Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kun træer, sne, elvere og.. Trine?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 8:55 pm

Tid: 16:00
Sted: Inde i skoven
Vejr: Snefnug daler blidt fra himmelen
Omgivelser: Sneklædte træer

Ekoes gik roligt igennem skoven. Han var klædt i en sort rustning, bar et sværd ved sin side og en hjelm (som den på billedet) på hovedet.
Han gik rundt om det samme område.. holdt øje med træerne. Elverfolk havde det med at gemme sig de mærkeligste steder, og efter hans lille ”uheld” sidst.. han rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 10:58 pm

Trine havde en hvid kampdragt på som dækkede hele hendes krop og hendes hår var sat i en hestehale og hun øvede spark mod et træ som havde det meste af dens bark i området af hendes spark
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 11:53 pm

Ekoes stoppede op og lyttede. Han rynkede brynene.. det lød som nogen der trænede. Han fortsatte i retning af lyden, trak sit sværd og gjorde sig klar. Hvis en elver var i gang med sin træning her inde, var personen muligvis bevæbnet.
Han stoppede op og betragtede den rødhårede pige. Han behøvede ikke se længe på hende før han kunne konstaterede hun ikke var elver. Han satte sværdet på plads igen ”god eftermiddag” hilste han.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 8:36 am

trine fik fat i et stykke bark som flug fra et spark og kastede efter ham i chok og et sne fnuk ramte hende i nakken og smeldtede og hendes rigtige form kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 8:51 am

"Det kalder jeg en.. udsædvanlig velkomst" sagde Ekoes og gik hen til hende. "En havfrue så langt fra havet? Sikke et sjælendt syn.." han så undersøgende ned af hende "hm, jeg har hørt troldmænd betaler mange penge for smukke kvinder i akvarier.."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 8:54 am

"jeg har også hørt om elver som betaler meget for sort elver øre" mumlede hun og sukkede "og det er hvad man får ud af at snige sig ind på en som træner" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 9:01 am

"Du kan næppe gøre meget skade som du lægger der" sagde Ekoes og trak på smilebåndet "og du ville kunne få mere for mit hoved, og endnu mere for mig fanget i live"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 9:02 am

"sandt men dine øre er nemmere at transpokere i den her form" sukkede hun "og du er da modig at møde op her?" spurte hun og kiggede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 9:04 am

"Jeg takker for din komplement" sagde Ekoes og så sig omkring "nogle ville kalde mig dumdristig.. men jeg tror nu godt jeg kunne klare dig fiskehale" han smilede.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 9:08 am

"men jeg skal bare råbe et ord så er der ret mange flere 'kønne' piger her" sagde Trine og randt sit metal ved jorderen og gemte den i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 5:25 pm

"Måske, måske ikke" sagde Ekoes "du er trods alt ikke af elverslægt." han gik tættere på hende og så på hendes hale "en uheldig egenskab, hvor længe vil du lægge sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 3:39 am

"indtil jeg bliver helt tør" sukkede trine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 12:31 pm

"til du er tør?" Ekoes så op på himmelen og smilede svagt "ak min pige, så kan du jo lægge der længe.." han betragtede hende lidt "kan jeg være behjælpelig?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 10:18 am

Trine så mistroisk på Ekoes "ohh nu vil du hjælpe mig?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 8:51 am

"Jeg har aldrig ikke ville hjælpe dig" sagde han og så lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 8:24 pm

"hvordan kan jeg være behjælpelig lyder ret så meget som et tilbud om at hjælpe hvis du spørger mig" sukkede trine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitimeSøn Dec 16, 2012 5:20 am

"Ja, jeg vil gerne hjælpe dig. Jeg har aldrig sagt jeg ikke ville" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Empty
IndlægEmne: Sv: Kun træer, sne, elvere og.. Trine?   Kun træer, sne, elvere og.. Trine? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kun træer, sne, elvere og.. Trine?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blodige træer //Azariel//
» Elvere og alder
» Jeg hader elvere. //Richard//
» Suk.... //Trine//
» Alt kan ske når man er i parken.. - Trine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: