Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:23 am

erfaring har intet at gøre med alderen :-D jeg vil nok ikke kalde mig selv for klog selvom jeg er 185 + :-D men jeg er stadig en kæmpe bodybuilder oh year! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:43 am

Det er korrekt at dem der ikke er villig til at modtage erfaringen, ikke modtager erfaringen. Men jeg er nu og da, mere intelligent end Hadrian, blandt andet på grund af alt hvad jeg har lært i mit lange liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 10:57 am

altså jeg vil ikke påstå at hadrian er mindre klog end dig :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 11:14 am

I will
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 10:31 am

Ja men du tager fejl! Anyway så har jeg lige fået nyt grej godkendt af Admin så nu vil jeg helt sikkert vinde over dig i alle tilfælde Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 10:58 am

Woopti F*cking doo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 7:28 pm

Jeg er sgu ligeglad med hvor kloge I alle sammen er, i opfører jer som børn alligevel xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 10:36 pm

lidt barnlig har man vel lov til at være ^^

og jeg syntes at Thomas gør fint krav i at være barnlig, når man kigger på hvordan han ser ud, syntes jeg at han opstiller sin personlighed som et stædigt barn udemærket Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 10:42 pm

Nu skal man jo ikke dømme en bog udfra dens cover , det er en stor fejlkilde.
Og jeg sætter gerne min lid til Thomas, i alle henseender, han har de fedeste dukker der kan bevæge sig , nede i hans kælder Smile

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 1:39 am

Du får det til at lyde creepy Millicent, det er bare en combat trænings dukke, der kan forsvare sig når man andgriber den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 1:48 am

Nååååååå det er DET du bruger den til Thomas * driller*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 2:08 am

*Facepalm*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 2:10 am

* nynner en lille glad melodi*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 2:11 am

heh jeg thomas jeg syntes du er for gammel til at lege med dukker, syntes du ik selv?

men hvis det er en trænnings figur har jeg fuldt forståelse ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 10:09 am

Jeg har trænet Millicent lidt, og har brugt en magisk træningsdukke til formålet, så hun ikke skar begge arme af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 10:51 pm

Hey! Alle overlevede ... Selv dukke Ole.
Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 1:51 am

Jeg syntes i er mærkelige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 4:45 am

Har du nu kaldt den Ole?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 8:41 am

Er det ikke de mest brugte navne, dukke ole og dukke lise....og det var en fyr!

Hadrian....nej, vi er bare ....for viderkommende XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 9:13 am

Undskyld jeg spørger, men blev der nogensinde fældet dom? Hvor stærk er en vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 9:30 am

Nej der blev aldrig fældet dom, jeg samler stadig støtter til min sag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 9:33 am

Hvad er din sag igen? Der er 10 sider xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 9:37 am

Spørgsmålet er: Hvor stor styrker besider en vampyr?

og når folk stopper med at skrive alt muligt mærkeligt out of context (Millicent) så vil konklusionen være at vampyrer ikke er stærke nok til at vinde over hvad jeg har
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 03, 2012 12:07 am

Det kan anbefales at læse det første indlæg og de efterfølgende svar - der står oftest hvad det hele handler om.
Og når der så er gået lidt tid , så sker dette...
Morsomme sociale sammenbrud af emnet, men det knytter istedet lidt bånd mellem spillerne, hvilke jeg ( til stor overraskelse ) synes er dejligt Smile

Jeg undskylder for denne ene gang jeg er faldet i Spam gryden , det sker sjældent , øøøh. ; )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo   Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» En stor dag /Natsu/
» Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)
» Vampyr team?
» ny vampyr søger emner
» Idag bliver du vampyr - Eva

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: