Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Last Nigth //Sebastian//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:24 am

Tid: 23:43
Omgivleser: I en tom lejlighed

Anna Rose tørte sveden af sin pande, hun ville mene hun havde fået det vigtigste pakket ned og var klar til at flytte ud af lejligheden, hun skulle bare tjekke en gang til hun ikke havde glemt noget og så ville hun være væk ra dette sted, hun gik sin runde og ende til sidst i sove værelse hvor den gamle seng stadigvæk var, hun lagde sig på den og lukkede øjne for at sige odenligt farvel til stedet med et letted suk. alt hendes bagase stod i stuen og hun var klar til at gå, hvad kunne der gå galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:35 am

Sebastian havde holdt øje med lejligheden i en dags tid. og set at Anna havde tænkt sig at flydte. han sukkede lidt. mens han hurtigt løb op af trapperne. næsten uden lyd, han grinte lidt for sig selv han havde ingen ide om hvor pigen ville flydte hænd og hvor. han åbnede døren til hindes lejlighed som hun havde glemt at låse, mens han stille listede sig ind for at finde ud af at Anna lige havde lagt sig i sengen. han smilte stille. da han så på hinde fra døren. han kunne føgle sin trang til blod emme i ham. mens han så på den stille liggende pige. "nåår... hvad sker der så?" sagde han pludselig ud i rummet mens han grinte. "ved at flygte fra hus og hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:39 am

Hun skreg og sprang op og ramte helt bogstavet lofted og faldt ned på gulvet og tog sig til hovedt af schok, så kiggede hun op "Sebastian....." hun rystede og stirret på ham og rejste sig op og gik baglens mod vinduet. hun havde sorte stramme bukser og en bluse på da viste hendes skuldre og hals men en jakke med jordbær knapper der skjulte hendes hals og skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:46 am

Sebastian frydede sig i at se hvordan han skræmte pigen op i loftet, han skubbede sig fri fra dørkammen mens han rystede på hoved "urghh.. kald mig Nicklas..." han smilte stille mens han langsomt gik nærmere pigen. mens han lod sine arme lande ned langs hans store trench coat., han stille og roligt så på Anna med et sultent blik. mens han smilte, gav et rigtigt tand smil. "såå.. du er på vej ud? hmm?" hans øjne var nærmest fixed på hindes hals, mens han iagttog hinde.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:53 am

Hun fik et hårdt blik og et kraftfelt kom rundt om hende og hun så vred ud, hun rejste sig op og hendes hånd lyste "Dont come any closer" sneret hun mens hun så på ham men ikke i hans øjne da hun vidste det ville give problemer, hun stod bare rankt og stolt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:00 am

Sebastian smilte stille mens han så på hvordan Anna allerede gik i forsvars mode, mens han stille og roligt stirrede på hinde. mens han sagde med en tone død stemme. "ja.. så står vi jo her...jeg kan være her hele natten. mens du kun kan holde det kraft felt oppe i nogle minutter." han grinte lidt mens han stillede sig helt op af det fælt Anna havde lavet. og så på hinde med en stille stemme. "jeg kunne have lade dig dø ude i skoven...det husker du vel? Gør du ikke?!" hans øjne glødede mere op. mens han så på hinde. "havde det ikke været for mig.. ville du være forblødt ude i skoven.. og så kunne den Ulv jo ligeså godt have ædt dig..ikke?" han gav et hug tands smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:06 am

"Hvillken ulv... Og jeg takker for du radet mit liv men du den største grund til jeg var ved at forbløde" kraftfældet gik tættere på hende og lå nu som et ekstre hud lag over hende og hun så på ham "Det her kan jeg holde i timer også" hun krysede armene og så roligt på ham, hun ville ikke lade ham bide hende igen og hun sørgede for at kunne holde kraftfelted længe nok til at komme ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:13 am

Sebastian grinte lidt for sig selv mens han smilte "den ulv der var ved spile steded? tror du ikke jeg så dig?" han rullede med øjnene da han så på hvordan kraft felted skrumpede ind til et ekstre lag skin på pigen han sukkede men smilte lidt. "jamen det var da godt for dig.. men jeg tvivler nu stærkt på at hvis jeg kaster dig ud af den rude der" han peget over på senge værelsets vinduet. "så tror jeg at fysikens loge vil søre for at du splatter ud som en fin myg på en bils forrude." han nikkede lidt, mens han knækkede sin nakke men et tørt Knass
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:19 am

Hun smilte "Lad det komme an på en prøve" hun åbnede vindet med ryggen i en hurtig bevægelse og sprang op i vindus kammen med et smil, hun havde prøvet dette før og var ikke bange for at falde, hvis han skuppede hende vidste hun at der inted godt i ham og så ville hun ikke fortyde hvis hun skadet ham selvom det måske ikke var muligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:26 am

Sebastian grinte lidt mens han så på pigen mens han så hvordan hun stillede sig op i vindus kammen og truede med at springer ned. han gabte lidt. mens han så på hinde. mens han gik nærmere til han stod lige vedsiden af anna men bare på gulvet, hvor han kiggede ned og trak på skuldrene. "der er omkring..20-30 meter her fra. med den kraft du falder på kommer du op på en hastighed af.. hhmmm 60 km/t eller lidt mindre?" trykket vil være som 10 ton..sandsynligheden for at du dør selv med den magi er stor. hvis ikke bare seriøst kvæstet." han smilte lidt mens han så op på Anna. "hop så" sagde han mens han bare stod der og så på Anna.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:31 am

Anna Rose smilte "Okay" og lod sig falde tilbage, hun vidste hun ville være okay, hendes magi kunne mere end han vidste, hun tænkte på om han mun ville gribe hende eller lade hende "dø" hun vidste hun ikke ville dø af det her, hun lukkede øjne og koncenteret sig, hvis han ikke greb hende var hun allerade klar, hun regnede ikke med han ville, han ville nok være ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:42 am

Sebastian grinte lidt og gav en spydig kommentar "ohh husk nu du rammer ikke jorden det gør dit kraftfælt og du rammer de..uanset hvor stærk din magi er vil du dø Du rammer og dør pga. dit.-.. hun hoppede sku?!" Sebastian så ned efter Anna der faldt mens han kløede sig i panden. gennem hele sit liv har han været ud for det her. og han fattede stadig ikke hvorfor folk ikke lyttede til ham. der var ikke meget at gøre for hinde.. han håbe at pigen havde noget der kunne sænke hindes fart mens han så ned på den nu faldene pige. de eneste seb gjorde var bare at se på mens Anna faldt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:47 am

Anna Rose landede på noget usynligt så det kun virkede som om hun havde lavet en baglens saltamutasia, hun smilte og det usynlige sænkede hende stille ned på jorden, det der var i hendes kuferter var kun tøj så hun kunne godt forlade det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:57 am

Sebastian kiggede lidt mens han sukkede og så på hvordan pigen dalede ned stille? han rystede hoved og vente til bage ind gennem værelset og begynde at skynde sig ned af trapperne og ud på trappen mens han hastede ud på vejen og så op efter Anna. hens han grinte, "jaja.. det havde jeg ikke regnet med!" grinte han mens han så på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:03 am

Anna Rose sukkede "Hvad vil du med mig" hun kiggede på ham "Hvis du er kommet efter blod er det slut, jeg vil ikke lade dig udnytte mig" hun så irreteret ud. Hun tog en hånd i sin lomme for at få fat i sin mobil telefon, hun ville ringe efter hjælp hvis hun havde brug for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:18 am

Sebastian så op og sukkede lidt "nå ja.." ikke mere sagde han før han hoppede højt op i luften til at komme på siden af Anna mens han grinte i et hurtigt snuptag ville han have nakked hindes mobil som ikke var omringet af hindes kraftfælt, og landet på jorden igen, hvor han grinte, og Satte i unaturlig høj fart væk med pigens mobil. han kunne have lavet så meget andet men hvorfor lige hindes mobil?
//skal sove or er mere eller mindre out ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 9:24 am

//Godnat ^^ Så du går ud af emne? Jeg får ikke lov til at prøve at stoppe dig i at tage min mobil/
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:31 pm

//jo du kan godt prøve Smile //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:34 pm

Anna Rose slog sine hænder sammen og hendes kraft felt sprang på Sebastian og lavede en bobbel rundt om ham som sad fast på jorden "Giv. Mig. Min. MOBIL"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:50 pm

Sebastian blinkede lidt mens han så at det kraftfelt fer før var om Anna nu omsluttede ham. han gabte lidt, ikke imponerene of pigens trik. han ragte sin hånd op på hans sværd på ryggen og trak det mens han smilte.og bare rørte skjoldet med spissen af hans våben der ville med det samme start med at Spise og fortære magien. "hmm jeg tvivler på at du kan holde det oppe for lang nok tid.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:53 pm

Anna Rose smilte onde og pluselig ændrede skjolets form sig og blev til ræb der tog fat om hand håndled og anker og stræke dem så lagt fra hindanen at han ikke kunne bevæge sig og ville få svært ved at slå til rab/kræftfelted, hun gik stille og roligt mod ham "Du under vudere mig igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:48 pm

Sebastian blinkede da skjoldet prøvede at gribe fat om hans ankler og håndled, han lavede en fin lille manøvre hvor han undgik 3/4 reb og fik sin hånd med mobilen grebet. han smilte stille mens han, tog sit sværd. Hans blik var mere væk end det andet og selv om hans hånd var fanget i et reb ville den jo stadig have et udgangs punkt ved Anna. Han grinte og med en voldsom fart ville han tage tog skridt mod Anna mens han svingede sit sværd mod hindes venstre lår hvis han ramte hvilket var højest sandsynligt da han var inde for reatch af Anna. hvis hans sværd ramte ville anna højest falde ned på knæ eller på ryggen og dette ville få hinde til at nok tabe konsentrationen med sin magi så han kunne slippe væk.

//troede ikke at hun kunne det andet end at lave et kraft fælt?//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:54 pm

//Hun kan lave former ud af det, men da det ikke er sådan magien naturligt skal være tager det meget hurtigt hendes enagi, ca lige så hurtigt som hvis hun havde et kraftfelt rundt om et helt hus//

Anna Rose blev ramt og faldt baglens og hendes magi stoppede, hun rystede mens hun tog sig til benet *Det her er meget slemt* hendes bukser var gået stykker af det og hun tjekkede hvor dybt hun var blevet ramt *Hvorfor vil han ha min mobil.... hvad kan han med det...." hun rystede og kiggede på ham, hendes bo fælle ville snart blive bekymret om hun ikke var hjemme, måske var der stadigvæk håb. et kort sekund var Anna Rose bange for hun åske havde gjordt vampyren så vred at han ville dræbe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 10:02 pm

Sebastian grinte da hans så sin klinge hugge ind i pigens lår, mens han grinte. han følte at den ting der holdte hans håndled slap. og han trådte helt nærmere. han grinte lidt mens han trak på skuldrene. Såret i låret på pigen var temmelig dybt. han grinte lidt mens han stille så ned. "sikke en skam.. nu må du hygge dig..jeg tror jeg vil smutte før nogle høre dig skrige når smerten rammer dig." han grinte lidt og begyndte at gå igen i koldt had til pigen. lidt efter kunne hun se at han smed mobilen over skuldren. og den landede på asfalten med den sædvanlige plastik mod sten lyd. mens han fortsatte med at gå væk.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 2:42 am

Anna Rose lagde hænderne på hendes lår og prøvet at heale det, men hun var for svag og træt til at kunne lukke det helt men hun fik det til nogen lunde at stoppe med at bløde, tårene trillede ned af Anna Roses kinder, den første hun havde inviteret hjem efter så lang tid havde efter ladt hende til at dø, inted var forandret, de var alle sammen de samme, hun kunne ikke stole på nogen, hun kunne ikke lukke folk ind........ en mørk skygge dukkede op bag Anna Rose og så mod Sebastian da han mens han var på vej væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Last Nigth //Sebastian// Empty
IndlægEmne: Sv: Last Nigth //Sebastian//   Last Nigth //Sebastian// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Last Nigth //Sebastian//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» the Nigth is still young ~ Nate
» Is i forår //Sebastian//
» En gynge tur //Sebastian//
» I en mørk lejlighed //Sebastian//
» Et koldt gensyn //Sebastian

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: