Gæst Gæst
| Emne: Meray Hills har brug for dig! Man Maj 06, 2013 8:08 pm | |
| Goddag, Gæst! Undskyld hvis jeg virker usammenhængende, har ikke sovet hele natten, eheh.- Har du hørt om Izu Islands, de små øer der er en del af Japan? Nå, ikke? Hvis ikke, så lut øren. På disse øer er der så meget vulkansk aktivitet, at der ligger så mange giftstoffer i luften at det næsten er utroligt! Svovldioxid er en af disse gasser, og det kan have dødelige konsekvenser at indånde for meget af dem. Jeg faldt tilfældigvis over nogle ret så.. uhyggelige billeder, for at sige det mildt, da jeg valgte at læse videre om det. Her er et af dem: Det er taget til et bryllup, der har foregået på Miyake-jima, som den udsatte ø hedder. Er det ikke spektakulært?! Jeg blev vildt fascineret af idéen om at alle folk bar gasmasker og blev betalt penge af videnskabsfolk, for at gå og inhalere giftige gasser, for at finde ud af hvad der sker med mennesker. Så fascineret, at jeg har valgt at lave et board på nogenlunde de samme principper. Jeg kan dog ikke tage denne her quest op alene, så jeg ville høre om ikke der var en, to eller ja.. tre af jer dejligt kreative rollespillere, der kunne være interesseret i at skulle kæmpe med opgaven sammen med mig? Åh, ja, nu hvor jeg sidder og skriver får jeg den ene gode idé efter den anden! En af bivirkningerne denne her svovlgas kunne have, kunne evt. være sindssyge eller også kunne folk begynde at blive underligt muterede?.. Hmm. Ja! Som sagt, så leder jeg efter nogle folk der er friske på at arbejde seriøst omkring denne her hjemmeside, da jeg er utroligt interesseret i at få den på benene. Hvis ikke I har tænkt jer bare at melde jer til admin-posten, har I så nogle fede idéer? Ville I tjekke siden ud, når den en dag blev færdig? Det ville jeg ihvertfald, hvis ikke det var mig der stod for den! - Lilith |
|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Meray Hills har brug for dig! Ons Maj 08, 2013 8:14 am | |
| |
|