Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:43 am

Igen Assassin - Jeg er ikke pacifist og det bliver jeg aldrig. Jeg er nødt til at sende et signal om at det ikke er i orden.

Men igen jeg er kun hvad mennesket har gjort os til. Jeg er trænet til at forsvare vampyrer mod voldlige mennesker og andre vampyr- og dusørjægere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 8:47 am

https://aterswell.danskforum.net/t705-hyggesnak-i-sprgsmal-og-ideer#34914
hey guys, jeg har faktisk lidt samme holdning, og det der er en smule forvirrende xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 9:19 am

Ja du har ret, det er gledet over i hyggesnak. Skal vi oprette et nyt emne til dette eller skal vi bare slutte den her?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 5:15 am

Hvor stor styrker besider en vampyr? det er spørgsmålet og svaret er at deres styrke ikke er stor nok til at overleve den her fætter Cool
[img]Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Cawm134astandard[/img]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 5:22 am

Kommer igen and på udstyret, vampyren er i besidelse af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 5:47 am

tja Hadrian du kommer ikke langt med den mod thomas da han har en magisk skudsikker væst der er imod alle bullets xD
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 6:34 am

Hahaha elsker det Hadrian! Gå du bare amok!

Tror dog at vampyere besidder større styrker, og godt kan klare et par skud.. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 6:37 am

En vampyr kan med en hast øjet ikke kan følge , stille sig bag dig ( eller foran, ikke pointen) og brække nakken på dig....i søvne....helt ærlig....dman ville ikke nå at trykke på aftrækkeren på den der dippedut Hadrian Wink
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:01 am

Millicent man kan faktisk godt narre en vampyr.. eller overraske ham/hende.. !
Så det er ikke helt usandsynligt at kunne slå en ihjel.. x3 De er jo heller ikke guder vel.. de kan også dø x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:24 am

Ja det er lidt svært at liste sig ind på en af os med en rullekanon, vil jeg så lige påpege, når man ikke har superstyrke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:25 am

Kan vi blive enige om at jeg vinder nu?

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Ipod_looking%20down%20a%20barrel%20of%20my%20M1%20Tank_b~0¨

for nu gider jeg ikke lege mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:27 am

Nej, den tingest er for langsom i optrækket, jeg ville kunne flytte mig fra dens skudvidde inden den kan så meget som armere den der kæmpe gun. Så ville jeg klatre op på den, igen uden at den kan gøre noget ved det, bryde ind i den og dræbe alle derinde. Så ikke alene har du ikke dræbt mig, du har forsynet mig med en tank.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:28 am

Hadrian stop nu din skovl, du kan ikke hamle op med dine Ting og sager. bare stop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:30 am

Jeg kender kun to vampyrer , sådan rigtigt....jeg kender ingen der kunne slå dem ihjel?
Jo...måske en...men ikke almindelige mennesker.
Jo jo....en sjælden gang, men generelt er de bare for overlegende i styrke og hurtighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:30 am

Det er en fandens stor dåseåbner du så skal bruge, for du tror da seriøst ikke at man bare kan "åbne" en kampvogn af den kaliber?
og selvfølgelig har jeg udstyret den med en kæmpe bombe så jeg kan sprænge den i sådan et tilfælde så nu er du død.
Cool
Hadrian 1 point, Thomas 0 point
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 8:08 am

Ja det ville du jo nok, men modstanderen var en tank ikke en tank og en bombe, så det tæller ikke rigtig. Jeg kunne jo også vælge bare at incapacitere tanken udefra, og løbe væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 8:11 am

Hahahah jeg vil gerne være på din side Hadrian. *Hepper på Hadrian.. kill them!*

Kender også en person der nemt kan slå alle ihjel med et blink.. William Beworthy x3

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 8:24 am

Hør her jeg er lidt realistisk for vi ved begge at du tror du er sej (Taler til Thomas) så kan du ikke besejre mig eller mine mange meget dyre dimser.
Det er jo trods alt noget med at vampyrer har en svaghed og forestil dig så hvilket utroligt våben jeg har mod dig Cool

Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 276112

Nemlig UV lampen, for det er jo teknisk set det samme slags lys som solen udsender så jeg vil se dig brænde, brænde siger jeg dig. Brænde i helvede og så kan du også lige reservere en plads til mig i helvede nu du alligevel er dernede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 11:56 am

Counter uv med smokebomb... flere spørgsmål?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:01 am

Tak for at du spørger for jeg undrer mig over hvordan man dræber en vampyr, så hvordan gør man egentligt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:11 am

Det må du squ da selv finde ud af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:26 am

Du ved ikke engang hvordan du kan dø! det er da ynkeligt for jeg køber bare flere lamper, du har nemlig ikke uendeligt smokebombs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:49 am

Jeg siger ikke at jeg ikke ved det, jeg siger at jeg ikke vil fortælle det til en der vil bruge det imod mig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:51 am

Til Thomas' forsvar, så er sollys i grunden en blanding af hele det elektromagnetiske spektrum, ikke kun UV, men også almen visuelt og infrarød, samt gamma stråling mm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 8:38 pm

FLERE LAMPER OKAY
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En stor dag /Natsu/
» Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)
» Vampyr team?
» Idag bliver du vampyr - Eva
» ny vampyr søger emner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: