Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Empty
IndlægEmne: Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?   Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 3:07 am

Ja titlen siger alt, hvordan gør jeg et forum til et HTML forum for jeg ved at i har gjort det her, så hvordan lykkes det lige?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?   Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 5:56 am

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg tror slet ikke at det er muligt. I stedet kan du vel lave et forum på proboards?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?   Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 4:31 am

Man kan godt, jeg ved bare ikke hvordan man gør det x.x
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?   Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 5:53 am

Vi har beklageligvis glemt hvordan vi gjorde det Razz prøv at lede efter en knap der hedder: Tillad HTML koder Smile
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?   Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:28 am

Det virker ikke, man skal gøre mere end det for at få det til og virke D:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?   Hvordan gør man danskforum til et HTML forum? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvordan starter jeg et emne?
» HTML kreationer
» Lov til brug af HTML koder
» Forfatterens Bog -Nyt Forum-
» Skrive i forum

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: