Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En gynge tur //Sebastian//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 10:43 pm

T: Midnat
S: Legeplads
O: legeplads ting-ting
V: Fuldmåne og stjerne klart

Maria sad på en gynge på en af legepladserne i centrum, hun sad og gyngede lidt mens hendes tøj kanin sad på den anden gynge, hun kiggede op på månen og nynnede stille en lille sød melodi. Hun havde sin hvide kjole på og sine klipklapper og havde håret frit der gik til hendes skulder.
Maria hoppede af sin gynge og gik hen og skubbede sin kanin ned men den faldt hurtigt af, hun samlede den op og børstede den af.
Maria sukkede og så op på himmlen "Gid der var nogen at lege med" hun gnid sit modermærke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 9:18 am

Sebastian gik stille ned af gaden på vej hen til den game, eller rattere fornyligt renuveret legeplads, han sukkede lidt for sig selv, byen havde taget hans sted hans, døde kolde legeplads, og lavet den om til noget børne møg.
Han surmuglede lidt for sig selv, og drejede ind på legepladsen, Maria kunne høre ham komme gående med nogle tunge skridt, og nogle få kæder der raslede, samt hans normale værdags tøj, bestående af stor trenchcoat, t-shirt nogle nitte bukser, store støvler af en art, og nogle hansker. han gik op til rutchie banen og satte sig på den for at tænde en smøg før han så på den ensomme pige på lege pladsen, hans øjne lyste en smuk lilla farve, sikkert nok i Marias øjne til at blive interseret. Han pulsede lidt på sin smøg mens han så på den lille pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 4:22 pm

MAria vente sig om og så på manden der kom gåne hun skynde sig hen til sin gynge igen og satte sig op og så så hen på ham igen, der var noget anderledes ved ham, noget ved hans øjne, men Maria slog hurtigt blikket ned i jorden og krammede sin bamse, det var ikke meningen hun skulle være her, og hun ville ikke havde ballade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 11:40 pm

Sebastian så stadig op mod Maria mens han vente hoved lidt på skrå mens han opsavered den lille pige, og tog et litlle hiv fra sin smøg mens han tænkte på hvad sådan en ung pige dog lavet ude så sent om natten før han rettede sig lidt op.
"Hvad laver du ude så sent?" spurgte han med varm venlig stemme, mens han så på den lille pige der nu knuede sin bamse tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeFre Aug 24, 2012 7:21 pm

Maria så stille hen på manden med et genert blik og krammede sin bamse mere, hun var bange for at få ballede men hun ville heller ikke være uhølig. "Jeg havde det ikke så godt så jeg gik en tur" sagde hun og så mere på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 10:59 pm

Sebastian så på pigen mens han stille smilte for sig selv, han grinte lidt mens han så på hvordan hun krammede sin bamse, samt snakkede, det var et sødt syn at se, ja selv for Sebastian. Han smilte mens han tog endnu et hiv fra sin smøg og pustede ud mens han så kiggede rundt.
"Ja, jeg kender selv føgelsen, af at have det dårligt, hvor man bare får brug for noget frist luft eller noget." han sukkede lidt efter mens han så så tilbage på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeSøn Aug 26, 2012 11:06 pm

Maria nikkede og smilede til ham, han virkede okay, hun krammede stille sin bamse og så ned på den, vidste ikke om hun skulle begynde at gynge eller gå hjem af, det var rart sent men hun havde bare ikke lyst til at gå hjem endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 5:45 am

Sebastian smilte stille mens han så på hinde hun virkede ikke bange af sig, dog syntes han han kunne fornemme noget usikkerhed i denne lille pige, han så tilbage ned i jorden mens han tog endnu et hvæs fra sin smøg og stille pustede ud, for så at se til bage på pigen.
"Hvad hedder du?" spurgte han med en stille stemme mens han så på hinde med et undrene blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 5:50 am

Maria så gernert op på ham igen "Jeg hedder Maria, hvad med dig" spurgte hun stille og gned sin hånd hvor hendes sære modermærke var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 3:59 am

Sebastian smilte stille mens han så på pigen, og stille nikkede, "sikke da et Dejligt navn," sagde han og fortsatte, "Mit Navn er Sebastian" han smilte venenligt og så ned på hindes hånd hun var begyndt at gnide. "Hvad er der med din hånd?" spurgte han og så på hinde med et undrene blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 4:10 am

Maria så på sin hånd og op på ham "Det et modermærke" sagde hun og rejste sig op og så på ham med en genert blik mens hun krammede sin bamse, det var nu anden gang på kort tid en fremmed havde spurgt hende om det, og Thomas havde virkert meget intreseret i det men han havde ikke fortalt hende hvad han var kommet frem til endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 4:35 pm

sebastian nikkede stille mens han smilte til pigen, dog så han liiiidt skeptisk ud, da han så på hindes hånd, "det var da et underligt modermærke," sagde han og vente hoved lide på skrå mens han betragtede hindes knuen af bamsen og hindes hånd for det underlige modermærke, eller hvad de end var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 5:39 pm

Maria nikkede og så ned "Det siger alle... de fleste tro ikke på mig, men jejg ved ikke hvad det skulle være hvis det ikke er et modermærke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 9:28 am

Sebastian nikkede stille mens han trak på skuldrene, "tja, den er da lidt unaturlig, men det kunne da også være en tatoo eller noget der var blevet brændemærket ind i huden," han sukkede og tog endnu et hvæs fra sin smøg og smilte der efter til den lille pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 5:27 pm

"men jeg har alser haft det så længe jeg kan huske og min læge siger det et modermærke" sagde hun bestemt og krammede sin bamse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 2:23 am

Sebastian nikkede stille mens han trak på skuldrene "tja hvad ved jeg, det er bare et underligt modermærke" sagde han og tog endnu et hiv fra sin smøg før han kastede skodet væk. "men hvorfor var du her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 3:04 am

"Jeg havde det ikke så godt, så jeg besluttede mig for at gå en tur" sagde hun og så på ham og lagde hoved på skrå "hvad med dig, hvorfor er du her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:51 am

Sebastian smilte stille mens han nikkede lidt, og tog et hvæs fra sin smøg, mens han stille pustede ud og sukkede "tja jeg er bare ude på en tur ikke det store, han smilte lidt mens han så sig om på den øde legeplads,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:21 am

Maria nikkede stille og gik hen til rujsebanen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En gynge tur //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: En gynge tur //Sebastian//   En gynge tur //Sebastian// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En gynge tur //Sebastian//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is i forår //Sebastian//
» Uventet besøg //Sebastian//
» Hårde handler - sebastian
» Et koldt gensyn //Sebastian
» Nogen der vil hjælpe en pige i "nød"? - Sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: