Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Emne? Don't be shy

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeOns Jun 12, 2013 11:51 pm

Hello Gæst


Jeg søger nogle relationer til Ambrosia, det kan være gamle venner eller lignende, familie, arbejde eller måske en form for kærlighed. Jeg er frisk på det hele, så bare sig frem hvis I skulle have nogle plots. Selvfølgelig kan vi også bare se hvad der sker uden, at have planlagt noget bestemt mellem karakterene. 


- Ambrosia Marlowe


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:50 am

jeg vil gerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 4:20 am

Lovely! Skal vi bare se hvad der sker, eller har du en ide til plot? 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 9:52 am

Jeg kan altid finde på noget, men vi kan jo altid starte og se hvor det føre os hen ad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeFre Jun 14, 2013 1:55 am

Ja, vi kan bare finde på noget når vi ser hvordan det går.
Vil du have æren af at lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeFre Jun 14, 2013 3:59 am

Sure, har du nogen steder du fortrækker?

Anywere is good for me
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeFre Jun 14, 2013 4:01 am

Naah ikke endnu i hvert fald, så du tager bare hvor du vil 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 4:11 am

k jeg laver et emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 6:37 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 8:01 am

Jeg tror ikke af Echo kan tilbyd arbejde for hun lever blot som en hver anden vampyr, men jeg vil da med glæde skabe en anden form for spil c:
Nu er det lige sådan at Echo er ganske nådesløs af natur og derfor ved jeg ikke helt hvad du kan bruge hende til for hun er mest bygge op til blodig emner så du må gerne være med til komme med et forslag til hvad hun kan bruges til c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 9:30 am

Hey Echo, jeg ved godt du skrev til Ambrosia, men hvis du har lyst til blodige emner så er jeg frisk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Emne? Don't be shy Empty
IndlægEmne: Sv: Emne? Don't be shy   Emne? Don't be shy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Emne? Don't be shy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You dont have too //Jaiden
» Emne?
» Emne tid
» emne osv :-)
» Emne please?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: