Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Lov til brug af HTML koder

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 5:24 am

Ja jeg ved og øve mig på og bruge HTML koder og jeg ville høre om i måske ville tillad brug af dem her på forumet for så kan jeg måske lære andre lidt om hvad man kan lave med dem

Beatrice
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Sv: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 7:11 am

så skulle det være gjort ^^
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Sv: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 7:18 am

HTML er ikke optimale at bruge i danskforums system. Jeg ville nærmere opfordre dig til at bruge enten ProBoard eller Invision hvis du skal lege med koder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Sv: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 6:31 pm

Man bruger dem tit på vampirefreaks men det vil op til en selv, de virke fint på danskforum
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Sv: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 6:43 pm

azariel er forvirret og forstår ikke en hatte nål af dette x3

må han bede om en nem og let forklaring om hvad det er o.o
for han er meget meget meget forvirret angående HTML etc... O.o

but pehaps its a very long story??? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Sv: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitimeTirs Jun 05, 2012 8:46 pm

Kort sagt: HTML er en form for BBCoder, bare langt mere brugelige og kan justere flere ting. Lidt ligesom storebroren til BBCode der er den lette form Smile

Bea: Kender ikke siden du nævner, jeg taler bare ud af egne erfaringer og min viden inden for de to andre former for forums. Det kan godt passe, men forstår ikke hvordan du kan få det til at passe i indlæg. Tror det virker fint i CSS ark eller hvad det nu hedder. Anyways, hvis du mener det virker, så kør løs Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lov til brug af HTML koder  Empty
IndlægEmne: Sv: Lov til brug af HTML koder    Lov til brug af HTML koder  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lov til brug af HTML koder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» HTML kreationer
» Vi har brug for dig! Til en opgave
» Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?
» Meray Hills har brug for dig!
» Brug for hjælp - Shaun

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: