Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Why is it so cold (Jack)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 11:42 pm

"jeg gav titelen videre men mange af dem er stadig loyale hos mig så de kommer forbi når de er på jagt i nærheden" sagde jack og kiggede spørgerne på Calla omkring hendes rysten før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 7:44 am

calla smilede prøvende, hun undgik hans blik. hun ville ikke tænke på fortiden.det kunne alligevel ikke nytte noget.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 05, 2012 9:27 am

"hvem er så jeres alpha?" spurte jack og så på hende spørgerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 3:38 am

calla så stille ned på jorden ``ulvkobblets alpha`er er nogle ældre ulve. De har været alpha`er længe. Men jeg selv har ikke noget personligt kobbel, hvis ikke jeg er menneske så er jeg sammen med dem. Der er ingen der har lært mig ordentligt at kende, hverken ulv eller menneske`` hendes stemme var blevet kold da hun omtalte manglen af hendes personlige kobbel, der havde aldrig været nogen hun lagde specielt mærke til, hverken før eller efter hun blev bidt.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 7:24 am

jack nikkede "det kan være svært mennesker har det altid mærkelig når man siger hvad man er der var den ene pige som jagtede mig og råbte JAAACKOB efter mig en hel dag" sukkede jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 7:34 am

det trak lidt op i callas ene mundvige, det var en af de ting hun hadede ved at være varulv. det var ikke alle som acepterret hvad hun var. Det var hendes grund til ikke at forsøge at finde en mage,hun kiggede på ham ``det lyder som en lang hård dag. Så er det bedre bare at være ulv og finde sig en mage``
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 8:24 am

"nej i kvinder barber jer aldrig!" sagde jack og grinte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 08, 2012 2:33 am

calla fnyste, hun kunne ikke se det sjove. Men på en måde gav det aligevel ret god mening det han sagde. Hun lagde sig ned
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 08, 2012 12:22 pm

jack så ned på hende "træt lille ven?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 2:15 am

``en smule, tror jeg vender snuden hjemad, vil du med? eller har du andre ting at tage dig til`` hun rejste sig op og rystede sig, så blade og jord faldt af pelsen.hun kiggede op på ham
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 7:56 am

jack nikkede svagt "jeg kan godt tage med har ikke rigtigt andet at tage mig til anyway" sagde jack og smillede blidt til hende og gik hen til hende

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 2:57 am

calla begyndte at gå imod træerne, hun kiggede hurtigt på Jack så satte hun afsted i løb...

hun nåede frem til hulen, hun gik ind i den og chekede at der ikke var andre ulve. hun skiftede om til menneske og fandt en kort kjole i brun der nåede til knæne, hun begyndte at lægge brænde på ildpladsen snart knitrede bålet op og lyste hulen op. hun vendte sig rundt for at se om han var fremme
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 4:31 am

jack kom stille gåene og kom frem imellem træerne og smillede blidt til hende "du havde da ikke behøvet at tage kjole på for mig skyld" sagde jack med et blidt smill
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 5:15 am

calla smilede stille hun kiggede på ham ``hvad så hvis jeg gjorde det for min egen skyld?``hun vendte sig om igen og lagde mere brænde på bålet, hun smilede stille for sig selv ``du må undskylde at her roder sådan, jeg havde ikke ligefrem ventet gæster`` hun lo stille, hendes latter var blevet mere og mere sjælden. hun vendte sig igen mod ham hun så ham i øjne ``er du sulten?``
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 5:22 am

"hmm ja en smule" sagde han og smillede "det er ok jeg er ikke sart" sagde jack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 8:11 am

calla smilede ``røget eller stegt kød?`` hun gik om bag et rum i hulen og kom tilbage med et stort lår, hun havde glemt fra hvilket dyr. hun fandt et stykke skind og lagde kødet på det mens hun gik videre rundt i hulen, hun ledte efter hendes skind hun plejede at sove på, hun fandt det bagerst i hjørnet. hun tog det med hen til bålet og fandt et andet et, hun rakte Jack det andet skind ``til hvis du skulle få det koldt`` hun så ham lige i øjne men kiggede hurtigt væk igen, hun havde altid været så pokkers genert. hun mærkede sine kinder blive varme og gik videre i hulen. hun fandt et større skind hun tog det med tilbage til bålet og satte sig på sit soveskind, hun lagde det store skind ud mellem dem og kiggede ind i flammerne.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 9:36 pm

"bare hvad du har lyst til" sagde jack og og smillede til hende og tog i mod skindet "tak" sagde han og satte sig ned "det er flot sted du har lavet" sagde han og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 4:26 am

``tak`` calla tænkte på om hun mon skulle vise ham statuen, måske vidste han lidt mere om den end hun gjorde. hun stak et spid igennem kødet og satte det over nogle gløder. hun rejste sig op hun kiggede på ham ``der er noget jeg gerne vil vise dig`` hun begyndte at gå ned mod hulens bagvæg, ved første øjekast så det ud som om at her endte hulen, hun gik om bag en slags væg der var lavet. hun kiggede kærligt på ulvefiguren der stod der. hun bukkede sig ned for at kysse den på snuden, da hun rejste sig op igen gik kjolen op. kjolen faldt stille ned på jorden, hun samlede den op og smed den hen i et hjørne. hun fandt et stykke skind som kunne dække hende. hun slog det rundt om skuldrene så det dækkede hende, hun rystede svagt. hun gik om til den anden side af ulven så hun ikke spærrede vejen for ham.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 7:52 pm

Jack rejste sig og gik efter hende og var ikke nådet at komme ind da hendes kjolen faldt af så, så ikke noget han kom ind og så på statuen "det er flot" sagde han og kiggede på Calla og så hen på statuen og lod hånden glide hen af hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 2:53 am

``tak, ved du noget om den slags statuer? den var her nemlig da jeg flyttede ind`` hun smilede skævt da hun sagde flyttede ind, hun havde måtte kæmpe med nogle omstrejfende ulve for at få hulen.

hun gik hen til en lille kurv der stod i rummer, hun tog en halskæde op og gik hen til statuen, hun lagde halskæden om dens hals og begyndte at synge en lille sang, der kom lys i halskædens sten. hun stoppede med at synge og så på Jack, hun håbede at han vidste noget
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 7:20 am

"det eneste sted jeg har hørt om den slags statuere er fra det gamle maya/indiana folk ellers ikke" sagde jack og kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:19 pm

Calla så taktfuldt på ham ``hvodan er den så havnet her?``hun tænkte sig lidt om. hun gik tilbage i det store hule-rum.
hun satte sig ned på skindet igen,hun kiggede ind i flammerne, der var snart ikke mere brænde på bålet. hun rejste sig op ``jeg går ned til søen``hun gik stille ud af hule og lod skindet falde ned på jorden, hun skiftede om til ulv og luntede ned til søen.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 11:05 pm

Jack blev også til ulv og fulte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 17, 2013 11:13 pm

Calla luntede videre ned til søen. hun begyndte at drikke af den, det var dejligt køligt vandet. hun gik længere ud i søen og svømmede lidt rundt indtil hun gik op på bredden igen
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 1:55 am

Jack kiggede på hende " er vandet koldt?" spurte han med et blidt smill. Han kiggede op på den klare natte himmel
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why is it so cold (Jack) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Why is it so cold (Jack)   Why is it so cold (Jack) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why is it so cold (Jack)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Jack.. hvad ved du? - Jack
» Hot and Cold - Deartháir
» Just one round// jack...
» Vigtigheder //Jack//
» Nattetur i skoven - Jack

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: