| Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tirs Okt 30, 2012 10:23 am | |
| erfaring har intet at gøre med alderen :-D jeg vil nok ikke kalde mig selv for klog selvom jeg er 185 + :-D men jeg er stadig en kæmpe bodybuilder oh year! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tirs Okt 30, 2012 10:43 am | |
| Det er korrekt at dem der ikke er villig til at modtage erfaringen, ikke modtager erfaringen. Men jeg er nu og da, mere intelligent end Hadrian, blandt andet på grund af alt hvad jeg har lært i mit lange liv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tirs Okt 30, 2012 10:57 am | |
| altså jeg vil ikke påstå at hadrian er mindre klog end dig :-) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tirs Okt 30, 2012 11:14 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Ons Okt 31, 2012 10:31 am | |
| Ja men du tager fejl! Anyway så har jeg lige fået nyt grej godkendt af Admin så nu vil jeg helt sikkert vinde over dig i alle tilfælde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Ons Okt 31, 2012 10:58 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Ons Okt 31, 2012 7:28 pm | |
| Jeg er sgu ligeglad med hvor kloge I alle sammen er, i opfører jer som børn alligevel xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Ons Okt 31, 2012 10:36 pm | |
| lidt barnlig har man vel lov til at være ^^ og jeg syntes at Thomas gør fint krav i at være barnlig, når man kigger på hvordan han ser ud, syntes jeg at han opstiller sin personlighed som et stædigt barn udemærket |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Ons Okt 31, 2012 10:42 pm | |
| Nu skal man jo ikke dømme en bog udfra dens cover , det er en stor fejlkilde. Og jeg sætter gerne min lid til Thomas, i alle henseender, han har de fedeste dukker der kan bevæge sig , nede i hans kælder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 1:39 am | |
| Du får det til at lyde creepy Millicent, det er bare en combat trænings dukke, der kan forsvare sig når man andgriber den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 1:48 am | |
| Nååååååå det er DET du bruger den til Thomas * driller* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 2:08 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 2:10 am | |
| * nynner en lille glad melodi* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 2:11 am | |
| heh jeg thomas jeg syntes du er for gammel til at lege med dukker, syntes du ik selv?
men hvis det er en trænnings figur har jeg fuldt forståelse ^^ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 10:09 am | |
| Jeg har trænet Millicent lidt, og har brugt en magisk træningsdukke til formålet, så hun ikke skar begge arme af sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Tors Nov 01, 2012 10:51 pm | |
| Hey! Alle overlevede ... Selv dukke Ole. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 1:51 am | |
| Jeg syntes i er mærkelige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 4:45 am | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 8:41 am | |
| Er det ikke de mest brugte navne, dukke ole og dukke lise....og det var en fyr!
Hadrian....nej, vi er bare ....for viderkommende XD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 9:13 am | |
| Undskyld jeg spørger, men blev der nogensinde fældet dom? Hvor stærk er en vampyr? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 9:30 am | |
| Nej der blev aldrig fældet dom, jeg samler stadig støtter til min sag |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 9:33 am | |
| Hvad er din sag igen? Der er 10 sider xD
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Fre Nov 02, 2012 9:37 am | |
| Spørgsmålet er: Hvor stor styrker besider en vampyr?
og når folk stopper med at skrive alt muligt mærkeligt out of context (Millicent) så vil konklusionen være at vampyrer ikke er stærke nok til at vinde over hvad jeg har |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo Lør Nov 03, 2012 12:07 am | |
| Det kan anbefales at læse det første indlæg og de efterfølgende svar - der står oftest hvad det hele handler om. Og når der så er gået lidt tid , så sker dette... Morsomme sociale sammenbrud af emnet, men det knytter istedet lidt bånd mellem spillerne, hvilke jeg ( til stor overraskelse ) synes er dejligt Jeg undskylder for denne ene gang jeg er faldet i Spam gryden , det sker sjældent , øøøh. ; ) |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo | |
| |
|
| |
| Hvor stor styrker besider en vampyr? Oo | |
|