Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvordan starter jeg et emne?

Go down 
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Hvordan starter jeg et emne? Empty
IndlægEmne: Hvordan starter jeg et emne?   Hvordan starter jeg et emne? Icon_minitimeLør Mar 24, 2012 11:44 am

Er du ny på siden, og er i tvivl om hvordan man starter et såkaldt emne? Her er en hurtig guide til hvordan du kan komme godt i gang.

Step 1:
Når du kommer ind på siden vil du se 5 hovedkategorier. Om siden, Aterswell, Aterswell (slumkvarter), Den underjordiske by og Skoven. Lad os sige du vælger at spille i Aterswell, spillets storby.

Hvordan starter jeg et emne? If3o0g


Step 2:
Under hver hovedkategori er der en del underkategorier, som vist på billede. Vælg hvor du gerne vil have dit spil skal foregå og klik. Husk, der er en lille beskrivelse af hvert sted under navnet hvis du skulle være i tvivl.

Hvordan starter jeg et emne? 35d6osj


Step 3:
Klik derefter på Post New knappen.

Hvordan starter jeg et emne? Bey7b8


Step 4:
Du vil nu se en side der ser sådan her ud. Skriv overskriften og derefter dit indlæg, i dette tilfælde indledning til dit rollespil og klik Send. Hvis du gerne vil se indlægget igennem før du sender det, klik Preview.


Hvordan starter jeg et emne? 205wmtx


Step 5:
Dit emne er nu sendt, du kan se og læse det igennem. Det er også sådan her det ser ud for andre brugere. Ved at skrive i den lille, firkantede boks kan du svare på emnet. Den ældste besked vil blive vist øverst, så du må ned til bunden for at se de nyeste svar.


Hvordan starter jeg et emne? 35iajic


Step 6:
Dit emne vil nu ligge iblandt andre emner, med din valgte overskrift inde under (i dette tilfælde) Aterswell, Centrum. Du kan se hvor mange der har svaret på dit indlæg, hvem der har skrevet det (dig) hvor mange der har kigget på det og hvem der sidst har svaret der inde


Hvordan starter jeg et emne? Dqtea




Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
 
Hvordan starter jeg et emne?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvordan gør man danskforum til et HTML forum?
» Emne?
» Emne tid
» emne osv :-)
» Emne please?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Guide til et godt spil-
Gå til: