Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vasker sår 'fortsættelse'

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 9:36 pm

Blair vidste godt hun ikke ville have klaret den hvis Fenris ikke havde været der, hvis hun havde forsøgt at skade en af dem havde de to andre sprunget på hende, så hun var dybt taknemmelig for at han var der, og overhovedet gad at bruge kræfter på hende. "Wuf." Lød det fra Blair, hun forstod ikke hvorfor han kaldte dem skødehunde, men hun kunne lige så godt spille med på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 11:17 pm

''skrid så før jeg flår luftrøret ud af struben på jer'' Fenris tager et skridt hen mod dem, de løbper så stærkt de de kan, på de første fem meter var de ved at falde over sig selv tre gange, mens de løb kunne Fenris ikke holde et højt grin tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 11:20 pm

Blair rystede på hovedet over dem, de var tre mod to og Blair var ikke til meget nytte, det var pinligt for dem. "Tak." Sagde hun med et smil. Hun forstod stadig ikke hvorfor han gjorde det, men det var da heldigt for hende, ellers ville hun være meget meget såret, eller endnu værre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 1:12 am

''selv tak'' Fenris gør hen til manden som sidder på gulvet og hulker over sit håndled tager sin jakke af flår ærmet af sin skjorte og giver manden en stram forbinding om end ublid om håndled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 1:28 am

Blair vidste ikke hvad der skulle ske, eller hvad hun skulle sige. Blair så ned på manden på gulvet med et hævet øjenbryn. Hvorfor hjalp Fenris ham?
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 5:47 am

Ulrike kigge over mod den ny ankommende, "hvad var det kaldt en knive, så skal du se dem der hænger der hjemme på væggen i butikken, som er hånd lavet".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:17 am

Blair så over på ham der fortalte om nogle knive i en butik. "Jeg tror så de er lidt for store til mig, jeg har den i min støvle, så jeg kan ikke have voldsomt store knive på mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:26 am

Fenris grinte '' og Ulrik jeg tro ikke at det her fjols'' Fenris færdigøre forbindingen med en knude så stram at den får manden til at hyle ''vil værtsete din professionelle mening om hans kniv''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 7:24 pm

"Det kan du da havde ret i", siger han til Fenris. " Må jeg låne din kniv? Du skal nok få den igen" , siger han til Blair.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vasker sår 'fortsættelse'
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» vasker sår (alle må deltage)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: