Richard gik hjem fra arbejde og låste sig ind i sin lejlighed, hans hånd rystede svagt og han skubbede beslutsomt tanken om troldomsdrikken fra sig, ikke før han havde spist frokost, det var reglen ... Han kom ind i lejligheden og sagde halvhøjt, "Jeg er tilbage"
Elias
Race : Varulv Bosted : Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 21/09/12 Antal indlæg : 1555
Han begyndte at lave toast og måtte igen fortælle sig selv at drikken skulle vente. Hans hånd rystede, da han lagde toasten i toasteren, det var omkring nu han plejede at tage en lille tår ... Han kom kort efter tilbage i stuen med en toast til hende og sin egen i hånden.
Elias
Race : Varulv Bosted : Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 21/09/12 Antal indlæg : 1555
Han sukkede svagt og gjorde hvad han kunne for at holde sine hænder stille, han skulle alligevel have drukket lidt før han tog afsted ... Han blev færdig med at spise og fandt en lille flaske frem, som han tog en tår af. Han nød hvordan man øjeblikkeligt kunne mærke forskellen, et behov han havde haft hele dagen blev pludselig opfyldt og han kunne slappe af igen, hans tanker var beskyttet og alt som det skulle være.
Elias
"Det er bedre end mange af alternativerne" sagde hun
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: Jeg hader elvere. //Richard// Søn Okt 21, 2012 7:15 am
Han lo svagt, "som at ligge på gaden? ja så må selv min lejlighed være bedre".
Elias
Emne: Sv: Jeg hader elvere. //Richard// Søn Okt 21, 2012 7:19 am
"Eller et træ" svarede Rexana "primitivt.. nej, så bor du trods alt i et rigtigt hus."
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: Jeg hader elvere. //Richard// Søn Okt 21, 2012 7:24 am
Han nikkede, "ja, med tag og vægge, jeg har endda møbler" sagde han og smilte svagt, "jeg har også hørt at træer ikke er det bedste sted at undgå elvere .."
Elias
Emne: Sv: Jeg hader elvere. //Richard// Søn Okt 21, 2012 7:26 am
"Nej, endnu en ulempe.." sagde hun og kom med et lille fnys "jeg bryder mig ikke om deres lugt"
Tinsley
Emne: Sv: Jeg hader elvere. //Richard// Søn Okt 21, 2012 7:39 am
"deres lugt?" spurgte han undrende, "lugter de specielt i forhold til andre folk?"
Elias
Emne: Sv: Jeg hader elvere. //Richard// Søn Okt 21, 2012 7:42 am