en yndlingsfilm?" spurgte han og så op på ham, og smilede lidt til ham.. han så sjov ud.. der i skyggerne af ilden.. levende på en helt anden måde som om.. der var ild i ham! Dramatisk... Han blev lidt tung i kroppen af varmen, men ikke direkte træt... bare.. behageligt tung i kroppen. Han måtte huske at han ikke skulle falde i søvn der... ja..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 8:58 am

Louis sukkede lidt stille og lagde to fingre mod hans kind, "Det var ikke sådan.. du ser bare så.. trist ud.. det bryder jeg mig ikke om.. glem det.. glem dem.. vær her hos mig, og tænk ikke på andet end at være her.. i hvert fald idag... " hviskede han stille, og holdt hans blik fanget, han fik sagt det med en dyb drømmende stemme, og håbede bare at Lukas tog det til sig.. de skulle bare være dem.. og så behøvede han ikke tænke på alt det triste, men på alt det hyggelige de kunne lave her.. bare dem to.. hmm. Han smilede lidt, og fik smidt nogen brænde på og fik så ild i det. Så stort var soveværelset jo heller ikke, så der ville ikke gå lang tid før det var varmet godt op.. mhmm pejs, det var hyggeligt. Han gik hen og rullede for og smilede lidt inden han gik hen til det ikke helt nye tv, men heller ikke alt for gammelt.. og tændte for det. Han vendte sig om og så lidt på Lukas.. åh.. hvorfor var han også så.. skide lækker! De der øjne der.. der bare.. klædte en af med øjnene.. det var næsten umuligt ikke bare at springe på ham.. men han ville være sikker.. for lige nu, ville det nok bare give en lussing, og så havde han mistet et.. kommende venskab, der kunne blive noget.. rigtig godt!
"Okay, men du vælger stadig.. hmm ja.. jeg kan godt lide sådan nogen gyserfilm.. med vampyere.." hviskede han og sendte ham et frækt smil.. han så smilede væk.. okay dårlig joke.. men han elskede gyserfilm stadig!
Han gik hen og satte sig ned på sengen og kiggede bare lidt.. han måtte bide sig hårdt i læben.. for ikke bare at.. række frem.. og pille ved hans hår.. åh forfanden i helved da også!
Han så væk og smilede bare lidt. "Sæt en på.." sagde han kort. "Vil du have noget at drikke.. eller havde noget slik eller cokolade eller sådan noget?" sagde han roligt og kiggede op på ham igen.. mmhmm.. åh..
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 9:27 am

Lukas skævede til de blege fingre på sin kind... han var meget..tæt på. Han sank kort, og så ham i øjnene "Men jeg er ikke!...." han stilnede lidt af igen... han var nok temmelig fyrig.. Han ville ikke lade sit temperament gå ud over Louis. Han smilede til ham, og prikkede ham på næsen.. han skulle nok huske på ikke at sidde og synke sammen ovre i hjønet og være tungsindig, det klædte ham heller ikke, han ville hellere nyde at være der..
Han så på filmene, og kort op på Louis frække smil, og trak på smilebåndet af det... Det var nu ikke fordi det ikke var tiltrækkende, han skulle da bare have gengældt det! Det måtte han gøre næste gang. Han så på ham da han satte sig ned "Gyserfilm? Så tager vi den her!" sagde han og valgte den mest skræmmende fra af de fire film. "Jeg kan også godt lide gyserfilm" forklarede han så og rejste sig og gik hen til tv'et og tændte det, og smed filmen i, og rodede lidt rundt.
Han rejste sig igen da han havde fået den sat igang og sprang op i sengen igen og kastede en pude i hovedet på Louis og smilede skævt til ham. "Så... shh, nejnej, jeg har det fint" sagde han glad og smed så dynen i hovedet på Louis og grinede lidt af det.
Han var nu meget sød, men Lukas havde det helt fint.. ligenu ville han faktisk helst putte sig... og falde lidt i søvn.. mmhm, nå nej, nej! Ikke sove! Slet ikke derinde! Han satte sig bedre til rette midt i alle dynerne og puderne... "Den starter nu" sagde han og pegede på tv'et.. gyserfilm.. skræmte ham overhovedet ikke. Han havde set masser som lille fjortenårig, han måtte da snart være pænt hærdet, selvom han havde skræmt livet af sig selv, et par gange.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 9:57 am

Louis smilede lidt af ham, og grinede "Skal du råbe hver gang du taler.." sagde han bare drillende, han måtte godt drille lidt.. være ond, Lukas var meget.. temperaments fyldt.. han burde nok passe lidt på, men han var ligeglad.. han kunne sagtens klare hans ævlen.. han var ikke helt dårlig til at diskutere hellere.. så lille søde Lukas kunne da bare komme an.
"Okay.. perfekt" sagde han bare drillende og gik hen og slukkede lyset.. åh det var jo helt hyggeligt, han så lidt på sengen.. nå hvordan skulle de ligge.. han havde ikke lyst til at side for tæt på Lukas.. for.. han var sådan lidt.. han udsendte gnister, og han var sikker på at de var ret farlige.. de der gnister, så han måtte hellere lade være. Han satte sig så langt væk fra ham han kunne komme til og smilede bare lidt og nikkede "De er også de bedste" sagde han bare kort. Han så efter Lukas og sukkede bare da han fik en pude i hovedet, "Kan du andet.. end at smide ting efter mig.. hmm.." sagde han bare lidt, og fik så også dynene over sig.. forhelved! Det fandt han sig da ikke i! Han smed dynene fra sig og så på Lukas med et vildt blik.. lidt ondt måske. Der gik et sekund og så var han over ham, så Lukas lå nederest.. selvfølgelig.. med hovedet ud over sengen kanten.. i fodenden, Louis lå over ham, støttede med albuerne så han ikke maste ham.. stakkel. Han holdte om hans håndled så han ikke kunne komme fri.. ja så kunne han også få lov til at mærke hvor stærk Louis var.. "Og ja.. så synes jeg sådan set bare du skal se filmen sådan der.. på hovedet" sagde han bare og grinede højt. Han holdte en trangt til at.. bøje sig ned og bide.. ham.. i halsen.. tilbage, og gav et lille suk fra sig.. alt for fristende han måtte heller holde op før nogen kom til skade. Han trak ham op i sengen igen og smilede lidt, inden han lagde sig på maven ved siden af Lukas og trak dynene ind over dem begge to. "Perfekt.." sagde han kort og rykkede lidt på sig, så deres skuldre ikke rørte ved hinanden mere.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 10:16 am

Lukas så lidt ned "jeg råber altså ikke..." mumlede han og rødmede lidt, han vidste jo godt at han ikke... ja han vidste det jo godt altså! Iih.. "Det gør jeg da ikke så tit?" grinede han "kun lidt... lige nu" drillede han..han kastede da ikke med ting hele tiden Han grinede bare da han så på ham med det onde blik, og fik et chok da han pludselig lå under Louis, og gispede kort. "Argh... louis!" grinede han, og vred sig som en orm "Vi må ikke larme, gå af!" grinede han... og rødmede lidt... Louis var temmelig stærk, og havde.. langt flere kræfter end Lukas.. åh hvor var det snyd! Kunne han så slippe!
Han pustede ud da han fjernede sig og lagde sig ordentligt da han smed dynen over ham og sig selv. Han daskede let til ham og smilede skævt.. det var sjovt, meget mere sjovt end mange af de ting han havde lavet længe. Det var dejligt.. Han betragtede ham lidt i smug, til han var nød til at følge med i filmen så han ikke sakkede bagud. Der gik ikke lang tid før der var blodige scenarier, spøgelser, og døde gespænster overalt i tv'et...
Efter noget tid måtte Lukas erkende at han ikke var helt hardcore i forhld til hvad han havde påstået... omkring gyserfilm.. I løbet af filmen.. krøb han nærmere, og nærmere Louis til han stødte mod hans skulder..
Han lagde dog ikke mærke til det, hans blå øjne var klistret til skærmen.. de voldsomme scener. Han trak vejret dybt ned i lungerne, og nulrede let Louis ærme mellem fingrene og stirrede på blodet der flød ned over trappetrinene efter pigen der havde fået skåret sin halspulsåre over, og nu stirrede dødt ud i luften. "Den er ret..blodig.. hva" mumlede han fuldt optaget...
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 10:42 am

Louis sukkede stille og grinede bare, "Nej.. det er også bedst hvis du ikke gør.." sagde han roligt og kiggede op for at følge med i filmen, han havde ikke set den før.. men det måtte være nogen af Charles film, han kunne også godt lide sådan noget.. splatter film.. men det var ikke dem Louis godt kunne lide, det var mere dem.. der var sådan total mind fucked.. hvor man blev sådan rigtig bange.. og bag efter var sådan lidt.. om det var.. og ja.. klamt.. dem kunne han godt lide, han elskede de der.. bad guys.. klamme stemmer.. uh hvor var det herligt! Han ville vælge den næste film.. så kunne han se om han kunne få lille.. hardcore Lukas til at skrige lidt også.. det var jo.. nok svært.. men.. ikke umuligt! "Jeg larmer ikke.. det dig.. tsk.. og jeg må larme alt det jeg vil.. Det er mit værelse" sagde han bare og smilede uskyldigt og grinede lidt.. hmm. Han kiggede lidt på Lukas imens han bar ret optaget af filmen, lige umildbart ville han også mene den var ret god, af hvad han havde fulgt med til.. han havde bare svært ved.. ikke at.. kigge.. på den fyr.. der.. han var simpelhen så utrolig flot! Han sukkede kort, og mærkede så lidt uventede Lukas der rørte ved hans skulder.. han synes ellers han havde flyttet sig så de ikke lå op af hinanden! For han kunne ikke styre det.. og han ville ikke.. åh!
Han smilede lidt og synes det var lidt sødt, at han alligevel var lidt.. bange og putte syg.. sødt. Han vendte sig ansigt mod hans kind, hans læber var så.. få millimeter fra.. at røre.. der.. hans kind.. så tæt på.. han ånede ud.. han kolde ånde, drejede ansigtet mod filmen igen.. det var.. så.. svært. "Mmhmm" hviskede han stille.. det eneste han ville lige nu.. var at vælte Lukas om i sengen, og flå hans tøj af.. hmm.. nå men.. små skridt. Han tog forsigtigt hans hånd.. og flættede sine fingre ind i hans, kiggede genert væk, han vidste jo ikke om det var.. okay og sådan.. han lagde deres hænder mod dynene og holdte ham i hånden.. resten af filmen.. åh han var så.. sød.. små skridt.. mhmm han kunne jo sagtens.. nå.. jaja.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 11:14 am

Lukas rakte bare tunge af ham, ud af mundvigen for at kunne følge med i filmen. Han sendte ham bare et ondt sideblik, og smilede så lidt.. Han larmede altså ikke, nok... Han fokuserede lidt på filmen igen, og lyttede.. det var uhyggeligt, men han kunne klare den, det kunne han da. Han skulle bare ligge lidt tættere op af Louis..
Han kunne mærke hans kolde ånde på sin kind, og drejede hovedet. Han stirrede ind i Louis meget mørke øjne der var så tæt på... at deres næser næsten rørte hinanden. Et par åndeløse sekunder, og et par skrig fra fjernsynet passerede forbi, selvom Lukas ikke hørte dem.. ikke så dem.. så kun de mørke øjne der dragede hans.. smukke mørke øjne, så tiltrækkende.. Han drejede hurtigt hovedet tilbage i normal akse, og sank en klump og rødmede, og koncentrerede sig meget mere intenst om filmen.
Han mærkede hans fingre mellem sine lidt efter.... det var okay, det måtte han godt. Han blev liggende og så filmen færdig sammen med Louis på den måde.. det hjalp en smule på skrækken..
Han pustede ud da filmen endte, og vendte sig smilende mod Louis "Nå den var da ikke så slem.. bare lidt blodig.. hvad skal vi se nu?" spurgte han roligt, og så på de andre film han havde med.. han anede ikke om det var af nogen interesse.. men han kunne forestille sig at Louis i hvertfald gerne ville se endnu en film.
Han gøs kort og gled længere ind under dynen, og klemte let Louis hånd.. "Fryser du?.. eller har du bare dårligt blodomløb?" spurgte han undrende, og kiggede ud fra dynen og betragtede nysgerrigt Louis ansigt. Han slap dog ikke hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 8:43 am

Louis smilede lidt og sukkede stille, rettede sine øjne mod skærmen og prøvede at følge med så godt han kunne, Lukas var bare så.. distraherende det var svært at koncentrere sig! Han sukkede blidt, de havde haft øjnekontakt i lidt tid før.. så tæt på.. det var så fristende, og han måtte virkelig bide tænderne sammen for at holde sig selv på pinden, han ville jo ikke.. ja.. gøre noget.. og så var alt ødelagt, desuden så ville Lukas nok blive lidt små sur hvis han forstyrrede ham i filmen fordi han havde lyst til at ligge og kysse.. og flå tøjet af ham.. i noget tid.. åh forfanden da også.. det var bare så dumt.
Han smilede lidt af den søde rødmen, og kiggede op da filmen sluttede, Lukas havde ikke trukket sin hånd til sig og han gav den et lille klem.. hvis han ikke gav slip.. så gjorde Louis heller ikke.. det var rart.. utrolig varm, han var så varm.. det var.. mhmm. "Skal vi se flere?!" spurgte han og kiggede lidt undrende ud i luften.. han var ikke meget for at ligge i sengen hele dagen og glo ind i en skærm. "Hm?" sagde han drillede da Lukas næsten forsvandt under dynene og hans hånd fik et lille klem.. nå okay.. han var også klar over de faktisk sad og holdte i hånden.. hvad var det? Flirt.. haha.. Louis lagde an på ham.. det lød jo helt sødt.. men Lukas kunne godt lide det, så han måtte gerne!
"Nej jeg det.. jeg fryser ikke" sagde han bare roligt.. han var bare altid kold.. hmm.. det måtte Lukas lære.. for det ændrede sig aldrig.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 11:04 am

Lukas satte sig op i sengen og så på ham med et skævt smil "ja hvorfor ikke?" spurgte han drillende.. hvad ville Louis da ellers gerne? Han så kort ned af sig selv og tænkte lidt.. det var svært ligesom at.. holde op med at tænke i mærkværdige, snoede.. lidt forbudte retninger selvom Lukas godt vidste at det var hans fantasi der løb af med ham.. en gang imellem forestillede han sig at Louis gengældte de interesserede blikke.. at han sneg sig til at komme nærmere, men.. Det var nok bare hans fantasi der løb af med ham og gav ham kriblende, gysende, forventningsfulde myrekryb over hele kroppen!
Han kom med et lavmældt suk... og skævede kort til deres hænder... det virkede.. måske skulle de lade være.. det var nok underligt, og de var så forskellige og Lukas.. Lukas boede ikke der, han var ikke.. en del af Louis liv, han levede på gaden.. han var gaden... og han hørte bestemt ikke til her, i overdådige senge og rene lagner.. Han slap langsomt hans hånd, og lagde sine hænder i skødet, og så lidt på dem..
Han skævede til ham da han sagde han ikke frøs.. "Nå det er jeg da glad for" sagde han og smilede så til ham "ellers skal jeg nok rulle dig ind i dynerne!" sagde han så, og satte sig bedre op i sengen.. "Kom nu Louis, en til film.. du må vælge!" sagde han glad og hoppede lidt i sengen.. hvor forskellige de end var, og hvor langt der var mellem dem.. så kunne han stadig godt få noget ud af at være der.. hos Louis.
Han fik selvskabet, smilene... omsorgen. Han blev glad når han tænkte på de regler Louis havde lavet for ham, selvom han havde været arrig overfor dem i starten.. Han var jo bare sød... så sød og rar.. og pæn.
Lukas rystede hurtigt den sidste tanke af sig, opfør dig ordentligt Lukas!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 8:00 am

Louis så lidt på ham og sukkede.. en film mere? Kunne de ikke finde på noget mere spændende at lave end at ligge i sengen hele dagen.. det endte jo med Lukas faldt i søvn.. Og det var dag.. menneske skulle ikke sove om dagen, men om natten! Nå. "Det ved jeg ikke.. eh.. okay.. så " sagde han bare og smilede, jamen.. okay så, så så de en film mere.. Han ville gerne gøre Lukas glad, og han gad jo ikke være en ond.. træls.. far agtig type, der ikke gav ham lov til noget som helst.. allerhelst ville han bare gerne se ham smile jo. Han så lidt på sin hånd da Lukas slap den, og sukkede bare stille.. han havde ret, det var ikke nogen god ide, det var underligt..
Han rykkede sig diskret væk fra ham og så op på skærmen med undertekster. Han satte sig så op og kravlede ud af sengen, tog filmen ud og lagde den tilbage i kassen. "Ja det godt med dig.." grinede han bare, han kunne da bare komme an! Han fik slet ikke lov nej han gjorde ej!
Han tog en film med en vampyr på forsiden ud og smilede lidt lumsk for sig selv.. så kunne han jo altid spørge Lukas ind til det bag efter.. om han troede på sådan noget der.. hmm.
Han satte filmen på, "Jaja.. sådan der.. så er der film" sagde han og grinede bare og lagde sig tilbage i sengen, dog uden at tage dyne på nu.. hvis de lå under sammen dyne, ville dynene blev kold og så kunne det være Lukas begyndte at fryse.. eller noget.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 10:50 am

Lukas så på ham og smilede, men han kunne godt mærke... måske ville Louis hellere noget andet? Ville han ud igen? Men mørket var ved at falde på... selvom klokken ikke engang var særlig mange. Hmm... "Bare lige en kort film, så laver vi lige hvad du vil bagefter" sagde han, og lagde sig ned ved siden af ham igen.. han havde jo siddet op og været sådan lidt.. overgearet og barnlig, nu.. måtte han vidst hellere slappe lidt af...
Måske var det den hektiske rødmen, eller det temmelig voldsomt bankende hjerte der gjorde ham fjollet.. måske ville han ikke engang have skidt af at få mere luft.. hm. Eller måske var han bare syg...? Nej, eller jo... nej, han havde ikke kvalme.
Han så på filmen.. og fangede en pude og skubbede den halvt ind under sig så han kunne læne sig på den, og se film... og se lidt på Louis.. i smug. Han gjorde dog det komplet modsatte af Louis og lagde dynen over ham.. han havde kolde hænder jo?
Selvom han ikke frøs kunne han jo godt få en dyne over sig.. Han vendte opmærksomheden mod filmen som han hurtigt opfattede omhandlede vampyrer.. plottet var ret interessant, og historien også.. så den fangede ham. Han blev ved med at se.. Dog kom der et tidspunkt hvor filmen ikke lige fangede ham.. og han sneg sig til et hurtigt sideblik på Louis. Han bed sig skævt i læben...Louis havde gjort ret meget for ham.. kunne han slet ikke... noget til gengæld på en eller anden måde.. Han tænkte så det knagede, men.. han kunne måske lave mad? Eller.. han tvivlede på han var istand til det, men han ville da godt give det et forsøg!
Han betragtede filmen lidt igen til den sluttede og strakte sig på samme måde, som en doven kat "mmhm.. Sådan!" grinede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 8:02 pm

Louis rettede sit blik mod skærmen igen, og fulgte bare halvt med, han havde andre ting.. han hellere ville.. som at tænke.. og kigge på Lukas.. og tænkte på ham? Han var sød. Midt i filmen rejste han sig og smilede bare, "Jeg er tilbage lige om lidt.. arbejde.. du ved.." sagde han bare kort "Fald nu ikke i søvn.." drillede han og forlod værelset, imens han tastede et nummer ind på sin mobil.. han havde jo slet ikke fortaget noget endnu, og der var altså nogen opkald han blev nød til at fortage sig inden klokken blev for mange.
Det tog ham en halv film inden han var færdig, og vendte kun lige tilbage til filmens slutning, han smed sig i sengen ved siden af Lukas og sendte ham et undskyldene blik.. men han havde jo sagt han blev nød til at arbejde lidt.. så sådan var det jo. "Hmm.. var den god?" spurgte han bare og smilede lidt og kiggede bare på ham.. han kunne ikke lade være.. for alt i verden ville han ikke lade være.
"Tror du på sådan noget?" hviskede han lidt drillende og kiggede mod skærmen med rulletekster så Lukas kunne forstå hvad han talte om, "Altså.. myter.. spøgelse.. vampyere.. og den slags?" sagde han og så lidt tænktsom ud, som om han overvejede hvor meget han egentlig selv troede på det.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 1:43 pm

Lukas så efter ham da han forsvandt... først blev han lidt muggen.. skulle han ligge her og.. alene? Han betragtede filmen og blev en smule mindre muggen, og mere.. forskræmt på en eller anden måde, og gemte sig bedre under dynen nu hvor Louis ikke var der, så kunne han heller ikke se noget, og så var der ikke noget problem. Han havde jo også sagt at han skulle arbejde..
Han sukkede, og ventede.. Til Louis kom tilbage og så filmen færdig med ham. Han trak diskret dynen lidt væk, og skævede til ham "mmhm.. fin" sagde han let og smilede mildt til ham. Han så på skærmen der var fyldt med bogstaver.. rulletekster, og trak på skuldrende og så kort ned i madrassen under sig... hvad skulle han sige? Han vidste ikke om Louis.. vidste noget.
"Jeg.. øhm.. altså, på en måde.." mumlede han for ikke at lyde for mærkelig, det var jo ikke sådan at han troede på... hekse, eller sådan et eller andet. "Du ved.. jeg tror på det jeg får bevist.. jeg er agnostiker" sagde han så, og smilede skævt "du ved.. spøgelser.. ja, fordi der har været masser af materiale der understøttede teorien om dem, myter.. måske ikke så meget, det er jo som regel bare folkehistorier og ammestue skrækhistorier du ved.. vampyrer.." han tøvede "jeg har hørt om dem.. men aldrig mødt en, så jeg ved ikke hvad jeg skal tro om den slags" forklarede han.
Han var ret sikker på vampyrer eksisterede, hell, der var jo også noget mærkeligt i hans eget blod? Hvad var han ikke helt sikker på, noget.. alf, eller elvisk, whatever.. Det betød nok ikke så meget, han var ikke speciel af den grund.. og nogen gange troede han at det var det rene vås. Hans mor - ja, hun havde været speciel, smuk, sød... alle de gode ting var samlet i hende, men hun vantrivedes sådan.. Hun var aldrig helt hjemme. Han kløede sig i nakken, og smilede så til Louis "tror du på det?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 11:05 am

Louis kiggede lidt indgående på ham, det her var spændende.. det var det her han gerne ville høre.. tænk hvis nu Lukas allerede kendte til den overnaturlige verden? Ville han så blive bange hvor Louis forklarede hvem han rigtig var? Han ville gerne.. vise ham det.. eller nej.. altså fortælle ham det, men han ville ikke skræmme ham fra vid og sans, han ville bare.. helst ikke lyve for ham, selv om det var for at beskytte en hemmelighed.. men ja.. hvis det ville gøre ham bange ville han heller ikke fortælle det.. han ville ikke.. miste det venskab.. som han prøvede at bygge op her. Han nikkede og smilede bare lidt.. satte sig på sengen kanten og blev ved med at kigge på ham, "Nå okay.." sagde han bare roligt.. spøgelse? Tja.. det vidste han ikke noget om, men det skulle vel nok passe.. han var jo også et slags spøgelse selv.. død.. og alligevel levende.. af magi.. helt utroligt. "Tror du.. at du ville være bange for en.. hvis du mødte en?" sagde han stille og smilede lidt hemmelighedsfuldt/lumsk til ham.. sådan rigtig uhyggeligt. Han så ned og nikkede så, "Bestemt.. " sagde han bare, han ville ikke ligge skjul på om han troede på vampyere eller ej.. det var noget andet når det kom til at skulle bevise det, eller noget i den stil.. men en hver tosse kunne jo sige de troede på vampyere.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 11:21 am

Lukas så på sine fingre der var blege mod underlaget, men overhovedet ikke bar præg af et ellers arbejdsomt liv, nej, hans hænder havde altid været bløde, på trods af at den livsttil han havde ikke ligefrem passede sig med bløde hænder. Han så op på Louis med stærkt blå øjne i skumringen, dog blev de gullige når han så ind i ilden som.. som Louis, men Louis lignede mere flammer, eller blev mere røde.. det var ret fascinerende at se på.
Han trak på skuldrende og grinede lidt "Måske.. jeg ved det ikke, plejer de ikke bare at suge blod og så forsvinde ind i natten som flagermus?" grinede han, og så på Louis smil "hold op" grinede han og kastede en pude efter ham. "Det er overhovedet ikke sjovt efter så mange... film." mumlede han, og smilede skævt. "Jeg har nok mødt værre.." mumlede han så for sig selv, og lænede sig tilbage i sengen og tyggede lidt på det.. bange... Han var ikke bange for noget. "Kender du nogen vampyrer du skal indtroducere mig for?" mumlede han drillende og skubbede dynen ind bag sin ryg så han kunne sidde op, mere eller mindre..
Louis så mystisk ud der i skumringen, halvmørket med ilden.. Han lignede lidt en skygge med røde øjne.. et uhyggeligt syn hvis ikke Lukas havde vidst hvem der gemte sig i skyggerne... Louis skræmte ham ikke.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 11:35 am

Louis smilede bare.. kært.. sugede blod.. forvandlede sig til flagermus.. nå men han havde da en lille smule ret.. men det skulle Louis jo ikke side og uddybe for ham.. det var nok best at lade være.. medmindre.. han selv faldt over sandheden altså. "Du kan selv holde op.. med at kaste ting efter mig hele tiden.." sagde han bare og smilede lidt og skubbede puden til siden, han blev ved med at side der.. bare og kigge.. betragte ham i flammernes skær.. han var jo.. ret flot.. meget.. meget.. flot faktisk, og hans øjne var meget.. smukke og.. åh mhmm.. forhelved. "Nå.. så lidt bange er du alligevel.." grinede han bare og kravlede hen til ham i mens han fortsatte sig uhyggelige smil, satte sig overskrævs på ham, så han var fanget under ham, men uden at gøre det på nogen speciel intenst måde, han lagde bare hænderne over kors og kiggede på ham, Lukas sad jo ligesom op.. sådan halv vejs alligevel. "Hvad.. har du mødt?" hviskede han stille, med spænding strålende ud af sine øjne.. som var han helt væk.. langt væk.. i en historie.. som Lukas fortalt.. og han ville gerne høre resten! Han ville så gerne høre det.. "Måske? Hvorfor.. kunne du godt tænke dig at møde nogen.. hvad hvis de suger dit blod.. og flyver væk bag efter.." sagde han drillende, selv om der lå en hel sætning.. af alvor under det.. han var nysgerrig.. han ville gerne.. regne ud hvordan Lukas havde tænkt sig at reagere.. så han kunne vide om.. og hvordan.. men måske ikke i aften.. måske en anden dag.. men det var nu meget sjovt lige at bringe det op.. så kunne han gå lidt og tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 12:24 pm

"Hvad hvis jeg ikke har lyst?" spurgte han og sendte ham et flabet smil. Aj han skulle nok.. holde lidt igenmed pudekasteriet, han ville heller ikke ødelægge dem, men Louis havde fortjent en pude! For det der smil før.. Han så på ham da han kravlede hen imod ham med det der.. smil, og gøs "Hold op Louis!" sagde han og rakte truende ud efter en pude, og smilede så skævt til ham..
"Jeg er ikke bange, og slet ikke for dig" mumlede han smilende, og lod ham sætte sig som han nu ville...
Han så på ham som han sad der, med armene over kors og trak på skuldrende.. han vidste ikke helt hvor han skulle se hen, han sad jo lige der.. og var så indtagende på sådan en djævelsk måde med det der udseende og.. det hele.
Han så lidt genert ned... hvilket han ikke kunne for ned var praktisk talt ned i skridtet på Louis og det fik ikke genertheden til at blegne, tværtimod!
Han så op på ham igen "jeg har ikke mødt.. noget særligt.. som sådan.. min mor måske men hun... arh' jeg ved det ikke" sagde han og slog det på den måde hen i det uvisse. Han havde alligevel ikke meget lyst til at tale om sin mor. "De får ikke lov at tage mit blod, for det første, for det andet så ville jeg nok tæve dem... med en pude?" drillede han og smilede skævt til Louis, han anede ikke at det var alvorlige spørgsmål, gemt i spøg..
Han rakte ud og prikkede ham let i maven "men.. altså hallo, vampyrer... det er da næsten umuligt at være sådan en, med alle de regler.. der er da regler ikke? For sollys og sådan.." spurgte han, og trak sin finger til sig.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 9:13 am

Louis smilede bare, "Så bliver jeg nok nød til at tvinge dig.. taber dine hænder sammen, så du ikke kan kaste med noget mere.." sagde han bare drillende, "Men bare roligt jeg skal nok fodre dig.. og skære din mad ud for dig.." sagde han og smilede bare stort.. som var han stolt over hvilket godt menneske han var, men han spillede jo bare.. han drillede jo bare, han elskede og drille og det gjorde Lukas også.. så kunne han jo få lov til at smage lidt af sin egen medicin. "Tving mig?" sagde han bare og grinede lidt. "Nå se det er du ikke.." sagde han bare og rullede så ned fra Lukas og lagde sig på siden, ved siden af ham, så han stadig kunne kigge på ham. Han hævede øjenbrynene lidt.. hans mor var hvad? "Hvad var din mor?" sagde han bare nysgerrig, fuldstændig ligeglad med om Lukas havde lyst til at tale om det eller ej.. måske ville det gøre det nemmere for ham, hvis Louis fortalte ham at hans forældre også var døde? Men han ville heller ikke.. han kom bare til at lyde som en der var ude efter medlidenhed hvis han sagde det. "Okay? Og hvad får dig til at tro at du er stærkere end dem.. er de ikke vildt stærke.. og hurtige?" sagde han drillende og smilede lidt hemmelighedsfuldt igen. "Hmm jov.. og de sover nok også i kister.." brummede han bare og blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





very well then - Lukas  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: very well then - Lukas    very well then - Lukas  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
very well then - Lukas
Tilbage til toppen 
Side 3 af 14Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: