Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 vasker sår (alle må deltage)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 6:52 pm

det er ved solopgang i nat havde det været fuldmåne.
det havde været være der nogle nye ulve, som skulle lære deres plads, det have været tre mod en, men ingen af dem havde Fenris' erfaring (de havde nok kun haft nogle måneder som varulve, hvor Fenris var født som varulv), men det havde været en hår kamp.
så nu var han kommet til søen for der var intet bedre ind at få kold vand, når man havde nogle freske sår
påklædning: nøgen
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:59 pm

Jack satte sig op af et træ kun iført sin grønne jakke og et par bukser "hård kamp?" spurte han og kiggede hen på Darren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:07 pm

''tre hvalpe mod en alfa. men det ville have været lettere vis jeg havde gået efter struben, men jeg dræper ikke hvalpe'' siger Fenris mens han inspicere sine sår
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:28 pm

"hehe ja jeg slås kun hvis de tvinger mig til det så jeg ligger normalt bare og kigger på"sagde jack og tog sin hat på
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:30 pm

Ulrik kommer gående hen mod søen i ført sin arbejds bukser og stiller sig og hende ved vand kanten og kigger op mod solen som er på vej op.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:33 pm

(skal vi ikke lave en rækkefølge så det her ikke ender i chaos? :3 Darren, Jack, Ulrik? )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:53 pm

godt der er intet betendelse og de er ved at lukke ''hvalpene prøvede at omringe mig og jeg er ikke en til at bakke ud af en kamp, men jeg går mere indfor en god gammel en mod en duel mod en lige modstander hvor jeg kan give den alt hvad jeg har i mig, men hvis jeg gik all out mod hvalpende ville det kunne sammenlines med en kampvogn mod et maskingevær''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:58 pm

"hehe som altid mangler du ikke selvtidlid ikke"sagde Jack og kiggede svagt mod den nye ankommene "Hey er du ny her har ikke set dig før?" spurte jack og kiggede mod ham
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 12:46 am

Ulrik kigge hen mod jack og sagde " jeg har boet i byen i et par måneder, men har mest holdt mig for mig selv"
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 12:48 am

"hehe okay det gør jeg for det meste også, men velkommen jeg hedder Jack"sagde Jack løftede svagt hatten "og ham i søen er Fenris"sagde Jack og kiggede kort mod Fenris
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 12:51 am

"okay", Ulrik kigge over mod Fenris og spurgt" hvad er der sket siden at han sider og vasker sige sår?".
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 12:57 am

"der var slåskamp som altid"sukkede Jack
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 1:01 am

"det lyder som om at han er lidt af en slags bro" smiler Ulrik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 1:34 am

''varulve siden tidernes morgen været et kriger folk, vi kæmper det er måden vi afgøre hvem der bestemmer, det er også hvem der vinder en retssag'' sagde Fenris ''jeg er vil bare holde tarsdisioner, det et fantastisk adrenalinchok og en en god måde at holde sig i kampform'' siger Fenris og spænder musklerne
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:27 am

"varulve er ikke så gode til at være demokratiske"sagde Jack for sjov og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 2:31 am

"Det kan du havde ret i men er der nogen grund til det når vi kan finde ud af det på anden vis", siger Ulrik smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:12 am

''det er bare et historisk faktum at vi kæmper, og jeg brudte vide det jeg er verdens største varulve historiker i alt beskedenhed''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 3:16 am

"Det må du da godt nok sige, det havde jeg ikke regent med at finde et sted som dette", og ser lidet overasket ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 4:38 am

''vi har ikke fået dit navn jeg er Darren Fenri men alle kander mig Fenris jeg er historiker, med ekspert i vore folks historie og en af de stærkeste varulve i byen, med undtagelse af ham der'' siger Fenris og peger på Jack '' og han kan kun vinde når han bruger med det stykke jern han svinger rundt med''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 4:50 am

"arg Darren nu synes jeg vi skal snakke pænt om min hat"sagde Jack og kiggede svagt mod Darren.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:15 am

"Jeg vil nu sig at mit skæg er pænere end din hat" siger Ulrik og kigger over mod Jack
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:27 am

"hehe det er vil til diskusion"sagde jack og vippede hatten ned over øjnene og lagde sig til rette
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:35 am

"Det kommer vel også an på hvem man er, og hvad man best kan lige". sagde Ulrik og kørte nogle finger i gemmen skægget.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:46 am

"det er sandt"svarede Jack og fandt sin træ stork frem "men jeg vile gerne se dit skæg parrer magi"sagde Jack med et bredt smill på læben
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:51 am

"Det bliver nok lidt svært, men kan din hat måske gøre det?" sag Ulrik og kigge undren over på Jack
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vasker sår (alle må deltage) Empty
IndlægEmne: Sv: vasker sår (alle må deltage)   vasker sår (alle må deltage) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vasker sår (alle må deltage)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Ved Solnedgang - Alle må deltage
» Vasker sår 'fortsættelse'
» Just looking /alle/
» Heavy - Alle
» hej alle sammen :P

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: