| Et familie møde - Terry | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 6:43 am | |
| "Jeg er i det mindste ikke blondiiiiine"sagde Terry drillende og trak ordet ud med en meget lys skinger tone. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 7:22 am | |
| rach så på hende og slap hende da hun sagde blondine og satte sig væk og holdte om sig selv og havde tåre i øjnene.. ''aldrig kald mig det igen terry... alle drillede mig med det da ejg var mindre og jeg gider ikke det hele skal komme op igen for så bliver jeg bare agrasiv... igen'' hvisked ehun trist og så ned i jordern... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 7:24 am | |
| "Undskyld"sagde Terry med et undskyldene blik. Hun forstod godt hun ikke ville kaldes det, da hun var blevet drillet med det. Hun var selv blevet drillet i de mindre klasser, men havde valgt at fortrænge det meste og havde aldrig fortalt om noget af det til nogen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 7:34 am | |
| hun tørte sine øjne og krammede sin kusine ''det er okay du kunne jo ik vide det'' sagde hun trist og så ned i jordern og slappede af igen... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 7:40 am | |
| "Naah men jeg burde ikke drille dig"sagde hun med et venligt smil og gengældte hendes kram |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 8:03 am | |
| hun smilede, ''hey vi driller hinanden med lidt af hvert'' sagde hun med et smil på sine læbr og slapper af... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 8:06 am | |
| "Ja"gav Terry hende ret i og fik sat sig op med et smil. "Når men hvad blev der så af at feste?" spurgte hun muntert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 8:28 am | |
| hun smielde og gik med hende da hun havde skiftet, ''ja kom lad os smutte'' sagde hun med et smil på sine læber... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 8:32 am | |
| Terry smilede stort og sprang op og løb dansende hen til hende. "Så skal der festes"sagde hun med et muntert smil og gik videre til døren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 8:34 am | |
| hun gik sammen med hende og smielde mod hende og slappede af mens de gik sammen hun savnede dog en fyr da hun var glad for at snakke med fyre lige for tiden.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:44 am | |
| "Er du sikker på vi ikke kan få en eller anden fyr med os?"spurgte Terry muntert. Hun ville nu gerne hjælpe Rach med at få sig en fyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:48 am | |
| hun så på hende, ''måske vil jack, en ven der har hjulep mig gennem det med mine forældre'' sagde hun stille. ''han er meget sød'' sagde hun stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:49 am | |
| "Jack? ham kender jeg"sagde hun og sendte hende et drillende smil. Hun havde mødt Jack i parken, men de fleste regnede med hun mødte fyre ved at flirte med dem til fester. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:50 am | |
| hun smilede, ''han kunne sikkert være sjov at have med hvis du har lyst?'' spurte hun med et smil på sine læber... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:51 am | |
| "Du kan da spørge om han vil?"foreslog hun med et smil
//Jeg kan lave et emne til os, hvis du er frisk?// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:52 am | |
| //jeg er frisk han vil gerne emne nemmelig // hun smielde.. ''okay smukke''s ade hun med et smil.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:53 am | |
| //Okay, stopper emnet så her? for så tager vi jo til fest Skal det være på The Bloody Moon eller Black Bird?? // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 9:54 am | |
| //helt op til dg og ja det her stopper // //out// |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry | |
| |
|
| |