Emne: Re: Kø, kø overalt! //Calla// Søn Sep 16, 2012 7:25 am
```prøv at komme med herom`` calla gik ind i en form for hule inde i hulen. midt i det hele står en ulvestatue ``er den ikke smuk. den har stået her lige siden jeg kom``
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla// Søn Sep 16, 2012 10:34 am
Natsu så forundret på statuen "den er flot" sagde hun og kørte en hånd over den "og du har ikke sat den her?"
``niksen, jeg fandt den 2 dage efter jeg var kommet hertil. jeg har ikke nænnet at flytte den, du skal se det når det er fuldmåne. månen lyser lige ned på den. det føles helt magisk`` calla så på natsu og lod kærlig hånden glide på statuen.
Natsu
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 24/03/12 Antal indlæg : 4811
Emne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla// Man Sep 17, 2012 7:20 am
"Fascinerende.." sagde hun og så meget interesseret på den..
calla nikkede ``jeg undre mig tit over hvad den laver her. men jeg har ingen anelse, og det er behageligt selskab.`` hun smilede og kyssede den kølige ulvestatue på snuden.
Natsu
Emne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla// Ons Sep 19, 2012 8:04 am
"Jo, det er jeg faktisk" sagde Natsu og så på Calla. Hun nikkede lidt, hun huskede godt noget om varulves svaghed for sølv.. selvom hun ikke vidste at det var nok de var i lokale med det.
calla smilede ``super`` hun gik ind i det store område af hulen og gik hen til en væg, hvor der var endu et rum. hun kom tilbage med to store bøffer. hun lagde dem på en stor sten og, gik hen efter en mindre sten. hun lagde stenen inde i flammerne. hun lagde forsigtigt bøfferne op på stenen. og snart var hele hulen fuld af en dejlig duft.
Natsu
calla smilede til hende ``det var så lidt`` hun spiste selv færdigt. hun rejste sig op og gik hen til en lille fohøjning i grotten, hun tog en lille træ skål. hun gik tilbage til Natsu "her den er til ben og knogler" hun stillede skålen imellem dem og satte sig ned og lagde knogler og ben ned i den hun strakte sig veltilpas
Natsu
Emne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla// Fre Jan 18, 2013 6:09 am
Natsu lagde knoglerne ned i skålen.
Gæst Gæst
Emne: Re: Kø, kø overalt! //Calla// Fre Jan 18, 2013 6:47 am
calla tog skålen og smed knogler og ben udenfor hulen. hun gik tilbage til Natsu og satte sig.
Natsu
Emne: Sv: Kø, kø overalt! //Calla// Man Jan 21, 2013 9:31 am
"Så..." Natsu ledte efter noget at tale om "hvad får du ellers tiden til at gå med.."
Gæst Gæst
Emne: Re: Kø, kø overalt! //Calla// Tirs Jan 22, 2013 6:52 am
calla smilede "jeg er sammen med det `lokale` ulvekobbel ellers er jeg inde i min lejlighed i byen og frisker den op til når jeg vil bo i den.`` hun så ind på flammerne, hun syntes pludselig at det var underligt at sidder her i en hule langt inde i skoven, og snakke med Natsu som var de bekendte der havde kendt hinanden længe.