Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vasker sår 'fortsættelse'

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 8:48 am

påklædning: et par hullede bugser, en skjorte kraftige læder støvler og fingerløse hansker med nitter på knoerne
hår: håret er samlet i en stram hestehale i nakken, med undtagelse af tre små fletninger forand venstre øre
smykker: en halskæde lavet af en ulve tand og læder snor, der ud over har han også tre fire øreringe i sit venstre øre

klokken var 10:57 Fenris sad i baren på The bloody moon og ventede på at/hvis hans vænder og pigen han mødte i skoven ville komme
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeMan Apr 02, 2012 10:24 pm

Påklædning: et par store sikkerheds stølver, et par slidte arbejds bukser, en slidt arbejds skjodte, og så selfølig sin guldring.
Da Ulrik kommer ind på the blody moon, med sig har han en pose med en flaske i. Han prøver om han kan få fœrden af Fenris.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 12:59 am

Jack kom ind med sit normale tøj. En mørkegrøn jakke og en lyssgørn bluse inde under og så et par lyse grønne bukser og sin grøne og hvide stribet hat.


Jack kiggede kort rundt og fandt hurtigt Fenris og satte sig ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 1:20 am

hilser med sit glas ''du fandt mig'' siger Fenris med påtaget overraskelse, han var en hel del højere ind de fleste af gæsterne på The Moon ''jeg havde jo lovet at jeg gav den første drink, så hvad bliver det''
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 1:32 am

Efter lidt tid fandt han frem til de to andre."Var det ikke noget med at du ville give den første omgang?", og kigge nover på Fenris
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 3:20 am

''ja det sagde jeg og jeg holder ord''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 6:10 am

"rom og cola til mig"sagde Jack og kiggede på Fenris og Ulrik "der ser ikke ud somom hun gik med" sagde Jack.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 6:30 am

"Det har du nok ret i, jeg vil godt bare havde en stor øl", sagde han og lagde posen op på borde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 7:39 am

Fenris pifter for at få bartætnerens opmærksomhed, denne suler ondt på Fenris som bare siger ''en rom-og-cola, en øl og endnu en JACK''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeFre Apr 06, 2012 1:05 am

Blair havde prøvet en hel del af det tøj hun havde, det meste var slidt og/eller hullet, så det kunne hun ikke tage på. Da hun endelig fandt noget der var okay at gå i byen i fandt hun vej ned til 'The Bloody Moon.' Hun havde ikke nået at se de andre ordentligt nede ved søen. Hun kunne bare huske en af dem var virkelig høj, så hun kiggede efter en der var høj. Blairs kjole var som altid lårkort, hendes hår var sat op og hun havde fået fat i noget makeup. Hun ville gerne gøre et godt indtryk på de andre. Blair så over mod en bartender og så smilende på ham. "En rom og cola. Men spar ikke på rommen." Blair tog imod drinken da han havde lavet den, op prøvede igen at spotte dem hun havde mødt tidligere. Da hun endelig fik øje på ham den høje gik hun over mod dem. "Undskyld jeg kom så sent. Jeg kunne ikke rigtigt finde det." Hun kunne godt have fortalt dem at hun ikke kunne finde noget tøj uden huller, men hun havde ikke brug for melidenhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeLør Apr 07, 2012 8:49 am

''Bienvenue miss'' siger Fenris med en sand fransk agtsang som tydeligt indikerede at dette var hans sande modersmål, men det er også tydeligt at han ikke har brugt det i lang tid ''tillad mig at sige at de ser ualmindelig køn ud i aften''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeLør Apr 07, 2012 10:17 am

Blair overvejede hvad det franske han sagde betød, hun gik ud fra det var en hilsen eller noget i den stil, men det var blot et skud i tågen. Hun kunne godt høre han var en god til fransk, men det lød også en smule rusten, hun valgte dog at overhøre det. Blair blev forlegen da han komplimenterede hende. Hun havde en svag rødmen over hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeLør Apr 07, 2012 12:36 pm

Fenris smilede af hendes rødmen ''jeg fik aldrig dit navn, mit er Derren Fenri, men alle kalder mig Fenris jeg er historiker, mytolog og forfatter''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeLør Apr 07, 2012 6:21 pm

Blair så kort over på de andre, de havde også været meget stille ved søen, men det var okay. "Blair Jessica Jenson, jeg har ikke noget at prale med." Svarede hun med et glimt i øjnene, hun var blot en 17-årig pige der var stukket af hjemmefra. Hun havde hverken uddannelse, job eller talent til noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 12:53 am

''du kan prale med at være en meget køn pige om ikke andet''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 3:06 am

Blair så på ham med et skævt smil. "Det gør jeg skam også." Hviskede hun til ham, ikke fordi andre ikke måtte høre det, men det skabte en effekt som Blair elskede, hun virkede hemmelighedsfuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 6:41 am

Fenris smilede, så det er det spil du spiller så lad mig da spille med
''hvad har du...'' Fenris bliver afbrudt da tre mænd skubber til Blair for at komme til baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 9:14 am

Blair fandt sig ikke i at blive skubbet rundt med, så hun skubbe bare igen. Selvom det ikke var med meget kraft, det var umuligt for hende nogensinde at skubbe nogle som helst mænd væk. "Gå dog uden om." Sagde Blair vredt og gik uden om dem for at komme tættere på Fenris. Hun puffede lidt til dem for bedre at kunne være der, men de skubbe bare igen og Blair røg ind i Fenris. "Idioter." Sagde hun højt så de kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 9:24 am

''sig undskyld til frøken'' sagde Fenris, men det lød nærmest som om han knorede, dette og Fenris' imponerende statur fik mændene til at træde et skridt tilbage, men en af mændene trak en springkniv for at skramme Fenris væk, men Fenris gav et koldt og håndeliget grin, han var ikke bange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 9:27 am

Blair så på den kniv han trak frem, eller kniv og kniv, det var mere et lille bitte stykke stål. Ikke specielt farligt. Blair bøjede sig ned og tog en kniv op af hendes støvle, hun havde en indsyet beholder til en kniv i hendes støvle, den var lidt større end hans. Men det var ikke voldsomt meget. Blair lod kniven glide mellem hendes finger. "Sikke en flot kniv du har." Sagde hun og lo sarkastisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 9:52 am

manden så Blairs kniv og gik i panik, hvilket fik ham til at angribe hende, men Fenris var hurtigere (meget hurtigere) han greb fat i mandens håndled og med et lille vrid lød der et ''kkkrrrreee'' og manden tabte sin kniv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 6:46 pm

Blair var forberedt på at han ville overfalde hende, så hun gjorde sig klar til at beskytte sig selv, men Fenris var meget hurtigere. Rigtig meget hurtigere. Blair trådte et skridt tilbage og så nervøst på dem, men hun var overbevidst om hun ikke behøvede at være nervøs, for Fenris i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 7:20 pm

manden falder på knæ og tager sig til håndledet mens ser skrækslagen op på Fenris ''skødehunde skal ikke angribe en ulv''
en anden af mændene siger ''vi forteller politiet om det her''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 7:51 pm

Blair så skiftevis på Fenris og de tre mænd. "Hvad vil du sige? At du blev overfaldet fordi du truede med en kniv. Held og lykke." Det ville være den lammeste anmeldelse. Blair puttede sin kniv ned i sin støvle igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 8:30 pm

Fenris smilede grumt så fyldt med selvtillid, han lignede et rovdyr som havde trængt sit bytte op i en krog og så på mændene ''gø videre skødehunde''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vasker sår 'fortsættelse' Empty
IndlægEmne: Sv: Vasker sår 'fortsættelse'   Vasker sår 'fortsættelse' Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vasker sår 'fortsættelse'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» vasker sår (alle må deltage)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: