Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 1:31 am

jaja flirt lidt med Hadrian Millicent! det er nok godt. *Ruller på jorden og griner*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 2:33 am

Jeg flirtede ikke Sebastian , hvis jeg gjorde ville du ikke være i tvivl Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 2:42 am

Tror ikke Sebastian var i tvivl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 3:20 am

nej.. men syntes du skulle det er vist langtid siden at hadrian har prøvet at være på date Razz xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 4:52 am

Jeg er ikke hadrians type, og desuden ville Stephen skyde ham....måske? Ó.ò
Smile

Jeg er hadrians...testperson! Øhm...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 4:58 am

Very Happy
Hvem tror du lige skyder hvem? Wink
Jeg er sku ikke bange for en lille vampyr for der er EN stensikker måde at dræbe dem på og det er mens solen skinner Smile
Så er jeg jo så heldig at jeg har udstyret til at finde dem.

Angående det andet så skulle vampyrerne nødig tale om noget i den retning, ja værdfald ikke Thomas, men Sebastian må da godt grine hvis han har lyst Very Happy
Det var jo lidt sjovt, men tror i seriøst at en som mig mangler noget overhoved?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:00 am

Jaaaa, men nu er han så ikke en vampyr med en engel Razz
Og dem tror jeg ikke du vil messe med.bum bum bum.

Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:08 am

Bum, bum, bum? hvad skal det forestille? lyden af mine antiluftskyts der skyder engle ned? for engle er bare flyvende mennesker Smile
Citat fra Aterswell racebeskrivelse vedrørende engle :" Engle kan blive dræbt af samme ting som mennesker. De er hverken fysisk stærkere, eller mere modstandsdygtige over for sygdomme " study

Så sig mig lige om din ven har en hær? for der er ikke skrevet at engle er egentligt guddommelige eller at de har kontakt til en eller anden hællig altødelæggende kraft. De behøver ikke engang at havde kontakt til paven, eller andre religiøse organisationer.

Bare i tilfælde af at du er i tvivl så har jeg da hvad der svarer til en hær en hær
Very Happy
Der er ikke noget der kan overraske mig og det ved du vel godt hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:19 am

Nej....han behøver ingen hær at gemme sig bag, og hvis du skyder ham,heler han bare sig selv.
Men Hadrian, du behøver intet frygte, det var kun på tale h is du trak mig ud på en date- og det ved vi begge ikke sker.
Vi to...vi skal lave tests, og ikke andet ballade, så du er så sikker som en lille baby i mors arm ; )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:22 am

Hvorfor tror i Admin ved noget om engle magi? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:28 am

Det er ikke mig der tror det?? Jeg er først ved at finde ud af det selv XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:30 am

finde ud af hvad?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:35 am

Hadrian Jeg bliver nødt til at skuffe dig, men du kan kun finde vampyrer eller engle, generelt ikke specifikke vampyrer eller engle ikke medmindre du har deres DNA skrevet ind i kodningen, og jeg er ikke dum nok til at give dig min egen DNA kode.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:38 am

Finde ud af engle magi, eller hvad du kalder dine evner , Stephen.
Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:42 am

Ahh! Jo, mine evner er engle magi på højeste plan Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:50 am

Thomas, hvorfor skulle jeg dog bede dig om det? Der er andre måden Smile

Jeg har blot et spørgsmål vedrørende engle gøgl for medmindre han healer på Wolverine niveau så er han ret chanceløs, men jeg kan ikke se pointen i at diskuttere det.
Jeg ved godt jeg er bedre end alle, men egentligt så eksisterer den her tråd kun for at irritere Thomas Very Happy
Og for at vise hvor mægtig og sej jeg er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:54 am

Hadrian..* går tætterer på * ....øhm...

* ser bekymret ud*

Sig mig.....drikker du ??

Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 6:30 am

Millicent, det er fordi Hadrian svæver i den vildfarelse at vi alle syns han er stor og mægtig, men han er faktisk den bange lille dreng i denne samtale, ellers ville han ikke være nødt til at prøve at irritere mig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 6:33 am

Måske har du ret, dog....det er før set at stoffer får folk til at sige og gøre underlige ting Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:58 am

Jeg ved jeg er stor og mægtig, det er vampyrer der er nød til at drikke blod for at være seje, altså jeg mener jeg kan jo bare spise en burger og jeg bliver ikke mere eller mindre sej af det. Jeg er i øvrigt ikke lille og bange, men altså hvad nytter det at diskuttere overfor den 12 årige møgunge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:06 am

Ja en tolvårig møgunge der er både ældre, klogere og stærkere end dig Hadrian, der er ikke noget at sige til at du føler dig truet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:10 am

Du tager fejl med den i midten, for jeg er bestemt klogere end dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:56 am

Nej jeg er klogere end du er, jeg har mere erfaring efter 114 år, og er derudover hamrende intelligent. Selvom du ikke må tro at jeg nedgør din intelligens, eller dit forretnings talent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:18 am

*sidder i et skummelt mørke og hovere over samtalen om deres alder skulle gøre klogskab eller lige frem visdom*

''ingen er kloge, kun mindre kloge, og alder betyder intet for dem som besider visdom eller at være intelligens'' sagde man med en lav meldt stemme ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:20 am

JA NETOP JEG HOLDER MED DEN SKUMLE FOR JEG ER KLOGEST SELVOM I ALLE SIKKERT ER ÆLDRE END MIN BEDSTEMOR!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» En stor dag /Natsu/
» Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)
» Vampyr team?
» ny vampyr søger emner
» Idag bliver du vampyr - Eva

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: