Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 6:41 am
Elion så på Jack og ved hver ting som han fortalte, blev hendes øjne større og til sidst tog hun et lille skridt væk fra ham.
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 6:43 am
"hehe jeg kan godt forstå hvis du blev lidt bange men du har ikke nogen grund til det jeg kan kontrulere mine evner nu så"sagde jack og kiggede lidt på Elion
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 6:45 am
Elion nikkede langsomt "O-o-okay.." stammede hun lavmælt, men kom dog ikke nærmere til ham igen.
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:09 am
"undskyld hvis jeg skamte dig" sagde jack og kiggede svagt på Elion
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:10 am
Elion rystede svagt på hovedet og tog et langsomt og tøvende skridt frem imod ham igen "Du skræmte mig da ikke.." sagde hun lavmælt og prøvede at få ham til at tro på det.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:24 am
"men hvor har du tænkt dig og sove inat?" spurte Jack
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:25 am
Elion trak på skuldrene "Det ved jeg ikke helt..." mumlede hun og ville måske bare prøve at blive oppe indtil at henes forældre gav hende grøn lys til at tage hjem.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:30 am
"men det er måske ikke det bedste sted og prøve at finde et sted og sove?" spurte Jack
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:31 am
Elion trak på skuldrene "Jeg ved det godt.. men hvad skal jeg ellers gøre?" spurgte hun og havde jo ikke nogle steder at tage hen.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:42 am
"jeg kender et godt og trygt hotel i nærheden eller hvis du stoler på mig så har jeg ekster seng"sagde jack og smillede svagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:44 am
Elion bed sig tænkende i underlæben "Jeg vil faktisk hellere med dig hjem.." mumlede hun og ville hellere være sammen med en person som ikke stoler vildt meget på, end et helt hotel som vil være fyldt med mennesker som hun slet ikke stoler på.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:47 am
"ok"svare Jack "hurtig eller den langsomte vej?" spurte Jack med et lille smill på læben
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:48 am
Elion tænkte lidt over mulighederne "Den hurtige vej" sagde hun så lavmælt da hun var begyndt at fryse, da det eneste som hun jo lige havde på var en kjole og frakke. Så det var altså lidt småkoldt for hende at gå rundt udenfor i kulden.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:50 am
"fryser du?" spurte Jack og tog sin jakke af og kastede den hen mod Elion
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:51 am
Elion så over på Jack og nåede ikke engang at svare ham, da hun fik en frakke i hovedet, og tog den langsomt på. Hun bed sig blidt i underlæben og brød sig nu stadigvæk ikke om det hele, men Jack var den eneste mulighed for hende, hvis hun skulle overleve natten uden at få et nervøst sammenbrud.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:53 am
"ok du burte måske lukke øjnene"sagde jack med svagt smill
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 7:54 am
Elion så på Jack og rynkede panden, men gjorde dog som han sagde og lukkede øjnene.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:21 am
lyden af tøj der blev revet i stykker kom. Kort efter og et kort gøen som tegn på at at Elion skulle åbne sine øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:24 am
Elion lyttede til alt det som skete, og åbnede langsomt øjnene op da en hunds gøende kom til hendes øre. Hun så skabningen som stod foran hende og gik langsomt og forsigtigt over og lagde en hånd på dens hoved for ae den blidt. Hun havde aldrig set en varulv før og var lidt nervøs hvordan de egentlig var.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:27 am
Jack pels var hvid/beache farvet og han var over double så som en normal ulv. Jacks hat sad stadig på hans hovede han nikkede kort med hovedet som tegn på hun skulle sætte sig på hans ryg.
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:30 am
Elion så lidt på hans hat og derefter tilbage på hans store hoved og hen til hablidtns ryg og bed sig i underlæben. Hun gik langsomt over og tog fat i hans pels og hev sig langsomt op på hans ryg, og begyndte med det samme at klamre sig til ham, da hun var lidt nervøs for at sidde på sådan et stort dyr.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:35 am
Jack begyndte at løbe og efter kort tid kom han op på top fart på ca 75 km/t han fandt et lavt tag og hoppede op på det og op på det næste og løb nu 50 km/t på husenes tage.
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:36 am
Elion udbryd et lille gisp da han pludselig begyndte at løbe, og at det var ret hurtigt. Hun klamrede sig helt ind til ham og havde et fast greb i hans pels og borede sit ansigt ned i det.
Jack
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:53 am
De kom hen mod et åben vindue han hoppede igemmen det og landte i en hyggelige lille stue.
Gæst Gæst
Emne: Sv: ikke for pæne piger ((Elion)) Fre Mar 30, 2012 8:55 am
Elion havde ikke set hvor de var løbet hen og hvad de var løbet ind i, men pludselig kunne hun bare mærke at de var stoppet og at det blev en anelse mere varmt. Hun løftede langsomt sit ansigt og så sig omkring og gav til sidst slip på hans pels.