|
| Strangers in the night ~ Andy | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 5:55 am | |
| Vejr: Køligt og diset. Sted: Le Diamante, baren over alle de hotte steder. Tid: Around . Omgivelser der syder af liv, synder,penge, business deals & kærlighedsaffære. ***************************************************************************************************** To dage, kun to dage til hun skulle i sommerhus ....et lille break fra hverdagen. Hun burde syde af glæde og lykke, puslespillet burde stort set være blevet lagt, og alligevel syntes der hele tiden at mangle de endelige brikker.Hvor irriterende var det lige ? Hendes tanker var letformørket, som torden skyer der bare ventede på at sende en kraftig bye ned over hende, hang de truende...dvælende over hende. Hun havde netop indsamlet alt sit personlige grej og stuff, for baren hun sad ved nu, var hendes arbejdssted — indtil bare en fire dages tid siden.Hun løftede den blå drink op, og lod en stor tår skylle ned i hendes hals...Om det var skuffelse eller lettelse over Alias ikke var her i dag ?— det var ærlig talt ikke lige til at vide, men hendes tanker kredsede om ham....hendes chef.* Nej...tidligere chef* irettesatte hendes indre stemme, guuud hvor var den dog pisse irriterende at høre på. Den unge kvinde var Millicent Cooper.Påklædningen var som oftest diskret stilfuld, og denne aften bestod den af en sort tækkelig aften kjole med en skrå udskæring så den ene skulder var blottet- nåååå ja, og så manglede ryggen, stort set og var erstattet af kæder der sammenholdte tøj stykkerne fra at glide af hende. Ellers var der ikke meget bling bling at hente.Sorte høje sko med ankel rem, store hvide fjer i ørene og håret hængende løst. Hun så sig omkring....var der mon nogen hun kendte tilstede...eller blot nogle stamgæster hun kunne hygge lidt med. Hendes øjne fejede igennem rummet, men alt de tog ind var en stor masse, med ansigter hun ikke kunne adskille fra hinanden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 6:14 am | |
| Hvor var det skønt at komme væk fra virkeligheden, at komme væk fra folk som kendte ham som bare pokker. Hvor man ikke kunne gå på gaderne, uden at der var nogen der råbte hans navn. Han havde taget et af de største skridt i hans, forladt sine omgivelser og bare taget båden og sejlet væk. Det var ikke særlig mange som var glade for hans valg, hans telefon havde nok ringet i flere døgn siden han tog afsted. Han havde ikke nogle idéer om at rejse tilbage, han havde virkelig brug for at komme til væk og bare slappe af. Han havde nok brug tid på at bygge det gamle lort, som han nu kaldte hjem i flere år. Han havde ikke bare lyst til at gå hen og købe en båd, nej han ville sgu have noget som han selv havde brugt tid på. Sådan havde det nok altid været i hans liv, han kunne ikke klare at bare købe ting og mest når han lige så godt kunne klare det selv. Han havde denne dag noget hen til Aterswell, og kunne ikke se andet end at tage ud og drikke. Der var bestemt ingen tvivl om at han virkelig godt kunne lide at drikke, han var ligefrem afhængig af det også selv om det ikke var det bedste. Han havde bare taget noget normalt tøj på, sorte bukser og en sort t-shirt. Han var ikke gået længe før han fandt et sted, et sted som så ret så flot ud og uden at tøve var han gået der ind. Han så sig bare kort omkring, før han forsatte op mod baren "en øl tak" sagde han med en flot og mandelig stemme til bartenderen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 6:36 am | |
| Bartenderen sendte ham et strålende smil og svarede høfligt " Så gerne". Han var en køn ung mand, med en kort lidt punk frisure klippet i hans lyse kraftige hår.Dave var hans navn, og en af de kollegaer Millicent holdte mest af.Hun ville helt klart savne ham. Dave vendte hurtigt tilbage med en øl, og satte den foran sin kunde. " Den første er på Huset " sagde Dave med et skævt smil, og skubbede øllen en smule længere frem, med sin pegefinger. Så tog et par skridt mod højre, og lænede sig over bardisken imens han vinkede Millicent nærmere med en finger.Dave hviskede i hendes øre..." Hey Millie...kan du ikke se hvem han er? ham fyren ved siden af dig?" Millicent drejede ansigtet lidt...hendes øjne gled over fyrens mørke hår...og egenlig ret pæne ansigtsfeaturs....og så slog det hende...hun vidste skubda godt hvem han var, hvor hun havde set ham før!. Hurtigt lænede hun sig mod Dave, som iøvrigt lignede et spændt barn der havde fået frit valg i en legetøjsbutik , og hun hviskede " Jo jo....jeg kan da godt kende ham !" Millicent vendte sig nu ....prikkede fyren på hans arm( for måske havde han bemærket de hviskede , og kunne regne ud det var om ham....så at sige det højt var vel det høflige at gøre) - så Millicent sendte ham et stort varmt smil da hun med glad og imødekommende farve i stemmen sagde " Hey...du er da ham bingo værten fra tv... Benjamin Logan!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 8:01 am | |
| Andy havde nok aldrig været den som sagde nej til fri alkohol, men han havde bestemt heller ikke noget imod at betale for sig selv. Han sende bare bartenderen et ellers så charmerende smil "jamen jeg takker" sagde han og tog øllen i sin ene hånd, mens han vende sig om på stolen og drak lidt af sin øl. Han lyttede ikke rigtigt efter på deres hvisken, men han kunne ikke lade være med at høre efter på deres tanker. Han havde endelig håbet på at ikke møde for mange fan's dette sted, men han måtte bare tage det som det nu kom. Hans blik så bare rundt på alle folk som var der inde, tanker og snak blev bare blandet sammen og han havde det virkelig svært at se forskel på dem for det meste. Han vende langsomt sit blik mod kvinden ved sin side, da han blev prikket til armen og spurgt om noget helt forkert. Han hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet "hvis jeg nogensinde bliver en bingo vært.. så skyder jeg mig selv" sagde han helt ærlig og kunne aldrig finde på at gøre sådan noget, det var slet ikke ham at skulle lave bingo. Han ville heller stå på scenen og bare fyre den af, ikke for fan's men fordi han nød det. Han vende igen sit blik væk fra hende, og drak lidt mere af sin øl. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 8:14 am | |
| Først forstod hun ikke rigtig hans reaktion, det var da et løjerligt svar? Men hun konkluderede hurtigt at det måtte være ekstremt irriterende hele tiden at blive genkendt. Stephen var en kendt musiker, og blev jævnligt genkendt.Et lille sus opstod i hendes mave. Al det arbejde...alle de åndsvage fotoshoots for modehuset, bladene ville bilne af hende næste uge.Og folk ville begynde at genkende hende.Måske var ideen ikke så god som den havde virket til ? Hun var jo en yderst privat person, så at komme i spotlightet var slet ikke hendes drøm...nej...den gik på at blive en kendt ansigt,en eftertragtet model så hun derefter kunne skippe branchen og brande sit eget mærke, så hun kunne leve af at restaurerer gamle møbler og designe nye.Hendes egen lille geshæft....og var hun et kendt navn, så ville det tiltrække opmærksomhed, så måske det ville lykkes.At tjene penge som model , lå hende meget fjernt...men Rose have introduceret hende for Maclavander...mere elelr mindre tilfældigt...og han havde hyret hende på stedet.Millicent havde været arbejdsløs og i penge nød, så siger man ligesom ikke nej til et af de største modehuse, der vil gøre en til deres covergirl, vel? Selv om man hader den brance....nej...så sluger man den kamel, og smiler. Så hendes generte væsen, blev jævnligt ydet vold....når hun skulle posere...men...hun var blevet bedre,meget bedre. Pludselig forstod hun Benjamin meget bedre. Hun prikkede igen til hans arm og sagde med indforstået stemme..." Bare rolig Benjamin...jeg forstår godt! Du er træt af ikke at være anonym...men jeg skal nok holde min mund... Måske hvis du tog ...solbriller på?" forslog hun.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 8:25 am | |
| Andy havde nok aldrig oplevet før, at nogen troet at han var nogen som han slet ikke var. Bingo! aldrig i livet, og han hed bestemt ikke Benjamin. Det var ikke det at blive genkendt som irriterede ham, for det havde han skam levet med og skulle nok leve med det. Det var det at nogen troet at han var nogen som han ikke var, og noget så slemt som bingo. Han vende sit blik mod hende igen og et suk røg ud mellem hans læber, han rullede lidt med sine øjne af hende "jeg er ikke nogen bingo vært.. og jeg hedder ikke Benjamin" sagde han og kunne godt se at bartenderen, også synes at hun var lidt underlig at hun troet at han var nogen som han overhovedet ikke var. Han drak lidt mere af sin øl, og hævede sit øjebryn lidt "jeg er Andy Yo Musso.. ikke Benjamin, et eller andet" sagde han og vende sit blik mod alle folk igen, og begynde igennem at drikke lidt mere af sin øl. Han vende sig kort tid efter på stolen, med sit blik rettet mod bartenderen "kan jeg be om en til øl.. og må man ryge her?" spurgte han om, og sende ham et charmerende smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 8:38 am | |
| Først stod tiden stille stille...bare en smule og så ramte hans ord hende, som et bat i panden. Millcent løftede hånden og den lagde sig på nøjagtig det sted battet havde ramt. " For helvede da ...hvor dum kan man være" mumlede hun målløs...men det var ikke til Andy, det var mere en snak med sig selv.Kun hun kunne træde så meget i spinaten, men helt ærlig....han lignede altsår Benjamin...lidt...Ben havde vist egenlig briller, nu hun tænkte sig om. " Okay..okay...så må du undskylde,det ser ud til jeg tog fejl....beklager" fik hun sendt afsted til ham, hendes stemme var mild og fuld af morskab, over sin egen åndsvage fejl. men hey...nobodys perfect, og Millicent var meget langt fra. Faktisk bestod en stor del af hendes fritid med at dække eller rydde på, eft hendes små uheld.Tag nu forleden,..hvor hun kom til at skyde kinden af en mand, godt nok kun med løse hagl...med nu var de på udkig efter hende, politiet. Og William...William...ham ville hun helst ikke tænke på, men... Han nægtede bare at forsvinde fra hendes tanker. Hendes smil falmede hurtigt...og på samme tid var Dave ved at antænde en smøg for Andy. Millicent røg ikke...faktisk havde hun aldrig prøvet det før...men en lille del af hende var ude af balance og ikke helt....som hun plejede at være. Hun stirrede lidt på Andy...eller nok nærmere på hans smøg, inden hun spurgte..." Kan jeg ikke få en af dem... Mod en øl ?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 8:44 am | |
| Andy havde ikke rigtigt lyst til at høre efter på hende, og alligevel gjorde han det af ren høflighed. For hvis det var noget som kunne gøre ham flabet, så var det når folk troet at han var en anden. Det var nok også derfor at han ikke havde stor lyst til at snakke med hende, men han var alt for høflig til ikke at kunne høre efter på hende. Han holde smilet på læben, mens han fik tændt en cigarret. Hans blik gled langsomt over på hende, og han hævede det ene øjebryn en lille smugle "du tog meget fejl" sagde han og havde aldrig oplevet sådan en fejl, men han tænkte vel heller ikke rigtigt over det. Han så lidt tænkende på hende, og ende med at give hende en cigarret "værsgo frøken?" sagde han og hentydet til at han ikke viste hvad hun hed, selv om der var så mange flere der kendte til hans navn end han kendte til folks. Så var det faktisk altid rart at vide hvad folk hed, når man alligevel sad og snakkede med dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 9:30 am | |
| Dave , omme bag baren kastede sit bedste smil af sig, da han tændte smøgen.Hvis han kunne have tilladt at slikke lidt på Andy,så havde han nok gjort det, men ....Dave var en god bartender og holdte sig på dydens smalle sti....ligeindtil han fik en pause,så ville han fandme sms alle han kendte og fortælle hvem der sad i hans bar! " Nå ja....i er da kendte begge to" mumlede hun lidt tvært i retur...bingovært....det kunne vel være værre.Hun kunne have troet han var værten for ' tal med ånder' eller den lokale præst,det ville da være max nederen. Hmmm...helt glad ved hende var han godt nok ikke...ham Andy. Hun vred sig en smule under hans blik, men rakte ud mod smøgen, taknemmeligt og svarede ham pænt" Tak". Det var muligt at han hentydede til ikke at have hendes navn, men så kunne han vel spørge.En sanger burde have smurt både gane og tunge nogen lunde,så må ikke han kunne magte det? Millicent vinkede Dave over, og blinkede til ham , da han fyrede op for hendes cigaret også. Han vidste godt hun ikke røg, så han kiggede på hende, med et lidt bekymret look. Hun tog et hiv...smagte lidt på røgen, rømmede sig og pustede så ud. " sååå Andy, søger du job her eller?" ....Alias have tit nogle af de store til at optræde her, så man vidste jo aldrig... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 9:42 am | |
| Andy kunne faktisk godt lide den opmærksomhed som han fik fra bartenderen, måske fordi det var skønt når man fik sådan en opmærksomhed en gang imellem. Så længe han ikke blev overfaldet, så var han bestemt glad for bare at kunne slappe af. Han vende langsomt sit blik mod hende igen og hævede sit ene øjebryn "som sagt.. så ville jeg aldrig være bingo vært" sagde han og ville nok aldrig drømme om det, man mente at man sank alt for lavt når man valgt sådan et job. Det var bestemt ikke noget han ville, han ville sejle verden rundt når han ikke havde mere arbejde og ikke begynde at være vært for bingo. "hvad hedder du?" spurgte han om lidt efter, da han ikke ligefrem fik hendes navn og måtte jo bare spørge ligeud så og håbe på at hun ville fortælle et. Ellers var der jo ingen grund til at snakke med hende, så kunne han lige så godt snakke til en stol. Han gav et lille grin fra sig, over hendes ansigt udtryk "du ryger ikke?" spurgte han om og vende kort sit blik mod bartenderen "må jeg be om den øl så?" spurgte han om og drak resten af den øl som han havde, før han vende sit blik mod hende igen og rystede på hovedet "nej, har ikke brug for noget.. tager lidt af en ferie" sagde han og tog et sug af sin cigarret, og pustede det ud af næsen så han lignede en drage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 9:54 am | |
| Hun tog endnu et sug af smøgen og trak det ned i lungerne, inden hun sendte røgen retur. Æv...ikke en fed smag...men hun kunne godt lide den der hang fast på hendes læber bagefter. Hendes tanker vandrede...igen....til en hun havde kysset ,en der røg. Derfor var der en smule irritation i hendes stemme da hendes øjne mødte Andys" der er ik en skid i vejen med at være bingo vært, du behøver ikke være fornærmet...pak det sammen" sagde hun, men rundede dog sætningen af med et smil. " Millicent Cooper hedder jeg , nice to meet ya" smilede hun igen - og fik taget et hiv der gik i luftvejen og nok gav hende en lidt grønlig kulør i et par sekunder, inden et host gjore at hun igen kunne ånde frit. Hun så på Andy igen...og sagde påtaget begejstret " Hvordan kunne du dog gætte det ?" ....og så tilføjede hun, så han sikkert kun knap kunne høre hende..." ret godt gået af en bingo vært" I mellem tiden have Dave fisket en øl frem og sat foran Andy.... " såå...ingen snag i aften?" spurgte han forsigtigt Andy...og henvendt til Millicent sagde han med et smil ..." skat, jeg sætter den på regningen, ik" og Hun nikkede " Thanks Dave" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 10:02 am | |
| Andy så bare på hende med sit ene øjebryn hævet, han følte selv at han var så høflig som han kunne og gad ikke rigtigt høre på hende "okay.. du kan vælge at enten gå din vej,.. eller stoppe med at snakke om bingo" sagde han og gad endelig ikke snakke om det, da det bare var noget dumt at snakke om. Han var ikke en bingo vært, og sådan var det bare også kunne de lige så godt lægge det på hylden og komme videre med dagen "i lige måde.. tror jeg" sagde han og viste endelig ikke, om at han var glad for at møde hende. Han måtte vel bare snakke med hende noget mere, før han kunne beslutte sig for om han havde det på samme måde. Han gav et lille grin fra sig "måske.. fordi du ikke ligner eller lyder som en som ryger" sagde han og gav et lille grin fra sig, før han vende sit blik mod bartenderen igen. Han tog øllen i sin ene hånd, og tog sin smøg i den anden og tog en tår.. før han lag sin smøg tilbage i mundvigen "vil du måske gerne have det?" spurgte han om gav et lille grin fra sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Lør Sep 01, 2012 9:14 pm | |
| Okay...enten var han helt foruden humor..ellers klemte stjerne nykkerne på de ædlere dele. Hun havde faktisk sagt undskyld og grinet af sin egen dumhed, ik. Hvad var han? En ophøjet fyr der troede verden var hans ? Fint nok...sålænge han ikke tog patent på den del hun bafandt sig i, for så ville han nok få et par ridser i den fine lak. Millicent fik trykket på en helt særlig knap...da han sagde hun kunne vælge at gå sin vej...eller stoppe bingo snak. Jo , hun forstod skam budskabet, men nu var det bare sådan at han var trådt ind på hendes bar ....eller næsten, det var faktisk Alias' - og hun havde sagt op, men hvem hang sig i detaljer, hun var stadig følelsmessigt knyttet hertil.
" kan jeg ?..... Jamen så kan du vælge at opfører dig en lille smule høfligt, også selv om det er overfor en du ikke skal have sex med, har du prøvet det før ? - eller du kan vælge at få din lille lækre frisure punkteret af en stor blå drink?" sagde hun og denne gang summede der en lidt hårdere tone i hendes stemme. Dave..der lige havde nikket til Andy, og nået at svare at han ville elske et nummer fra hans idol, blev helt bleg , da han hørte Millicent.Han vidste hun havde temperament, og han vidste også at det var svært at tøjle...særligt når Alias ikke var her...og nu var hun ikke engang formelt ansat længer, så hvad skulle stoppe hende. Han ønskede ikke at Andy skulle puste til ilden. Han trådte lidt tilbage...fik travlt med at pudse baren, men holdte et vågent øje med Millcent og Andy, imens han hviskede til et par at kollegaerne ,der susede afsted for at udfører hans ordre. Dave var en sød fyr, og en god ven af Millicent....så måske han var bange for at komme i klemme mellem de to kamp haner, for efter hvad han havde læst i sladder bladene havde også Andy lidt temperament. Millicent lo stille og pegede på sit glas, der straks blev fyldt af Dave.
// har lige elimineret de slemmeste fejl...jeg er altid på fra mobil eller ipad, og de er ikke altid helt enige i hvilke ord,bokstaver der skal stå...selv mellemrum nægter de ofte at indsætte ....så undskylder nu for tidligere og for kommende sjove og håbløse fejl // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 12:24 am | |
| Andy havde overhovedet aldrig tænkt sig at høre efter på andre, lade dem bestemme hvad han skulle og tro at de kendte ham. Der var jo ikke nogen som kendte ham, slet ikke ham selv når han først fandt en ny side af sig selv. Han var træt af at folk troet at han gik i seng med hvem som helst, han havde bestemt sin type og gik kun udfor den. Han kunne alligevel ikke lade være med at grine af hende, han drejede sig så hans front var mod hende "okay lille frøken.. jeg ved ikke hvordan du kom ind på sex emnet, men nej jeg har ikke tænkt mig at gå i seng med dig.... og ja jeg kan godt være høflig overfor andre, så længe de også snakker pænt til mig... og tak fordi du kan lide mit hår" sagde han med en så venlig stemme som han overhovedet kunne, selv om det var ret så svært da hun begynde at pisse ham rimelig meget af. Han var ikke bange for hende, og var rimelig ligeglad med hvad hun gjorde. Han havde oplevet ting som var slemmer, og ville skam bare tage det som det kommer. Hans blik vende sig hurtigt mod Dave, som ligefrem havde flyttet sig fra dem. Han viste åbenbart hvad der ville ske, eller han kendte vel pigen bedre end Andy gjorde. "giv mig en mikrofon og dit nummer.. så skal jeg give et nummer" sagde han med en ret så charmerende stemme, og drak bare det sidste af sin øl og tog sin smøg ind i munden igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 12:39 am | |
| Han var da en anelse irriterende var han ikke. " Jeg håber din musik ikke er en gentagelse af ord, som din snak er....det med sex havde jeg lige slået fast, hvis jeg husker korrekt....det er tydeligvis din smag er....anderledes...og jeg .." hun holdte en pause og skulle til at sige at hun fandme ikke gik rundt og havde sex med nogen som helst...hvilke var sandt...sådan da, men en enkelt undtagelse.Men det lød jo lidt åndsvagt.. " Og jeg ville da aldrig gå med ...dig" slog hun fast og lød måske en smule fåret. Andy , der kunne lave de mest fantastiske drinke , men intet andede om teknik og dermed heller ikke barens trådløs mic's , så bedende på Millicent, som sukkede tungt og sagde" okay okay Dave". så forlod hun baren, for at hent en mic , ude bagved og aktiverer den. Dave nu med rosa kinder, fik hurtigt skrevet hans nummer ned og sagde til Andy, imens han kørte lappen over disken til ham..." Du skulle ikke være så hård ved hende, hun er faktisk rigtig sød....men går igennem noget være lort lige for tiden." han smilede skævt og lod en hånd løbe igennem det lyse strit hår." Din Mic kommer hun med lige der" han nikkede mod Millicent der næsten var tilbage hos dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 12:57 am | |
| Andy rullede bare med øjnene, da han godt kunne høre at hun åbenbart ikke havde hørt hans musik. Men det var jo også bare hendes problem, han gad ikke bruge sin tid på at forklare hvad hans sange handlede om. Han gad ikke diskutere om hvor billige piger var til dato, og derfor forblev han også stille til hun gik sin vej. Hans blik blev rettet mod Dave, med de røde kinder. Han tog imod lappen og lag den ned i lommen, før han greb fat i kraven på hans trøje "du er kær.... men jeg er kun sød, som er sød mod mig" hviskede han ind i hans øre, før han gav slip på den og gik ned fra sin stol. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 1:13 am | |
| Millicent kom tilbage, og stak microfonen i hånden på Andy. Hun smilede og så frem til at høre ham ...live. Joo...hun kendte skam hans sange, et par af dem anyway... Hendes bemærkninger var ironiske måske lidt sarkastiske...det måtte han leve med. Lige nu var hun faktisk sød, hun hjalp ham imponerer Dave, gjore hun ikke? Millicent gik op og hviskede lidt med de øvrige musikkere på scenen, der alle nikkede til det hun bad om. Imellemtiden snusede Dave ind, da Andy havde et tag i hans krave. Uhm....selv duften af Andy var berusende....spiselig...og....nej nej....han var en kunde for helvede! " t-tak..." fik han fremstammet....kær? Var han kær? Han mente selv han var lidt sej, med de sorte tattos op af sin arm? Men okay... Millicent , der nu udstrålede professionalisme og ikke andet end god service, som havde hun været på job, sagde henvendt til Andy.." Scenen er din...de vil spille som du beder dem om...god forrnøjelse Andy" , hvorpå hun tog plads ved baren igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 1:29 am | |
| Andy tog bare imod mikrofonen "tak" sagde han kort da han jo godt kunne være venlig, og når folk hentede ting til ham som sagde han bestemt også tak. Han kørte en hånd igennem sit hår, før han tog sin smøg ud af munden og slukkede den i en askebager. Han så kort på Dave, med et charmerende smil på sine læber. Inden han vende sit blik mod Millicent, og nikkede kort. Hans skridt var faste, da han gik op på scenen og viskede noget til dem på scenen. Det gik ikke længe før han vende sig om, og så rundt på de folk som var der og stod eller sad og stirrede på ham "hej alle sammen.. mit navn er Andy.. og jeg vil synge lidt for jer" sagde han mens musikken begynde at spille svagt bag ham, hans charmerende smil kom frem og forblev på hans læber. "I wish that this night would never be over" sang han med en ret så dramatisk stemme, som startede ud af den blå. //sangen han synger: https://www.youtube.com/watch?v=u3dkVk3F57c // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 1:55 am | |
| Millicent sukkede. Det var egenlig ikke fordi hun havde et behov for at være elsket af alle, hvis man havde det skulle man lade vær med at stikke snuden for langt frem, og det gjore hun...desværre...fra tid til anden.Men når folk har besluttet de ikke kan lide hende fra færste færd, så blev hun altsår lidt beklemt.Andy....brød sig ikke om hende, og det havde han jo lov til... Hun sendte et smil til Dave , der så meget lykkelig ud lige i det øjeblik.At han var forgabt i Andy var jo tydeligt...og Andy havde drysset lidt af sin charme ned over ham. Hun undte Dave det lidt godt, hans kæreste havde forladt ham for et par uger siden, mente at han havde et lidt for godt øje til deres chef, Alias.Men ...det havde de alle i baren...næsten. Hun nikkede mod scenen, og rockede stille med,,.joo hun kendte skam sangen...og publikum var med , lige fra starten blev der både danset,sunget og klappet.Selv kunne hun bedst lide Shady fra lige dén cd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 2:10 am | |
| Andy nød virkelig det øjeblik, det var ikke fordi fan's stod der og heller ikke fordi han fik opmærksomhed. Hvis det stod op til Andy, så havde han ikke noget imod at stå på en side gade eller i badet. Han elskede bare at synge, og det var det som han levede for. De fleste troet at han gjorde det for at være kendt, for at folk skulle længe mærke til ham og han fik opmærksomhed. Han var slet ikke sådan noget man lærte ham at kende, så ville man vide at han bare nød at synge. Han skridt var faste da han gik ned fra scenen, for satte med at synge mens han gik over mod baren. Han havde et flabet blik i sine øjne da han kiggede på Millicent, han var nok en af dem som bare ikke kunne lade være. Han elskede at give igen, ligemeget hvor mange gange han gjorde det. Det var ikke fordi han var ond, eller fordi han var en idiot. Han havde vel bare to personligheder, og det kunne han endelig ikke gøre for. Han kravlede op på baren, og begynde at gå rundt på den mens han sang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 2:21 am | |
| At musikken var hans nieche, var ret så stjerneklart.Han var i et med både musik og lyric og udover det kunne fyren performe. Hun smilede... Selv havde hun en stadig uskolet stemme, men ifølge Stephen og de andre fyre var pladeparat, og lød som en lidt lysere udgave af Lana Del Ray.Gud ved om projketet stadig ville blive til noget efter at Andy( Stephens ven) havde ødelagt det lidt ved at blive psykotisk og overfald Millicent? Hun ville gerne hjælpe fyrene ,gerne synge med dem.... Men hun havde haft den betingelse af deres sangerinde ( hende) skulle forblive anonym, for hun ønskede ikke nogen karriere i sang, når hun optrådte var det af personlige årsager....hun havde sunget for Stephen,siddende på et klaver....og for klubben her og den stakkels dørmand, da hun gned sig op af ham og sang Fever. Hun smilede...men det falmede da Andy dorlod scenen og kom mod hende...og baren.Hvad nu ? Oh...det blik i mandens øjne...han forvirrede hende og hvor hun normalt ville stirre trodsigt igen, lå kun nu en dis af forvirring i hendes øjne, da de fulgte ham...hele vejen op på baren. For helevde, hun håbede ikke Alias kom nu, og opdagede at det var hende der havde givet tilladelse...hun var ikke engang ansat længere, teknisk set. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 2:28 am | |
| Andy havde aldrig været en af dem som overholde de regler som blev lagt, hvis han havde gjort det. Så havde han aldrig været i Aterswell, og ville være ude og synge for mennesker og blive efterladt på et hotel værelse. Hvor han kunne drikke hjernen ud, så længe han var klar næste dag. Det var nok derfor denne beslutning havde været så god for ham, han kunne gøre hvad han ville. Synge hvornår han ville, også skide på hvad folk mon tænkte om ham. Han elskede det så utrolig meget, og man kunne ligefrem se på ham hvor meget han nød det. Han satte sig ned på baren, med et ben på hver side af hende "If I had my way wed never close our eyes, our eyes, never" hviskede han næsten, før han lag mikrofonen fra sig på baren ved sin side. Han havde ikke langt mærke til alle de mennesker som havde samlet sig oppe ved baren, hans blik så bare rundt på dem med et venligt smil på sine læber "jeg giver en til hele huset" sagde han og vende sit blik mod hende igen "nå er jeg stadig et fjols?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 2:45 am | |
| Han satte sig...og hendes pupiller blev store, da han valgte pladsen foran hende, og svingede et ben på hver side af hende. Hun kunne ikke rigtig gøre meget andet end at kigge op på ham, lettere forvirret over opmærksomheden, burde den ikke have tilfaldet Dave? Hun var bare så meget taken by surprise lige nu, og alle hendes rappe bemærkninger, som hun desperat søgte efter, syntes at være krøbet i skjul og ville ikke komme frem. Da Andy var færdig og talte til hende... Var hun næsten forlegen. En stime af folk havde samlet sig og festen han havde skabt på så kort tid, havde bare givet baren en skøn atmosfærde.Andys ' drink's on me'. Var bare prikken over i , og folk skubbede og puffede for at komme op og hente en øl. Hun så op...og ind i hans øjne... Meget fængslende i øvrigt.." det er du måske nok....men denne side af dig, klæder dig meget bedre" sagde hun stille..og hentydede til han for første gang talte til hende, uden reservation eller kølighed i hans aura.For jo....hun så hans aura..klart og tydeligt, og hvad hun også så, var at han ikke var menneske.Hun så op på ham....og i hendes øjne lyste to spørgsmålstegn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 2:52 am | |
| Andy var virkelig ikke nogen idiot når man lærte ham at kende, man skulle bare vide hvad man måtte sige og hvad man ikke måtte sige. Han gad jo heller ikke finde sig i alt, og det var derfor at han havde været sådan ved hende. Han viste jo godt at folk så ham på det ydre, og det som de fleste i aviser. Det betød jo ikke at aviserne viste en skid om ham, for det gjorde de bestemt ikke. Det så ham som et syngende sex dyr, som bare var ude på at få opmærksomhed. Han hævede sit ene øjebryn og havde stadig sit flabet blik i øjnene "det ved jeg.. men der er ingen der vil lære den side at kende" sagde han og fjernede sig fra hende, før han hoppede ned på gulvet og satte sig på det samme barstol igen. Han mærkede klap på ryggen, som gjorde at han en gang imellem blev skubbet frem. Folk indså jo bare ikke hvor hårdt de endelig klappede "du er fantastisk" sagde de også til ham, selv om han ikke rigtigt hørte efter på hvad de sagde til ham "jeg vil også gerne have en øl.. og du burde også selv tage en" sagde han til Dave, før han vende sit blik mod Millicent "de er som alle andre.. dømmer før man lære folk at kende" sagde han og gav et lille grin fra sig, før han tog en smøg frem igen og tog den i munden og tændte den denne gang selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy Søn Sep 02, 2012 3:14 am | |
| Hun trak igen vejret lidt mere frit, da Andy skiftede position og slap hende ud af ' sit greb'. " Det ville være den eneste side jeg var interesseret i at kende" lød hendes meget ærlige svar. Folks ydre og overflade appelerede ikke meget til hende...jo altsår, naturligvis havde hun en mening om hvem hun fandt fysisk tiltrækkende, men det hun mente var at udseende aldrig havde haft første prioritet....det krævede hjerne og personlighed hvis hun skulle lukke folk ind i sit mere personlige og private rum, kunne man sige. Spørgsmålene hvirvlede rundt i hendes tanker....han var dæmon? ,men hvilken slags.. Hun kendte kun een anden Dæmon...William...og han havde sagt at han var anderledes, så det var nok derfor Williams aura havde flere farveskalaer, end Andys? Mon Andy var lige så..brutal mod sin mad som William var? De skøjtede rundt og fik hendes puls op, spørgsmålene. Og William....ham...ham ville hun slet ikke tænke på nu. Hun måtte ansternge sig for ikke at blive overvældet af det hele, men holde lidt fokus nu.Efteralt var den overnaturlige verden stadig helt ny for hende...og sider af den var meget skræmmende. Dave, stadig meget glad stillede en øl med det samme til Andy, og også til Millicent selv om hun ikke havde bedt om en." okay..tak" smilede han til Andy og blinkede. Dave var ret sikker på at han ville modtage et opkald fra Andy, og nagefter sikkert en hel del mere, så hans aften kunne ikke blive meget bedre. Millicent rakte ud efter hendes øl...og måtte afgive smil.Andy havde mange lag i sin personlighed, han havde tavet imod en øl for en smøg....og nu gav han en omgang til hele baren selv....interessant . Hun tog en tår og nikkede sammentykkende til Andy.." Bestemt...alt for mange har travlt med det ydre og tillægger ikke de indre værdier meget betydning.Egenlig en skam... For indpakning er jo en dejlig bonus...men det er vel det inden i pakken der bør være substansen af ' gaven'" Hun smilede lidt..." Men...du er født til at stå på en scene. Hvad fik dig igang ?" spurgte hun interesseret. Millicent rystede på hovedet da han selv tændte sin smøg. Ved Andy var alt vist ikke som man lige skulle tro, var det?
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Strangers in the night ~ Andy | |
| |
| | | | Strangers in the night ~ Andy | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |