|
| HTML kreationer | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 1:50 am | |
| Fuldenavn Cicero Cyril Cretzschmar Kaldenavn Cicero
Alder Ukendt efterhånden Kropsalder
43 år Race Vampyr
Hjemland England eller det var nok ikke kendt som England på den tid
Hjem Villa i Uptown
Job Alternativ form for kunster, jeg bruger min tid på lave voksfigur båd af voks men os af mennesker. Elsker
Udesennet Jeg er født med sort hår det kan dog kun ses som en bund farve nu til dages, min hud er bleg eller nok mere grå i det mens mine øjne tit har en dyb rød farve. Jeg stor fan at det alternativ og der har jeg os været i den del år og det ikke noget jeg kommer til og lave om i nu, jeg gå tit med hvidt jakkesæt for jeg arbejder jo i det fine så derfor kraver det os at jeg skiller mig lidt ud i det normale, når tiden nu kraver det. Jeg hold håret i mange sære farver men man normalt kunne finde mig med sort eller rød hår for det der to farver jeg fortrakker og brug når jeg skal farve hår.
Personlighed Skal jeg beskrive mig selv med ord vil jeg nok sige at jeg er et sadistisk og arrogant væsen, jeg har mit eget ego og i skal ikke prøve på og komme i vejen for det for det kan koste jer en del. Jeg en person er søger magt og kontrol og jeg tager næsten aldrig imod et nej fra nogle som helst, jeg har en kold side når man lige møder mig og jeg heller ikke den mest åben person ved først samtale. Jeg nyder godt af det liv som jeg har og jeg elsker den store lyst efter varme hud, jeg grådig på små planer men man ser det normalt ikke med menneske øjne dog kan andre racer måske se det ind i mellem.
Baggrund Den snakker jeg ikke om for jeg har været en del personer gennem tiden og derfor ser jeg ikke tilbage i livet, så hvis i gerne vil vide det må i selv spøger ind til det.
Kærlighedsliv Kærlighed har jeg været i gennem på mange måder, der har været optur og nedtur på mange måder men jeg ser ikke tingen som nogle dårligt.
Hvem Single lige for tiden.
Seksuelt Biseksuel hvis jeg selv skal sige det lige ud.
Tænder på Hmm det svært og sige jeg til det hele så længe det bare ikke er et eller anden sygt som man kunne hører om.
For jer Hej alle dette lidt af hvad jeg har lært og lave med HTML koder og jeg laver gerne layouts til folk efterhånden for jeg hat fået godt styr på det, som i ser i dette hvordan min profil skulle have set ud men der et eller anden problem med koderne på profilen så man ikke kan se hvad der jeg har lavet.
Jeg tænkte det måske kunne være hyggeligt med et lille hjørne hvor jeg viser lidt at hvad man kan lave med HTML og man kan os godt komme med ønsker til mig hvis jeg skal et eller andet til jer andre dog vil jeg gerne have et PM med billeder, farve, tekst ønsker og havde i nu ellers ønsker og have med for så skal jeg nok sæt det op som i nu gerne vil have det til og se ud. Jeg tager ikke noget for det og det gratis arbejde for jeg vil gerne høre lidt om hvad i synes om mine evner med HTML koder.
Cicero Cyril Cretzschmar
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 4:24 am | |
| Beklager at må slukke dit lys, men danskforum har det ikke godt sammen med koder ud over de udvalgte få BBCodes der allerede er vist. Det er kun hvis du selv laver dem, du kan påvirke CCS arket, ellers mener jeg ikke rigtig der er mange muligheder - desværre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 5:05 am | |
| Ehm.... Jeg kan kun se nogle mærkelige tegn i forbindelse med teksten??
Men jeg er også på en ipad, måske er det derfor ?? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 5:19 am | |
| Stephen: Ahh så man skal selv lave dem Oo Så god er jeg dog ikke i nu men jeg kan lidt
Millicent: Har selv Ipad men jeg ved ikke hvordan sådan en har det med HTML men det virker fint på pc |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 6:23 am | |
| Heeeeyyyy...nu kan jeg pludselig se det ?! Det ser da rigtigt godt ud !! super godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 6:33 am | |
| Nejnej, man skal ikke selv lave dem De koder du bruger hedder ... ja, HTML coder xD De bliver brugt af programører til hjemmesider. Hvis man skriver det på en en bestemt måde, så får man noget bestemt frem, præcist ligesom BBCoder (som bliver brugt her på siden). HTML er bare mere manuelle hvis man kan bruge det ord. Det giver mange flere muligheder. Danskforum bruger selvfølgelig begge slags koder, men som 'bruger' som vi er, kan man ikke rigtig bruge andet, hvilke jeg selv syntes er frygtelig irriterende. Man kan lave nogle fantastiske ting med det andet. Jeg forstår ikke hvordan det virker på Millicents IPad, men hun har også noget højteknologisk udstyr |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 7:37 am | |
| Ja....det er egenlig ingen begrænsing rigtig for hvad min mobil og ipad kan. Det skulle da lige være at stave og lave mellemrum, det er den ikke så skide god til, men hey...alle lakeringer har vel ridser? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Jul 25, 2012 7:39 am | |
| NU er jeg så nød til at give op....
Helt op!!
NU ser det IGEN ud ...som der bare står en masse underlige koder, al det fint opsatte tekst med biller er igen...væk.
Hvis DET ikke er mærkeligt, så ved jeg sku ik hvad er. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Fre Jul 27, 2012 7:03 pm | |
| På min bærbare er der bare rene koder ~ intet teknisk at se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Man Aug 27, 2012 3:01 am | |
| Så spøger jeg lige, er der nogle af jer der ved hvordan man slå HTML koder til på dansk forum for jeg kan ikke husk det mere og det plager mig som et helvede x.x |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Man Aug 27, 2012 3:07 am | |
| Send evt en pm til Stephen( hvis ikke ander svarer først) han er en it haj. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Man Aug 27, 2012 3:09 am | |
| Prøver en af mine veninder fra et andet forum |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Aug 29, 2012 3:03 am | |
| Hvordan gør man et danskforum til en HTML side? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: HTML kreationer Ons Aug 29, 2012 4:04 am | |
| Hvilke ting vil du ændre med HTML? |