Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Dear child... Well you play with me?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dear child... Well you play with me? Empty
IndlægEmne: Dear child... Well you play with me?   Dear child... Well you play with me? Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 8:38 am

Davs smukke væsner fra Aterswell mit navn er Tara Colum og jeg kommet her til fra det som man idag kender som England, som i alle kan se er jeg ret så ny og nu søger jeg nogle modig væsner som kunne have lyst til og emne med kære lille mig, men jeg har blot små krav som i gerne må hold.

Krav
Skrive over tre linjer
Snik snak er jeg ikke meget for og jeg vil helst gerne ungå dem hvis det da er en mulighed
Plot kan vi godt snakke om for jeg har måske nogle små ideer til de emnerne

Om Tara
Jeg født som Amelia Tara Colum men jeg gå mest som Tara
Jeg er 1688 år gammel og jeg kommer fra England
Jeg Nymfoman og derfor har jeg et konstant behov for sex
Jeg taler normal britisk engelsk og nej jeg lyder slet ikke som en der kommer fra usa for jeg bryder mig ikke om aksagnen som man har her over
Jeg aldrig været skaber men jeg håber da at jeg kan finde mit et "barn" når tiden en gang kommer

Ønsker
De normal venner og veninder
En partnar jeg kan jage sammen med
En bedsteven og veninde som måske kan komme lidt mere ind i mit liv
Lover, jeg har ikke noget imod hvis det bliver en pige for jeg tager gerne begge køn, men forvente jer ikke at jeg hold mig fast til en person da jeg jo er nymfoman

Ellers har jeg ikke andet lige nu

- Amelia "Tara" Colum

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dear child... Well you play with me? Empty
IndlægEmne: Sv: Dear child... Well you play with me?   Dear child... Well you play with me? Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 1:11 am

skriv en pm hvis du er interesseret i et plot med mig, der kunne måske være nogen små ider :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dear child... Well you play with me? Empty
IndlægEmne: Sv: Dear child... Well you play with me?   Dear child... Well you play with me? Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 7:50 am

Jeg vil gerne skrive med dig. Måske du på et tidspunkt kunne blive min skaber? Vi kunne finde på et plot som bygger op til det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dear child... Well you play with me? Empty
IndlægEmne: Sv: Dear child... Well you play with me?   Dear child... Well you play with me? Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:35 am

Sure :3 Send mig et PM og så kan vi snakke om det hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dear child... Well you play with me? Empty
IndlægEmne: Sv: Dear child... Well you play with me?   Dear child... Well you play with me? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dear child... Well you play with me?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna play? Let's play (søgning)
» Come and play ;) (emnesøgning til mig XD )
» A game to play
» Play with me
» come and play

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: